Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 mei 2020, 07:23   #41
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Meneer de personeelchef. 3 dagen geleden had u een interview met een mogelijk nieuwe werknemer. Tijdens dat interview zijn er 4 of 5 mensen door het open kantoor gepasseerd, misschien op minder dan 1,5 meter. Weet u nog wie dat waren?

Stel je voor dat zo'n "winkelkarretjesreiniger en aangever" meedoet aan dat programma...
Inderdaad, daarom dat ik een app die dat op anonieme wijze voor U doet, toch praktisch vind. Het moet wel anoniem en op vrijwillige basis blijven, maar het zou een kwestie van "beleefdheid" kunnen zijn om uw app aan te schakelen als je bij mensen in de buurt komt.
Als uw app niet "biept" als iemand kort bij U staat, kunt ge die dus scheef bekijken (of doodschieten, naargelang).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 07:24   #42
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
De boven bedoelde mensen hebben naar mijn idee een idioot goed gedacht over hun eigen capaciteiten. Of zijn hermieten op een beruchte berg. Pover excuus tot 'in-sti-tu-tio-nali-seren' (amaai, 't woord!) van regelneverij in een 1984 nat-gevoel sossen-utopie.

Wedden dat 'die meeste niet zo onnozel mensen' tezelfdertijd ook tegen publieke CCTV zijn, tegen ID cards en pro strikte privacy die ze dan via Facebook gaan beperken tot alleen maar de rest van de wereld?
De enige manier om u nog redelijk anoniem te verplaatsen in België is te voet, of met de fiets, met een grote hoed en zonnebril (die je ook regelmatig wisselt), en alleen cash te betalen, en vooral, uw GSM thuis te laten.

Het kost al veel moeite om uw handel en wandel niet weg te geven aan de (r)overheid of de grootinductie/kapitaal.

1984 is al een tijd gepasseerd, en het lijkt erop dat Covid-19 de catalysator gaat zijn, niet oorlog, om de Big Brother maatschappij te installeren.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 07:28   #43
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het zou me sterk lijken mocht men die contact tracing deftig kunnen organiseren in Belgique. Men slaagde er niet in iets simpels om mondmaskers aan te kopen maar iets veel meer ingewikkeld als contact tracing zou men wel kunnen?

Keer op keer is Belgique zwaar gebuisd in deze crisis. Deze politici zijn bezig met het organiseren van onze gezamenlijke ondergang.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 07:28   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, daarom dat ik een app die dat op anonieme wijze voor U doet, toch praktisch vind. Het moet wel anoniem en op vrijwillige basis blijven, maar het zou een kwestie van "beleefdheid" kunnen zijn om uw app aan te schakelen als je bij mensen in de buurt komt.
Als uw app niet "biept" als iemand kort bij U staat, kunt ge die dus scheef bekijken (of doodschieten, naargelang).
Een app en anoniem. Gewoon het apparaat dat die app moet gebruiken is aan u gebonden. In België is het haast onmogelijk een mobiele telefoonabonnement te gebruiken dat niet op naam staat.

En dat is nodig om de huidige apps te gebruiken.

Of gaan we nog een stap verder, een RFID inplanten, met een ingebouwde "bloedscanner" die constant opspoort welke ziekte iemand heeft, en anoniem iedereen in de buurt waarschuwt " iemand in uw omgeving heeft ziekte X of Y".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 08:04   #45
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

De privacy wordt veel te veel als excuus gebruikt om incompetentie en aansprakelijkheid van verzorgers, medisch personeel, openbare sector, private personen en werkgevers toe te dekken.

Neem voorbeeld rusthuizen. Daar wordt je wel geïnformeerd wie positief op sars-cov-2 test. Je wordt allemaal te samen in afzondering geplaatst. In rusthuizen is al lang geen bezoek meer mogelijk. Er is dus eenvoudigere controle mogelijk van welke contacten een positief geteste persoon had. Toch slaagt men er niet in om Covid19 uit de rusthuizen buiten te houden.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 mei 2020 om 08:04.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 08:07   #46
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een app en anoniem. Gewoon het apparaat dat die app moet gebruiken is aan u gebonden. In België is het haast onmogelijk een mobiele telefoonabonnement te gebruiken dat niet op naam staat.

