Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2015, 10:55   #41
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik wil steeds mijn oud brood geven aan mensen hier die met hun uitkering niet toekomen...
Ik ben een raaf aan het onderhouden. Enfin 2,het is een koppel.
Ik kom ze veel tegen en ze landen waar ik ga... Maar dichtbij heb ik ze nog niet gekregen. Schooien vanop afstand wel ja
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 10:56   #42
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben een raaf aan het onderhouden. Enfin 2,het is een koppel.
Ik kom ze veel tegen en ze landen waar ik ga... Maar dichtbij heb ik ze nog niet gekregen. Schooien vanop afstand wel ja
Ik wil zelfs uw raven mee voederen.
Hoe genereus kan een mens zijn?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 10:58   #43
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Neen brood is te min. Schelpnoten.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 11:35   #44
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dus samen(k)leven? Beter overleven zonder geld dan met geld nooit genoeg hebben he.
Je kent blijkbaar dat systeem niet? Geld is slechts een hulpmiddel, meetinstrument en/of communicatiemiddel. Een economie gaat altijd uit van het 'eigen vermogen' of het spreekwoordelijke 'niets' waarin alles verschijnt, je kan dus met '0-geld' alles betalen.

Laatst gewijzigd door tandem : 2 juni 2015 om 11:36.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 13:08   #45
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2014
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Als je met twee fulltime gaat werken en kinderen hebt is een kuisvrouw geen overbodige luxe hoor. Ook de strijk laten doen met dienstencheques helpt ons om toch nog een beetje tijd met de kinderen te kunnen doorbrengen. Wij betalen met twee genoeg belastingen om ook een stukje van de koek te Mogen claimen.

Als de belastingen op onze lonen naar beneden gaan wil ik gerust wat meer betalen voor de kuisvrouw. Ik denk echter dat de staat daar slechter uit komt...
Het dienstenchequesysteem creëert dan ook nog eens werk voor kwetsbare groepen mensen en subsidieert tegelijkertijd mensen die dusdanig sterk staan in het bedrijfsleven dat ze geen tijd meer over hebben om het huishouden te doen.

Lijkt me een win-win dus.

Indien de overheid deze groep mensen niet zou subsidiëren om te werken zou ze ze allicht een maandelijkse uitkering moeten geven in de werkloosheid of op een leefloon. Terwijl deze mensen zich nu nuttig kunnen maken en voelen. Wie weet is het een springplank naar een andere job.
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 13:12   #46
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2014
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Het blijkt een nieuwe trend om onbelast legaal zwartwerk te promoten, eerder had VDAB al reclame gemaakt voor dit soort zwartwerk. Hoe moeten we het Belgische arbeidsmarktbeleid nu interpreteren?
Eigenlijk komt het hierop neer:

de koek moet steeds naar dezelfde mensen gaan. De "rijken" krijgen meer, de "armen" krijgen minder.

Mensen die �*l legaal werken als bediende of arbeider en reeds een inkomen hebben, op basis hiervan ook verondersteld worden de goede mentaliteit en/of expertise/skills en ervaring te hebben. Zo krijgen zij de extra job's na de uren er ook nog bij ... Kassa kassa.

Zo krijgen we nog een groter onderscheid tussen de have's en de have-not's.

Voor de have-not's (mensen zonder de juiste skills, mentaliteit, expertise, ervaring, talenkennis, ... en dus ook zonder inkomen uit arbeid) wordt instappen in de arbeidsmarkt zo nog moeilijker.
Zeker als de leraar of ambtenaar niveau A of B gaat bijwerken als slager of in de horeca. Hoe geraak je als on- of laaggeschoolde zonder ervaring en/of talenkennis dan ooit nog aan de bak?


Voordelen voor politic?

