Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2007, 12:48   #1
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard Antwerpen: Buschauffeur in mekaar geslagen.

Citaat:
In Antwerpen hebben 7 jongeren tussen 13 en 18 jaar een buschauffeur aangevallen op lijn 23, de lijn waarop bijna een jaar geleden treinbestuurder Guido Demoor stierf na incidenten met allochtone jongeren. De 7 jongeren waren net te laat aan een halte en de chauffeur wou hen niet meer laten opstappen omdat dat volgens richtlijnen van De Lijn verboden is.
De jongeren namen de tram en wachtten de bus op enkele haltes verder. Daar sleurden ze de chauffeur uit het voertuig en sloegen en schopten hem. Hij raakte lichtgewond en moest naar het ziekenhuis. De daders worden nog gezocht.
Bron: http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuw...nd.shtml?p=110
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 13:06   #2
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

"Jongeren" ... Mag je dat nog schrijven ??? Of heb je kans dat het cgkr een klacht indient ... Steeds weer hetzelfde , Een groep "jongeren" ...
ene keer allochtoon erbij .... joepie...
Gaan ze nu eindelijk inzien dat dit een van de grote problemen in Antwerpen is ... De heerschappij der wilde foorapen....

Ergens zal het weer de schuld van de chauffeur zijn zeker ???
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 11 juni 2007 om 13:06.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 13:22   #3
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread.php?t=90997
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 13:27   #4
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
"Jongeren" ... Mag je dat nog schrijven ??? Of heb je kans dat het cgkr een klacht indient ... Steeds weer hetzelfde , Een groep "jongeren" ...
ene keer allochtoon erbij .... joepie...
Gaan ze nu eindelijk inzien dat dit een van de grote problemen in Antwerpen is ... De heerschappij der wilde foorapen....

Ergens zal het weer de schuld van de chauffeur zijn zeker ???
ach, die chauffeur is natuurlijk een vuile racist.Hij heeft geluk dat hij niet van woede doodgevallen is...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 13:30   #5
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
"Jongeren" ... Mag je dat nog schrijven ??? Of heb je kans dat het cgkr een klacht indient ... Steeds weer hetzelfde , Een groep "jongeren" ...
ene keer allochtoon erbij .... joepie...
Gaan ze nu eindelijk inzien dat dit een van de grote problemen in Antwerpen is ... De heerschappij der wilde foorapen....

Ergens zal het weer de schuld van de chauffeur zijn zeker ???
en wat gaat er nu verder gebeuren met die "jongeren"? Allee, die noordafrikaantjes...Niks zeker?Een verhoor op het politieburo, een vermaning van de rechter, en hop! Ze mogen terug naar hun privé-wijk.Hun zelfopgerichte ghetto, hun Basis.Waar de weinig overblijvende échte Belgen onderdrukt, en mishandeld worden...Allemaal normaal, jong, niks aan de hand...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 14:14   #6
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Jouw topic is van een gebeurtenis die 5 jaar geleden is gebeurd. Dit zal niet over hetzelfde incident gaan als het topic dat hier door mij is gestart.
Of had je een andere boodschap?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 14:29   #7
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
en wat gaat er nu verder gebeuren met die "jongeren"? Allee, die noordafrikaantjes...Niks zeker?Een verhoor op het politieburo, een vermaning van de rechter, en hop! Ze mogen terug naar hun privé-wijk.Hun zelfopgerichte ghetto, hun Basis.Waar de weinig overblijvende échte Belgen onderdrukt, en mishandeld worden...Allemaal normaal, jong, niks aan de hand...
Welke noord-afrikaantjes ??? 't was nen bruine met zwart haar ??? De daders worden gezocht , en begin maar te zoeken hé ... Telkens hetzelfde , Die verdwijnen immers in de massa noord-afrikaantjes ...
Iedereen weet het , maar niemand doet er iets aan . Behalve de kiezers , die hebben weer een signaal gegeven , hopelijk ziet de politiek het eindelijk in ... (Maar ik denk het ni ...)
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 12:24   #8
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

't waren katholieke Polen denk ik....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 12 juni 2007 om 12:25.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 13:19   #9
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

EVENTJES héél raar doen als blanken belg :

"goed zo" er zouden MEER chauffeurs mogen inééngestamp worden

VANDAAG nog blaasde die zijnen hoorn omdat het groen was voor de voetgangers en OOK voor fietsers ...de VOLGENDE keer stap ik af en steek ik NOG trager over !

