Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Europa In dit forum kun je debatteren over de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2019, 08:20   #11981
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het is de munt eenheid van het land waar gij in leeft. Bovendien heeft Belgie een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van een gemeenschappelijke munt. En gij zit dat hier uit te lachen. Het is overduidelijk dat uw nationaliteit puur administratief is.
Als ik het ooit te zeggen heb, of ik heb een adviserende rol, dan zorg ik ervoor dat de criteria voor het afpakken van de nationaliteit uitgebreid worden.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2019, 10:57   #11982
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja, met een goede fles vodka en Natalia op uw schoot ... ge zoudt voor minder

De KGB denkt aan alles.

Laatst gewijzigd door tomm : 17 mei 2019 om 11:03.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2019, 10:59   #11983
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het is de munt eenheid van het land waar gij in leeft. Bovendien heeft Belgie een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van een gemeenschappelijke munt. En gij zit dat hier uit te lachen. Het is overduidelijk dat uw nationaliteit puur administratief is.
Als ik het ooit te zeggen heb, of ik heb een adviserende rol, dan zorg ik ervoor dat de criteria voor het afpakken van de nationaliteit uitgebreid worden.
Het is niet DE munt van de wereld zoals U beweert.

Gelukkig zult U het nooit voor het zeggen hebben.
Oud 18 mei 2019, 17:23   #11984
geertvdb

Standaard

Citaat:
Het is niet DE munt van de wereld zoals U beweert.

Gelukkig zult U het nooit voor het zeggen hebben.
Wat een rare reactie. Eigenlijk geeft ge mij impliciet gelijk.

Normaal gezien zoudt ge moeten claimen dat ge u 100 % Belg voelt, en dat het daarom onterecht zou zijn dat ge de belgische nationaliteit zou afgepakt worden.
Maar dat doet ge helemaal niet.
Nee, uw reactie is: oh, ik hoop dat u niet gaat lukken.

Ge hebt nog altijd niet geantwoord op de vraag wanneer marokkanen hier een historische minderheid zullen vormen.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 18 mei 2019 om 17:23.
Oud 18 mei 2019, 17:27   #11985
geertvdb

Standaard

Citaat:
OK dan naar Omsk is niet zo ver van waar ik moet zijn.
Ik ga terugkeren als toerist, beloofd.

Putin zal ongetwijfeld zwaar onder de indruk zijn. Ik zal het alvast doorgeven aan mijn KGB werkgevers, in wiens opdracht ik hier natuurlijk actief ben.

[IMG]https/14795976.jpg[/IMG]
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ting~a3057387/

hebt gij u weer efkes vergist in Zelenski! Gij dacht omdat hij Russisch sprak dat hi voor de Russen zou zijn!
HHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Ik wist dat al lang! Russisch sprekende Oekrainers haten de Russen evenveel als alle andere oostblokkers.

Dat gij dat nog altijd niet beseft is hilarisch!

E is niks zo pathetisch als mensen die denken dat ze geliefd zijn, maar eigenlijk gehaat worden.
Oud 18 mei 2019, 18:09   #11986
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ting~a3057387/

hebt gij u weer efkes vergist in Zelenski! Gij dacht omdat hij Russisch sprak dat hi voor de Russen zou zijn!
HHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Ik wist dat al lang! Russisch sprekende Oekrainers haten de Russen evenveel als alle andere oostblokkers.

Dat gij dat nog altijd niet beseft is hilarisch!

E is niks zo pathetisch als mensen die denken dat ze geliefd zijn, maar eigenlijk gehaat worden.
Zelensky is een acteur, en het is bekend dat die blabla verkopen. Dat is hun job.
Zelensky heeft al vanalles gezegd, ook dat hij absoluut geen oorlog zal beginnen om de Krim. (zie boven)
Hij is zowat de Oekraïense versie van Zirinovsky, de clown van dienst in de Russische politiek.
Zelensky trad regelmatig op in Rusland en heeft er zakelijke belangen.

