Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Guy D'Haeseleer (Vlaams Belang) - 16 tot 22 april (Ninove, 12 maart 1969) is sinds 18 mei 2003 een volksvertegenwoordiger van het Vlaams Belang voor de kieskring Oost-Vlaanderen. Als voormalig sociaal adviseur is hij lid van de commissies Volksgezondheid en Sociale Zaken.

 
 
Discussietools
Oud 11 april 2007, 22:04   #1
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard Nieuwe Vlaamse Partij

Stel, ik wil een nieuwe Vlaamse partij oprichten, want het VB blijft maar plakken achter het CS, en ik wil echt wel een onafhankelijk Vlaanderen.

Als één-thema partij , kan ik dan bij het VB terrecht voor handtekeningen om niet op straat te moeten gaan bedelen, zoals JMdD ze heeft gekregen?

Eén thema: Vlaanderen Onafhankelijk. En géén CS...(maar dat is geen thema, da is gewoon democratie)

En?
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.

Laatst gewijzigd door Eddy B : 11 april 2007 om 22:05.
Eddy B is offline  
Oud 12 april 2007, 06:54   #2
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Stel, ik wil een nieuwe Vlaamse partij oprichten, want het VB blijft maar plakken achter het CS, en ik wil echt wel een onafhankelijk Vlaanderen.

Als één-thema partij , kan ik dan bij het VB terrecht voor handtekeningen om niet op straat te moeten gaan bedelen, zoals JMdD ze heeft gekregen?

Eén thema: Vlaanderen Onafhankelijk. En géén CS...(maar dat is geen thema, da is gewoon democratie)

En?
Ga je het daarmee alleen redden, denk je? Zie maar hoeveel succes de BUB heeft met haar 'België unitair'-kretologie. Je gaat het toch iets ruimer moeten aanpakken en ook andere thema's bespelen naar de bevolking toe, want die zit volgens mij niet echt op 'one issue'-partijen te wachten.
Zwartengeel is offline  
Oud 12 april 2007, 07:15   #3
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Schitterend idee! Doen!
Patriot! is offline  
Oud 12 april 2007, 10:09   #4
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Schitterend idee! Doen!
Jaja, een partijtje �* la BUB, maar dan Vlaams, dat is wat jij wil he? Ik begrijp dat. Dan kan je eens goed lachen.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 12 april 2007, 10:19   #5
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Een beter idee zou zijn om het VB, VLOTT en de N-VA samen te laten smelten en dan op te laten splitsen in drie nieuwe partijen :
  • één links-radicale andersglobalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze goede vriend Pelgrim.
  • één liberale pro-Atlantische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van de heren Dedecker, Verstrepen en Coveliers.
  • één solidaristische anti-globalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze eigen Max4westland.
Samen zouden deze partijen een veel grotere groep van de bevolking vertegenwoordigen dan het VB, VLOTT en de N-VA vandaag doen en daardoor een veel grotere impact op het Belgische politieke landschap kunnen hebben.

Helaas denken de heren politici te veel aan hun eigen hoge inkomens en verliezen ze maar al te vaak uit het oog wat Vlaanderen werkelijk nodig heeft. Helaas
IlluSionS667 is offline  
Oud 12 april 2007, 11:54   #6
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Een beter idee zou zijn om het VB, VLOTT en de N-VA samen te laten smelten en dan op te laten splitsen in drie nieuwe partijen :
  • één links-radicale ANTI-globalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze goede vriend Pelgrim.
  • één liberale pro-Atlantische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van de heren Dedecker, Verstrepen en Coveliers.
  • één solidaristische anti-globalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze eigen Max4westland.
Samen zouden deze partijen een veel grotere groep van de bevolking vertegenwoordigen dan het VB, VLOTT en de N-VA vandaag doen en daardoor een veel grotere impact op het Belgische politieke landschap kunnen hebben.

