Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2004, 17:14   #21
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Ge kunt blijkbaar gene volledige zin bouwen zonder iets over Joden te zeggen .... Bovendien denk ik dat ik wel weet wat uw bron is .... het is namelijk http://www.jewwatch.com

Die openen vandaag hun website met de vraag: "JEW WATCH FEATURE: IS POPE JOHN-PAUL II JEWISH"
goeie bron, bruut geweld

Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat Bruut Geweld moslim is en ik ben er vrij zeker van ... Waarschijnlijk marokaan, maar toegeven zal hij het niet doen, ook al omdat hij er een tijdje geleden zo'n punt van maakte dat hij Rooms katholiek is ....

Pas op, ook moslims hebben hun recht op een vrije meningsuiting (in de westerse democratieen dan toch, uiteraard niet in hun land van herkomst) maar dat verklaart Bruut Gewelds ideeen natuurlijk wel, ideeen die beter in het land van herkomst waren achtergebleven ...
wel wel, zo giftig vandaag Pascal ?
doe maar hoor . je hebt blijkbaar niet gelezen dat ik de bron zelf niet bepaald onpartijdig vindt he ? nee, alleen de FEITEN van wie het voor het zeggen heeft in de USA interesseren me , hun stellingen en conclusies wat er moet gebeuren in de USa laat ik voor hun rekening.
Blijkbaar ben je wreed furieus dat dergelijke kritiek uit de USA ZELF komt ?

en die feiten , wel weerleg die dan gewoon he.
vermits dit de eerste keer is dat je de man wil spelen ipv de bal (blijkbaar erg in bij joodse extremisten, wanneer word ik trouwens terug een nazi ?'t verandert blijkbaar nogal veel bij jullie ) is het geen erg hoor. 8)
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 22 september 2004 om 17:17.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 17:18   #22
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Geef Bush een achterpoortje dat op een klein kiertje staat om zich elegant terug te trekken en ge zult ze zien wegrennen, sneller dan hun schaduw.

Irak was een schurkenstaat, de inval heeft er een bolwerk van internationaal terrorisme van gemaakt. Zoals reeds voorspeld, lang op voorhand ... Bovendien kan die invasie op geen enkel, maar dan ook geen enkel begrip in de Europese publieke opinie rekenen. En tot nader order proberen we in Europa nog democratisch te werk te gaan.

Time will tell, Nadine, en tot dusver heeft de geschiedenis Bush & C° in deze feestelijk in het ongelijk gesteld op alle vlakken....
Ben geen Bush-fan, maar zoals je schrijft, time will tell en het gaat hier niet over morgen maar meer over een probleem van lange adem...
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 17:55   #23
Pascal L.
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 maart 2003
Berichten: 1.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
wel wel, zo giftig vandaag Pascal ?
Nee-nee, helemaal niet giftig en ook niet furieus dat er in de VS ook zotten zitten, die vind ge overal ...
Ik speel de man helemaal niet ... ben gewoon tot bepaalde conclusies gekomen waarover andere forumgangers ook geinformeerd mogen worden ...
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 18:39   #24
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Ok , hoe zit het nu met die feiten van wie het voor het zeggen heeft in de USmedia
en dat het dan niet hoeft te verbazen dat het buitenlands US beleid zo Prozionistisch is , mooi geillustreerd in de Vn veiligheidsraad waar de USA telkens zijn veto gebruikt in het Israel verhaal...

of is de bal toch veel te hoog gegrepen ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 19:14   #25
Pascal L.
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 maart 2003
Berichten: 1.033
Standaard


Laatst gewijzigd door Pascal L. : 22 september 2004 om 19:18.
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 19:16   #26
Pascal L.
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 maart 2003
Berichten: 1.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Ok , hoe zit het nu met die feiten van wie het voor het zeggen heeft in de USmedia
en dat het dan niet hoeft te verbazen dat het buitenlands US beleid zo Prozionistisch is , mooi geillustreerd in de Vn veiligheidsraad waar de USA telkens zijn veto gebruikt in het Israel verhaal...

