Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 december 2013, 17:36   #321
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik zou de kost niet willen geven aan de Marokkaanse en Turkse pooiers die hier geld aan verdienen. Maar dat zullen volgens u weer geen 'goede' moslims zijn.

Volgens mij ..

Oordelen laat ik aan anderen over, en inderdaad, aan mij is het niet uitbesteed.

Ik ben niet op de hoogte hoe situaties kunnen zijn of tot stand kunnen komen.

Mezelf verwaarloos ik welleens .. maar anderen onrecht aandoen of misbruik van maken probeer ik grotendeels te vermijden uit vrees.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 17:46   #322
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het is aan u gericht.
Naar iemand richten doe je met een revolver of een geweer.

Ja, ik heb in het verleden wel eens doorgeladen en de loop op iemands slaap geplaatst.

Bleek dat verdere escalatie onnodig was.

Het bloedverlies kwam dan ook van mijn zijde
(even afreageren of stoom afblazen).

Beetje lang verhaal, maar tegen niemand verder vertellen hé.

Laatst ook nog.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 18:17   #323
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Ja, ik heb in het verleden wel eens doorgeladen en de loop op iemands slaap geplaatst.

Bleek dat verdere escalatie onnodig was.

Het bloedverlies kwam dan ook van mijn zijde
(even afreageren of stoom afblazen).

Beetje lang verhaal, maar tegen niemand verder vertellen hé.

Laatst ook nog.
ik neem aan dat U volgens de Marokkaans wet het wapenbezit niet strafbaar acht?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2013, 21:43   #324
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Waterpistooltjes zijn al lang uit de mode en niet meer de trend vandaag de dag.

Wilt u met uw stelling beweren dat justitie of politie uw beste vriend is in tijden van nood.
Een systeem dat uw belangen verdedigd of uw eer bewaakt.

Meestal kan er niets ondernomen worden totdat een misdrijf is gepleegd.

Helaas is voorkoming van recidieve niet meer belangrijkste taak.
En hoe komt men zover is veel belangrijker dan de dader an sich.

Dus voorkoming in plaats van het waarom iemand het zover tot een daad heeft weten te brengen.

Een goed voorbeeld is het verhaal van Breivik uit Oslo.
Minder belangrijk is dat hij bijvoorbeeld verdachte was maar eerder hoe komt men tot zo een actie. Want het had eenieder kunnen zijn.

Wat is zijn verhaal, hoe heeft het zover kunnen komen, waarin voelde hij zich verraden, vernederd of onrechtmatig behandeld.

Dit zijn inderdaad vragen die bij mij naar boven komen bij het volgen van het proces.
Een mens die beslissingen heeft genomen op basis van teleurstellingen.

Het is een kwestie van vertrouwen hebben in .. met andere woorden .. wat kan een ordehandhaver doen voor voor mij als ik een richting in word gepushed die voor een individu niet bespreekbaar is.

Dialoog is vaak eenrichtingsverkeer en eenkennig en wie word de dupe in het verhaal.

Zoals Clouseau al aangaf tijdens het uit het oog geraken van Domino.

Iemand zin in een spelletje Domino spelen?

Vandaag heb ik 3 daklozenkranten verkocht om aan extra geld te komen op een eerlijke manier.

Een vrouw van middelbare leeftijd wilde wat geld (3 euro) aan me geven, maar heb haar aangegeven me prettiger te voelen, indien ze 2 daklozenkranten zou aannemen van 1,50 per stuk euro.

Laatst gewijzigd door g_z : 5 december 2013 om 21:45.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2013, 09:11   #325
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Waterpistooltjes zijn al lang uit de mode en niet meer de trend vandaag de dag.

Wilt u met uw stelling beweren dat justitie of politie uw beste vriend is in tijden van nood.
Een systeem dat uw belangen verdedigd of uw eer bewaakt.

Meestal kan er niets ondernomen worden totdat een misdrijf is gepleegd.

Helaas is voorkoming van recidieve niet meer belangrijkste taak.
En hoe komt men zover is veel belangrijker dan de dader an sich.

