Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 september 2013, 14:12   #21
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1741809

Wat een afgang voor Francken.... ongezien.
Zelfs Bart Dewever noemde Francken een naïeve idioot.
Annemans veegde met hem de vloer aan op inhoudelijk vlak.
Theo bleef constant hetzelfde herhalen.
De jongen had gewoon geen repliek.

Francken probeerde makkelijk te scoren met een marginaal scheldpartijtje als "de maagd die voorleest uit de kamasutra", maar niemand in het publiek moest lachen. Afgang.

Francken en zijn N-VA pretenderen dat ze het vreemdelingenbeleid gaan verstrengen. Vergeet het maar.
U bent snel tevreden. Ik zag niemand afgaan, ik zag niemand uitblinken, ook Annemans niet.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 30 september 2013 om 14:13.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 14:44   #22
Dakeyras
Lokaal Raadslid
 
Dakeyras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2013
Berichten: 353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Nu dat het verleden van de "ideale schoonzoon" bekend geraakt, welke (zoveelste) bocht gaat de NVa nu weer maken?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...chtszaak.dhtml
Omdat het een O-VLD'ster is, is het met tegenzin dat ik het moet toegeven, maar het begint er alsmaar meer op te lijken dat Maggie De Block bekwaam is.

Dat gastje is gewoon een stuk crapuul dat wil ontsnappen aan het rechtssysteem in z'n eigen land door ons systeem te misbruiken.

Weg ermee.

Ik stel met veel genoegen vast dat alle opportunisten die op deze kar zijn gesprongen, nu met de billen bloot staan. Om nog maar te zwijgen van zelfverklaarde kwaliteitsjournalisten en opiniemakers die, zoals gebruikelijk, eerst hoog van de toren staan te blazen en daarna pas de feiten grondig checken.

Laatst gewijzigd door Dakeyras : 30 september 2013 om 14:45.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 14:58   #23
R.Verhiest
Gouverneur
 
R.Verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2013
Berichten: 1.318
Standaard

Het is vreemd dat hij niet gewoon in Afganistan met zijn belgische vriendin trouwt
en etrug naar België komt als "belg"...
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 15:18   #24
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Had gij liever Filip Dewinter er tegenover gezien? Die had er de grond niet mee aangeveegd, die had er heel groot Brussel mee opgekuist.
ik denk dat SuperStaaf bedoelt dat de nationalisten zich nogal makkelijk tegen elkaar laten uitspelen ... op dat moment scoort noch VB noch N-Va doch Coburg.

Laatst gewijzigd door Anna List : 30 september 2013 om 15:19.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 16:06   #25
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Het is vreemd dat hij niet gewoon in Afganistan met zijn belgische vriendin trouwt
en etrug naar België komt als "belg"...
Zijn "belgische" vriendin is een Poolse die geen woord Nederlands spreekt. Als hij daarmee huwt in Afghanistan kan hij enkel de (eventueel) Poolse nationaliteit aanvragen (ben zelf niet bekend met de Poolse wetgeving terzake)
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot

Laatst gewijzigd door rookie : 30 september 2013 om 16:06.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 16:17   #26
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Annemans deed wat hij goed kan: het partijprogramma van het VB verkondigen en toepassen op de voorheen opgehemelde Sharifi (waarin hij ergens wel gelijk had) en op de man spelen (tegen Francken) als hij het inhoudelijk niet meer kan halen. Ik had echt niet de indruk dat Annemans de overhand haalde maar ik weet zeker dat mocht dit toch zo zijn dit geen enkele invloed heeft op het eventuele stemgedrag van de Vlamingen.

Wat betreft de zaak van de bijna door links doodgeknuffelde Navid Sharifi: ik wist wel dat er vroeg of laat een lijk uit de kast ging vallen. Je kon het al bijna zien op de foto's van Sharifi: hij liet zich fotograferen alsof hij een halve gangster was, in overwinningsposes met een door en door arrogante trek op zijn gezicht. En maar mensen opvoeren in de journaals die getuigden wat voor eerlijke, harde werker het wel niet is... Gelukkig is dat ballonnetje snel doorprikt.

De Block doet min of meer waar andere politici volledig op falen: consequent beleid voeren zonder uitzonderingen toe te staan. Ze doet het behoorlijk maar er is zeker nog veel ruimte voor verbetering...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 16:25   #27
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Annemans deed wat hij goed kan: het partijprogramma van het VB verkondigen en toepassen op de voorheen opgehemelde Sharifi (waarin hij ergens wel gelijk had) en op de man spelen (tegen Francken) als hij het inhoudelijk niet meer kan halen. Ik had echt niet de indruk dat Annemans de overhand haalde maar ik weet zeker dat mocht dit toch zo zijn dit geen enkele invloed heeft op het eventuele stemgedrag van de Vlamingen.