of is de bal toch veel te hoog gegrepen ?
Als u daar echt in geinteresseerd bent, dan zou ik me verdiepen in de joodse cultuur, meer specifiek het belang van onderwijs door de eeuwen heen daarin. (gerelateerd: "Jews and persons of half-Jewish ancestry have been awarded [...] 22% of all such [Nobel] prizes awarded to individuals worldwide between 1901 and 2003, and constituting 36% of all US Nobel Prize winners during the same period. (Jews currently make up approximately 0.25% of the world's population and 2% of the US population.) op "http://www.jinfo.org/Nobel_Prizes.html) " [Er zijn ongetwijfeld klojo's die daarop zouden zeggen dat het Nobel-committee in de voorbije 100 jaar blijkbaar ook onder joodse controle was ]

Het is een publiek geheim dat de VS pakken meer meritocratisch is dan Europa ... Wie het meest gekwalificeerd is, de meest intelligente aanpak heeft en het hardste werkt krijgt meestal de job in de VS .... als die mensen die topjobs hebben in de VS dan is dat heel waarschijnlijk omdat ze de meest gekwalificeerde persoon zijn.

Laatst gewijzigd door Pascal L. : 22 september 2004 om 19:22.
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 19:25   #27
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Het is duidelijk dat jij de actualiteit rond die "various religious bodies" absoluut niet volgt en kent. Het messengeslijp (en gefrustreerd tandengeknars) is al een hele tijd gaande. Maar soit, dat weze je nog vergeven.

Irak is stukken erger dan Vietnam... heb je dat nu nog niet door? Er zullen zeker niet evenveel Amerikaanse soldaten sneuvelen, maar de toestand is daar volledig uit de hand gelopen. Met al dat zwaar wapengekletter bereikt de US vandaag niks, noppes, nada... Het is continu vernedering na vernedering slikken en op eierschalen lopen. Geef Bush een achterpoortje dat op een klein kiertje staat om zich elegant terug te trekken en ge zult ze zien wegrennen, sneller dan hun schaduw.

Irak was een schurkenstaat, de inval heeft er een bolwerk van internationaal terrorisme van gemaakt. Zoals reeds voorspeld, lang op voorhand ... Bovendien kan die invasie op geen enkel, maar dan ook geen enkel begrip in de Europese publieke opinie rekenen. En tot nader order proberen we in Europa nog democratisch te werk te gaan.

Time will tell, Nadine, en tot dusver heeft de geschiedenis Bush & C° in deze feestelijk in het ongelijk gesteld op alle vlakken....

Wat Israel betreft... Vooral voortdoen op de ingeslagen weg, vooral voortdoen. Maar niet mekkeren dat Europa dat spelleke niet wil meespelen. Keep us out of it! Not our problem. Duidelijk genoeg zo?
Inderdaad daarom dat de Europeanen zich dan ook niet te moeien hebben in het conflict tussen de Palestijnen en Israël. Perfect zo, de U.S zal de beide partijen wel bij elkaar brengen daarvoor hebben we de Europese lafaards niet nodig.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 19:29   #28
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Inderdaad daarom dat de Europeanen zich dan ook niet te moeien hebben in het conflict tussen de Palestijnen en Israël. Perfect zo, de U.S zal de beide partijen wel bij elkaar brengen daarvoor hebben we de Europese lafaards niet nodig.
Hoe minder ze er zich mee moeien, hoe minder geld de terreur zal krijgen en madamme Arafat zal misschien wat op haar kin kunnen kloppen zonder haar 100.000 dollarkes per maand door ons betaald.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:17   #29
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Als u daar echt in geinteresseerd bent, dan zou ik me verdiepen in de joodse cultuur, meer specifiek het belang van onderwijs door de eeuwen heen daarin. Bovendien is het een publiek geheim dat de VS pakken meer meritocratisch is dan Europa ...
Als je het over cultuur hebt, zal dat weer gaan zagen dat je de man speelt . Toch erg .

Nu ik begrijp wel dat de mensen afguntsig zijn omdat er joden zijn die door hun kennis een carriere kunnen maken waar zijzelf maar in het halverdrie donker moeten voortprusten. Natuurlijk, misschien dat het gewoon een marokkaan is, wordt niet gezien dat de sheiks door wat te zuigen en te pijpen steenrijk worden op onze kosten en dat ze daar geen enkel merit voor hebben. Het wordt tijd dat ze daar ook eens wat revoluties houden.