En dat is nodig om de huidige apps te gebruiken.
De meeste apps werken ook zonder simkaart. Zelfs google maps. Natuurlijk heb je wel af en toe wifi nodig.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 08:15   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De meeste apps werken ook zonder simkaart. Zelfs google maps. Natuurlijk heb je wel af en toe wifi nodig.
Zonder SIM kaart kunnen die "contact tracing" apps alleen werken als je je bluetooth of Wifi aanzet. En aangezien je op zijn minst thuis je apparaat koppelt aan je lokaal netwerkje, en je email en browser je eigen gegevens al hebben.

In het kort, vergeet anonimiteit maar als je zo iets gebruikt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 08:35   #48
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De enige manier om u nog redelijk anoniem te verplaatsen in België is te voet, of met de fiets, met een grote hoed en zonnebril (die je ook regelmatig wisselt), en alleen cash te betalen, en vooral, uw GSM thuis te laten.
Het kost al veel moeite om uw handel en wandel niet weg te geven aan de (r)overheid of de grootinductie/kapitaal.
1984 is al een tijd gepasseerd, en het lijkt erop dat Covid-19 de catalysator gaat zijn, niet oorlog, om de Big Brother maatschappij te installeren.
Je analyse klopt, maar 't raakt mij niet echt, deels omdat ik me niet geviseerd voel en omdat ik nog steeds denk dat 't allemaal niet zo'n extreme vaart loopt in Belgenland.
Mijn modeste middelen bevinden zich, op een paar details na, ook niet in 't bereik van de Werkman-tollenaar aldaar.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 08:55   #49
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Wat gaan ze eigenlijk doen men mensen die getraceerd werden omdat ze in contact kwamen met iemand die besmet is? Verplicht in quarantaine? Uit onderzoek is gebleken dat de meerderheid van mensen die symptomen vertonen doodleuk gewoon blijven doorgaan met wat ze elke dag doen zonder rekening te houden met anderen.

En wat met mensen die al eens genezen zijn van het virus die dan toch weer in contact zijn gekomen met iemand die juist besmet is geworden?

De organisatie van dit hele gebeuren is al een janboel: https://newsmonkey.be/tracing-wordt-een-boeltje/

De uitvoering zou wel eens rampzalig kunnen worden.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 08:59   #50
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De meeste mensen die niet onnozel doen weten wel met wie ze de jongste 14 dagen in contact geweest zijn.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:03   #51
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Het traceren, cookie gebruik gaat inj stijgende lijn de laatste tijden dat is algemeen geweten.

Een ouder artikel 'leerde'.

Wie volgt je op het net ...

Internetverbinding opzeggen, batterij uit GSM nemen ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:29   #52
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Ik beschouw mezelf toch als iemand die zich heel goed aan de quarantaine maatregelen houdt en doe helemaal niet gek.

Deze week :

- Aan de kassa, voor mij in de supermarkt begon er iemand heel hard te hoesten
- CV ketel defect, noodonderhoud want ik had geen warm water meer. Geen idee wie die technieker was (waarschijnlijk heel makkelijk uit te vinden door naar het bedrijf te bellen, moet ik dat dan doen en verder opvolgen?)
- Alleen - gaan fietsen, een fietser voor mij is heel hard gevallen, ik heb die rechtgeholpen en zijn fiets opzij gezet. Misschien niet slim, maar wel menselijk, zodat ze hem niet verder overhoop reden.

Dit gaat nog maar over deze week, sinds maandag, en ik heb dus al 3 gevallen waar ik geen idee van heb wie ze zijn. Ik wil best meewerken hoor, maar ik vind het toch niet zo eenvoudig als je beweert.
Het zal uiteraard soms moeilijk zijn, maar de meesten zal je toch wel kennen.

En waar het om gaat: contact tracking is zolang er geen vaccin is de enige methode om zonder lockdown de epidemie onder controle te houden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:35   #53
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het zal uiteraard soms moeilijk zijn, maar de meesten zal je toch wel kennen.

En waar het om gaat: contact tracking is zolang er geen vaccin is de enige methode om zonder lockdown de epidemie onder controle te houden.
Allez daddie, geef gewoon toe dat uwe post een bloeper van ongekend gehalte was. We gaan je dat schoonheidsfoutje niet verwijten hoor!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:41   #54
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het zal uiteraard soms moeilijk zijn, maar de meesten zal je toch wel kennen.

