Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 26 februari 2014, 21:36   #41
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wanneer verwacht Peter Dedecker dan dat de Arco coöperanten hun geld terug zullen zien ?
Nog eventjes en Peter Dedecker moet persoonlijk de Arco coöperanten vergoeden.
__________________
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim..
Flippend Rund is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:39   #42
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
We zijn blij dat je zelfstandig tot een antwoord bent gekomen! Zie je wel dat je niet altijd de pap in de mond moet krijgen.
.. dit is een antwoord, doch niet het antwoord op de vraag of meneer Dedecker meent dat de arco coöperant in aanspraak kan maken op een deposito garantie .. een schadeloosstelling is bijlange geen deposito garantie .. dus nogmaals Runderend Flip .. weet u of uw kornuiten hier wat het officiële standpunt van meneer Dedecker (Peter) is aangaande de eenvoudige en gerechtvaardigde vraag of hij meent dat de arco coöperant aanspraak kan maken op een deposito garantie .. wat een kontendraaiierij voert u hier toch op ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:40   #43
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wanneer verwacht Peter Dedecker dan dat de Arco coöperanten hun geld terug zullen zien ?
Een jaar of vijf nadat alle beroeps- en cassatieprocedures bij de Belgische en Europese rechtbanken zijn uitgeput en de gerechtsdeurwaarder finaal beslag legt op het Corruptopolisgebouw aan de Haachtstesteenweg.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:41   #44
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Nog eventjes en Peter Dedecker moet persoonlijk de Arco coöperanten vergoeden.
.. in het geval van een deposito garantie lijkt mij dit niet het geval .. doch weet u toevalligerwijze wat de mening van meneer Dedecker (Peter) zou zijn aangaande de vraag of de arco spaarders/beleggers aanspraak kunnen maken op die deposito garantie ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:43   #45
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Ik vrees toch dat het aan de geestelijk vermogens ligt van sommigen.
Blijkbaar zijn de begrippen aansprakelijkheid en garantie te moeilijk.
De spelling zit anders wel in orde.
Gebruik een woordenboek, of wikipedia. Stop met zeuren.
stuyckp is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:44   #46
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. in het geval van een deposito garantie lijkt mij dit niet het geval .. doch weet u toevalligerwijze wat de mening van meneer Dedecker (Peter) zou zijn aangaande de vraag of de arco spaarders/beleggers aanspraak kunnen maken op die deposito garantie ?
Ja, en u weet het ook.
stuyckp is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:44   #47
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Een jaar of vijf nadat alle beroeps- en cassatieprocedures bij de Belgische en Europese rechtbanken zijn uitgeput en de gerechtsdeurwaarder finaal beslag legt op het Corruptopolisgebouw aan de Haachtstesteenweg.
.. u bent duidelijk een science-fiction liefhebber .. als het het echter factueel houden en terugkeren naar de vraag die het onderwerp van deze thread uitmaakt .. weet u wat de mening van meneer Dedecker (Peter) is aangaande de kwestie of de arco coöperanten aanspraak kunnen maken op een deposito garantie ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:45   #48
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. u bent duidelijk een science-fiction liefhebber .. als het het echter factueel houden en terugkeren naar de vraag die het onderwerp van deze thread uitmaakt .. weet u wat de mening van meneer Dedecker (Peter) is aangaande de kwestie of de arco coöperanten aanspraak kunnen maken op een deposito garantie ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ja, en u weet het ook.
stuyckp is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:45   #49
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. dit is een antwoord, doch niet het antwoord op de vraag of meneer Dedecker meent dat de arco coöperant in aanspraak kan maken op een deposito garantie .. een schadeloosstelling is bijlange geen deposito garantie .. dus nogmaals Runderend Flip .. weet u of uw kornuiten hier wat het officiële standpunt van meneer Dedecker (Peter) is aangaande de eenvoudige en gerechtvaardigde vraag of hij meent dat de arco coöperant aanspraak kan maken op een deposito garantie .. wat een kontendraaiierij voert u hier toch op ..
Gast, weet ik veel. Mijn persoonlijke interpretatie van meneer Dedeckers blog (Peters blog) is dat hij vindt dat de arco-deelnemers geen aanspraak kunnen maken op de deposito garantie.
__________________
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim..
Flippend Rund is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:46   #50
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Gast, weet ik veel. Mijn persoonlijke interpretatie van meneer Dedeckers blog (Peters blog) is dat hij vindt dat de arco-deelnemers geen aanspraak kunnen maken op de deposito garantie.
Het is geen kwestie van weet ik veel.
Het is zonder meer duidelijk.
Degene die aansprakelijk is moet in de eerste plaats garant staan, logica zelve.
En dat weet die idiote trol maar al te goed.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 26 februari 2014 om 21:47.
stuyckp is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:50   #51
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik vrees toch dat het aan de geestelijk vermogens ligt van sommigen.
Blijkbaar zijn de begrippen aansprakelijkheid en garantie te moeilijk.
De spelling zit anders wel in orde.
Gebruik een woordenboek, of wikipedia. Stop met zeuren.
.. k&k .. zagen .. zeuren .. voor zover mijn geestelijke vermogens dit toestaan meen ik hieruit te kunnen afleiden dat mijn vraag en vooral de onmogelijkheid dit u heeft om erop te antwoorden u irriteert .. laat ons hopen dat meneer Dedecker (Peter) wel duidelijkheid zal weten te scheppen over zijn standpunt inzake de kwestisieuze deposito garantie tijdens de komende kiescampagne ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:51   #52
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Het is geen kwestie van weet ik veel.
Het is zonder meer duidelijk.
Degene die aansprakelijk is moet in de eerste plaats garant staan, logica zelve.
