Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2005, 10:08   #281
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Wat is de waarde van dit forum. Als men een peiling doet naar voorkeurspartij dan ziet men dan bijna 50% voor het Belang zou kiezen terwijl regeringspartijen als VLD en SPA slechts 5% en 10% halen. Is dit forum dan een geloofwaardig discussieforum of geeft het gewoon een vertekend beeld?
Je kan die vraag ook andersom stellen: Wat als dit forum werkelijk representatief is voor wat er leeft in Vlaanderen?

In de topic De Purperen Muur pleiten 160 op 194 actieve gebruikers van dit forum voor het afschaffen van de negationisme- en revisionismewet. Zij geven daarmee het signaal dat het ontkennen van de holocaust en het bestaan van de gaskamers, en ook het schromelijk minimaliseren van het aantal slachtoffers, opnieuw mogelijk moet worden.

Als dit werkelijk de tendens aangeeft in Vlaanderen zou je voor minder nachtmerries hebben en staan ons nog zware tijden te wachten.

Politics.be in vrije val:
Radicaal: "Ik persoonlijk ben voorstander van een etnische zuivering." zie: 15
R. Heydrich: "Natuurlijk, raszuiverheid is het voortbestaan van ons volk verzekeren." zie:9
Lustige lezer: "Waarom zou ik me moeten inhouden om op het VB te stemmen omdat het de nazi's goed uitkomt? ?" zie:36
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 23 januari 2005 om 10:10.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 12:00   #282
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Politics.be in vrije val:
Radicaal: "Ik persoonlijk ben voorstander van een etnische zuivering." zie: 15
R. Heydrich: "Natuurlijk, raszuiverheid is het voortbestaan van ons volk verzekeren." zie:9
Lustige lezer: "Waarom zou ik me moeten inhouden om op het VB te
stemmen omdat het de nazi's goed uitkomt? ?"
zie:36
jong bol het dan af, en ga ergens anders mekkeren over het niveau van het forum.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 12:18   #283
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Filosoof, als je denkt dat Vlaams Blok een Derde Wereldoorlog gaat ontketenen...zucht.

Daarbij, Vlaanderen is geen Duitsland tot spijt van wie het benijdt.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 12:43   #284
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
jong bol het dan af, en ga ergens anders mekkeren over het niveau van het forum.
Nope Bont & Blauw, ik blijf nog wat. Als jij nog steeds 'je ding' mag doen, jij die door de almachtige helaas maar schaars begiftigd werd met intellectuele vermogens en povere dialectiek, waarom zou ik het dan niet meer mogen?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 23 januari 2005 om 12:44.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 22:10   #285
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
In de topic De Purperen Muur pleiten 160 op 194 actieve gebruikers van dit forum voor het afschaffen van de negationisme- en revisionismewet. Zij geven daarmee het signaal dat het ontkennen van de holocaust en het bestaan van de gaskamers, en ook het schromelijk minimaliseren van het aantal slachtoffers, opnieuw mogelijk moet worden.

Als dit werkelijk de tendens aangeeft in Vlaanderen zou je voor minder nachtmerries hebben en staan ons nog zware tijden te wachten.
Zware tijden te verwachten.
Er zijn hier begot een meerderheid van mensen die vrije meningsuiting aanhangen.

Erg.
Héél erg.
Vooral voor mensen die hun gelijk enkel kunnen halen via de censuurschaar.............
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be