- de werknemer die vindt dat hij al veel te veel belastingen op zijn loon uit hoofdberoep betaald kan toch nog tegen aantrekkelijker tarief bijverdienen, en klaagt bijgevolg niet meer over de hoge loonlasten waar weinig tegenover staat
- de werkloze die geen job kan vinden: voor hem/haar verandert er niets.
Het ligt aan zijn gebrekkige attitude/skills/ervaring/talenkennis/voorkomen/presentatie/...
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 13:24   #47
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddenstoel Bekijk bericht
Eigenlijk komt het hierop neer: de koek moet steeds naar dezelfde mensen gaan. De "rijken" krijgen meer, de "armen" krijgen minder. Mensen die �*l legaal werken als bediende of arbeider en reeds een inkomen hebben, op basis hiervan ook verondersteld worden de goede mentaliteit en/of expertise/skills en ervaring te hebben. Zo krijgen zij de extra job's na de uren er ook nog bij ... Kassa kassa. Zo krijgen we nog een groter onderscheid tussen de have's en de have-not's. Voor de have-not's (mensen zonder de juiste skills, mentaliteit, expertise, ervaring, talenkennis, ... en dus ook zonder inkomen uit arbeid) wordt instappen in de arbeidsmarkt zo nog moeilijker. Zeker als de leraar of ambtenaar niveau A of B gaat bijwerken als slager of in de horeca. Hoe geraak je als on- of laaggeschoolde zonder ervaring en/of talenkennis dan ooit nog aan de bak? Voordelen voor politic?
- de werknemer die vindt dat hij al veel te veel belastingen op zijn loon uit hoofdberoep betaald kan toch nog tegen aantrekkelijker tarief bijverdienen, en klaagt bijgevolg niet meer over de hoge loonlasten waar weinig tegenover staat
- de werkloze die geen job kan vinden: voor hem/haar verandert er niets.
Het ligt aan zijn gebrekkige attitude/skills/ervaring/talenkennis/voorkomen/presentatie/...
Beste Paddenstoel, uiteindelijk is het nog veel eenvoudiger, het arbeidsmarktbeleid gaat fundamenteel mis aangezien onze economie ook fundamenteel verkeerd zit. Je kan dan een heel bouwwerk opzetten rondom arbeidsmarktbeleid, het valt gewoon in elkaar als je er een klein tikje tegen geeft. Op die manier worden mensen onnodig belast met allerhande neveneffecten in het kielzog. We hebben op basis hiervan twee keuzes:

(1) we herstelllen onze economie/arbeidsmarktbeleid aan de basis
(2) we herstellen ze niet en doen verder met knip- en plakwerk

Maar dan komt het, men blijft halsstarrig (1) weigeren waardoor we steeds met (2) geconfronteerd worden en dat alsof er geen alternatieven bestaan. Wat men wel kan is leuke wijsheidsspreukjes overschrijven uit boekjes, voorts blijft het armoede troef.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 13:34   #48
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddenstoel Bekijk bericht
Eigenlijk komt het hierop neer: de koek moet steeds naar dezelfde mensen gaan. De "rijken" krijgen meer, de "armen" krijgen minder. Zo krijgen we nog een groter onderscheid tussen de have's en de have-not's.
Wat die 'wijsheidsspreukjes' betreft, een mooi voorbeeld van Fons Leroy (VDAB) zelf.
Citaat:
Welke competenties zullen aan belang winnen? Ik zie zeven belangrijke competenties oprukken:
  • Zingevingscompetenties, omdat we willen weten waarom en waarvoor
  • Connecterende competenties, omdat we het meer dan ooit samen moeten doen
  • Zorgzaamheid, om de toenemende risico’s op te vangen
  • Spaarzaamheid, om deze wereld leefbaar te houden
  • Wendbaarheid, om snel te kunnen veranderen
  • Kritische ingesteldheid, omdat je niets zomaar blijft aannemen
  • Zelfontwikkeling, omdat je zelf je pad uitstippelt
http://www.vdab.be/blogs/fonsleroy/c...-hebt-het-niet
Je kan ze eens in detail bekijken en op zich staat het mooi, toets dit aan de praktijk en je kan gelukkig gratis terecht bij de zelfmoordlijn, zoveel bedrog kan een mens immers niet op z'n eentje verwerken. En nu gaan we met z'n allen zwartwerken, politiek vindt het ook een super idee, zo blijkt. Mogen we ons nog vragen stellen bij dit alles?

