Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 december 2017, 11:39   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Gewoon het feit dat mensen als Tollenaere lid mochten zijn van hun politiek kliekje is alleszeggend, toch.
Voldoende om hun goodwill terug te brengen op de wijze van de processie van Echternach. Hun leider kan blij zijn.
nu snel lidkaart opgegeven/afgenomen?
Die man heeft zichzelf politiek de strop om de hals gelegd. Hij verdient niet beter. Wanneer je, als zoon van een Waffen-SS officier, twee en zeventig jaar na de oorlog nog steeds niet tot het inzicht bent gekomen dat de ideologie waartoe je vader zich bekeerde misdadig en walgelijk was. Wanneer je, integendeel, er zelfs nog openlijk blijk van geeft dat je die ideologie persoonlijk ook onderschrijft, dan hoor je in het Vlaams politiek bestel niet thuis. Het lidmaatschap van dergelijk personage kan alleen maar schade en schande toebrengen. Als lid van N-VA schaam ik er mij dood voor dat deze man door de Turnhoutse afdeling ooit een lidkaart werd toegekend.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 11:44   #22
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Die man heeft zichzelf politiek de strop om de hals gelegd. Hij verdient niet beter. Wanneer je, als zoon van een Waffen-SS officier, twee en zeventig jaar na de oorlog nog steeds niet tot het inzicht bent gekomen dat de ideologie waartoe je vader zich bekeerde misdadig en walgelijk was. Wanneer je, integendeel, er zelfs nog openlijk blijk van geeft dat je die ideologie persoonlijk ook onderschrijft, dan hoor je in het Vlaams politiek bestel niet thuis. Het lidmaatschap van dergelijk personage kan alleen maar schade en schande toebrengen. Als lid van N-VA schaam ik er mij dood voor dat deze man door de Turnhoutse afdeling ooit een lidkaart werd toegekend.
Goede samenvatting, old mate (of is dat laatste er teveel aan? )
Het blijft dus een serieus probleem voor het N-VA leiderschap. Zeker als onverdachte leden zoals jezelf dat durven/kunnen/willen schrijven hier.
Ge stijgt in mijn achting. (Zelfs als het je niet kan bommen.)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 11:49   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik wel. Hij is professor, dus een van de meer geleerde en respectabele mannen in de samenleving.

Maar inderdaad, wat hij zei:
“Ik vind het nare mensen”, zei de zoon van berucht VNV’er Reimond Tollenaere over Joden in de uitzending. “Ik heb er veel gekend als profiteurs, als parasieten ook.” Het fragment werd ook vertoond in De Afspraak (vanaf 36:00).

