Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 mei 2009, 07:50   #1
Politics.be
Redactie
 
 
Politics.be's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2004
Berichten: 28.704
Standaard Wereldkampioen Kempo Karate op Brusselse Open Vld-lijst

Valerio Scotti, titelvoerend wereldkampioen kempo-karate, is kandidaat op de Open VLD-lijst voor het Vlaams Parlement in Brussel op 7 juni.Kempo-karate is een Oosterse gevechtssport. Shihan Daniel Hayen bracht Scotti deze techniek bij, die zich kenmerkt door de snelheid van de bewegingen en de aanwending van mentale technieken om de tegenstander te destabiliseren.


De jonge Ganshorenaar Scotti komt voor het eerst op, en is uiterst gemotiveerd.

"Open VLD vroeg me mee te werken aan het luik Sport van het programma van de Brusselse liberalen. Ik aarzelde geen seconde. Ik was al actief bij Jong-Vld en heb altijd al veel waardering gehad voor Brussels minister Guy Vanhengel. Zijn blijvend engagement voor de sport is erg belangrijk. Hij zette de noden van de Brusselse sportwereld op de politieke agenda en deed er ook iets mee. Nu kon ik, voor het eerst, mee vorm geven aan dat sportbeleid." Maar ook andere overwegingen speelden mee. "Mijn ouders baten 'Le chaudron d'Or' uit, een restaurant in Ganshoren. Het zijn hardwerkende zelfstandigen. In het liberaal programma van Open VLD vinden we ons het best terug."

Valerio Scotti, is, zoals zijn naam al laat vermoeden, van Italiaanse oorsprong. De 4-talige Brusselaar voelt zich kiplekker in de hoofdstad. "De Brusselaar is een zinneke. Ik ben daar een mooi prototype van. Italiaans-Belgische roots, tweetalig opgevoed, en 100 % Brusselaar!". Scotti is terecht fier op zijn talenkennis. "Die meertaligheid komt me nu, in mijn huidige job, bijzonder goed van pas. Ik pendel tussen België en Italië. En bedien me vlot van het Italiaans, Nederlands, Frans, Engels."

Valerio Scotti staat 4de opvolger op de Open VLD-lijst voor het Vlaams Parlement in het Brussels Gewest.

Bron: politics.be
Politics.be is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be