Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 december 2016, 02:30   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik heb toch voor minder strafpunten gekregen.

sommigen hier (vooral diegenen die politiek gezien aan de rechterkant staan) hebben zéér lange tenen. Dat zijn meestal ook diegenen die tegen alles en iedereen wat zitten te roepen en te schelden. Maar omdat ze het zoveel doen, valt het niet op en geraken ze er mee weg.
Ocharme toch....

Wedden dat degenen die politiek gezien aan de rechterkant staan krek hetzelfde zeggen over de linksen? Ze hebben lange tenen, ze rioepen en schelden en meer van die blabla?
En dat ze nog vaak gelijk hebben ook?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 02:32   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het zijn vooral flinksen die hier nu huilen over persoonlijke aanvallen en de vermeende strafpuntjes die ze zogezegd onterecht gekregen hebben...
Lap!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 02:35   #43
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ocharme toch....

Wedden dat degenen die politiek gezien aan de rechterkant staan krek hetzelfde zeggen over de linksen? Ze hebben lange tenen, ze rioepen en schelden en meer van die blabla?
En dat ze nog vaak gelijk hebben ook?
Links is veel te soft. Dat is zoals een deuk slagen in een stuk karton. Dat is zoals ze zeggen in elke vechtsportclub: "Het porselein is gearriveerd."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 03:07   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Een tijdje geleden werd hier een linkse kliek opgerold die systematisch rechtse forumleden aanpakten met de bedoeling om hen tot onreglementaire schrijfsels aan te zetten en dan snel op het rode driehoekje te drukken. Hoe noem je zoiets dan?
Dat klopt. Het gebeurde in een periode van behoorlijk lange Knuppelse afwezigheid.
De "veel te softe linksen" bekokstoofden hun rode driehoekjesstrategie op een ander forum. Jammer voor hen kwam de moderatie hun ondergrondse activiteiten ter ore.
Wie het spannende vervolg wil kennen kan zich tot daiwa wenden. Hij heeft één en ander betreffende de slinkse samenzwering in zijn database opgeslagen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 06:35   #45
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Toelating vragen overbodig. Niemand houdt je tegen.
Nog niet in 100 jaar.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 06:42   #46
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat klopt. Het gebeurde in een periode van behoorlijk lange Knuppelse afwezigheid.
De "veel te softe linksen" bekokstoofden hun rode driehoekjesstrategie op een ander forum. Jammer voor hen kwam de moderatie hun ondergrondse activiteiten ter ore.
Wie het spannende vervolg wil kennen kan zich tot daiwa wenden. Hij heeft één en ander betreffende de slinkse samenzwering in zijn database opgeslagen.
Haaa, de goede oude tijd, toen we het ware gelaat van links te zien kregen. Hoeveel zouden er al in een light versie teruggekeerd zijn en nu posten onder andere nicks.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 06:52   #47
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Links is veel te soft. Dat is zoals een deuk slagen in een stuk karton. Dat is zoals ze zeggen in elke vechtsportclub: "Het porselein is gearriveerd."
De internethelden slaan er weer op los.

Vechtsportclubs hebben porseleinen leden. Ik leer vechten, maar ik mag het niet gebruiken.
Dan liever street university.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:22   #48
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

kzal ekik het eens samenvatten voor jullie allemaal hé:

"Wie te paard zijn rapen plukt, is al vaak verongelukt
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:23   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Haaa, de goede oude tijd, toen we het ware gelaat van links te zien kregen. Hoeveel zouden er al in een light versie teruggekeerd zijn en nu posten onder andere nicks.
Zoals gezegd miste ik dat fameuze linkse evenement. Dankzij daiwa, die het slinkse gebeuren volgde, en die mij een aantal links doorstuurde, lach ik eens goed als ik reacties tegenkom zoals in post 13. "Vooral diegenen die politiek gezien aan de rechterkant staan zouden zéér lange tenen hebben". Waarmee bedoeld wordt dat de driehoekdrukkers "rechtsen" met lange tenen zijn. Ze zouden er zelfs zo intens gebruik maken dat het niet meer opvalt. Jawadde....

Men hoeft er het forum maar op na te lezen dat ook links georiënteerden een stevig potje kunnen schelden...maar die desondanks een torenhoge eigendunk hebben. Ik hoef geen namen te noemen, zeker?

Ik ben er ook vrij zeker van dat de tenen van linksen minstens zo gevoelig zijn als die van rechtsen. Idem hun gebruik van de rode driehoek. Misbruik zelfs, wat ik wijt aan hun superioriteitsgevoelens te overstaan van "extreem rechts". Die gevoelens spelen overduidelijk een rol in hun handelswijze.