Laatst gewijzigd door tandem : 2 juni 2015 om 13:36.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 13:41   #49
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2014
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Is een eeuwige strijd tussen de intoverten die houden van relaxen (meer vrije tijd) en de extraverten die altijd actie (meer werk) willen. Alleen zijn de introverten niet zo "sociaal" en verliezen ze meestal.....
Ik ben één van die officieel relaxten. Door externe omstandigheden (ziekte) tijdens studies lijkt mijn studieduur surreëel en kom bijgevolg niet aan de bak.

Ik verveel me dood, wordt er moe van, verstuur tot 10 sollicitatiebrieven per dag (dat betekent overal op maat applicaties invullen - want een sollictatiemail versturen, zo simpel is het vandaag niet meer). Soms wordt het bijna afstompender dan de meest afstompende job.

Dan lijk je touche te hebben. Wat blijkt? Je bent +12 uur van huis (leve het openbaar vervoer, zonder vertragingen) voor een 1300 euro netto per maand. Iets wat voor mij fysiek niet haalbaar is daar ik niet zonder 8-9u slaap/nacht kan.
Wagen kopen is een andere optie, zodat je op een goede dag 11 uur van huis bent ipv 12 uur, maar dan hou je mits aftrek kosten wagen, benzine, onderhoud, ... nog minder over om de eindjes aan mekaar te knopen dan ervoor.
Werkende armen, noemt men dit nieuwe fenomeen zeker?

Als de aanbieder echter toehapt, doe ik dat ook. Alles liever dan thuis zitten wegrotten en kwijnen, niets anders op je afgevuurd dan pogingen om je doen te consumeren en op die manier wel je nut te bewijzen voor de economie. Net alsof je geld hebt!

Probleem is dat de kans dat iemand als ik met zo'n "work-life balance" na een half jaar niet oververmoeid thuiszit om een maand lang te slapen (been there, done that) niet zo groot is. Welkom op de arbeidsmarkt...

Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 2 juni 2015 om 13:45.
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 13:52   #50
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Euch, in vroegere tijden was het normaal dat een mens 80u per week labeurde, maar kom in onze bekrompen visie maatschappij is de norm dat je 20u werkt zeker. Laten we zeggen waarom zou nu iemand in de fleur van zijn leven met de werkkracht van een paard nu niet eens gezellig 80u werken ?
Is goed, maar dan wil ik wel betaald worden per geleverde prestatie en niet per uur, dat is kapitalistischer. Het draait helemaal niet rond de tijd die je werkt, het draait errond hoe efficiënt je bent. Waarom je zak afdraaien, voor een applausje van den baas en je collega's die je den bazenpoeper noemen. Geld wil ik zien.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 2 juni 2015 om 13:52.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 13:54   #51
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Is goed, maar dan wil ik wel betaald worden per geleverde prestatie en niet per uur, dat is kapitalistischer.
Moest dat waar kunnen zijn, morgen miljardair.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 13:59   #52
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddenstoel Bekijk bericht
Ik verveel me dood, wordt er moe van, verstuur tot 10 sollicitatiebrieven per dag (dat betekent overal op maat applicaties invullen - want een sollictatiemail versturen, zo simpel is het vandaag niet meer). Soms wordt het bijna afstompender dan de meest afstompende job. Dan lijk je touche te hebben. Wat blijkt? Je bent +12 uur van huis (leve het openbaar vervoer, zonder vertragingen) voor een 1300 euro netto per maand. Iets wat voor mij fysiek niet haalbaar is daar ik niet zonder 8-9u slaap/nacht kan. Wagen kopen is een andere optie, zodat je op een goede dag 11 uur van huis bent ipv 12 uur, maar dan hou je mits aftrek kosten wagen, benzine, onderhoud, ... nog minder over om de eindjes aan mekaar te knopen dan ervoor. Werkende armen, noemt men dit nieuwe fenomeen zeker? Als de aanbieder echter toehapt, doe ik dat ook. Alles liever dan thuis zitten wegrotten en kwijnen, niets anders op je afgevuurd dan pogingen om je doen te consumeren en op die manier wel je nut te bewijzen voor de economie. Net alsof je geld hebt! Probleem is dat de kans dat iemand als ik met zo'n "work-life balance" na een half jaar niet oververmoeid thuiszit om een maand lang te slapen (been there, done that) niet zo groot is. Welkom op de arbeidsmarkt...
Allemaal herkenbaar Paddenstoel maar daar stopt het niet, ondertussen blijf ik studeren waardoor je al die absurditeiten wat diepgaander gaat analyseren, de schok des te groter van hoe door en door ziek deze samenleving is. Ondertussen is het wegrotten zonder dat je iets mag doen, dat ook. Ergo, werkloosheid is een bedreiging voor het kapitalisme, enkel omdat je dan de tijd krijgt om er eens over na te denken.

