Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 augustus 2017, 17:23   #3381
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Een president kan maar optimaal functioneren als hij een degelijke staf heeft, die hem ernstige info geeft met een degelijke analyse erbij voor wat betreft de mogelijke opties.
Daar blijkt het nog steeds mank te lopen, na enkele chaotische maanden zijn er gelukkig al een paar halve en hele gekken de laan uitgezonden. Maar de grote kuis is nog niet gedaan.
McMaster, de nieuwe natinonal security adviser heeft vorige maand een onnozelaar van de alt right strekking die het verdomme tot NSC medewerker had geschopt buiten gesmeten.
Die kerel had een memo geschreven , vol met van de pot gerukte conspiracy theories. Onze eigen Diego zou er jaloers op zijn...
Het is een long read, maar de moeite voor wie interesse heeft in hoe het witte huis momenteel werkt. https://www.theguardian.com/us-news/...n-rich-higgins

Ook dit artikel, dat nog dieper ingaat op die onnozelaar en zijn theorie is de moeite waard. Hoe raken dergelijke looneys op zulke sleutelposten ???
https://www.theatlantic.com/politics...l-memo/535725/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 23:01   #3382
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dat maakt het gedrag van Trump ok?
Toch meer ok dan veel regeringsleiders.
Trump heeft tenminste in zijn toespraak na de feiten toch niet gelogen.

Veel regeringsleiders trappen na elke aanslag in hun haast bijna op elkaars voeten om de bevolking voor te liegen dat de islam niets te maken heeft met de talrijke aanslagen.

Maar die krijgen geen kritiek voor hun leugens, wel Trump die niet loog in zijn toespraak.

Laatst gewijzigd door daiwa : 13 augustus 2017 om 23:06.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 23:07   #3383
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Inderdaad.
Dan zagen we ook hoe de feiten écht verliepen in Keulen met oudejaarsavond waar eerst alles rustig was verlopen volgens de media met hun fake nieuws/leugens.
Tiens... is het nu net diezelfde media ( die weliswaar laat ) jou die feiten verhalen ?

Of zijn er andere feiten die je ons wilt delen ?
Doe gerust maar dan wel staven hé

Laatst gewijzigd door praha : 13 augustus 2017 om 23:08.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 23:12   #3384
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Door persoonlijke ervaring weet ik het dus, dat jij het minimaliseert mag, ik blijf echter twijfelen aan de media, verkoop is belangrijk, kijkcijfers ook.
Ik wil niks minimaliseren...
Ik noteer eenvoudig dat jouw toets op waarheidsgehalte van de media louter gebaseerd is op persoonlijke ervaringen ( zoiets gelijk Trump dus ) en parallel claimt dat Trump met zijn alternative facts een tegengewicht vormen ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 23:21   #3385
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Hij heeft toch verklaard dat
tjah ... idem dito doorsnee regeringsleiders dus ... of niet ?

Maar blijkbaar is dat niet goed genoeg als ze dat doen ze moeten er überhaupt een link naar de islam bij vermelden.
Wat al gel is want meestal spreekt men over islam-terrorisme.
Ah ja da's waar ook weer niet goed genoeg want ze moeten den islam zelf als kwade bron bestempelen, best nog verbieden, etc ... dit terwijl 99,99% van de gelovigen zich helemaal niet geroepen voelen bij die voorstelling

Terug naar Trump dan...
Moest die dan geen namen noemen ?
Meer in het bijzonder van nationalistische groeperingen die openlijk zaken claimen waar Trump net van zegt dat ze niet thuishoren in een maatschappij ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 23:34   #3386
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Toch meer ok dan veel regeringsleiders.
Trump heeft tenminste in zijn toespraak na de feiten toch niet gelogen.
och neen ... dat zou een uitzondering zijn... maar ja ergens loog ie inderdaad niet... hij verzweeg enkel