Ik heb intussen de links teruggevonden die bewijzen dat er beter niet te zwaar wordt getild aan wat er in post 13 wordt beweerd.....en dat de moderatie fameus wordt onderschat.

http://forum.politics.be/showthread....27656&page=460
*
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9195
*
http://forum.politics.be/showthread.php?t=170852

Er werd destijds dus komaf gemaakt met de leden van het bewuste "schaduwforum": een LINKSE kliek die buiten dit forum haar strategie bepaalde om de rechtse tegenstanders hier buiten te krijgen: hen uitdagen en jennen tot ze over de schreef gingen, waarna er gretig werd gebruik gemaakt van het rode driehoekje.
Na het ontdekken van deze door linkse forummers georganiseerde jacht op rechts wild zouden zij, alsook hun geestesgenoten, wat voorzichtig mogen zijn met hun insinuaties.

Je hoeft er niet aan te twijfelen dat een aantal van hen onder een nieuwe nick terugkwamen. Bovendien heeft er in de tijd van mijn afwezigheid een algemene amnestie plaatsgevonden, waardoor er bannelingen onder hun oorspronkelijke naam konden blijven posten.

Dankbaarheid is een bloemke dat in weinig hoven bloeit.



*
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:28   #50
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zoals gezegd miste ik dat fameuze linkse evenement. Dankzij daiwa, die het slinkse gebeuren volgde, en die mij een aantal links doorstuurde, lach ik eens goed als ik reacties tegenkom zoals in post 13. "Vooral diegenen die politiek gezien aan de rechterkant staan zouden zéér lange tenen hebben". Waarmee bedoeld wordt dat de driehoekdrukkers "rechtsen" met lange tenen zijn. Ze zouden er zelfs zo intens gebruik maken dat het niet meer opvalt. Jawadde....

Men hoeft er het forum maar op na te lezen dat ook links georiënteerden een stevig potje kunnen schelden...maar die desondanks een torenhoge eigendunk hebben. Ik hoef geen namen te noemen, zeker?

Ik ben er ook vrij zeker van dat de tenen van linksen minstens zo gevoelig zijn als die van rechtsen. Idem hun gebruik van de rode driehoek. Misbruik zelfs, wat ik wijt aan hun superioriteitsgevoelens te overstaan van "extreem rechts". Die gevoelens spelen overduidelijk een rol in hun handelswijze.

Ik heb intussen de links teruggevonden die bewijzen dat er beter niet te zwaar wordt getild aan wat er in post 13 wordt beweerd.....en dat de moderatie fameus wordt onderschat.

http://forum.politics.be/showthread....27656&page=460
*
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9195
*
http://forum.politics.be/showthread.php?t=170852

Er werd destijds dus komaf gemaakt met de leden van het bewuste "schaduwforum": een LINKSE kliek die buiten dit forum haar strategie bepaalde om de rechtse tegenstanders hier buiten te krijgen: hen uitdagen en jennen tot ze over de schreef gingen, waarna er gretig werd gebruik gemaakt van het rode driehoekje.
Na het ontdekken van deze door linkse forummers georganiseerde jacht op rechts wild zouden zij, alsook hun geestesgenoten, wat voorzichtig mogen zijn met hun insinuaties.

Je hoeft er niet aan te twijfelen dat een aantal van hen onder een nieuwe nick terugkwamen. Bovendien heeft er in de tijd van mijn afwezigheid een algemene amnestie plaatsgevonden, waardoor er bannelingen onder hun oorspronkelijke naam konden blijven posten.

Dankbaarheid is een bloemke dat in weinig hoven bloeit.



*
ik onderschat helemaal niet de moderatie. Die doet wat ze kan.

Dat een stel intriganten hier boel hebben proberen te maken, is zeker juist. en ja, ze situeerden zich aan de linkerkant van het politiek spectrum.

Maar wil dat opeens zeggen dat vooral mensen die zich links opstellen, schelden of op de rode driehoek duwen? dat zou me toch verbazen.

Meer zelf, aangezien hier links zeer ver in de minderheid is, moet opboksen tegen een massale meerderheid aan mensen die zich rechts situeren, die zich superieur wanen aan alles wat links is (sommigen roepen zelf op om alles wat links is, af te slachten), is het normaal dat mensen die zich links noemen, meer moeten ondergaan maar toch minder respons krijgen als ze dan toch eens op dat driehoekje duwen.

