Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 29 juni 2019, 11:30   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard Ex-kindsoldaat Joyce: "Ik was 13 toen ik de vrouw werd van een 60-jarige rebel".

Ex-kindsoldaat Joyce: "Ik was 13 toen ik de vrouw werd van een 60-jarige rebel".

U weet beste forumleden & lezers dat ik géén fan ben van de toestanden die zich afspelen in de landen waar terroristische groeperingen & andere de scepter zwaaien maar de eerlijkheid gebiedt mij bovenstaand artikel toch even onder de aandacht te brengen.

Een probleem dat blijft bestaan en dient opgelost te worden maar daar is men nog steeds niet goed uit hoe best opgelost zou kunnen worden.

De oplossing van het probleem hoeft ook niet te zijn dat die mensen in groten getale in bootjes klimt en richting Europa gaan varen onder het luid zingen van Row, Row, Row your boat.

Natuurlijk ligt de oplossing van het probleem niet zomaar voorhanden want mocht er een gangbare oplossing in de maak zijn daar schakel je de wapenleveringen (leveranciers) en de mensenhandel (over de drughandel wil ik het nog niet hebben over de 419 scammers ook niet) met uit en daar zijn er véél bij (ook Politici) die zich hun centjes niet willen laten afpakken.

Zou ik een zonneslag hebben?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juni 2019 om 11:32.
Universalia is offline  
Oud 29 juni 2019, 19:43   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Een probleem dat blijft bestaan en dient opgelost te worden maar daar is men nog steeds niet goed uit hoe best opgelost zou kunnen worden.
Beter zou geweest zijn:

Een probleem dat blijft bestaan en dient opgelost te worden maar daar is men nog steeds niet goed uit hoe het best opgelost zou kunnen worden.

Citaat:
De oplossing van het probleem hoeft ook niet te zijn dat die mensen in groten getale in bootjes klimt en richting Europa gaan varen onder het luid zingen van Row, Row, Row your boat.
Beter zou geweest zijn:

De oplossing van het probleem hoeft ook niet te zijn dat die mensen in groten getale in bootjes klimmen en richting Europa gaan varen onder het luid zingen van Row, Row, Row your boat.

De zonneslag was een feit.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 4 juli 2019, 12:48   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja he hahaha eigenlijk is de oplossing van dit probleem doodsimpel ok hahah

enige is politiek dus zaak laten omgooien,

ik zal alles moeten publiceren, mijn oplossing is 100 % biologisch, organisch, vanuit perspectief v die meiden zelf.

nu ik zelf toch soort psycho T-Hindoemeid ben, begrijp ik meisjes beter.

Maar ik moet hard werken komende 2 weken,
ok mijn grootste probleem is onoplosbaar, ben niet lang, niet blank en niet grootgeschapen, GEEN Ir titel, maw ik ben extreem laag en minderwaardig, niets meer waard.

ja waarom pleeg ik vandaag geen zelfmoord??? Deze vraag stelde ik mijzelf al toen ik 9 jaar was in suriname en zelfmoord wilde plegen na 2 jaar bittere discriminatie op koelie apenschool.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be