Maar ja altijd de splinter zien en wat met de neo-nazis gaan heulen. Dat kennen we al en is niets nieuws. Maar als hem dat beter helpt dan zijne vibrator
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:39   #30
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Ok , hoe zit het nu met die feiten van wie het voor het zeggen heeft in de USmedia
en dat het dan niet hoeft te verbazen dat het buitenlands US beleid zo Prozionistisch is , mooi geillustreerd in de Vn veiligheidsraad waar de USA telkens zijn veto gebruikt in het Israel verhaal...

of is de bal toch veel te hoog gegrepen ?
Onzin, het buitenlandse beleid van de Verenigde Staten is pro-Joods vanwege de steun van ultrarechtse Christenen die de terugkeer van de Joden naar hun land zien als de "tweede komst" of herrijzenis van Jezus nadert die de Christenen zal bijstaan in de Armageddon, een geweldige krachtmeting tussen de heerscharen van god en de goddeloze legers van Satan. Vooral de Christian Coalition die op véél bijval kan rekenen in het Witte Huis verdedigde daarom eerder de stelling dat de verdediging van het heilige land Israël een bijbelse profetie is.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:42   #31
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Inderdaad daarom dat de Europeanen zich dan ook niet te moeien hebben in het conflict tussen de Palestijnen en Israël. Perfect zo, de U.S zal de beide partijen wel bij elkaar brengen daarvoor hebben we de Europese lafaards niet nodig.
Als je wil kan ik je schuttingtaal tegenover Europa perfect counteren met wellicht meer gepaste epitheta voor de Joodse grondrovers en bloedzuigers.
U vraagt maar en wij draaien...

Voor mijn part moorden jullie elkaar maar lekker uit in die heilige en heroïsche strijd om dat zielig morzeltje land. De US zal de partijen heus niet bij elkaar brengen, forget it... Het enige wat de US kan doen is de schande van wat zich daar allemaal afspeelt blijven vergoelijken in de internationale gemeenschap. Een gemeenschap waar Israel ondertussen nog nauwelijks toe behoort. Doe dus maar verder; de verhalen over het "Godsvolk" (don't make me laugh) in de geschiedenisboeken worden er alleen maar sappiger om. Israel : een baken van beschaving in de 21ste eeuw? Ik denk dat die retorische vraag binnen niet al te lange termijn overal ter wereld op hoongelach zal ontvangen worden.
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:45   #32
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Onzin, het buitenlandse beleid van de Verenigde Staten is pro-Joods vanwege de steun van ultrarechtse Christenen die de terugkeer van de Joden naar hun land zien als de "tweede komst" of herrijzenis van Jezus ...
Ultrarechts en christen... contradictio in terminis.

Maar zalig zijn de armen van geest natuurlijk...
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:49   #33
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Als je wil kan ik je schuttingtaal tegenover Europa perfect counteren met wellicht meer gepaste epitheta voor de Joodse grondrovers en bloedzuigers.
U vraagt maar en wij draaien...

Voor mijn part moorden jullie elkaar maar lekker uit in die heilige en heroïsche strijd om dat zielig morzeltje land. De US zal de partijen heus niet bij elkaar brengen, forget it... Het enige wat de US kan doen is de schande van wat zich daar allemaal afspeelt blijven vergoelijken in de internationale gemeenschap. Een gemeenschap waar Israel ondertussen nog nauwelijks toe behoort. Doe dus maar verder; de verhalen over het "Godsvolk" (don't make me laugh) in de geschiedenisboeken worden er alleen maar sappiger om. Israel : een baken van beschaving in de 21ste eeuw? Ik denk dat die retorische vraag binnen niet al te lange termijn overal ter wereld op hoongelach zal ontvangen worden.
Welke grond werd geroofd??, Israël is nog altijd een democratie weliswaar in oorlog maar wel een democratie. Of gaan we den wandaden van de Belziek t.a.v collaborateurs en de afslachting van de Congolezen ook eens on-topic brengen. Behoort daarom België niet tot de internationale gemeenschap??? In Israël kan men Sharon wegstemmen als hij ze"n best niet doet, Khadaffi, Assad, khamenei, Saud of Mubarak niet. Dat is het verschil!!
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:53   #34
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Als u daar echt in geinteresseerd bent, dan zou ik me verdiepen in de joodse cultuur, meer specifiek het belang van onderwijs door de eeuwen heen daarin. (gerelateerd: "Jews and persons of half-Jewish ancestry have been awarded [...] 22% of all such [Nobel] prizes awarded to individuals worldwide between 1901 and 2003, and constituting 36% of all US Nobel Prize winners during the same period. (Jews currently make up approximately 0.25% of the world's population and 2% of the US population.) op "http://www.jinfo.org/Nobel_Prizes.html) " [Er zijn ongetwijfeld klojo's die daarop zouden zeggen dat het Nobel-committee in de voorbije 100 jaar blijkbaar ook onder joodse controle was ]

