Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 oktober 2018, 22:06   #681
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De zaak is nochtans heel eenvoudig: geef ons concrete bewijzen voor uw bewering.

Ondertussen is wel gebleken dat u dat niet kan. Niet echt verwonderlijk daar u uw eigen wensen voor werkelijkheid aannam.
En maar blijven drammen..staat homofilie nog als ziekte omschreven?
Nee.
Hebben homo's gelijke rechten?
Ja.
Er is dus geen enkele reden om , op basis van de huidige inzichten van de wetenschap die biologische oorzaken als basis voor homoseksualiteit zien, er niet vanuit te gaan dat artsen die inzichten geen breed draagvlak toekennen.

Dat is logica, maar daar heeft u het bijzonder lastig mee, omdat het niet strookt met uw persoonlijke overtuiging die tegen ieder inzicht in homoseksualiteit als afwijkend, pervers en voer voor de psychiater blijft zien.
En kunt u dan nu eindelijk eens een bijdrage aan de discussie leveren?
Nee?
Hou dan eens op met je gezeur.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 22:21   #682
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En maar blijven drammen..staat homofilie nog als ziekte omschreven?
Nee.
Hebben homo's gelijke rechten?
Ja.
Er is dus geen enkele reden om , op basis van de huidige inzichten van de wetenschap die biologische oorzaken als basis voor homoseksualiteit zien, er niet vanuit te gaan dat artsen die inzichten geen breed draagvlak toekennen.

Dat is logica, maar daar heeft u het bijzonder lastig mee, omdat het niet strookt met uw persoonlijke overtuiging die tegen ieder inzicht in homoseksualiteit als afwijkend, pervers en voer voor de psychiater blijft zien.
En kunt u dan nu eindelijk eens een bijdrage aan de discussie leveren?
Nee?
Hou dan eens op met je gezeur.
Allemaal naast de kwestie. U kan geen enkele referentie geven voor wat u beweert.

Die woordenbrij van u bewijst één ding: het gebrek aan helder redeneren. Als iemand u vertelt dat het bord niet blauw is, maakt er u er onmiddellijk van dat het bord geel is. Alleen is dat natuurlijk een volkomen foute redenering. Als iemand stelt dat de aarde niet plat is, betekent dat nog niet dat de aarde automatisch vierkant is. Net dat beweert u wel. De ongerijmde redenering.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 22:23   #683
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
op basis van de huidige inzichten van de wetenschap die biologische oorzaken als basis voor homoseksualiteit zien,
Is aangetoond dat "biologische oorzaken" gelijk staat met "aangeboren door een element in de genetiek"?

Neen, dat hebt u niet kunnen aantonen. Iets wat praha u al meermaals onder de neus heeft gewreven.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 22:31   #684
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En maar blijven drammen..staat homofilie nog als ziekte omschreven?
Nee.
Hebben homo's gelijke rechten?
Ja.
Er is dus geen enkele reden om , op basis van de huidige inzichten van de wetenschap die biologische oorzaken als basis voor homoseksualiteit zien, er niet vanuit te gaan dat artsen die inzichten geen breed draagvlak toekennen.
Ik wist niet dat wetenschappelijke inzichten omtrent homoseksualiteit afhankelijk waren van de vraag of homo's gelijke rechten hebben.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2018, 22:39   #685
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Toch wel, omdat er een breed draagvlak is voor biologische oorzaken homoseksualiteit werd ( dacht ergens jaren 90 ) homoseksualiteit UIT HET HANDBOEK STOORNISSEN- LEIDRAAD VOOR PSYCHIATERS gehaald.
Hoezo 'omdat'? Het verband tussen 'biologische oorzaken' en die schrapping ontgaat me volkomen. Schizofrenie en autisme staan nog steeds vermeld in de DSM. Hebben die dan géén biologische oorzaken?

Nee, helder redeneren is inderdaad uw sterkste kant niet. Daar moet ik Jan gelijk in geven.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 13:06   #686
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik wist niet dat wetenschappelijke inzichten omtrent homoseksualiteit afhankelijk waren van de vraag of homo's gelijke rechten hebben.
Doe eens de moeite de discussie te volgen?
Het gaat over mijn stellingname, dat er onder artsen ene breed draagvlak is voor de hypothese dat homoseksualiteit biologische oorzaken heeft.

Volgens meneer Jan kan dit niet.
Wel, wanneer wetenschap naar biologische oorzaken verwijst, de samenleving homoseksualiteit( wat allang niet meer als ziekte wordt gezien) gelijke rechten geeft, lijkt het me logisch dat artsen die recente wetenschappelijke inzichten ook volgen, en de hypothese dat de oorzaak biologisch is, een breed draagvlak toekennen.