Citaat:
Veel regeringsleiders trappen na elke aanslag in hun haast bijna op elkaars voeten om de bevolking voor te liegen dat de islam niets te maken heeft met de talrijke aanslagen.
Ik zie maar weinig ( bij mijn weten geen één ) van die regeringsleiders zeggen dat islam er niks mee te maken zou hebben.
Het woord islamterrorisme zegt toch al iets medunkt
Wat ze misschien niet zeggen _ en wat jij maar al te graag zou horen _ is dat islam er alles mee te maken zou hebben.
Maar da's dan een leugentje waar jij bent ingetrapt

Citaat:
Maar die krijgen geen kritiek voor hun leugens, wel Trump die niet loog in zijn toespraak.
Trump krijgt terecht kritiek voor het niet bij namen noemen van organisaties terwijl het blijkbaar geweten is welke organisaties er bij betrokken waren
Hier doen ze dat wel zodra het bekend is : IS, AL-Quida, etc
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 23:35   #3387
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Toch meer ok dan veel regeringsleiders.
Trump heeft tenminste in zijn toespraak na de feiten toch niet gelogen.
och neen ... dat zou een uitzondering zijn... maar ja ergens loog ie inderdaad niet... hij verzweeg enkel

Citaat:
Veel regeringsleiders trappen na elke aanslag in hun haast bijna op elkaars voeten om de bevolking voor te liegen dat de islam niets te maken heeft met de talrijke aanslagen.
Ik zie maar weinig ( bij mijn weten geen één ) van die regeringsleiders zeggen dat islam er niks mee te maken zou hebben.
Het woord islamterrorisme zegt toch al iets medunkt
Wat ze misschien niet zeggen _ en wat jij maar al te graag zou horen _ is dat islam er alles mee te maken zou hebben.
Maar da's dan een leugentje waar jij bent ingetrapt

Citaat:
Maar die krijgen geen kritiek voor hun leugens, wel Trump die niet loog in zijn toespraak.
Trump krijgt terecht kritiek voor het niet bij namen noemen van organisaties terwijl het blijkbaar geweten is welke organisaties er bij betrokken waren
Hier doen ze dat wel zodra het bekend is : IS, AL-Quida, etc

... en het grappige is ... hij krijgt kritiek vanuit eigen kamp
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 00:11   #3388
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Bij het om en bij half dozijn moslims die dit jaar met auto's inreden op voetgangers, waren die volgens de poco's 'verward' en/of 'psychisch labiel' en had zgz niets met de islam te maken.
Als er dan een (mogelijk) 'verwarde' rechtse nationalist zo'n idiote stoot aanvangt - voor de eerste keer trouwens -, wordt door het pocowereldje ineens heel de rechtse beweging verantwoordelijk gesteld voor die 'aanslag'.

Zoek het verschil in de berichtgeving.

Trouwens, ook over de BLM-aanslagen op Amerikaanse flikken en blanke burgers de afgelopen jaren, bleef MSM opvallend op de oppervlakte.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 01:45   #3389
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ik zie maar weinig ( bij mijn weten geen één ) van die regeringsleiders zeggen dat islam er niks mee te maken zou hebben.
Nog geen 24 u na de aanslag op Charlie Hebdo was Hollande daar al om te komen zeggen dat de islam er niets mee te maken heeft !

Dom van ons te denken dat de islam er iets mee te maken had.

Citaat:
‘We hebben de profeet gewroken. We hebben Charlie Hebdo gedood’, roepen ze.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 01:50   #3390
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Tiens... is het nu net diezelfde media ( die weliswaar laat ) jou die feiten verhalen ?
Nadat ze eerst probeerden de feiten in de doofpot te stoppen.
Maar deze keer waren ze daarvoor te zwaar.

Laatst gewijzigd door daiwa : 14 augustus 2017 om 01:55.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 02:04   #3391
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bij het om en bij half dozijn moslims die dit jaar met auto's inreden op voetgangers, waren die volgens de poco's 'verward' en/of 'psychisch labiel' en had zgz niets met de islam te maken.
.
Een of andere labiele linkse wil zelfs een aparte hulplijn voor die zelfmoordenaars ter beschikking stellen, hij aanziet die moordenaars als mensen die hulp nodig hebben en bij de gewone hulplijn kunnen die sukkelaars niet terecht.