Het is een publiek geheim dat de VS pakken meer meritocratisch is dan Europa ... Wie het meest gekwalificeerd is, de meest intelligente aanpak heeft en het hardste werkt krijgt meestal de job in de VS .... als die mensen die topjobs hebben in de VS dan is dat heel waarschijnlijk omdat ze de meest gekwalificeerde persoon zijn.
hola...geen probleem dat de meest geschikte man/vrouw plaats X krijgt.

Maar je gaat nu toch niet beweren dat joden inherent gewoon beter zijn :"het meest gekwalificeerd is, de meest intelligente aanpak heeft en het hardste werkt", en dat eigen aan het JOODS zijn is ? kan tellen qua racistische idealogie...
en dat het dan meteen ook een verklaring is voor hun dominantie in de US media he...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:53   #35
Pascal L.
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 maart 2003
Berichten: 1.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Als je wil kan ik je schuttingtaal tegenover Europa perfect counteren met wellicht meer gepaste epitheta voor de Joodse grondrovers en bloedzuigers.
Goh, dat zou ik nu nog nooit gehoord hebben van een Europeaan !! (al is het natuurlijk wel meestal binnenshuis tegen de familie en vrienden en niet op een publiek forum)..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Voor mijn part moorden jullie elkaar maar lekker uit in die heilige en heroïsche strijd om dat zielig morzeltje land.
"dat zielig morzeltje land", is dat een vertaling van "ce petit pays de merde" dat die Franse ambassadeur een paar jaar geleden zei toen toen hij het over Israel had?

Israel noch de rest van de wereld heeft geen lessen te trekken van Europa als het over moorden en slachtpartijen gaat, dat weet u even goed als ik ... En het feit dat de Europeanen de voorbije 50 jaar braaf en probleemloos door het leven zijn gegaan heeft minder te maken met een echte verandering in pacifisme/anti-militarisme dan wel met het feit dat Moeder de Gans, i.e. Uncle Sam, de Europese veiligheid garandeerde ... Dus u gaat het me niet kwalijk nemen als ik de Europese moraalridders die zo graag met het vingertje wijzen zeikers vind waar men geen rekening mee hoeft te houden, en al zeker niet door een overheid die de veiligheid van haar burgers moet garanderen.
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:55   #36
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Welke grond werd geroofd??, Israël is nog altijd een democratie weliswaar in oorlog maar wel een democratie. Of gaan we den wandaden van de Belziek t.a.v collaborateurs en de afslachting van de Congolezen ook eens on-topic brengen. Behoort daarom België niet tot de internationale gemeenschap??? In Israël kan men Sharon wegstemmen als hij ze"n best niet doet, Khadaffi, Assad, khamenei, Saud of Mubarak niet. Dat is het verschil!!
If it looks like a thief, walks like a thief, acts like a thief and talks like a thief... it's probably a...... (vul zelf maar in; je mag "thief" ook vervangen door "bully" of "oppressor" naar wens) Het hoeft niet over het verleden te gaan... dus belgische toestanden van een halve eeuw geleden hoef je niet noodzakelijk tegenover de huidige toestand (anno 2004 godbeterd) te plaatsen om één en ander te vergoelijken.

Wat "democratie" te maken heeft met de smeerlapperij waar ook Israel (let op: "ook") zich aan bezondigt, is mij een raadsel. Alsof het label "democratie" je automatisch toegang geeft tot de beschaafde wereld... Sorry, daar is meer voor nodig, veel meer.
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:57   #37
Pascal L.
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 maart 2003
Berichten: 1.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
hola...geen probleem dat de meest geschikte man/vrouw plaats X krijgt.

Maar je gaat nu toch niet beweren dat joden inherent gewoon beter zijn :"het meest gekwalificeerd is, de meest intelligente aanpak heeft en het hardste werkt", en dat eigen aan het JOODS zijn is ? kan tellen qua racistische idealogie...
en dat het dan meteen ook een verklaring is voor hun dominantie in de US media he...
Nee, als u echt had proberen te lezen wat ik schrijf dan had u begrepen dat ik zei dat dat een gevolg is van een eeuwenlang fanatiek aandringen op onderwijs in de joodse cultuur ... Zo was het, tot het begin van de vorige eeuw, normaal dat de meest getalenteerde en intelligente joden trouwden (ja dat was gearrangeerde huwelijken) met de dochters van de rijkste families en hun leven toeweiden aan studie en niet moesten/mochten werken.
Als ge dat honderden jaren doet heeft dat idd. interessante gevolgen op intellectueel vlak, het verklaart inderdaad dat er, in een meritocratie, meer joden aan de top zijn ...