Maar een aantal forummers vinden dit lastig, het moet afhankelijk zijn van andere factoren. Omdat hun levensovertuiging hen dit leert, er moet een schuldvraag zijn, een keuze, het is zondig, het is pervers, het is ziek...wordt dit standpunt onderbouwd? Nee.
Niet dat ze duidelijk zijn welke, hier en daar roept iemand" omgevingsfactoren" maar die worden in wetenschappelijke artikels enkel aangehaald om biologische oorzaken te verklaren, nooit als reden tot gedragsmatige invloeden.

Maar dat u op de kar van Jan wipt verbaasd me niet, al eerder gaf u aan moeite te hebben met ( uw? ) homoseksualiteit.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 13:12   #687
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Hoezo 'omdat'? Het verband tussen 'biologische oorzaken' en die schrapping ontgaat me volkomen. Schizofrenie en autisme staan nog steeds vermeld in de DSM. Hebben die dan géén biologische oorzaken?

Nee, helder redeneren is inderdaad uw sterkste kant niet. Daar moet ik Jan gelijk in geven.
Volg de discussie eens? En ik gaf al een toelichting, denk dat ze meer dan voldoende en logisch is.
Wie helder denkt, beseft trouwens dat het één niets zegt over het ander, dus dat schizofrenie ( zou erfelijk zijn) of autisme ( eveneens) er wel nog in staan, heeft geen oorzakelijk verband met het schrappen van homoseksualiteit als ziekte, ook al is een biologische achtergrond een gemeenschappelijke factor. Het onderscheid zit namelijk binnen het functioneren, daar is autisme en schizofrenie beperkend en homoseksualiteit niet; dat je dit nog moet uitleggen hier!
Logica heren?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 13:13   #688
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Allemaal naast de kwestie. U kan geen enkele referentie geven voor wat u beweert.

Die woordenbrij van u bewijst één ding: het gebrek aan helder redeneren. Als iemand u vertelt dat het bord niet blauw is, maakt er u er onmiddellijk van dat het bord geel is. Alleen is dat natuurlijk een volkomen foute redenering. Als iemand stelt dat de aarde niet plat is, betekent dat nog niet dat de aarde automatisch vierkant is. Net dat beweert u wel. De ongerijmde redenering.
Juist ja, en wat is uw punt?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 14:55   #689
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Doe eens de moeite de discussie te volgen?
Ik stel slechts vast: je opmerkingen over het toekennen van gelijke rechten zijn totaal irrelevant in de discussie. Waarom je ze er dan toch bij betrekt? Al sla je me van de zes naar de negen... Het antwoord op een wetenschappelijke vraag hangt nu eenmaal niet af van wel of geen gelijke rechten.

Citaat:
Maar dat u op de kar van Jan wipt verbaasd me niet, al eerder gaf u aan moeite te hebben met ( uw? ) homoseksualiteit.
Ik deed helemaal geen uitspraak over de kern van de discussie, laat staan dat ik op JVDB's kar zou hebben gesprongen. Alweer een totaal gratuite bewering dus.

En nee, ik heb geen moeite met mijn homoseksualiteit, ook al is het, zoals ik in het verleden al omstandig heb uitgelegd, een evidente weeffout. Sommige homoseksuelen hebben het moeilijk met dat inzicht en gaan in de ontkenning. Ik niet. Zelfaanvaarding is beter niet gebaseerd op zelfbegoocheling.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 15:05   #690
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Volg de discussie eens? En ik gaf al een toelichting, denk dat ze meer dan voldoende en logisch is.
Wie helder denkt, beseft trouwens dat het één niets zegt over het ander, dus dat schizofrenie ( zou erfelijk zijn) of autisme ( eveneens) er wel nog in staan, heeft geen oorzakelijk verband met het schrappen van homoseksualiteit als ziekte, ook al is een biologische achtergrond een gemeenschappelijke factor. Het onderscheid zit namelijk binnen het functioneren, daar is autisme en schizofrenie beperkend en homoseksualiteit niet; dat je dit nog moet uitleggen hier!
Waar heb ik zo'n oorzakelijk verband gesuggereerd?

Overigens is een homoseksuele oriëntatie ook beperkend, namelijk op het vlak van de voortplanting, maar het ligt een beetje moeilijk voor je om dat te erkennen, herinner ik me.

Ik geloof dat je zelf moeder bent van een homoseksuele zoon, niet? Kun je hem alleen maar aanvaarden als je zijn homoseksuele geaardheid niét ziet als een afwijking of een beperking? Wat sneu voor die jongen!
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 16:03   #691
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik stel slechts vast: je opmerkingen over het toekennen van gelijke rechten zijn totaal irrelevant in de discussie. Waarom je ze er dan toch bij betrekt? Al sla je me van de zes naar de negen... Het antwoord op een wetenschappelijke vraag hangt nu eenmaal niet af van wel of geen gelijke rechten.