Wat betreft de zaak van de bijna door links doodgeknuffelde Navid Sharifi: ik wist wel dat er vroeg of laat een lijk uit de kast ging vallen. Je kon het al bijna zien op de foto's van Sharifi: hij liet zich fotograferen alsof hij een halve gangster was, in overwinningsposes met een door en door arrogante trek op zijn gezicht. En maar mensen opvoeren in de journaals die getuigden wat voor eerlijke, harde werker het wel niet is... Gelukkig is dat ballonnetje snel doorprikt.

De Block doet min of meer waar andere politici volledig op falen: consequent beleid voeren zonder uitzonderingen toe te staan. Ze doet het behoorlijk maar er is zeker nog veel ruimte voor verbetering...
als er één in het debat trachtte de man te spelen dan was het wel Francken die zelfs zijn kamasutra poging volledig in de mist zag gaan zoals trouwens zijn volledige opstelling in het debat
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot

Laatst gewijzigd door rookie : 30 september 2013 om 16:25.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 19:39   #28
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 972
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht

De Block doet min of meer waar andere politici volledig op falen: consequent beleid voeren zonder uitzonderingen toe te staan. Ze doet het behoorlijk maar er is zeker nog veel ruimte voor verbetering...
Inderdaad, respect voor De Block! Ik ben geen aanhanger van OVLD, maar haar kan ik zeer waarderen!
Wat het debat betreft: Francken was inderdaad zwak en zijn standpunten deelde ik niet. Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik achter zo goed als elk woord van Annemans stond, terwijl ik ook zeker geen aanhanger van VB ben.
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:16   #29
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Zojuist het nieuws gezien op VTM. Onzen Navid is helemaal de brave jongen niet zoals sommigen hem willen voorstellen. Op de vlucht voor een familie waar hij samen met zijn eigen familieleden bloedwraak op gepleegd heeft?? Wie zegt dat hij deze praktijken gaat afzweren als hij hier mag blijven??? Wie gaat opdraaien als hij hier iemand kapot maakt omdat die persoon hem zogezegd beledigd heeft??? Dat die naieve traditio's en linkiewinkies daar maar eens over nadenken
Hij wordt dan nog niet eens in zijn eigen land vervolgd maar in Iran... Dat hij dan uit Iran blijft en in Afghanistan blijft.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:28   #30
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Annemans deed wat hij goed kan: het partijprogramma van het VB verkondigen en toepassen op de voorheen opgehemelde Sharifi (waarin hij ergens wel gelijk had) en op de man spelen (tegen Francken) als hij het inhoudelijk niet meer kan halen. Ik had echt niet de indruk dat Annemans de overhand haalde maar ik weet zeker dat mocht dit toch zo zijn dit geen enkele invloed heeft op het eventuele stemgedrag van de Vlamingen.

Wat betreft de zaak van de bijna door links doodgeknuffelde Navid Sharifi: ik wist wel dat er vroeg of laat een lijk uit de kast ging vallen. Je kon het al bijna zien op de foto's van Sharifi: hij liet zich fotograferen alsof hij een halve gangster was, in overwinningsposes met een door en door arrogante trek op zijn gezicht. En maar mensen opvoeren in de journaals die getuigden wat voor eerlijke, harde werker het wel niet is... Gelukkig is dat ballonnetje snel doorprikt.


De Block doet min of meer waar andere politici volledig op falen: consequent beleid voeren zonder uitzonderingen toe te staan. Ze doet het behoorlijk maar er is zeker nog veel ruimte voor verbetering...
Annemans is de grootste schijnheiligaard die ik in de politiek tegenkwam. Swat, nu ik weet dat die Navid zijn asiel 6 keer werd geweigerd vind ik niet dat N-VA zich hier moet achter scharen. Mijn excuses.

De Block zal niet te veel moeten onderdoen qua voorkeursstemmen voor Dewever, Peeters en Dirupo.