Helaas denken de heren politici te veel aan hun eigen hoge inkomens en verliezen ze maar al te vaak uit het oog wat Vlaanderen werkelijk nodig heeft. Helaas
helemaal eens, behalve..



het "gat in de markt" is er.. alleen beheerst de huidige particratie het gehele politieke gebeuren. de VB-top heeft véel macht.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 12 april 2007 om 11:55.
Ambiorix is offline  
Oud 12 april 2007, 14:34   #7
Pluche
Staatssecretaris
 
Pluche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Regio Mechelen-Lier-Antwerpen-Brussel
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Een beter idee zou zijn om het VB, VLOTT en de N-VA samen te laten smelten en dan op te laten splitsen in drie nieuwe partijen :
  • één links-radicale andersglobalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze goede vriend Pelgrim.
  • één liberale pro-Atlantische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van de heren Dedecker, Verstrepen en Coveliers.
  • één solidaristische anti-globalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze eigen Max4westland.
Samen zouden deze partijen een veel grotere groep van de bevolking vertegenwoordigen dan het VB, VLOTT en de N-VA vandaag doen en daardoor een veel grotere impact op het Belgische politieke landschap kunnen hebben.

Helaas denken de heren politici te veel aan hun eigen hoge inkomens en verliezen ze maar al te vaak uit het oog wat Vlaanderen werkelijk nodig heeft. Helaas
dat zal pas de oplossing zijn uw voorstel Illusions, en vooral geen plaats voor demagoog dewinter in 1 van die 3 strekkingen, het nationalisme kan goed zonder Dewinter meer nog Dewinter is pure ballast voor Vlaanderen.
__________________


Pluche is offline  
Oud 12 april 2007, 16:30   #8
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667
één solidaristische anti-globalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze eigen Max4westland.
Iemand die dagelijks de hitlergroet doet in de politiek?
Neen dank u.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van

Laatst gewijzigd door Miguelito : 12 april 2007 om 16:34.
Miguelito is offline  
Oud 12 april 2007, 16:31   #9
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Iemand die dagelijks de hitlergroet doet in de politiek?
Neen dank u.
slaagt op niks
Ambiorix is offline  
Oud 12 april 2007, 16:42   #10
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Een beter idee zou zijn om het VB, VLOTT en de N-VA samen te laten smelten en dan op te laten splitsen in drie nieuwe partijen :
  • één links-radicale andersglobalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze goede vriend Pelgrim.
  • één liberale pro-Atlantische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van de heren Dedecker, Verstrepen en Coveliers.
  • één solidaristische anti-globalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze eigen Max4westland.
Samen zouden deze partijen een veel grotere groep van de bevolking vertegenwoordigen dan het VB, VLOTT en de N-VA vandaag doen en daardoor een veel grotere impact op het Belgische politieke landschap kunnen hebben.

Helaas denken de heren politici te veel aan hun eigen hoge inkomens en verliezen ze maar al te vaak uit het oog wat Vlaanderen werkelijk nodig heeft. Helaas
Een schitterend idee. En dan stel ik zelfs een overgangscoallitie voor tussen één en drie
(nee, twee ni )
Pelgrim is offline  
Oud 12 april 2007, 19:15   #11
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ga je het daarmee alleen redden, denk je? Zie maar hoeveel succes de BUB heeft met haar 'België unitair'-kretologie. Je gaat het toch iets ruimer moeten aanpakken en ook andere thema's bespelen naar de bevolking toe, want die zit volgens mij niet echt op 'one issue'-partijen te wachten.
Ja, ik denk dat. Hanht er natuurlijk van af wat "het" is hé

Juist daarom. Als zoweinig belgen zijn te vinden voor een unitair belgie, des te meer voor een onafhankelijk Vlaanderen.

Waarom ruimer aanpakken? Waarom de bevolking BESPELEN? Waarom mijn woorden gaan wikken om een kiezer méér aan te trekken? Want DAT gebeurt in de meeste partijen. Waarom onenigheid binnen de partij scheppen? Over dit onderwerp zal al onenigheid genoeg zijn, gezien de talrijke discussies over hoe, wat, welk gedeelte, + of - brussel, eentalig, faciliteiten, enz...

Misschien zitten vele Vlamingen nu net daarop te wachten... mensen die echt met geen stokken naar het VB, DD of NVA te krijgen zijn. Wegens negatieve connotaties.

Nee, gewoon VV, Vlaanderen Vrij. Of Vrij Vlaanderen... Ik zie het wel zitten...

Maar even dit terzijde: lees eens goed: ik zei wél: STEL... Jammer genoeg is de gekte al in de discussie geslopen, alvorens de bevraagde zelf kan antwoorden... als die dat al doet, want hier op het forum komt er maar weinig uit, uit die politiekers...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.