GEEN democratie geen kloten respect noch int openbaar noch geschreven enzovoort .

Mensen maken rel en de rel komt dichter nu tegenwoordig .

Maakt mij niets uit wie of welke kleur het was maar die chaufeur was nen kwaaien BELG + koptelefoon .

Dat men die gsm's is thuis laat & zo & VOORAL leert omgaan met medemensen.

DAGENLIJKS stap ik af SPECIAAL voor trams en bussen zodat ze LANGER mogen wachten & trager mogen rijden ...spijtig dat men reactie wat laat was vandaag aan de roosevelt plaats te Antwerpen want ik wou da chauffeurke laten ongeduldig wachten .

ps : taxi's krijgen voorang van mij
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 00:17   #10
Panther
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht

Zoals vaak wordt hier weer gezeverd door sommigen die geen weet hebben van de feiten.

Als het over hetzelfde gaat, waren de daders inderdaad Marokkanen, en het slachtoffer ook. Die man is chauffeur bij de lijn en was op dat moment niet zelf aan het rijden, maar stond naast zijn collega, vandaar dat hij uit de bus gesleurd kon worden. Hij werd niet door het hele groepje geagresseerd. Het waarom was ook niet helemaal duidelijk, maar blijkbaar was er inderdaad eerder al iets tussen deze mensen. Verder was er o.a. een andere Marokkaan die tussenbeide is proberen komen en het groepje tot kalmte heeft aangemaand.

Natuurlijk doet dit niets af aan de feiten, maar het brengt wel sommigen hun fantasie hier wreed in de war. De feiten zijn hetzelfde gebleven, maar hun kijk op de zaak heeft met de feiten weinig te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
"Jongeren" ... Mag je dat nog schrijven ??? Of heb je kans dat het cgkr een klacht indient ... Steeds weer hetzelfde , Een groep "jongeren" ...
ene keer allochtoon erbij .... joepie...
Gaan ze nu eindelijk inzien dat dit een van de grote problemen in Antwerpen is ... De heerschappij der wilde foorapen....

Ergens zal het weer de schuld van de chauffeur zijn zeker ???
@ manta: als ze dat zouden doen, zou het woordje allochtoon te veel in de tekst voorkomen. Ze zeggen toch ook niet, de autochtone Belgische dader heeft een autochtone Belg geslagen en een andere autochtone Belg probeerde ...

@ carlgustaaf: niet alle buschauffeurs zijn racisten hoor. En Godzijdank, dat zou geen fraai zicht zijn.
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 00:53   #11
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther Bekijk bericht
@ carlgustaaf: niet alle buschauffeurs zijn racisten hoor. En Godzijdank, dat zou geen fraai zicht zijn.

Nochtans probeerde men volkomen onterecht Demoor dat etiket aan te smeren toen hij vermoord werd.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 08:52   #12
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Nochtans probeerde men volkomen onterecht Demoor dat etiket aan te smeren toen hij vermoord werd.
ja, DeMoor heeft het klaargespeeld om heel zijn leven een brave kerel geweest te zijn, die nooit negatief over zich laten horen heeft, en na zijn dood een extreem-rechtse nazi te worden, die van pure haat en nijd zijn eigen hart laten ontploffen heeft, enkel en alleen om brave, onschuldige allochtoontjes het leven zuur te maken!

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 14 juni 2007 om 08:53.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 08:54   #13
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther Bekijk bericht
Zoals vaak wordt hier weer gezeverd door sommigen die geen weet hebben van de feiten.