vind ik ook.
wat vind jij ook?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 11:58   #24
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik zie het probleem voor de N-VA niet.
Ik heb je toch nooit verweten 'iets te kunnen zien'?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 12:02   #25
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Goede samenvatting, old mate (of is dat laatste er teveel aan? )
Het blijft dus een serieus probleem voor het N-VA leiderschap. Zeker als onverdachte leden zoals jezelf dat durven/kunnen/willen schrijven hier.
Ge stijgt in mijn achting. (Zelfs als het je niet kan bommen.)
Neen, "old mate" is er niet teveel aan Jay-P want dat ben ik. Die diehard aanhanger van het nazi-gedachtegoed is ongeveer mijn leeftijd. Ik heb die uitzending niet gezien. Maar ongetwijfeld zal zijn familie het de eerste jaren na WO2 zwaar te verduren gehad hebben. Dat de repressie in eerste instantie gevoelens van bitterheid nalaat kan ik begrijpen. Zeker wanneer je als kind van ongeveer acht jaar daarmee geconfronteerd wordt. Maar wat ik niet begrijp is dat, eens volwassen geworden, die man omtrent deze periode blijkbaar niet bereid is gebleken om zelf geconfronteerd te worden met de harde feiten die na 8 mei 1945 aan het licht zijn gekomen. Hij is in dezelfde nefaste ideologische cocon blijven steken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 12:19   #26
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, "old mate" is er niet teveel aan Jay-P want dat ben ik. Die diehard aanhanger van het nazi-gedachtegoed is ongeveer mijn leeftijd. Ik heb die uitzending niet gezien. Maar ongetwijfeld zal zijn familie het de eerste jaren na WO2 zwaar te verduren gehad hebben. Dat de repressie in eerste instantie gevoelens van bitterheid nalaat kan ik begrijpen. Zeker wanneer je als kind van ongeveer acht jaar daarmee geconfronteerd wordt. Maar wat ik niet begrijp is dat, eens volwassen geworden, die man omtrent deze periode blijkbaar niet bereid is gebleken om zelf geconfronteerd te worden met de harde feiten die na 8 mei 1945 aan het licht zijn gekomen. Hij is in dezelfde nefaste ideologische cocon blijven steken.
Zijn mening over de Joden was vrij genuanceerd. Is het al een misdaad om een aversie te hebben tegen een bepaalde groep mensen? Hij heeft duidelijk gesteld dat mensen vernietigen om wie ze zijn niet kan. Maar moet dan hand in hand samenleven? Het is nog altijd een persoonlijke keuze met wie men omgaat.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 13:11   #27
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar ongetwijfeld zal zijn familie het de eerste jaren na WO2 zwaar te verduren gehad hebben. Dat de repressie in eerste instantie gevoelens van bitterheid nalaat kan ik begrijpen. Zeker wanneer je als kind van ongeveer acht jaar daarmee geconfronteerd wordt.
Zijn vader was een voorman van het VNV en trok als lid van het Vlaams Legioen naar het Oostfront, waar hij in 1942 door friendly fire omkwam. Geen idee waar Jan verbitterd over zou moeten zijn geweest, laat staan ten aanzien van joden. Zijn vader kwam nogal lullig om het leven.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 17 december 2017 om 13:11.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 13:43   #28
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Zijn mening over de Joden was vrij genuanceerd. Is het al een misdaad om een aversie te hebben tegen een bepaalde groep mensen? Hij heeft duidelijk gesteld dat mensen vernietigen om wie ze zijn niet kan. Maar moet dan hand in hand samenleven? Het is nog altijd een persoonlijke keuze met wie men omgaat.
Hij minimalizeerde de holocaust...
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 14:52   #29
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Hij minimalizeerde de holocaust...
Dat heeft niet gedaan, wel opmerkingen gegeven over de misbruiken betreft de holocaust.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 15:05   #30
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Dat heeft niet gedaan, wel opmerkingen gegeven over de misbruiken betreft de holocaust.
Hij heeft blijkbaar gezegd 'Is dat allemaal wel waar?'. Dat is negationisme.

Voor wat zijn afkeer van Joden: dat is zijn mening. Hij heeft het recht om Joden niet leuk te vinden net zoals velen hier Moslims niet leuk vinden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 16:44   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Die man heeft zichzelf politiek de strop om de hals gelegd. Hij verdient niet beter. Wanneer je, als zoon van een Waffen-SS officier, twee en zeventig jaar na de oorlog nog steeds niet tot het inzicht bent gekomen dat de ideologie waartoe je vader zich bekeerde misdadig en walgelijk was. Wanneer je, integendeel, er zelfs nog openlijk blijk van geeft dat je die ideologie persoonlijk ook onderschrijft, dan hoor je in het Vlaams politiek bestel niet thuis. Het lidmaatschap van dergelijk personage kan alleen maar schade en schande toebrengen. Als lid van N-VA schaam ik er mij dood voor dat deze man door de Turnhoutse afdeling ooit een lidkaart werd toegekend.
Als lid van de nva schaam ik mij daar helemaal niet voor !
Leden worden niet gescreend.
Niet op strafblad en niet op hun innigste overtuigingen.
En al zeker niet op daden van hun ouders/grootouders/familieleden.

Als de zoon/dochter van de meest foute meneer of madam een lidkaart aanvraagt bij ons, en niet bij het VB, dan kan je en dan mag je veronderstellen dat hij of zij een bepaald idee heeft over sommige zaken.
Als hij/zij dan voor de rest zich gedeisd houdt, dan is de situatie zo.