En waar het om gaat: contact tracking is zolang er geen vaccin is de enige methode om zonder lockdown de epidemie onder controle te houden.
Ik sta er echt met open mond naar te kijken hoe mensen vrijwillig hun overheid alles toevertrouwen en zomaar rechten inleveren....
Medisch geheim?
Dat is verleden tijd als men sommigen laat doen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 mei 2020 om 09:42.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:42   #55
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een app en anoniem. Gewoon het apparaat dat die app moet gebruiken is aan u gebonden. In België is het haast onmogelijk een mobiele telefoonabonnement te gebruiken dat niet op naam staat.
Dat heeft hier allemaal niks mee te maken, zolang dat tracen op basis van anonimiteit en vrijwilligheid gebeurt.

Zoals Apple en Google het aangaven, is het perfect mogelijk om dat te doen. Wat je gewoon doet is sleutels geven aan mensen die in de buurt komen. Met die sleutels kunnen die niks doen dan gewoon bijhouden. Zij weten niet echt dat die sleutel van U komt (tenzij ze je reeds kennen natuurlijk). Er is geen persoon-sleutel band, enkel jij kent die, omdat jij die sleutels genereert.

Als je positief getest wordt, dan kan je gewoon openbaar maken dat al die sleutels die je uitgedeeld hebt toen je potentieel besmettelijk was, een "token" zijn van mogelijke besmetting. Maar aangezien niemand behalve jij weet dat die sleutels van U komen, is er niks "persoonsgebonden" aan het publiek maken van die sleutels.

Mensen die uw sleutels ontvangen hebben omdat ze dicht bij U gekomen zijn in die periode, kunnen dus zien dat zij dicht gekomen zijn bij "publiek gemaakte sleutels van besmetten", en weten dus op welk moment zij mogelijk besmet werden.

Meer is daar niet aan.

Dat is puur op basis van vrijwilligheid dat je dan anoniem kan aangeven dat je in contact was, en dat je positief bent. Zij die die informatie ontvangen, kunnen dan beseffen dat ze zelf ook misschien besmet zijn, en zich laten testen als ze goesting hebben.

Op geen enkele manier is daar "big data" of iets persoonsgebonden aan.

Persoonlijk zou ik graag weten of ik in de buurt geweest ben van iemand die ziek was, en ik zou graag aan mensen meedelen dat ik blijkbaar besmettelijk was. Ik zou ook in quarantaine gaan als ik positief getest ben, ik zou mijn omgeving daar zo min mogelijk mee willen opzadelen. Ik kan mij moeilijk indenken dat veel mensen daar anders over denken.

Ja, het kan een kick geven om proberen zoveel mogelijk mensen te infecteren.... dat is een beetje terrorist gaan uithangen, maar goed, zijn de meeste mensen zo ?

Wat wel interessant is, is om te weten of mensen die in uw buurt komen, "meedoen" met het traceren. Als iemand langs komt, en je ontvangt GEEN sleutel, dan wil dat zeggen dat die kwiebus niet meedoet. Je kan die dan een oplawaai verkopen of zo.

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 mei 2020 om 09:45.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:45   #56
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Eigenaardig verschijnsel bij een aantal forummers

Ik weet dat mondmaskers niet perfect zijn, maar ik ben absoluut VOOR

Ik weet dat contact tracing niet perfect is, maar ik ben absoluut TEGEN
__________________
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:46   #57
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat heeft hier allemaal niks mee te maken, zolang dat tracen op basis van anonimiteit en vrijwilligheid gebeurt.

Zoals Apple en Google het aangaven, is het perfect mogelijk om dat te doen. Wat je gewoon doet is sleutels geven aan mensen die in de buurt komen. Met die sleutels kunnen die niks doen dan gewoon bijhouden. Zij weten niet echt dat die sleutel van U komt (tenzij ze je reeds kennen natuurlijk). Er is geen persoon-sleutel band, enkel jij kent die, omdat jij die sleutels genereert.

Als je positief getest wordt, dan kan je gewoon openbaar maken dat al die sleutels die je uitgedeeld hebt toen je potentieel besmettelijk was, een "token" zijn van mogelijke besmetting. Maar aangezien niemand behalve jij weet dat die sleutels van U komen, is er niks "persoonsgebonden" aan het publiek maken van die sleutels.