En dat weet die idiote trol maar al te goed.
Waar jullie tijd insteken, laat hem trollen in zijn eentje!

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 26 februari 2014 om 21:52.
Brakelaar is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:52   #53
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. k&k .. zagen .. zeuren .. voor zover mijn geestelijke vermogens dit toestaan meen ik hieruit te kunnen afleiden dat mijn vraag en vooral de onmogelijkheid dit u heeft om erop te antwoorden u irriteert .. laat ons hopen dat meneer Dedecker (Peter) wel duidelijkheid zal weten te scheppen over zijn standpunt inzake de kwestisieuze deposito garantie tijdens de komende kiescampagne ..
Peter Dedecker is toch maar een kleine garnaal op het nationale politieke toneel. Laat ons vooral hopen dat ALLE partijen een duidelijk standpunt uitspreken over de ACW affaire.
__________________
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim..
Flippend Rund is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:53   #54
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Gast, weet ik veel. Mijn persoonlijke interpretatie van meneer Dedeckers blog (Peters blog) is dat hij vindt dat de arco-deelnemers geen aanspraak kunnen maken op de deposito garantie.
.. zoals ik al zie uw mening doet er geen knijt toe .. wat mij en wellicht de arco coöperant interesseert is hoe meneer Dedecker (Peter) tegen het al dan niet aanspraak kunnen maken op een deposito garantie aankijkt .. overigens staat er in de blog van meneer Dedecker (Peter) nergens dat hij (Dedecker, Peter) vindt dat de arco coöperant geen aanspraak kan maken op voorgelde deposito garantie .. het omgekeerde trouwens ook niet .. in feit .. staat er niets ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 februari 2014, 21:56   #55
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. zoals ik al zie uw mening doet er geen knijt toe .. wat mij en wellicht de arco coöperant interesseert is hoe meneer Dedecker (Peter) tegen het al dan niet aanspraak kunnen maken op een deposito garantie aankijkt .. overigens staat er in de blog van meneer Dedecker (Peter) nergens dat hij (Dedecker, Peter) vindt dat de arco coöperant geen aanspraak kan maken op voorgelde deposito garantie .. het omgekeerde trouwens ook niet .. in feit .. staat er niets ..
Misschien is de opinie van Peter Dedecker in deze materie minder belangrijk dan je denkt?
__________________
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim..
Flippend Rund is offline  
Oud 26 februari 2014, 22:00   #56
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Het is geen kwestie van weet ik veel.
Het is zonder meer duidelijk.
Degene die aansprakelijk is moet in de eerste plaats garant staan, logica zelve.
En dat weet die idiote trol maar al te goed.
.. wat ware het mooi mocht de wereld zo eenvoudig in elkaar steken .. u weet hopelijk wat het garantiefonds is .. ik kan me inbeelden dat de logica die schuilt achter een dergelijk fonds uitermate exotisch moet overkomen bij een vlaems-nazionalist/neo-liberaal .. edoch .. ik heb nieuws voor u Pé .. het garantiefonds mag dan volgens u de logica niet zelve zijn .. het bestaat ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 februari 2014, 22:03   #57
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
dit schijnt erop te duiden dat meneer Dedecker meent dat de arco coöperant schadeloosstelling moet bekomen bij het ACW.
Om de eenvoudige reden dat ACW zwemt in het geld en dus probleemloos de door haar veroorzaakte schade kan vergoeden, is er geen enkele nood om eender welke depositogarantie aan te spreken. De door U gestelde vraag stelt zich dus niet en zou door Jean-Luc Dehaene beantwoord worden met de boutade: "we zullen de problemen wel oplossen als ze zich stellen".
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 26 februari 2014, 22:03   #58
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Peter Dedecker is toch maar een kleine garnaal op het nationale politieke toneel. Laat ons vooral hopen dat ALLE partijen een duidelijk standpunt uitspreken over de ACW affaire.
.. uitermate gewiekste poging om de discussie af te leiden .. prachtig voorstel .. laat ons daarom beginnen bij de mening van één van de hoofdrolspelers .. weet u wat de menig van meneer Dedecker (Peter) is inzake de aanspraak die de arco spaarders/beleggers kunnen maken op een deposito garantie ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 februari 2014, 22:06   #59
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Om de eenvoudige reden dat ACW zwemt in het geld en dus probleemloos de door haar veroorzaakte schade kan vergoeden, is er geen enkele nood om eender welke depositogarantie aan te spreken. De door U gestelde vraag stelt zich dus niet en zou door Jean-Luc Dehaene beantwoord worden met de boutade: "we zullen de problemen wel oplossen als ze zich stellen".
.. zwak .. het probleem stelt zich ondertussen al een tijdje .. maar goed u schrijft "er geen enkele nood om eender welke depositogarantie aan te spreken" .. dit kan misschien wel zo zijn, doch dat neemt niet weg dat mijn vraag tot nu toe onbeantwoord blijft .. weet u (of eender welke nv-a kwiet hier op dit forum) wat de mening is van meneer Dedecker (Peter) inzake de aanspraak die de arco spaarders/beleggers kunnen maken op een deposito garantie ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 26 februari 2014, 22:07   #60
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. uitermate gewiekste poging om de discussie af te leiden .. prachtig voorstel .. laat ons daarom beginnen bij de mening van één van de hoofdrolspelers .. weet u wat de menig van meneer Dedecker (Peter) is inzake de aanspraak die de arco spaarders/beleggers kunnen maken op een deposito garantie ?
Ja ik weet wat de mening van meneer Dedecker is. Hij vindt dat de arco-spaarders geen aanspraak kunnen maken op de deposito garantie.
__________________
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim..
Flippend Rund is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be