Nu plots, tijdens een interview dat uitgezonden wordt, blijkt iets anders.
Daar wordt dan gepast op gereageerd.

(ik meen me vaag te herinneren dat enkel het Belang preventief screent. Wellicht om te vermijden dat er mollen van extreem-linkse obediëntie infiltreren ? Wie weet of dit klopt ?)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 17:52   #32
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hij heeft blijkbaar gezegd 'Is dat allemaal wel waar?'. Dat is negationisme.

Voor wat zijn afkeer van Joden: dat is zijn mening. Hij heeft het recht om Joden niet leuk te vinden net zoals velen hier Moslims niet leuk vinden.
Dat eerste ging niet over de holocaust, wel over degene die misbruik maken van de holocaust. Over dat laatste spreekt men nu geen schande van.

Ik vond zijn getuigenis juist het meest pragmatische.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 18:48   #33
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als lid van de nva schaam ik mij daar helemaal niet voor !
Leden worden niet gescreend.
Niet op strafblad en niet op hun innigste overtuigingen.
En al zeker niet op daden van hun ouders/grootouders/familieleden.

Als de zoon/dochter van de meest foute meneer of madam een lidkaart aanvraagt bij ons, en niet bij het VB, dan kan je en dan mag je veronderstellen dat hij of zij een bepaald idee heeft over sommige zaken.
Als hij/zij dan voor de rest zich gedeisd houdt, dan is de situatie zo.

Nu plots, tijdens een interview dat uitgezonden wordt, blijkt iets anders.
Daar wordt dan gepast op gereageerd.

(ik meen me vaag te herinneren dat enkel het Belang preventief screent. Wellicht om te vermijden dat er mollen van extreem-linkse obediëntie infiltreren ? Wie weet of dit klopt ?)
Vermits de lidkaarten voor nieuw-aangesloten leden primordiaal door de lokale afdelingen worden geregeld zal men daar in Turnhout wel geweten hebben met wie ze te maken hadden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 18:52   #34
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.417
Standaard

Als niet partij lid schaam ik mij dood dat fascistisch bruin vuil als Tollenaere politiek onderdak krijgt bij een partij. En nog meest verbaast mij dat het niet bij het VB is maar bij de zogenaamd salonfahige NVA.
En dat onze regimezender VRT daar geen kabaal over maakt. Moest deze zwarte bij het VB gezeten hebben, het kot en gans Europa was te klein.
Maar nu zwijgt de regimezender als vermoord. Wij hebben deze middag weer gezien waar die VRT voor staat. Het dramatisch mislukkende drugsbeleid van Wever werd door een prof op een hoopje geveegd en als totaal onbenullig afgemaakt. Maar de VRT medewerkers onderbraken de prof en begonnen BDW te bejubbelen en het woord te geven.....
Ik ben, als niet partijlid zwaar gedegouteerd. En kan alleen maar vaststellen dat het bezoek aan Bob Maes en het VNV clubje binnen de NVA geen uitschuivers waren maar dat de Spaanse politici weldegelijk heel goed door hebben wat de NVA is.
Het is godslasterlijk dat de VRT hier niet eens iets van vermeld !
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 19:00   #35
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Als niet partij lid schaam ik mij dood dat fascistisch bruin vuil als Tollenaere politiek onderdak krijgt bij een partij. En nog meest verbaast mij dat het niet bij het VB is maar bij de zogenaamd salonfahige NVA.
En dat onze regimezender VRT daar geen kabaal over maakt. Moest deze zwarte bij het VB gezeten hebben, het kot en gans Europa was te klein.
Maar nu zwijgt de regimezender als vermoord. Wij hebben deze middag weer gezien waar die VRT voor staat. Het dramatisch mislukkende drugsbeleid van Wever werd door een prof op een hoopje geveegd en als totaal onbenullig afgemaakt. Maar de VRT medewerkers onderbraken de prof en begonnen BDW te bejubbelen en het woord te geven.....
Ik ben, als niet partijlid zwaar gedegouteerd. En kan alleen maar vaststellen dat het bezoek aan Bob Maes en het VNV clubje binnen de NVA geen uitschuivers waren maar dat de Spaanse politici weldegelijk heel goed door hebben wat de NVA is.
Het is godslasterlijk dat de VRT hier niet eens iets van vermeld !
Net zoals regimezender een platform geeft aan delefortrie en jadoun. Een tollenaere geeft zijn mond gehouden zijn hele leven. Op gezegende leeftijd gaan hij geen geesten verzieken. Delefortrie en cie wel.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 21:03   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.009
Standaard