Laatst gewijzigd door Eddy B : 12 april 2007 om 19:23.
Eddy B is offline  
Oud 12 april 2007, 19:26   #12
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht
dat zal pas de oplossing zijn uw voorstel Illusions, en vooral geen plaats voor demagoog dewinter in 1 van die 3 strekkingen, het nationalisme kan goed zonder Dewinter meer nog Dewinter is pure ballast voor Vlaanderen.
Tja, ik kan je stelling begrijpen. Zeker is, dat om FDW te stoppen, de ANDERE partijen één ding moeten doen. Het neemt enorm veel wind uit de zeilen van het VB en dus FDW...

Dat ene ding? Ah, Vlaanderen onafhankelijk maken natuurlijk!
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 12 april 2007, 19:27   #13
Pluche
Staatssecretaris
 
Pluche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Regio Mechelen-Lier-Antwerpen-Brussel
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Een schitterend idee. En dan stel ik zelfs een overgangscoallitie voor tussen één en drie
(nee, twee ni )
inderdaad een schitterend idee Pelgrim.
__________________


Pluche is offline  
Oud 12 april 2007, 19:32   #14
Pluche
Staatssecretaris
 
Pluche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Regio Mechelen-Lier-Antwerpen-Brussel
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Tja, ik kan je stelling begrijpen. Zeker is, dat om FDW te stoppen, de ANDERE partijen één ding moeten doen. Het neemt enorm veel wind uit de zeilen van het VB en dus FDW...

Dat ene ding? Ah, Vlaanderen onafhankelijk maken natuurlijk!
Inderdaad het is juist de schuld van demagogen als Dewinter dat we nog altijd vastgeketend zijn aan Belgie. Dewinter heeft het zelfs zover gekregen dat de burgers denken dat je een vlaamse vlag uithangt je een VB-er bent, ik eis als linkse Meervoudsymphatisant een onafhankelijk Vlaanderen voor elke vlaming van huidskleur blank tot zwart. Dewinter verward nationalisme met rascisme dat is zijn grote fout.
__________________


Pluche is offline  
Oud 12 april 2007, 19:32   #15
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Stel
*zucht*
Bhairav is offline  
Oud 12 april 2007, 19:42   #16
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
*zucht*


Was dat een zucht van oplichting, of een zucht van spijt?
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 12 april 2007, 20:20   #17
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.913
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Een beter idee zou zijn om het VB, VLOTT en de N-VA samen te laten smelten en dan op te laten splitsen in drie nieuwe partijen :
  • één links-radicale andersglobalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze goede vriend Pelgrim.
  • één liberale pro-Atlantische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van de heren Dedecker, Verstrepen en Coveliers.
  • één solidaristische anti-globalistische Vlaams-nationalistische partij in de stijl van onze eigen Max4westland.
Dat is inderdaad een mooi idee. Probleemje is wel waar steek je de NVA'ers in. NVA is niet meteen de meest pro-zionistische partij, maar is allesbehalve solidaristisch. Misschien kunnen de NVA'ers van dienst hier zelf op antwoorden.

Alleszins ben ik zeker ook voorstander van een radicaal linkse Vlaams nationale partij, maar liefst ene die dat trotskistische internationalistische gedoe achter zich laat. Een linkse-nationalistische partij naar de ideeën van Hugo Chavez zou zeker wel welkom zijn in Vlaanderen.

Een liberale pro-zionistische partij zal niet lang meegaan vrees ik. Bijvoorbeeld neem nu Paul Beliën en Jurgen Verstrepen, allebei economisch ultra liberaal, allebei hielenlikkers van de Yanks en de zionstaat, maar de één ultra progressief en de andere eerder conservatief. De man van Alexandera Colen en Jurgen Verstrepen, het zou vonken geven. Trouwens Dedecker is ook zo'n vreemde vogel, radicaal liberaal, een volksverrader wat de sport betreft, maar geen pro zionist of hielenlikker van de Yanks.
Waarschijnelijk zouden er meerdere lijstjes opgestart worden, ook al omdat die grote ego's niet met elkaar kunnen overeenkomen. Waarschijnelijk zouden er dan toch proberen om binnen te dringen in een andere partij.