Als Oekraïne de Krim wil binnenvallen moeten ze dat vooral proberen. Het tweede grootste leger ter wereld is er klaar voor.
Maar ze kunnen nog niet winnen tegen een bende gewapende mijnwerkers in Donbas, dus ik denk dat het Russische leger net iets te hoog gegrepen is.
Oud 18 mei 2019, 18:29   #11987
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een rare reactie. Eigenlijk geeft ge mij impliciet gelijk.

Normaal gezien zoudt ge moeten claimen dat ge u 100 % Belg voelt, en dat het daarom onterecht zou zijn dat ge de belgische nationaliteit zou afgepakt worden.
Maar dat doet ge helemaal niet.
Nee, uw reactie is: oh, ik hoop dat u niet gaat lukken.

Ge hebt nog altijd niet geantwoord op de vraag wanneer marokkanen hier een historische minderheid zullen vormen.
Ik ben al lang geleden opgehouden met U serieus te nemen.
Oud 18 mei 2019, 22:43   #11988
geertvdb

Standaard

Citaat:
Ik ben al lang geleden opgehouden met U serieus te nemen.
Alsof dat uw bekommernis is. Het enige wat gij hier 15 jaar probeert te doen is anderen bekeren. Zoals zoveel anderen op dit forum proberen: religieuze fundamentalisten, zionisten, extreem rechts, blowers, ultra libertairen, vlaams nationalisten. En allemaal hebben ze evenveel succes als gij.
Oud 18 mei 2019, 22:44   #11989
geertvdb

Standaard

Citaat:
Zelensky is een acteur, en het is bekend dat die blabla verkopen. Dat is hun job.
Zelensky heeft al vanalles gezegd, ook dat hij absoluut geen oorlog zal beginnen om de Krim. (zie boven)
Hij is zowat de Oekraïense versie van Zirinovsky, de clown van dienst in de Russische politiek.
Zelensky trad regelmatig op in Rusland en heeft er zakelijke belangen.

Als Oekraïne de Krim wil binnenvallen moeten ze dat vooral proberen. Het tweede grootste leger ter wereld is er klaar voor.
Maar ze kunnen nog niet winnen tegen een bende gewapende mijnwerkers in Donbas, dus ik denk dat het Russische leger net iets te hoog gegrepen is.
Tuurlijk, schiet maar op de boodschapper, en niet op de boodschap ....

Hoogmoed voor de ..
Oud 19 mei 2019, 00:07   #11990
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk denk ik dat Zelensky gaat praten met de separatisten. Maar hij moet eerst een meerderheid hebben in het parlement, dat nu overheerst wordt door nationalisten.
Oud Vandaag, 02:47   #11991
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Enkele nieuwe evoluties.
De nieuwe president heeft een stafchef van het leger benoemd die zich steeds verzette tegen bewapening van en steun aan de rechtse milities.
De huidige stafchef, de procureur, de ministers van defensie en binnenlandse zaken, en de chef van de geheime dienst, worden ontslagen. Als je deze figuren een beetje gevolgd heb kun je dit alleen maar toejuichen. (Parcival zal ontgoocheld zijn, het zijn deze figuren die moordaanslagen tegen pro-Russen bedachten en uitvoerden)
Een deel van zn speech was in het Russisch. Hij zei dat de gevoelens van de pro-Russische delen van het land gedurende 4 jaar genegeerd werden. Dat Oekraïne terug een land moet worden, en dat hij vrede wil in Donbas, door te praten. (Hij zei niet met wie maar dat lijkt vrij duidelijk, Poroshenko heeft dat altijd geweigerd).
Hij zei ook dat hij iets wil doen aan de corruptie, niet door te praten maar door actie.
Tenslotte heeft hij als voornaamste adviseur iemand benoemd die adviseur was van de eerste minister onder Yanukovich, en tevens advocaat van Kholomoisky.

We zullen zien of het bij woorden blijft of niet. Maar de woorden zijn alvast bemoedigend.
Een dikke streep door de rekening door degene die meer confrontatie en meer Oekraiens anti-Russisch nationalisme willen.
Bekende Russenhaters als Liachko en Alexander Motyl vertrouwen Zelensky alvast voor geen haar. Zij willen geen vrede maar oorlog.
In tegenstelling tot hen geloof ik niet dat Zelensky pro-Russisch is of een agent van Putin. Maar hij lijkt alvast veel pragmatischer en gematigder dan de huidige regering.(Die hij trouwens naar huis stuurt)

Laatst gewijzigd door tomm : Vandaag om 02:59.
Oud Vandaag, 07:54   #11992
parcifal

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je maakt jezelf eindeloos belachelijk.