Veel geblaat en weinig wol.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 22:09   #37
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
80% van de joden zijn moslimhaters.

NVA en VLD tot de orde roepen?
Neen, consekwent zijn en niet de ene wel en de andere niet met die feiten om de oren slaan...
Is men tegen racisme dan is met tegen racisme en dan verandert men niet van stelling omdat vb. de grote francofonie zich zogezegd moet verdedigen tegen de democratische rechten en vrijheden van de Vlamingen en ze dus onder luid applaus van de Belgische nomen clatura de Vlamingen voor de pest van de wereld uitmaken... Een zuiverder en duidelijker vorm van racisme bestaat er namelijk niet...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 22:40   #38
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Kim Gijbels heeft ook 'zelf' ontslag genomen
Inderdaad!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 23:22   #39
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Als niet partij lid schaam ik mij dood dat fascistisch bruin vuil als Tollenaere politiek onderdak krijgt bij een partij. En nog meest verbaast mij dat het niet bij het VB is maar bij de zogenaamd salonfahige NVA.
En dat onze regimezender VRT daar geen kabaal over maakt. Moest deze zwarte bij het VB gezeten hebben, het kot en gans Europa was te klein.
Maar nu zwijgt de regimezender als vermoord. Wij hebben deze middag weer gezien waar die VRT voor staat. Het dramatisch mislukkende drugsbeleid van Wever werd door een prof op een hoopje geveegd en als totaal onbenullig afgemaakt. Maar de VRT medewerkers onderbraken de prof en begonnen BDW te bejubbelen en het woord te geven.....
Ik ben, als niet partijlid zwaar gedegouteerd. En kan alleen maar vaststellen dat het bezoek aan Bob Maes en het VNV clubje binnen de NVA geen uitschuivers waren maar dat de Spaanse politici weldegelijk heel goed door hebben wat de NVA is.
Het is godslasterlijk dat de VRT hier niet eens iets van vermeld !
Vrij grappig, daar het juist op de VRT is geweest waar die man zijn zegje heeft kunnen doen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 03:18   #40
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als lid van de nva schaam ik mij daar helemaal niet voor !
Leden worden niet gescreend.
Niet op strafblad en niet op hun innigste overtuigingen.
En al zeker niet op daden van hun ouders/grootouders/familieleden.

Als de zoon/dochter van de meest foute meneer of madam een lidkaart aanvraagt bij ons, en niet bij het VB, dan kan je en dan mag je veronderstellen dat hij of zij een bepaald idee heeft over sommige zaken.
Als hij/zij dan voor de rest zich gedeisd houdt, dan is de situatie zo.

Nu plots, tijdens een interview dat uitgezonden wordt, blijkt iets anders.
Daar wordt dan gepast op gereageerd.

(ik meen me vaag te herinneren dat enkel het Belang preventief screent. Wellicht om te vermijden dat er mollen van extreem-linkse obediëntie infiltreren ? Wie weet of dit klopt ?)
Angst om er anders niet veel over te houden? Inderdaad, toegegeven dat dat logisch klinkt.
En je doet me echt grimlachen met dat statement dat hun innigste overtuiging je niet kan bommen, noch hun eventueel strafblad:
beste manier om een zootje ongeregeld te krijgen als lid.
De meer ernstige leden zullen blij zijn daarmee te worden vereenzelvigd.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be