Laatst gewijzigd door tandem : 2 juni 2015 om 14:01.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 14:19   #53
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Allemaal herkenbaar Paddenstoel maar daar stopt het niet, ondertussen blijf ik studeren waardoor je al die absurditeiten wat diepgaander gaat analyseren, de schok des te groter van hoe door en door ziek deze samenleving is. Ondertussen is het wegrotten zonder dat je iets mag doen, dat ook. Ergo, werkloosheid is een bedreiging voor het kapitalisme, enkel omdat je dan de tijd krijgt om er eens over na te denken.
Kijk, je hebt een productieve klasse die helemaal wordt uitgebuit tot de laatste cent. De anderen zijn werkloos of doen jobkes waarbij ze meer hun facebook checken en achterover hangen om wat in hun neus te vissen die werken dan ook 15 uur per week. Maar die 15u per week werknemers kakken altijd op de productieve klasse die heel den dag hunne zak afdraait. Na een tijd heeft de productieve klasse er ook genoeg van dat ze overal gehaat worden en dat er altijd wordt neergekeken op zware productieve arbeid. Dus laten ze die jobkes doen door Oost-Europeanen en andere import....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 14:24   #54
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.086
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Je kent blijkbaar dat systeem niet? Geld is slechts een hulpmiddel, meetinstrument en/of communicatiemiddel. Een economie gaat altijd uit van het 'eigen vermogen' of het spreekwoordelijke 'niets' waarin alles verschijnt, je kan dus met '0-geld' alles betalen.
Interessant zeg !
Je trajectbegeleider bij de RVA kan misschien voorstellen om jouw uitkering vanaf nu in '0-geld' te betalen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 14:25   #55
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Kijk, je hebt een productieve klasse die helemaal wordt uitgebuit tot de laatste cent. De anderen zijn werkloos of doen jobkes waarbij ze meer hun facebook checken en achterover hangen om wat in hun neus te vissen die werken dan ook 15 uur per week. Maar die 15u per week werknemers kakken altijd op de productieve klasse die heel den dag hunne zak afdraait. Na een tijd heeft de productieve klasse er ook genoeg van dat ze overal gehaat worden en dat er altijd wordt neergekeken op zware productieve arbeid. Dus laten ze die jobkes doen door Oost-Europeanen en andere import....
Wel, ik heb VDAB al gevraagd wanneer ze nu eindelijk de arbeidsmarkt gaan liberaliseren, ik ken en zie heel veel mensen die zogezegd aan het werken zijn maar die zitten daar wel veilig natuurlijk. Men zou dus die opzegvergoedingen moeten afschaffen opdat werklozen ook de kans krijgen om hun job in te nemen. Uit ervaring weten we dat er jobs zijn die je al fluitend op een halve dag kan organiseren waar anderen een hele week over doen. En pas op, je mag ze niets extra vragen want .... druk, druk, druk!!!
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 14:33   #56
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Interessant zeg ! Je trajectbegeleider bij de RVA kan misschien voorstellen om jouw uitkering vanaf nu in '0-geld' te betalen ?
Heb ik al lang gedaan maar hij begreep het niet, hij had zelfs geen tijd omdat hij zich absoluut met de waan van de dag wou bezighouden, zo hij zei. We hebben het dan nog even gehad over autisme dat we in relatie hebben gebracht met die post-autistische economie (PAE), die info heb je vorige keer al ontvangen overigens. Tja, en toen zat hij daar, zelfs de samenvatting liet hem al de diepte inzakken maar we mogen er allemaal niets over zeggen van het heersende intellect dat in de volle overtuiging is dat het zichzelf niet steeds belachelijker maakt. Je ziet hem daar al zitten wellicht, mooi zicht hé?

tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 14:44   #57
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Interessant zeg ! Je trajectbegeleider bij de RVA kan misschien voorstellen om jouw uitkering vanaf nu in '0-geld' te betalen ?
Goh Pandareus, en dan weet je het beste nog niet van die affaire, het is werkelijk om schrik van te krijgen hoe men mensen als wegwerpartikelen beschouwt. Gelukkig had ik al op voorhand een samenvatting gemaakt, volledig in de ban van de mindmoppers, die zien dat allemaal graag. Het zou natuurlijk nog eenvoudiger kunnen maar dan lopen we het risico dat er niets meer is om aan vast te klampen, meestal volgen dan steeds dezelfde stereotiepe reacties, ook in inhoudsloze vorm te verkrijgen.


Laatst gewijzigd door tandem : 2 juni 2015 om 14:47.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 15:02   #58
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2014
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ah man wat een machtige calculatie, de 17u werkweek in het onderwijs is in feit een 10u werkweek... kan het nog minder aub ik ben uitgeblust door de stress op mijn werk
En degenen die niet op 52 met pensioen blijken te kunnen gaan, gaan op ziekenkas mits ze die schok niet verwerkt krijgen.


Wat ik niet begrijp is de starheid in sommige hoofden. Veel mensen lijken ervan overtuigd dat er maar één beroep bestaat. Het is dat, of niks...
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 15:05   #59
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 25 juli 2014
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Geld kan je verzinnen Peche, uiteindelijk draait heel de economie op 0-geld.


Geld is gewoon noodzakelijk opdat het mogelijk is dat degene aan wie jij een dienst of product aanbiedt jou niet hetgeen kan geven wat je zoekt.
Arbeidsdeling enzo.

De manager die jou betaalt in valuta zal dat doen omdat hij liever niet jouw huishouden doet en jouw schoenen komt poetsen en ook geen confituur wil maken voor tussen je boterhammekes.

Met je valuta kan je je wenden tot andere mensen die je wel aan de diensten en producten die je nodig hebt kunnen helpen.
Zo moeilijk is het...
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2015, 15:07   #60
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddenstoel Bekijk bericht
En degenen die niet op 52 met pensioen blijken te kunnen gaan, gaan op ziekenkas mits ze die schok niet verwerkt krijgen. Wat ik niet begrijp is de starheid in sommige hoofden. Veel mensen lijken ervan overtuigd dat er maar één beroep bestaat. Het is dat, of niks...
Vandaag werkt er maar 10% tot z'n 65, las ik ergens. Straks 10% tot 67, gaan we daar de wereld mee redden of wordt het nu plots 90%?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be