Dus voorkoming in plaats van het waarom iemand het zover tot een daad heeft weten te brengen.

Een goed voorbeeld is het verhaal van Breivik uit Oslo.
Minder belangrijk is dat hij bijvoorbeeld verdachte was maar eerder hoe komt men tot zo een actie. Want het had eenieder kunnen zijn.

Wat is zijn verhaal, hoe heeft het zover kunnen komen, waarin voelde hij zich verraden, vernederd of onrechtmatig behandeld.

Dit zijn inderdaad vragen die bij mij naar boven komen bij het volgen van het proces.
Een mens die beslissingen heeft genomen op basis van teleurstellingen.

Het is een kwestie van vertrouwen hebben in .. met andere woorden .. wat kan een ordehandhaver doen voor voor mij als ik een richting in word gepushed die voor een individu niet bespreekbaar is.

Dialoog is vaak eenrichtingsverkeer en eenkennig en wie word de dupe in het verhaal.

Zoals Clouseau al aangaf tijdens het uit het oog geraken van Domino.

Iemand zin in een spelletje Domino spelen?

Vandaag heb ik 3 daklozenkranten verkocht om aan extra geld te komen op een eerlijke manier.

Een vrouw van middelbare leeftijd wilde wat geld (3 euro) aan me geven, maar heb haar aangegeven me prettiger te voelen, indien ze 2 daklozenkranten zou aannemen van 1,50 per stuk euro.
Dus u verkoopt de daklozenkrant en schuift dan aan uw computer? Of staat die ter beschikking in de daklozen opvang?
En wat teleurstellingen betreft, het leven in ongetwijfeld harder voor de een mens dan voor de ander, maar dat vergoeilijkt criminaliteit echt niet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2013, 14:39   #326
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Ja, het is wat met teleurstellingen.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2013, 14:47   #327
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

toch leuk dat men tegenwoordig terug moet leren waar "onze" normen en waarden liggen:

Citaat:
Hoeveel krijgt een Mocro die een oud omaatje met geweld berooft?
En hoeveel krijgt iemand die wat knoeit met stukjes varken? 10 maanden.
Wat is het verschil? In het ene geval zijn er geen Boze Moslims, in het tweede geval wel. Dus hate-crime. Zodoende.

Man is jailed for attaching bacon to handle of mosque doors

Citaat:
A man who attached bacon to the handles of a mosque’s main door before throwing the meat inside has been jailed for ten months.[...]
Edinburgh Sheriff Court heard Islam prohibits its followers from eating pork and Stilwel’s actions offended people at the mosque.
http://news.stv.tv/scotland/239828-w...entral-mosque/
Zo gaat dat met het bewijs van een hate-crime: als aannemelijk is dat een deel van de doelgroep zich boos zal maken dan doet het er niet meer toe wat men heeft gedaan of gezegd.
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...&f=43&p=328928
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2013, 18:32   #328
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Ik geloof er niets van.

Laatst gewijzigd door g_z : 7 december 2013 om 18:42.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2013, 02:35   #329
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

nog eens een leuke opsomming van de niet-bestaande aanvallen op christelijke kerken. Deze keer gaat het over Duitsland:

Citaat:
We moesten de afgelopen tijd al meerdere keren berichten over kerkschendingen in Duitsland. Het laatst over incidenten in Augsburg en München. Hier werden kerkdeuren met islamitische leuzen beklad. Er werden sacrale voorwerpen vernield, ontwijd, ontvreemd en vaak op straat in de goot gegooid. Deze serie vond tot nu toe haar hoogtepunt met de vernieling van de Willehadi-kerk in Garbsen bij Hannover door brandstichting. Maar ook het vandalisme tegen standbeelden, christelijke kunstwerken en kleine gebedsplaatsen neemt dramatisch toe.

Inmiddels zijn overvallen op christelijke instellingen en symbolen al bijna dagelijkse praktijk in Duitsland

In de nacht naar 6 november 2013 werd in de Peterskerk in Vest (NRW) ingebroken. De deur naar de sacristie werd opengebroken en de ruimte werd verwoest.