Ik deed helemaal geen uitspraak over de kern van de discussie, laat staan dat ik op JVDB's kar zou hebben gesprongen. Alweer een totaal gratuite bewering dus.

En nee, ik heb geen moeite met mijn homoseksualiteit, ook al is het, zoals ik in het verleden al omstandig heb uitgelegd, een evidente weeffout. Sommige homoseksuelen hebben het moeilijk met dat inzicht en gaan in de ontkenning. Ik niet. Zelfaanvaarding is beter niet gebaseerd op zelfbegoocheling.
Inderdaad over de kern van de discussie zegt u niets. Nochtans staan commentaren daarmee in verband en levert u daar wel commentaar op, en u mag u zelf als een weeffout zien, daarom moeten anderen dit niet doen. Evenmin doen de meeste artsen dit niet, homoseksualiteit wordt gezien als diversiteit, niet als een ( weef)fout.

Je kunt jezelf evengoed aanvaarden zonder enige vorm van "fout" te zien in je geaardheid, met zelfbegoocheling lijkt me dit niets van doen te hebben.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 16:09   #692
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Waar heb ik zo'n oorzakelijk verband gesuggereerd?

Overigens is een homoseksuele oriëntatie ook beperkend, namelijk op het vlak van de voortplanting, maar het ligt een beetje moeilijk voor je om dat te erkennen, herinner ik me.

Ik geloof dat je zelf moeder bent van een homoseksuele zoon, niet? Kun je hem alleen maar aanvaarden als je zijn homoseksuele geaardheid niét ziet als een afwijking of een beperking? Wat sneu voor die jongen!
Nee hoor maar ik heb een andere mening dan u. homo's kunnen zichzelf immers wel voortplanten wanneer ze een vrouw vinden die bereidt is om hun kind te dragen of het ouderschap te delen. Of ze kunnen adopteren, dus zijn er mogelijkheden om aan een eventuele kinderwens te voldoen.
Evengoed zijn er hetero's die zich niet kunnen/ willen voort planten, is daarom hun seksuele identiteit beperkend?
Ik zie geen enkele reden om de seksuele geaardheid van mijn kinderen als een ( weef) fout te zien, dus ook al suggereert u nu dat het persoonlijk is, dat is het dus niet.
Ik zou me wel zorgen maken mochten ze zichzelf als een weeffout zien. Dat is immers nergens voor nodig.
Werkelijke aanvaarding ligt in jezelf te zien als divers, niet meer of niet minder.

En ja, u haalde andere erfelijke aan doeningen erbij in de discussie, met als argument" ook biologisch maar niet geschrapt als ziekte".
Dus ja, u haalde een verband aan wat er niet is.

Laatst gewijzigd door alice : 16 oktober 2018 om 16:10.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 19:17   #693
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Doe eens de moeite de discussie te volgen?
Het gaat over mijn stellingname, dat er onder artsen ene breed draagvlak is voor de hypothese dat homoseksualiteit biologische oorzaken heeft.

Volgens meneer Jan kan dit niet.
"Meneer Jan" zegt dat helemaal niet. Wel dat u tot op heden niet in staat bent om uw bewering te onderbouwen. Daar gaat het over.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2018, 19:22   #694
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee hoor maar ik heb een andere mening dan u. homo's kunnen zichzelf immers wel voortplanten wanneer ze een vrouw vinden die bereidt is om hun kind te dragen of het ouderschap te delen. Of ze kunnen adopteren, dus zijn er mogelijkheden om aan een eventuele kinderwens te voldoen.
Evengoed zijn er hetero's die zich niet kunnen/ willen voort planten, is daarom hun seksuele identiteit beperkend?
Ik zie geen enkele reden om de seksuele geaardheid van mijn kinderen als een ( weef) fout te zien, dus ook al suggereert u nu dat het persoonlijk is, dat is het dus niet.
Natuurlijk is het een evidente "weeffout": het gaat in tegen onze lichamelijkheid, waardoor homoseksuelen binnen hun relatie en door de aard van hun relatie niet tot procreatie kunnen komen. Als een van de partners toch een rol wil spelen in dat proces, dan moeten ze beroep doen uit een factor buiten hun relatie, omdat het probleem juist hun relatie is. De relatie zorgt voor de blokkering.