Zo is er bij de bestaande hulplijn voor zelfdoding niemand die Berbers spreekt zegt hij.
Hij aanziet ze eigenlijk dus meer als slachtoffers die met hun probleem nergens terecht kunnen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 14 augustus 2017 om 02:08.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 08:51   #3392
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bij het om en bij half dozijn moslims die dit jaar met auto's inreden op voetgangers, waren die volgens de poco's 'verward' en/of 'psychisch labiel' en had zgz niets met de islam te maken.
Als er dan een (mogelijk) 'verwarde' rechtse nationalist zo'n idiote stoot aanvangt - voor de eerste keer trouwens -, wordt door het pocowereldje ineens heel de rechtse beweging verantwoordelijk gesteld voor die 'aanslag'.

Zoek het verschil in de berichtgeving.

Trouwens, ook over de BLM-aanslagen op Amerikaanse flikken en blanke burgers de afgelopen jaren, bleef MSM opvallend op de oppervlakte.
Hallo!
Ge zijt breivik 'vergeten'? Of die mp voor labor die vermoord werd door extreem recht tijdens de brexit campagne?
In de US is 'right wing' terrorisme veel groter dan moslim terrorisme of 'left wing'.
Gij leeft toch ook in een sprookjeswereld!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 09:15   #3393
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een president kan maar optimaal functioneren als hij een degelijke staf heeft, die hem ernstige info geeft met een degelijke analyse erbij voor wat betreft de mogelijke opties.
Daar blijkt het nog steeds mank te lopen, na enkele chaotische maanden zijn er gelukkig al een paar halve en hele gekken de laan uitgezonden. Maar de grote kuis is nog niet gedaan.
McMaster, de nieuwe natinonal security adviser heeft vorige maand een onnozelaar van de alt right strekking die het verdomme tot NSC medewerker had geschopt buiten gesmeten.
Die kerel had een memo geschreven , vol met van de pot gerukte conspiracy theories. Onze eigen Diego zou er jaloers op zijn...
Het is een long read, maar de moeite voor wie interesse heeft in hoe het witte huis momenteel werkt. https://www.theguardian.com/us-news/...n-rich-higgins

Ook dit artikel, dat nog dieper ingaat op die onnozelaar en zijn theorie is de moeite waard. Hoe raken dergelijke looneys op zulke sleutelposten ???
https://www.theatlantic.com/politics...l-memo/535725/
Ik heb die nota ook gelezen. Ik kon eerst niet geloven dat die nota echt was. Dus van de hand van een lid van de National Security Council. Het niveau van tiener conspiracy theory onzin. Totaal incoherent.
Quite funny, ik moest ook aan Diego Raga denken (cultural marxism en zo...)

Ge vraagt u inderdaad af hoe zo'n mensen van bedenkelijk intellectueel niveau op zo'n posities kunnen komen.

Yet another wtf-moment...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 09:32   #3394
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bij het om en bij half dozijn moslims die dit jaar met auto's inreden op voetgangers, waren die volgens de poco's 'verward' en/of 'psychisch labiel' en had zgz niets met de islam te maken.
Als er dan een (mogelijk) 'verwarde' rechtse nationalist zo'n idiote stoot aanvangt - voor de eerste keer trouwens -, wordt door het pocowereldje ineens heel de rechtse beweging verantwoordelijk gesteld voor die 'aanslag'.

Zoek het verschil in de berichtgeving.

Trouwens, ook over de BLM-aanslagen op Amerikaanse flikken en blanke burgers de afgelopen jaren, bleef MSM opvallend op de oppervlakte.
What the fuck man, what the fuck... Echt, what_the_fuck

Eerste keer?:

12/08/2017
http://abcnews.go.com/US/wireStory/p...-hurt-49052451

20/06/2017
https://www.theguardian.com/uk-news/...-critical-care

30/05/2017
https://www.nytimes.com/2017/05/30/o...ns-murder.html

26/05/2017
http://www.thedailybeast.com/two-sta...en-in-portland

20/03/2017
http://www.nbcnews.com/news/us-news/...ck-men-n739146

16/06/2016
https://www.theguardian.com/uk-news/...-jo-cox-murder

17/06/2015
http://www.msnbc.com/msnbc/charlesto...hurch-shooting


Sommige van die incidenten zal ja wsk niet eens kennen, want ja, bedolven onder andere berichtgeving. Zoek het verschil in berichtgeving, inderdaad.