Als het over hetzelfde gaat, waren de daders inderdaad Marokkanen, en het slachtoffer ook. Die man is chauffeur bij de lijn en was op dat moment niet zelf aan het rijden, maar stond naast zijn collega, vandaar dat hij uit de bus gesleurd kon worden. Hij werd niet door het hele groepje geagresseerd. Het waarom was ook niet helemaal duidelijk, maar blijkbaar was er inderdaad eerder al iets tussen deze mensen. Verder was er o.a. een andere Marokkaan die tussenbeide is proberen komen en het groepje tot kalmte heeft aangemaand.

Natuurlijk doet dit niets af aan de feiten, maar het brengt wel sommigen hun fantasie hier wreed in de war. De feiten zijn hetzelfde gebleven, maar hun kijk op de zaak heeft met de feiten weinig te maken.



@ manta: als ze dat zouden doen, zou het woordje allochtoon te veel in de tekst voorkomen. Ze zeggen toch ook niet, de autochtone Belgische dader heeft een autochtone Belg geslagen en een andere autochtone Belg probeerde ...

@ carlgustaaf: niet alle buschauffeurs zijn racisten hoor. En Godzijdank, dat zou geen fraai zicht zijn.

heb ik dat ergens beweerd?Ik denk wel, dat veel marokkanen racisten zijn...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 12:06   #14
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
[/b]
heb ik dat ergens beweerd?Ik denk wel, dat veel marokkanen racisten zijn...
geen idee...
Marokkanen zijn alvast één belangrijk mikpunt voor Turkse racisten
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 13:11   #15
Panther
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
heb ik dat ergens beweerd?Ik denk wel, dat veel marokkanen racisten zijn...
; Jij denkt zoveel natuurlijk ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ach, die chauffeur is natuurlijk een vuile racist.Hij heeft geluk dat hij niet van woede doodgevallen is...
ok
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 13:18   #16
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther Bekijk bericht
; Jij denkt zoveel natuurlijk ...

ik doe niet anders.En ik kan maar tot één konklusie komen: er zijn teveel mensen van niet-Europese afkomst in Europa.Vooral noordafrikanen, en zwarten...De rest, daar valt nog wel land mee te bezeilen, na 1 of 2 generaties...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 13:28   #17
Panther
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik doe niet anders.En ik kan maar tot één konklusie komen: er zijn teveel mensen van niet-Europese afkomst in Europa.Vooral noordafrikanen, en zwarten...De rest, daar valt nog wel land mee te bezeilen, na 1 of 2 generaties...
Ik zei 'zoveel', niet 'zo vaak', maar ik zal je op je woord geloven ...
Zolang er maar wat zinnigs uit voortkomt kan ik dat enkel beamen.
Hangt ervan af wat je als te veel beschouwt, er kunnen er altijd nog bij hoor. Waar jij land mee kan bezeilen, kan een ander misschien niet luchten. De hele Belgische bevolking tevreden stellen zit er sowieso niet in.
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 14:28   #18
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther Bekijk bericht
Ik zei 'zoveel', niet 'zo vaak', maar ik zal je op je woord geloven ...
Zolang er maar wat zinnigs uit voortkomt kan ik dat enkel beamen.
Hangt ervan af wat je als te veel beschouwt, er kunnen er altijd nog bij hoor. Waar jij land mee kan bezeilen, kan een ander misschien niet luchten. De hele Belgische bevolking tevreden stellen zit er sowieso niet in.
dat hoeft dan ook niet....het gaat slechts over een klein gedeelte dat graag tevreden gesteld
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 14:29   #19
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

bus chaufeurs zen geen rascisten maar gewoon levens gevaarlijk veur fietsers brrrr
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 18:41   #20
Panther
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
dat hoeft dan ook niet....het gaat slechts over een klein gedeelte dat graag tevreden gesteld
Ah zo ... ok.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
bus chaufeurs zen geen rascisten maar gewoon levens gevaarlijk veur fietsers brrrr
Inderdaad, voor fietsers, voetgangers en andere automobilisten. Vooral tegenover automobilisten gebeurt het vaak dat ze 'meedogenloos' hun plaats op de baan opeisen ... zal wel zijn omdat het hun voertuig niet is en zij niet veel schade kunnen oplopen.
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be