Bij echtparen van wie één of beiden onvruchtbaar zijn of aseksueel, is het probleem niet gelegen binnen hun relatie, maar bij een gebrek bij één van de partners.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2018, 08:29   #695
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
"Meneer Jan" zegt dat helemaal niet. Wel dat u tot op heden niet in staat bent om uw bewering te onderbouwen. Daar gaat het over.
Meneer Jan kreeg de onderbouwing maar is zoals gebruikelijk daar niet tevreden mee, omdat ze haaks op meneer Jan's eigen visie staat en dus " bestreden" dient te worden
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2018, 08:35   #696
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Natuurlijk is het een evidente "weeffout": het gaat in tegen onze lichamelijkheid, waardoor homoseksuelen binnen hun relatie en door de aard van hun relatie niet tot procreatie kunnen komen. Als een van de partners toch een rol wil spelen in dat proces, dan moeten ze beroep doen uit een factor buiten hun relatie, omdat het probleem juist hun relatie is. De relatie zorgt voor de blokkering.

Bij echtparen van wie één of beiden onvruchtbaar zijn of aseksueel, is het probleem niet gelegen binnen hun relatie, maar bij een gebrek bij één van de partners.
Man toch geniet je zelf van die dino opvattingen? Dat is dan fijn, denk dat je de enige bent!
Alsof er nog iemand denkt dat " lichamelijkheid" en " procreatie" drijfveren zijn waarom de meeste mensen meestal seks hebben!
Mensen hebben seks omdat het lekker is, genot geeft, al of niet binnen een vaste relatie, al of niet omwille van graag zien, enkel een pastoor uit de tijd toen de beesten nog spraken dragen deze visie over menselijke seksualiteit nog uit.

Nu, u bent tenminste eerlijk, uw religieuze opvattingen maken acceptatie van homoseksuelen onmogelijk, omdat u vanuit uw moreel- religieus referentiekader kijkt, dat mag u gerust maar een zinvolle discussie is dan onmogelijk. U wilt niet weten, maar geloven.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2018, 11:26   #697
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee hoor maar ik heb een andere mening dan u. homo's kunnen zichzelf immers wel voortplanten wanneer ze een vrouw vinden die bereidt is om hun kind te dragen of het ouderschap te delen. Of ze kunnen adopteren, dus zijn er mogelijkheden om aan een eventuele kinderwens te voldoen.
De eenbenige kan ook lopen met krukken, de bijziende kan scherp zien met een bril, de hardhorige hoort prima met een hoorapparaat, enz. Al die oplossingen voor het probleem veranderen niets aan de feitelijke eenbenigheid, bijziendheid of hardhorigheid van de betrokkene.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2018, 14:15   #698
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
De eenbenige kan ook lopen met krukken, de bijziende kan scherp zien met een bril, de hardhorige hoort prima met een hoorapparaat, enz. Al die oplossingen voor het probleem veranderen niets aan de feitelijke eenbenigheid, bijziendheid of hardhorigheid van de betrokkene.
kijk, wanneer jij je seksuele identiteit als een " gebrek" wilt omschrijven, dan mag je dit gerust doen. Voor eigen rekening wel te verstaan.
Misschien heeft uw leeftijd daarmee te maken?
Want natuurlijk is je seksuele identiteit geen gebrek, maar diversiteit, zo ervaren de meeste homo's dit, waarom u dit niet wilt of kunt hoeft u niet op een forum te verantwoorden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2018, 16:05   #699
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
kijk, wanneer jij je seksuele identiteit als een " gebrek" wilt omschrijven, dan mag je dit gerust doen. Voor eigen rekening wel te verstaan.
Hoezo, voor eigen rekening? Wat op mij van toepassing is, is ook van toepassing op andere homoseksuelen.

Citaat:
Misschien heeft uw leeftijd daarmee te maken?
Dat zou kunnen. Hoe ouder ik word, hoe nuchterder. Jongeren zijn nog kwetsbaar en kunnen die nuchterheid vaak niet aan.

Citaat:
Want natuurlijk is je seksuele identiteit geen gebrek, maar diversiteit, zo ervaren de meeste homo's dit, waarom u dit niet wilt of kunt hoeft u niet op een forum te verantwoorden.
Hardhorigheid, eenbenigheid en bijziendheid zijn ongetwijfeld ook "diversiteit"... Trouwens, de meeste homo's zullen onder elkaar ruiterlijk bekennen dat het wel degelijk een weeffoutje is. De heteroseksuele oriëntatie, zeker als je die als een biologische gegevenheid beschouwt, completeert het voortplantingsarsenaal van de mens.

Het is zoals een oude televisie: waardeloos als de antenne niet goed staat afgesteld.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2018, 20:48   #700
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Meneer Jan kreeg de onderbouwing maar is zoals gebruikelijk daar niet tevreden mee, omdat ze haaks op meneer Jan's eigen visie staat en dus " bestreden" dient te worden
Neen, u gaf geen enkel bewijs voor uw bewering over een algemeen aanwezige opvatting onder artsen. U beweert dat het zo is, maar u kan niets voorleggen dat in die richting gaat en als objectieve bron kan worden aangehaald.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be