Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Doet de Vlaamse minister van binnenlandse zaken het ?
ja natuurlijk .. meerdere keren per dag zelfs 0 0%
neen natuurlijk niet .. gegeven de omstandigheden 1 33,33%
alleen onder auspiciën van prins Laurent 2 66,67%
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 december 2015, 19:27   #21
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. qu'importe .. 94 percent .. iets waar vlaemsch nazionalistjes enkel maar van dromen kunnen .. het mooie is .. behaald door een fokking Waal ..
25000 euro de vuilbak in om hetzelfde resultaat te halen; Enkel Walen kunnen dit als een overwinning afschilderen. Dezelfde 13 plaatsen die ze niet moesten hebben, hebben ze nu terug. En wat denken ze hiermee nu te winnen? Een verstandige keuze was geweest Ghesquire als burgemeester te aanvaarden en volgende verkiezingen correct te laten verlopen. Nope. Liever 25000 euro de vuilbak in. Klasse. Fantastisch. Dat u dit steunt, snap ik echt niet. Niemand wint iets met gans dat gezever rond Damien behalve de egotripper zelf.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 20:46   #22
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
25000 euro de vuilbak in om hetzelfde resultaat te halen; Enkel Walen kunnen dit als een overwinning afschilderen. Dezelfde 13 plaatsen die ze niet moesten hebben, hebben ze nu terug. En wat denken ze hiermee nu te winnen? Een verstandige keuze was geweest Ghesquire als burgemeester te aanvaarden en volgende verkiezingen correct te laten verlopen. Nope. Liever 25000 euro de vuilbak in. Klasse. Fantastisch. Dat u dit steunt, snap ik echt niet. Niemand wint iets met gans dat gezever rond Damien behalve de egotripper zelf.
.. sjonge sjonge wat een zure opmerking .. meneer Thièry haalt 94% van de stemmen en in plaats van de man te feliciteren met die fenomenale uitslag .. het hilarische is dat die uitslag is behaald door een kloot van een Waal op vlomsche grond .. le droit du sol .. mijn gat !
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 december 2015 om 20:47.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 21:36   #23
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. sjonge sjonge wat een zure opmerking .. meneer Thièry haalt 94% van de stemmen en in plaats van de man te feliciteren met die fenomenale uitslag .. het hilarische is dat die uitslag is behaald door een kloot van een Waal op vlomsche grond .. le droit du sol .. mijn gat !
Mijn post is een realistische. 25000 euro de vuilbak in. Als jij het toch zo hilarisch vindt, neem ik aan dat je er ook graag voor betaalt. We zullen een crowdfunding oprichten zodat Thiery nog meer kan grappen en grollen.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 22:20   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Met spijt in het hart, en pijn in iets lager gelegen regio's moet ik je meedelen dat ik pas om deze nochtans bijzonder interessante enquete in te vullen. Er is namelijk een gruut probleim mee : je kunt niet zien wie stemt op wat. Dan is de lol eraf.
Het is nét andersom reuzepanda. Het is juist enorm lollig om te weten wie er reageerde op deze "interessante enquete".
Jij dus niet. Zij het met spijt in het hart.

Waarom dat een groot probleem zou zijn is me een raadsel.
Eén zaak is alvast duidelijk. De voorkeur van E605 voor een Franstalige klootzak die pertinent weigert om de wet te respecteren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 22:23   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. sjonge sjonge wat een zure opmerking ..
Zegt een totaal verzuurde trol....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 22:35   #26
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ik ben voor een Franstalig Brussel. Vlamingen zijn kruiperds. Het is hun eigen schuld.
Ik zou FDF stemmen moest ik in Brussel wonen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 22:39   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
het hilarische is dat die uitslag is behaald door een kloot van een Waal op vlomsche grond
Rustig blijven E605.
Je zult nog even moeten wachten tot de toekomst voor moslims in Vlaanderen even stralend is als in Brussel om van de zo gehate Vlaamse politici af te geraken.

Citaat:
"De toekomst van Brussel en daarom ook van België is mede door het groeiende aantal moslims, stralend. Wat het christendom langs de ‘caritas’ was voor het verleden is de (geëmancipeerde, maatschappelijk geïntegreerde en binnen de legitimiteit opererende) islam voor de toekomst".
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...ussel-stralend
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 22:40   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik ben voor een Franstalig Brussel. Vlamingen zijn kruiperds. Het is hun eigen schuld.
Ik zou FDF stemmen moest ik in Brussel wonen.
Brussel IS allang Franstalig.
Wie houdt je tegen om daar te gaan wonen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 23:02   #29
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Brussel IS allang Franstalig.
Wie houdt je tegen om daar te gaan wonen?
We zijn het dus eens over die vlaamse, onderdanige, kust m'n klotens.
We zijn nauwelijks in staat om onze taal, Nederlands, te spreken.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 23:34   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
We zijn het dus eens over die vlaamse, onderdanige, kust m'n klotens.
We zijn nauwelijks in staat om onze taal, Nederlands, te spreken.
Dat is geen toeval.

https://www.youtube.com/watch?v=GbdtQ0lWMEM
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 23:36   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Waarom blijf je eigenlijk wonen bij die kus m'n klotens die nauwelijks in staat zijn om Nederlands te spreken?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 23:42   #32
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom blijf je eigenlijk wonen bij die kus m'n klotens die nauwelijks in staat zijn om Nederlands te spreken?
Brussel is een stort. Ik blijf liever hier wonen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be