Mensen die uw sleutels ontvangen hebben omdat ze dicht bij U gekomen zijn in die periode, kunnen dus zien dat zij dicht gekomen zijn bij "publiek gemaakte sleutels van besmetten", en weten dus op welk moment zij mogelijk besmet werden.

Meer is daar niet aan.

Dat is puur op basis van vrijwilligheid dat je dan anoniem kan aangeven dat je in contact was, en dat je positief bent. Zij die die informatie ontvangen, kunnen dan beseffen dat ze zelf ook misschien besmet zijn, en zich laten testen als ze goesting hebben.

Op geen enkele manier is daar "big data" of iets persoonsgebonden aan.
Nog altijd zijn er mensen die niet snappen dat alle data die je vrijwillig afgeeft aan een app, aan sociale media..., niet meer van u zijn.
Jij bepaalt als individu niet meer wat die app (daar zitten wel degelijk mensen achter) met uw gegevens doet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:49   #58
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Allez daddie, geef gewoon toe dat uwe post een bloeper van ongekend gehalte was. We gaan je dat schoonheidsfoutje niet verwijten hoor!
Wat is het probleem? Die contact tracking gaat er komen. In onze buurlanden ook trouwens.
En zoals al gezegd: heb je het liever via je gsm/smartphone?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:51   #59
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat heeft hier allemaal niks mee te maken, zolang dat tracen op basis van anonimiteit en vrijwilligheid gebeurt.

Zoals Apple en Google het aangaven, is het perfect mogelijk om dat te doen. Wat je gewoon doet is sleutels geven aan mensen die in de buurt komen. Met die sleutels kunnen die niks doen dan gewoon bijhouden. Zij weten niet echt dat die sleutel van U komt (tenzij ze je reeds kennen natuurlijk). Er is geen persoon-sleutel band, enkel jij kent die, omdat jij die sleutels genereert.

Als je positief getest wordt, dan kan je gewoon openbaar maken dat al die sleutels die je uitgedeeld hebt toen je potentieel besmettelijk was, een "token" zijn van mogelijke besmetting. Maar aangezien niemand behalve jij weet dat die sleutels van U komen, is er niks "persoonsgebonden" aan het publiek maken van die sleutels.

Mensen die uw sleutels ontvangen hebben omdat ze dicht bij U gekomen zijn in die periode, kunnen dus zien dat zij dicht gekomen zijn bij "publiek gemaakte sleutels van besmetten", en weten dus op welk moment zij mogelijk besmet werden.

Meer is daar niet aan.

Dat is puur op basis van vrijwilligheid dat je dan anoniem kan aangeven dat je in contact was, en dat je positief bent. Zij die die informatie ontvangen, kunnen dan beseffen dat ze zelf ook misschien besmet zijn, en zich laten testen als ze goesting hebben.

Op geen enkele manier is daar "big data" of iets persoonsgebonden aan.

Persoonlijk zou ik graag weten of ik in de buurt geweest ben van iemand die ziek was, en ik zou graag aan mensen meedelen dat ik blijkbaar besmettelijk was. Ik zou ook in quarantaine gaan als ik positief getest ben, ik zou mijn omgeving daar zo min mogelijk mee willen opzadelen. Ik kan mij moeilijk indenken dat veel mensen daar anders over denken.

Ja, het kan een kick geven om proberen zoveel mogelijk mensen te infecteren.... dat is een beetje terrorist gaan uithangen, maar goed, zijn de meeste mensen zo ?

Wat wel interessant is, is om te weten of mensen die in uw buurt komen, "meedoen" met het traceren. Als iemand langs komt, en je ontvangt GEEN sleutel, dan wil dat zeggen dat die kwiebus niet meedoet. Je kan die dan een oplawaai verkopen of zo.
De sociale druk neemt al toe, zie ik...
Zelfs de grootste anarchist is ineens een gebrainwashte overheidsagent die van plan is iedereen die geen elektronisch gecontroleerde zombie is, neer te kloppen.
Ongelooflijk.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 mei 2020 om 09:51.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2020, 09:51   #60
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nog altijd zijn er mensen die niet snappen dat alle data die je vrijwillig afgeeft aan een app, aan sociale media..., niet meer van u zijn.
Jij bepaalt als individu niet meer wat die app (daar zitten wel degelijk mensen achter) met uw gegevens doet.
Dit is een vrij goed artikel over wat er mogelijk is en de privacy implicaties:

https://waag.org/nl/article/tracking...den-van-corona
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be