Seriously, wtf Diego, zelfs naar uw standaarden.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 09:32   #3395
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

dubbel
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains

Laatst gewijzigd door Voltian : 14 augustus 2017 om 09:36.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 10:28   #3396
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
tjah ... idem dito doorsnee regeringsleiders dus ... of niet ?

Maar blijkbaar is dat niet goed genoeg als ze dat doen ze moeten er überhaupt een link naar de islam bij vermelden.
Wat al gel is want meestal spreekt men over islam-terrorisme.
Ah ja da's waar ook weer niet goed genoeg want ze moeten den islam zelf als kwade bron bestempelen, best nog verbieden, etc ... dit terwijl 99,99% van de gelovigen zich helemaal niet geroepen voelen bij die voorstelling

Terug naar Trump dan...
Moest die dan geen namen noemen ?
Meer in het bijzonder van nationalistische groeperingen die openlijk zaken claimen waar Trump net van zegt dat ze niet thuishoren in een maatschappij ?
Er gaat bijna geen dag voorbij of islamieten plegen ergens wel een aanslag met redelijk wat slachtoffers, ik heb niet echt weet van zoveel aanslagen van neo nazistische verenigingen.
Ik wil wel één ding duidelijk maken, ik vind dat men neo nazistische verenigingen die aanslagen plegen gerust buiten de wet mag stellen, men kan dan ook ineens andere verenigingen die in naam van hun overtuiging aanslagen of terrorisme plegen buiten de wet stellen.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 10:34   #3397
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ik wil niks minimaliseren...
Ik noteer eenvoudig dat jouw toets op waarheidsgehalte van de media louter gebaseerd is op persoonlijke ervaringen ( zoiets gelijk Trump dus ) en parallel claimt dat Trump met zijn alternative facts een tegengewicht vormen ?
Persoonlijke ervaring is nochtans belangrijk om iets te kunnen detecteren, de bijkomende vraag die ik mij bij die ervaring stelde was en is nog steeds, wat moet ik nog geloven van het andere nieuws waar ik niets vanaf weet en dat de journalisten mij voorkauwen, ik weet het niet.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 12:27   #3398
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
What the fuck man, what the fuck... Echt, what_the_fuck

Eerste keer?:

12/08/2017
http://abcnews.go.com/US/wireStory/p...-hurt-49052451

20/06/2017
https://www.theguardian.com/uk-news/...-critical-care

30/05/2017
https://www.nytimes.com/2017/05/30/o...ns-murder.html

26/05/2017
http://www.thedailybeast.com/two-sta...en-in-portland

20/03/2017
http://www.nbcnews.com/news/us-news/...ck-men-n739146

16/06/2016
https://www.theguardian.com/uk-news/...-jo-cox-murder

17/06/2015
http://www.msnbc.com/msnbc/charlesto...hurch-shooting


Sommige van die incidenten zal ja wsk niet eens kennen, want ja, bedolven onder andere berichtgeving. Zoek het verschil in berichtgeving, inderdaad.
Ik had het over de de aanslagen van 'verwarde' moslims in Europa, maar ok, je hebt gelijk, veel van die Amerikaanse toestanden raken ondergesneeuwd in de massamedia.

Hoe dan ook, worden die rechtse pipo's hierboven dan ook omschreven als 'verward' of wordt daarbij heel de rechtse beweging geviseerd ?

Citaat:
Seriously, wtf Diego, zelfs naar uw standaarden.
Mijn standaarden ? WTF, Voltian, wat moet ik me daarbij voorstellen ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 13:26   #3399
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

De standaarden die ongeschoolde, labiele en beïnvloedbare autodidacten hanteren....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 13:47   #3400
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mijn standaarden ? WTF, Voltian, wat moet ik me daarbij voorstellen ?
New speak standaarden, selectieve hypocrisie, alternative facts.

Dat.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be