Laatst gewijzigd door Pascal L. : 22 september 2004 om 22:58.
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 22:59   #38
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

"het feit dat Moeder de Gans, i.e. Uncle Sam, de Europese veiligheid garandeerde...."

en dat deed die gans uiteraard om dat ze ons zo graag zag. ..het eigenbelang van die gans was natuurlijk niet predominant, he maar bon , dat is een andere discussie en hoort in een andere thread.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 23:02   #39
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Goh, dat zou ik nu nog nooit gehoord hebben van een Europeaan !! (al is het natuurlijk wel meestal binnenshuis tegen de familie en vrienden en niet op een publiek forum)..
Schuttingtaal lokt schuttingtaal uit... en deze lag teveel voor de hand.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
"dat zielig morzeltje land", is dat een vertaling van "ce petit pays de merde" dat die Franse ambassadeur een paar jaar geleden zei toen toen hij het over Israel had?

Israel noch de rest van de wereld heeft geen lessen te trekken van Europa als het over moorden en slachtpartijen gaat, dat weet u even goed als ik ... En het feit dat de Europeanen de voorbije 50 jaar braaf en probleemloos door het leven zijn gegaan heeft minder te maken met een echte verandering in pacifisme/anti-militarisme dan wel met het feit dat Moeder de Gans, i.e. Uncle Sam, de Europese veiligheid garandeerde ... Dus u gaat het me niet kwalijk nemen als ik de Europese moraalridders die zo graag met het vingertje wijzen zeikers vind waar men geen rekening mee hoeft te houden, en al zeker niet door een overheid die de veiligheid van haar burgers moet garanderen.
Inderdaad, Europa keert de hele keet daar bezuiden de Mare Nostrum maar beter de rug toe. Er zijn veel belangrijker katten te geselen. En inderdaad, objectief beschouwd is Israel slechts een muis die een heel grote keel opzet en waarover nu al veel te veel bloed is gevloeid.
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]

Laatst gewijzigd door de Vexille : 22 september 2004 om 23:03.
de Vexille is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 23:16   #40
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Nee, als u echt had proberen te lezen wat ik schrijf dan had u begrepen dat ik zei dat dat een gevolg is van een eeuwenlang fanatiek aandringen op onderwijs in de joodse cultuur ... Zo was het, tot het begin van de vorige eeuw, normaal dat de meest getalenteerde en intelligente joden trouwden (ja dat was gearrangeerde huwelijken) met de dochters van de rijkste families en hun leven toeweiden aan studie en niet moesten/mochten werken.
Als ge dat honderden jaren doet heeft dat idd. interessante gevolgen op intellectueel vlak, het verklaart inderdaad dat er, in een meritocratie, meer joden aan de top zijn ...
als ik je logica al wil volgen tot op dit punt (dat de doorsnee jood door beter onderwijs, beter gekwalificeerd is dan de doorsnee niet jood in de usa) en zo meer joden aan de top zijn,

verklaart dat nog niet de joodse dominantie in de Us MEDIA... Wat met de eveneens goed opgeleide/intelligente niet jood in de usa media ?
of je moet het doortrekken naar ALLE sectoren. wat niet zo het geval is. de autoindustrie is niet perse JOODs te noemen, wat de media dus wel is.

je stelling dat joden door hun cultuur en genetische basis door gearrangeerde huwelijken per definitie intelligenter/beter opgeleid/hardere werkers zijn die op een "ahum" natuurlijke wijze zullen domineren (zijnde de top bereiken en die eigenlijk de facto zullen monopoliseren vermits ze nu eenmaal genetisch daartoe voorbestemd zijn door die huwelijken met super intellectuelen ,of dat ze dat toch denken) is net datgene wat de nazi's declameerden tegen het "eigen volk" dat krepeerde tijdens de torenhoge inflatie en de joodse handelaar/zakenman woekerwinsten zag maken op hun miserie...
het is je EIGEN stelling he....
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be