Zeker mooi idee, waar verder kan over nagedacht worden. Helaas moeilijker in de praktische uitwerking.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 april 2007 om 20:22.
Max van Dietschland is offline  
Oud 12 april 2007, 20:30   #18
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Dat is inderdaad een mooi idee. Probleemje is wel waar steek je de NVA'ers in. NVA is niet meteen de meest pro-zionistische partij, maar is allesbehalve solidaristisch. Misschien kunnen de NVA'ers van dienst hier zelf op antwoorden.

Alleszins ben ik zeker ook voorstander van een radicaal linkse Vlaams nationale partij, maar liefst ene die dat trotskistische internationalistische gedoe achter zich laat. Een linkse-nationalistische partij naar de ideeën van Hugo Chavez zou zeker wel welkom zijn in Vlaanderen.

Een liberale pro-zionistische partij zal niet lang meegaan vrees ik. Bijvoorbeeld neem nu Paul Beliën en Jurgen Verstrepen, allebei economisch ultra liberaal, allebei hielenlikkers van de Yanks en de zionstaat, maar de één ultra progressief en de andere eerder conservatief. De man van Alexandera Colen en Jurgen Verstrepen, het zou vonken geven. Trouwens Dedecker is ook zo'n vreemde vogel, radicaal liberaal, een volksverrader wat de sport betreft, maar geen pro zionist of hielenlikker van de Yanks.
Waarschijnelijk zouden er meerdere lijstjes opgestart worden, ook al omdat die grote ego's niet met elkaar kunnen overeenkomen. Waarschijnelijk zouden er dan toch proberen om binnen te dringen in een andere partij.

Zeker mooi idee, waar verder kan over nagedacht worden. Helaas moeilijker in de praktische uitwerking.
liberalist_NL is offline  
Oud 12 april 2007, 20:31   #19
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.913
Standaard

Ik ben voorstander van een herverkaveling van het Vlaamse politieke landschap (voorlopig), voor de Nieuwe Tijd :

- een nationaal solidaritische partij ontstaan uit Vlaams Belang (etisch conservatief, katholiek en Europees heidendom samen, economisch sociaal gezind, fervent anti zionistisch, tegen de globalisering, sterk volknationalistisch, enz...)

- ergens een kartelformule van meerder minipartijtjes waar Dedecker, Coveliers en Verstrepen toch samen kunnen gebracht worden, liefst met een aantal liberale zionisten en postjesjagers erbij. In een kartelformule kunnen de ego's wat meer gesust worden dan in een partij.

- het "Vlaams" kartel CD&V, NVA mag blijven bestaan, wat mij betreft. De NVA is nuttig in zo'n kartel vind ik. Het brengt toch altijd wat druk mee in het systeem. Een gematigde NVA alleen zou totaal geen nut hebben. Ja, laat dat kartel maar bestaan.

- Een echte linkse Vlaams nationale partij, met de ideeen van Hugo Chavez, maar dan vertaald naar Vlaanderen. Een linkse partij waar het Christendom niet zomaar wordt afgedaan als opium voor het volk.

- BUB, VLD, SPA, VIVANT en SPIRIT kunnen best één partij beginnen, want het is toch allemaal hetzelfde. Staatsnationalistisch, extreem progressief en economisch te liberaal en totalitair wat betreft hun verderfelijke gedachtengoed op te leggen bij de mensen.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 april 2007 om 20:42.
Max van Dietschland is offline  
Oud 12 april 2007, 20:36   #20
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.913
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Iemand die dagelijks de hitlergroet doet in de politiek? Neen dank u.



Waarom zou ik Adolf Hitler vereren? OK hij heeft als man van de Nieuwe Orde zeker een aantal positieve dingen gedaan. Maar zijn waanzinnige beleid is de rechtstreekse oorzaak geweest voor het einde van alle Nieuwe Orde stromingen, waartussen er zeer goede zaten. (gedachtengoed Joris Van Severen, Cyriel Verschaeve, enz...). Deze figuur is eigenlijk te verachten.

Leer ook eens het verschil tussen een identitaire groet en een hitlergroet. Je kan perfect ook heil brengen aan je eigen natie.

PS: Ik heet nu Max van Dietschland, klinkt Vlaamser als Max4westland en het begrip westland kan door sommige liberale onderkruipers doelbewust verkeerd geinterpreteerd worden .
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 april 2007 om 20:39.
Max van Dietschland is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be