Begin september werd in Haan (NRW) de kerk St. Chrysanthus en Daria geschonden. Diverse heiligenfiguren werden beschadigd, de Jezusfiguur werd onthoofd en de sacrale ruimte werd ontwijd.

Op zondag 18 augustus was de parochiekerk in Niederelbert aan de beurt. Er werd in de altaarruimte geürineerd, er werden menselijke fecaliën achtergelaten en er werden sacrale voorwerpen beschadigd en vernield.

Slechts enkele dagen daarvoor werd de St.-Josepfkerk in Lünen geschonden. Ook hier werden christelijke symbolen beschadigd, het Christuskruis werd door de kerk geslingerd en de offerkaarsen werden afgebroken. Kandelaars werden gebruikt als breekijzer.

In de St.-Leonhardkerk in Grafing sloegen de christenhaters de handen van de heiligenbeelden af, plaatsten deze tegen het altaar en staken ze in brand. Daarbij werd ook het altaarbeeld beschadigd.

Dit zijn slechts enkele van de honderden landelijke voorbeelden. In de pers wordt de ontwijding van christelijke plaatsen graag “vandalisme” genoemd en vast en zeker zijn ook veel gevallen daarvan gewone inbraken om het offerblok te plunderen of waardevolle voorwerpen en religieuze voorwerpen te stelen. Niet weinig gewelddadigheden tegen kerken, gebedsplaatsen en christelijke symbolen zijn echter niets anders dan bewuste schendingen vanuit christenvijandigheid. Het zijn simpelweg haatmisdaden.

En het zijn vermoedelijk geen junkies in geldnood die Jezusbeelden onthoofden en ledematen afhakken van heiligenbeelden om ze daarna in brand te steken. Deze symbolische manier van ontwijding van onze heilige plaatsen kent een duidelijke schuldige.

Helaas worden, in plaats van deze voorbodes van naderende nog massalere overvallen op christenen in Duitsland hardop te benoemen en hiertegen vastberaden op te treden, nodigt men liever, zoals onlangs in Speyer en Hambach, imams uit om onze kerken heel officieel door de strijdkreet “Allahu Akbar!” in bezit te nemen.

In veel kerken werden nu camera´s geïnstalleerd, anderen blokkeren hun deuren buiten diensttijden. Velen zijn al zo wanhopig door meerdere overvallen, dat men erover nadenkt ze maar helemaal te sluiten. Wat echter geen optie zou moeten zijn. Dat zou definitief het afgeven van een verkeerd signaal zijn.

Voor het geweld wijken betekent het als gegeven te accepteren en je ondergeschikt te maken. Als we het zover laten komen, dan: welterusten christelijke waarden, welterusten Duitsland, de laatste doet het licht uit.

Bron:
http://www.pi-news.net/2013
Auteur: L.S. Gabriel

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

---------------------------

In de kerk van Doel is al verschillende malen ingebroken, koperen kandelaars gepikt en gevandaliseerd.
maar dat zijn maar faits divers.

lijstje van andere kerken die gevandaliseerd werden (ongeveer één per week):
https://www.google.be/search?q=kerk+...m=122&ie=UTF-8

Als er echter een paar dronken gasten een hakenkruis en varkenskop op een moskee spuit, d�*t is pas nieuws sé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 december 2013 om 02:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 10:29   #330
maf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 juni 2007
Berichten: 615
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Jij moet duidelijk in therapie gaan. Geen twijfel over mogelijk.
Brigitte Bardot zei ook al dat er een duidelijk verband was tussen kelen van dieren en van mensen. Er moet dus iets van aan zijn. Waar blijf je trouwens, Sugar?

Vegetariërs ontzien dieren. En ook mensen. Ook hier is er een duidelijk verband merkbaar.
maf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 10:35   #331
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maf Bekijk bericht
Vegetariërs ontzien dieren. En ook mensen. Ook hier is er een duidelijk verband merkbaar.
Vegetariër

__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 mei 2014 om 10:36.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 11:55   #332
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Vegetariër

Burp.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 mei 2014 om 11:56.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 13:28   #333
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Nazisme verheerlijken, muren bekladden, mensen opjutten is dat wel niet!
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be