Er zijn honderden zo niet duizend of meer russische militairen gesneuveld in Donbas, vooral in de veldslagen rond Debaltseve en Ilovaisk waar de russen overigens de Oekraieners een vrije aftocht hadden beloofd uit de omsingeling en dan -wie had dat gedacht- toch aanvielen en hen afslachten.
Je kan -uiteraard- NOOIT een rus geloven, bedrog zit er genetisch ingebakken, ze KUNNEN niet anders.

https://www.kyivpost.com/thousands-r...hundred-killed

Citaat:
The Russian opposition politician Boris Nemtsov, who was shot dead next to the Kremlin on Feb. 27, 2015, estimated in his report on Russian aggression in eastern Ukraine, which was published after his killing, that at least 150 Russian soldiers were killed in the Donbas in fighting around Ilovaisk. Nemtsov and his team analyzed eyewitness testimony, as well as the number of coffins that were ordered by Russian armed forces at that time.

Nemtsov’s report also indicated that the Kremlin had silenced relatives of the slain Russian soldiers, paying them some 3 million Russian rubles (about $81,000) in compensation and making them sign non-disclosure agreements concerning the fates of their loved ones.
De kerkhoven nabij Pskov liggen vol militairen die sneuvelden in Donbas.

Laatst gewijzigd door parcifal : Vandaag om 07:58.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 15:23   #11993
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je maakt jezelf eindeloos belachelijk.

Er zijn honderden zo niet duizend of meer russische militairen gesneuveld in Donbas, vooral in de veldslagen rond Debaltseve en Ilovaisk waar de russen overigens de Oekraieners een vrije aftocht hadden beloofd uit de omsingeling en dan -wie had dat gedacht- toch aanvielen en hen afslachten.
Je kan -uiteraard- NOOIT een rus geloven, bedrog zit er genetisch ingebakken, ze KUNNEN niet anders.

https://www.kyivpost.com/thousands-r...hundred-killed

De kerkhoven nabij Pskov liggen vol militairen die sneuvelden in Donbas.

Dat er Russen meevochten geloof ik gerust. Maar niet dat de meerderheid Russen waren.

De nieuwe president zegt niet dat bedrog genetisch ingebakken zit bij Russen, hij zegt in tegendeel dat Oekraïne de hand moet reiken naar de Russisch taligen, etnische Russen en de pro-Russen die 4 jaar gemarginaliseerd werden. Hij hield een deel van z'n speech in het Russisch.

Dat is iets helemaal anders dan wat U al jaren zegt samen met andere extremisten. De Russisch taligen en pro-Russen moeten niet gemarginaliseerd worden, niet heropgevoed, in tegendeel er moet naar hen geluisterd worden, dat is wat de nieuwe president zegt. En het is zeker een goed begin, al zal hij zeker tegengewerkt worden en is z'n programma nogal onduidelijk.

Duidelijk een evolutie in de goede richting, hij wil ook iedereen ontslaan die banden heeft met de extreem-rechtse milities en noemde Oekraïense nationalisten in het verleden meermaals racisten en antisemieten.

Dus volgens U waarschijnlijk een agent van Putin. Volgens mij niet, in tegendeel, geen vriend van Putin, maar wel een evolutie in de goede richting.

Hopelijk komen er nu vlug onderhandelingen met de separatisten, iets waar 73% van de Oekraïense bevolking voor gestemd heeft.

Laatst gewijzigd door tomm : Vandaag om 15:25.
Oud Vandaag, 15:30   #11994
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

https://foreignpolicy.com/2019/04/01...y-pro-russian/

Foreign policy is zowat de spreekbuis van wat er leeft in Washington DC wat betreft buitenlandse politiek.

Ukraine’s TV President Is Dangerously Pro-Russian
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be