Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2007, 10:57   #21
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
't Was alweer een tijdje geleden dat een homofoob zijn ongenoegen over homo's kon etaleren. Nu is het nog wachten op Paulus met zijn voortplantingssprookjes en we zijn weer voor enkele honderden pagina's vertrokken.

Onze nep-allochtoon annex vb-provocateur is ook alweer meteen van de partij zie ik.
Hebt ge niet gemogen vannacht?
En dat van dat voortplanten;tenzij ze al zover zitten als in de film junior mee den arnold,zwijg ik.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 12:45   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Toon me de zin in mijn post waaruit ongenoegen blijkt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Ik heb niets tegen homo's of lesbiennes. Integendeel, mijn vrienden- en familiekringen tellen er verschillende. Maar wat iemand mij op dit gezellige forum toch eens moet duidelijk maken, is waarom er de laatste tijd almaar meer homo's en lesbo's opduiken - zeker op fora - die hun afwijkende geaardheid zeer opvallend, soms zelfs provocatief, willen etaleren. Vanwaar dit krampachtige 'look at me, I'm different'-gedrag? Mij lijkt het vooral een prima manier om weinig breeddenkende luitjes op stang te jagen. Of is het daar om te doen, misschien?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 12:51   #23
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

afwijkend is geen waardeoordeel.
Is gewoon een constatie.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 september 2007 om 12:51.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 13:05   #24
*Lorre*
Burgemeester
 
Geregistreerd: 25 september 2006
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Vele homo's voelen zich direct langs achteren gepakt...
Vaak hebben ze niet liever
*Lorre* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 13:07   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Lorre* Bekijk bericht
Vaak hebben ze niet liever
Laten wij kort en bondig lachen om dit staaltje toch wel bijzonder fijnzinnige humor: HA!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 13:15   #26
*Lorre*
Burgemeester
 
Geregistreerd: 25 september 2006
Berichten: 536
Standaard

Afwijkende geaardheid vind ik toch ook wel ongenoegen duidend
*Lorre* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 13:45   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Ik heb niets tegen homo's of lesbiennes. Integendeel, mijn vrienden- en familiekringen tellen er verschillende. Maar wat iemand mij op dit gezellige forum toch eens moet duidelijk maken, is waarom er de laatste tijd almaar meer homo's en lesbo's opduiken - zeker op fora - die hun afwijkende geaardheid zeer opvallend, soms zelfs provocatief, willen etaleren. Vanwaar dit krampachtige 'look at me, I'm different'-gedrag? Mij lijkt het vooral een prima manier om weinig breeddenkende luitjes op stang te jagen. Of is het daar om te doen, misschien?
Ik zal hier zo zot zijn om je een antwoord te geven.
Want de anderen geven je geen antwoord, omdat ze goed genoeg weten dat je het antwoord zelf ook kent.

De reden waarom (de meeste) homo's graag opvallen is eksakt dezelfde reden als waarom (de meeste):
- vrouwen graag opvallen en dus minirokken, lange rokken, halflange rokken, broekrokken, hotpents, en ja ook slipkes en djeestrings en monokinis..., schoenen, meekup, haar- en huidverzorging, estitisse sjirurgie ... kopen, dragen, ondergaan ....
- mannen graag opvallen en dus ° soms hun buikje intrekken ° kostuumpje hemdje dasje dragen, ofwel een onderlijfke gelijk soske-burgemeester-Jansens ° naar de fitnes gaan ° gaan brullen naast een voetbalveld.
- forumgangers draden openen, zelfs met de domste dingen 't eerste (hebdem?)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 17:15   #28
Jukes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 11 april 2007
Berichten: 1.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zal hier zo zot zijn om je een antwoord te geven.
Want de anderen geven je geen antwoord, omdat ze goed genoeg weten dat je het antwoord zelf ook kent.