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 september 2013 om 20:29.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:29   #31
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaterlach Bekijk bericht
Toch niet in haar kleding, hoor.
Die mopjes zijn afgezaagd.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:34   #32
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Annemans is de grootste schijnheiligaard die ik in de politiek tegenkwam. QUOTE]
Annemans was zeer rechtlijnig en duidelijk in zijn standpunt in deze zaak.
Kunnen we niet zeggen van Francken die steeds maar rond de pot bleef draaien zonder een duidelijk standpunt in te nemen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 30 september 2013 om 20:35.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:36   #33
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

[quote=daiwa;6822629]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Annemans is de grootste schijnheiligaard die ik in de politiek tegenkwam. QUOTE]

Annemans was zeer rechtlijnig en duidelijk in zijn standpunt in deze zaak.
Kunnen we niet zeggen van Francken die steeds maar rond de pot bleef draaien zonder een duidelijk standpunt in te nemen.
Ik heb het niet over deze zaak

Voor de rest moet ge ook met tegenstanders waardig debatteren. Heel soms komt het "krampachtig er willen bij horen" van de N-VA op en dat is een beetje zielig.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:36   #34
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
als er één in het debat trachtte de man te spelen dan was het wel Francken die zelfs zijn kamasutra poging volledig in de mist zag gaan zoals trouwens zijn volledige opstelling in het debat
Logisch ook dat Francken de mist inging, dat heb je nogal snel met mensen die tegen iets tegen zijn enkel en alleen omdat het VB voor is.

Al wat Annemans zei was, illegalen moeten eruit, en Francken ging op zijn smikkel omdat hij dat probeerde af te strijden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:39   #35
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Logisch ook dat Francken de mist inging, dat heb je nogal snel met mensen die tegen iets tegen zijn enkel en alleen omdat het VB voor is.

Al wat Annemans zei was, illegalen moeten eruit, en Francken ging op zijn smikkel omdat hij dat probeerde af te strijden.
Francken is nooit mijn lievelings N-VAer geweest, hij kopieert soms wel 'ns VB-voorstellen en kan er dan niet normaal mee discussiëren.

Waarmee ik Annemans en Dewinter niet ga goedpraten hoor.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:43   #36
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Francken is nooit mijn lievelings N-VAer geweest, hij kopieert soms wel 'ns VB-voorstellen en kan er dan niet normaal mee discussiëren.

Waarmee ik Annemans en Dewinter niet ga goedpraten hoor.
Natuurlijk moet je ze niet goed praten, als ze iets verkeerd gedaan zouden hebben waren ze allang opgesloten.

Neem gewoon Annemans zijn, "illegalen moeten eruit." Een ietwat normaal mens kan daar toch niets op tegen hebben?

Dat is geen racisme, dat is geen fascisme, dat is gewoon de normale procedure.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 20:55   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Natuurlijk moet je ze niet goed praten, als ze iets verkeerd gedaan zouden hebben waren ze allang opgesloten.

Neem gewoon Annemans zijn, "illegalen moeten eruit." Een ietwat normaal mens kan daar toch niets op tegen hebben?

Dat is geen racisme, dat is geen fascisme, dat is gewoon de normale procedure.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 21:04   #38
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Natuurlijk moet je ze niet goed praten, als ze iets verkeerd gedaan zouden hebben waren ze allang opgesloten.

Neem gewoon Annemans zijn, "illegalen moeten eruit." Een ietwat normaal mens kan daar toch niets op tegen hebben?

Dat is geen racisme, dat is geen fascisme, dat is gewoon de normale procedure.
Net nu de N-VA de meest fantastische maar onrealiseerbare voorstellen van het Vlaams Belang overneemt, ( Belgische gevangenissen in Marokko, Marokkaanse rechters in Borgerhout, gevangenisboot in de Noordzee) begint het Vlaams Belang een meer realistisch discours. Als het de goede richting uitgaat met het asiel- en migratiebeleid moet je dat als oppositiepartij beamen zoals het Vlaams Belang doet tenzij je terug wil naar het wanbeleid van vroeger zoals N-VA en Groen wenst.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 september 2013 om 21:04.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 21:57   #39
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Het is goed dat ook N-VA'ers eens op hun bek gaan. Daar moeten ze uit leren.
Theo Francken gaat daar helemaal niets uit leren. Die man leeft nog altijd in de overwinningsroes van de vorige verkiezingen. Nu zit hij al te denken aan de volgende verkiezingen, waar hij met Dewever voor een joelende massa staat te feesten. Hij denkt dat alles al in kannen en kruiken is, maar valt hier in deze discussie plat op zijn bek. Zijn arrogant lachje, gigantisch ego en altijd maar dat achterlijke gezaag over het VB, het discours van die man gaat gewoon nergens meer over.

Hij zit de Open VLD te verwijten dat hun vreemdelingenbeleid te strikt is. Sorry maar ik kan niet meer volgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 22:07   #40
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Voor de rest moet ge ook met tegenstanders waardig debatteren. Heel soms komt het "krampachtig er willen bij horen" van de N-VA op en dat is een beetje zielig.
De N-VA vertoont alle tekenen van een partij die op grote schaal kiezersbedrog gaat plegen, let op mijn woorden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be