Macht van grote getallen, ken je toch hé?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:29   #51
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De internethelden slaan er weer op los.
.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:30   #52
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ocharme toch....

Wedden dat degenen die politiek gezien aan de rechterkant staan krek hetzelfde zeggen over de linksen? Ze hebben lange tenen, ze rioepen en schelden en meer van die blabla?
En dat ze nog vaak gelijk hebben ook?
vaker dan de linksen?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:31   #53
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Maar wil dat opeens zeggen dat vooral mensen die zich links opstellen, schelden of op de rode driehoek duwen? dat zou me toch verbazen.
dat zou me helemaal niet verbazen. Immers, het gaat zo in het echte leven ook. Hoeveel voorbeelden zijn er niet van linkse witte ridders die de bek vol hebben van verdraagzaamheid en vrije meningsuiting, tot er in hun wereld (middenveld, studentenverenigingen, cultuur, ...) opeens een groep opduikt die hun ideologie niet deel, en dan moet die andere groep opeens uitgesloten worden, geen subsidies ontvangen of erkent worden, geen gebruik mogen maken van zalen of materiaal etc etc.

Vlaanderen loopt over van dat soort voorbeelden
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:34   #54
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
dat zou me helemaal niet verbazen. Immers, het gaat zo in het echte leven ook. Hoeveel voorbeelden zijn er niet van linkse witte ridders die de bek vol hebben van verdraagzaamheid en vrije meningsuiting, tot er in hun wereld (middenveld, studentenverenigingen, cultuur, ...) opeens een groep opduikt die hun ideologie niet deel, en dan moet die andere groep opeens uitgesloten worden, geen subsidies ontvangen of erkent worden, geen gebruik mogen maken van zalen of materiaal etc etc.

Vlaanderen loopt over van dat soort voorbeelden
hoeveel rechtse flinke soldaten zijn er niet die hard staan roepen dat de wet moet gevolgd worden om als ze geen gelijk krijgen van een rechter in een hoekje gaan huilen dat ze geboycot worden door wereldvreemde rechters?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:35   #55
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
hoeveel rechtse flinke soldaten zijn er niet die hard staan roepen dat de wet moet gevolgd worden om als ze geen gelijk krijgen van een rechter in een hoekje gaan huilen dat ze geboycot worden door wereldvreemde rechters?
die extreem linkse rechters gaan hun lesje nog wel leren
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:37   #56
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
die extreem linkse rechters gaan hun lesje nog wel leren
dat zou kunnen.

natuurlijk wel gemakkelijk, iedereen die niet extreem-rechts is, als extreem-links benoemen.

Je echte naam is Robespierre zeker?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:38   #57
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik onderschat helemaal niet de moderatie. Die doet wat ze kan.
In de tijd dat dubbelnicks getolereerd werden, hebben
mijn 3 dubbelnicks hebben nooit ook maar één waarschuwing gekregen noch ook maar gescheld aangetrokken. Eno2 daarentegen, daar is altijd constant mincemeat van gemaakt, in mootjes gehakt.

Laatst gewijzigd door eno2 : 9 december 2016 om 14:48.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:40   #58
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat zou kunnen.

natuurlijk wel gemakkelijk, iedereen die niet extreem-rechts is, als extreem-links benoemen.

Je echte naam is Robespierre zeker?
ik ben niet extreem-rechts. Extreem-rechtsen zijn sossen die bruinen haten. Ik moet van geen sossen weten, niet van zij die pro bruinen zijn en niet van zij die contra bruinen zijn. Beiden zijn uitschot

Ikzelf ben een ultra-liberaal. Als het fout loopt in uw leven, moet in nood de maatschappij u een vangnet bieden om de val te breken. Eenmaal veilig op de grond moet je er maar zelf voor zorgen dat je terug rechtgeraakt.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:41   #59
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik ben niet extreem-rechts. Extreem-rechtsen zijn sossen die bruinen haten. Ik moet van geen sossen weten, niet van zij die pro bruinen zijn en niet van zij die contra bruinen zijn. Beiden zijn uitschot

Ikzelf ben een ultra-liberaal. Als het fout loopt in uw leven, moet in nood de maatschappij u een vangnet bieden om de val te breken. Eenmaal veilig op de grond moet je er maar zelf voor zorgen dat je terug rechtgeraakt.
en iedereen die het niet eens met je is, is extreem-links?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2016, 14:43   #60
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en iedereen die het niet eens met je is, is extreem-links?
heb ik toch niet gezegd?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be