De reden waarom (de meeste) homo's graag opvallen is eksakt dezelfde reden als waarom (de meeste):
- vrouwen graag opvallen en dus minirokken, lange rokken, halflange rokken, broekrokken, hotpents, en ja ook slipkes en djeestrings en monokinis..., schoenen, meekup, haar- en huidverzorging, estitisse sjirurgie ... kopen, dragen, ondergaan ....
- mannen graag opvallen en dus ° soms hun buikje intrekken ° kostuumpje hemdje dasje dragen, ofwel een onderlijfke gelijk soske-burgemeester-Jansens ° naar de fitnes gaan ° gaan brullen naast een voetbalveld.
- forumgangers draden openen, zelfs met de domste dingen 't eerste (hebdem?)
Ik had gehoopt op een gefundeerd, intelligent antwoord, maar ik begin er voor te vrezen. Ik zal wat helpen: 'krampachtig' is het sleutelwoord.
__________________
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger)

Laatst gewijzigd door Jukes : 1 september 2007 om 17:16.
Jukes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 17:15   #29
Jukes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 11 april 2007
Berichten: 1.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Lorre* Bekijk bericht
Afwijkende geaardheid vind ik toch ook wel ongenoegen duidend

Huh?
__________________
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger)
Jukes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 17:30   #30
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Huh?
Wat begrijp je daar niet aan? Het gebruik van dergelijk terminologie impliceert nu eenmaal dat er een geaardheid zou zijn die "normaal" is, die dus na te streven is om maatschappelijk aanvaard te worden. Toch niet zo ingewikkeld?

Het opstarten van dit topic alleen al toont aan dat je het niet zo gemakkelijk hebt met homoseksuelen als je ons wil laten geloven. Het blijkt je immers te storen dat er steeds meer homoseksuelen "opduiken", die zich "krampachtig" willen profileren. Iemand die ècht geen probleem heeft met homoseksuelen haalt het zelfs niet in zijn hoofd om een dergelijk topic op te starten. Zo duidelijk genoeg?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 18:08   #31
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Lorre* Bekijk bericht
Afwijkende geaardheid vind ik toch ook wel ongenoegen duidend
dat mag jij vinden hoor, *Lorre*
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 18:35   #32
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Homos willen helemaal niet krampachtig opvallen. Dat is jouw interpretatie, en die zegt meer over u dan over de homos in kwestie.

Waarschijnlijk ben je een closet-homo. Daar is niks mis mee. We hebben daar trouwens een thread over:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=94157

Die gaat voor een stuk over het soort interpretaties die jij maakt, en wat de dieperliggende redenen daarvan zijn.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 18:37   #33
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
afwijkend is geen waardeoordeel.
Is gewoon een constatie.
In welke zin is homosexualiteit afwijkend? Homosexualiteit is de biologische norm (er zijn altijd ongeveer 5 a 10% homos geweest in de menselijke populatie; altijd, dat betekent dat we met een norm te maken hebben), dus hoe bedoel je precies dat homosexualiteit afwijkend zou zijn?
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 18:39   #34
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Op tv is niet homo zijn een afwijkend gedrag...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 18:42   #35
Vuyschthaemert
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 juni 2007
Berichten: 351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wat begrijp je daar niet aan? Het gebruik van dergelijk terminologie impliceert nu eenmaal dat er een geaardheid zou zijn die "normaal" is, die dus na te streven is om maatschappelijk aanvaard te worden. Toch niet zo ingewikkeld?
Wat een gezever. Als 9 van de 10 mensen hetero zijn, en die tiende is homo, dan is die homo dus inderdaad de afwijking van de norm. Net zoals in het theoretische geval er 9 van de 10 homo blijken te zijn, en de tiende hetero, dan is die hetero de afwijking. Homo's zijn in dit licht gezien dus niet normaal, hoe je het ook wendt of keert. Is dat dan een waardeoordeel? Neen, zeker niet. Het is louter een constatering van de feiten, niets meer en ook niets minder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het opstarten van dit topic alleen al toont aan dat je het niet zo gemakkelijk hebt met homoseksuelen als je ons wil laten geloven. Het blijkt je immers te storen dat er steeds meer homoseksuelen "opduiken", die zich "krampachtig" willen profileren. Iemand die ècht geen probleem heeft met homoseksuelen haalt het zelfs niet in zijn hoofd om een dergelijk topic op te starten. Zo duidelijk genoeg?
Ik heb inderdaad echt geen probleem met mensen die de griekse beginselen zijn toegedaan. Je rugriddert er wat mij betreft maar lustig op los. Ieder zijn meug.
Maar de topicstarter heeft wél gelijk als hij zegt een trend te bespeuren waarin steeds meer mensen met hun homofiele geaardheid lopen te koketteren. Zo van: "hee, kijk mij eens even de superjeanet/ruigpoot (doorhalen wat niet van toepassing is) zijn, en ik ben er nog trots op ook". Prima allemaal, maar de vraag blijft bestaan: "waarom dit bewust opzichtige gedrag" ?
Vuyschthaemert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 18:51   #36
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
In welke zin is homosexualiteit afwijkend? Homosexualiteit is de biologische norm (er zijn altijd ongeveer 5 a 10% homos geweest in de menselijke populatie; altijd, dat betekent dat we met een norm te maken hebben), dus hoe bedoel je precies dat homosexualiteit afwijkend zou zijn?
wiskunde en wetenschap
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 18:51   #37
Doki
Parlementsvoorzitter
 
Doki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 2.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Ik heb niets tegen homo's of lesbiennes. Integendeel, mijn vrienden- en familiekringen tellen er verschillende. Maar wat iemand mij op dit gezellige forum toch eens moet duidelijk maken, is waarom er de laatste tijd almaar meer homo's en lesbo's opduiken - zeker op fora - die hun afwijkende geaardheid zeer opvallend, soms zelfs provocatief, willen etaleren. Vanwaar dit krampachtige 'look at me, I'm different'-gedrag? Mij lijkt het vooral een prima manier om weinig breeddenkende luitjes op stang te jagen. Of is het daar om te doen, misschien?
Mag ik er even de aandacht op vestigen dat het steeds niet-homo's zijn die op dit forum met de regelmaat van de klok threads over homo's opstarten?
Die buitenmatige interesse voor andermans seksualiteit is bijzonder opmerkelijk, en men kan zich afvragen wat hiervan de oorzaak is. Een veel gehoorde hypothese is dat degenen die het wildst tekeer gaan tegen homo's zelf kampen met een troebele seksuele identiteit. Ik zou het moeten beginnen geloven.
__________________
ZONDER HAAT DRAAD
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 19:03   #38
Vuyschthaemert
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 juni 2007
Berichten: 351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Mag ik er even de aandacht op vestigen dat het steeds niet-homo's zijn die op dit forum met de regelmaat van de klok threads over homo's opstarten?
Mag ik er dan even de aandacht op vestigen dat het veelal de homo's op dit forum (maar ook elders) zijn die met hun sexuele voorkeur te koop lopen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Die buitenmatige interesse voor andermans seksualiteit is bijzonder opmerkelijk, en men kan zich afvragen wat hiervan de oorzaak is. Een veel gehoorde hypothese is dat degenen die het wildst tekeer gaan tegen homo's zelf kampen met een troebele seksuele identiteit. Ik zou het moeten beginnen geloven.
Zie mijn eerdere opmerking hierboven. Actie --> reactie. Daar is dus niks opmerkelijks aan. Iets valt je op (hier dus hoe het homofiele deel van de forumdeelnemers van de daken schreeuwt dat ze homo zijn), dus je doet daar onderzoek naar, stelt vragen, enzovoorts. Het heeft dus geen ene moer met de eigen al dan niet verscholen sexuele voorkeuren/identiteit te maken.

Stel, ik zou iemand zijn die van poep- en plassex houdt, om maar eens een zijstraat te noemen, en ik zou een afbeelding van twee mensen die elkaar onderschijten in mijn avatar plaatsen, dan moet ik er toch ook niet van opkijken dat ik vragen daarover krijg?
Vuyschthaemert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 19:04   #39
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
wiskunde en wetenschap
Inderdaad. Elke bioloog zal u zeggen dat wanneer er in een populatie over een lange tijd steeds een zelfde weerkerend kenmerk wordt waargenomen, dat men dan over een norm spreekt.

De aanwezigheid van 5 �* 10% homosexuelen binnen de mensenpopulatie is de norm.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 19:05   #40
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Mag ik er even de aandacht op vestigen dat het steeds niet-homo's zijn die op dit forum met de regelmaat van de klok threads over homo's opstarten?
Die buitenmatige interesse voor andermans seksualiteit is bijzonder opmerkelijk, en men kan zich afvragen wat hiervan de oorzaak is. Een veel gehoorde hypothese is dat degenen die het wildst tekeer gaan tegen homo's zelf kampen met een troebele seksuele identiteit. Ik zou het moeten beginnen geloven.
Sorry, maar dat is geen hypothese meer. Die is al lang bevestigd door empirisch onderzoek.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be