Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 6 februari 2020, 09:40   #41
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Klootzak eerste klas.
Mee op het vliegtuigf zetten, zodat we er ook vanaf zijn.

"Ik wil de Belgische staat niet bestelen", zei hij, terwijl ie niets anders doet.
Zeg dat wel, hij heeft ook het leven van Juf.Magalie ("Blokkendoos") verwoest. Hij was de advocaat van die zwarte kraaien die haar onterecht beschuldigden.

https://radio1.be/magalie-werd-onter...den-me-lynchen

https://www.demorgen.be/nieuws/juf-m...w.google.be%2F

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/04...op-binnenkort/
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 februari 2020 om 09:52.
Zipper is offline  
Oud 6 februari 2020, 09:53   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zeg dat wel, hij heeft ook het leven van Juf.Magalie ("Blokkendoos") verwoest. Hij was de advocaat van die zwarte kraaien die haar beschuldigden.

https://radio1.be/magalie-werd-onter...den-me-lynchen

https://www.demorgen.be/nieuws/juf-m...w.google.be%2F

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/04...op-binnenkort/
Klopt. Juf Magalie heeft hij met de medewerking van zijn zwarte kraaien ten onrechte beschuldigd.

Ik vraag mij nog steeds af waarom men die 'dwangsommen' blijft betalen aan diegenen die er zelf voor gekozen hebben om naar ergens anders te trekken en daar een 'nieuw' leven te willen opstarten maar na dat het daar even niet lukt in rij staan om terug te keren (+ kids) en er nog voor betaald willen worden ook????

Dan is er toch iets serieus fout in bepaalde documenten???

Ginder laten blijven en géén bal meer aan betalen lijkt mij de betere optie, als precedent dan wel om niet teveel anderen aan te zetten om ook maar eens wat geld binnen te rijven op de manier die zij doen of gedaan hebben.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2020 om 10:01.
Universalia is offline  
Oud 6 februari 2020, 10:00   #43
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Klootzak eerste klas.
Mee op het vliegtuigf zetten, zodat we er ook vanaf zijn.

"Ik wil de Belgische staat niet bestelen", zei hij, terwijl ie niets anders doet.
Die kerel is inderdaad een aasgier, nog erger dan de profiteurs die ganse dagen geen klop uitvoeren maar wel uitkeringen ontvangen.
Hypochonder is offline  
Oud 6 februari 2020, 10:16   #44
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Regering in beroep tegen vonnis terugkeer kinderen IS-strijders.



Hebben die vrouwen er zelf niet voor gekozen om ergens anders hun leven te gaan 'inrichten ?'

Nu dat blijkbaar mislukt is eisen zij dat wij ze terug opvangen en nog gaan betalen ook?

Begrijpe wie begrijpe kan.
Wat was dat gisteren dan? De Roover zei dat de Belgische Staat geen beroep aangetekend heeft.
Dadeemelee is offline  
Oud 6 februari 2020, 10:17   #45
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waarom hoor ik in de media dan zoveel over "transmigranten" ? Dit zijn nota bene illegalen die volharden in hun weigering om zich te laten registreren met als doel om in een ander land te raken om daar in de illegaliteit te leven.
Illegalen dus.
Dadeemelee is offline  
Oud 6 februari 2020, 10:20   #46
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Het is ondertussen al 500.000 euro.
Een gerechtsdeurwaarder zal vandaag beslag leggen op eigendommen van de staat.


Hoog tijd dat de autochtone bevolking in opstand komt.
Wij hebben geen band met het Syrië gespuis.
Het zou wel interessant zijn om de tekst van het vonnis te kennen. Gisteren zaten De Roover en die advokaat mekaar tegen te spreken.

Het ging over ‘documenten bezorgen’ vs ‘effectief naar hier halen’.
Dadeemelee is offline  
Oud 6 februari 2020, 10:58   #47
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Mensen die zich aan de één of andere terroristische groepering hebben aangesloten of vriendje of vriendinnetje waren van iemand die er bij aangesloten was zou men nooit de kans mogen geven om terug naar ons land terug te keren laat staan er nog wat geld aan te geven ook.

Ik denk dat we die gelden meer dan nodig hebben in eigen land om alles op 'rolletjes' met te laten lopen.

Toch een woord van dank aan de brave belastingbetalers alhier dat zij nog steeds willen blijven betalen om ze terug te halen en ze nog een serieuze spaarpot mee te geven en een nieuw leven aan te bieden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 6 februari 2020, 11:33   #48
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Laat ze maar dwangsommen eisen :

Onze opinie. De torenhoge dwangsommen voor kinderen van IS-strijders zijn vooral voor Vlaams Belang en N-VA goud waard

https://www.hln.be/de-krant/onze-opi...aard~ac6291b3/
Lahlali en VB, één gezamenlijke strijd. Dat den Abderrahim daar maar eens over nadenkt.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 6 februari 2020, 12:17   #49
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Mensen die zich aan de één of andere terroristische groepering hebben aangesloten of vriendje of vriendinnetje waren van iemand die er bij aangesloten was zou men nooit de kans mogen geven om terug naar ons land terug te keren laat staan er nog wat geld aan te geven ook.

Ik denk dat we die gelden meer dan nodig hebben in eigen land om alles op 'rolletjes' met te laten lopen.

Toch een woord van dank aan de brave belastingbetalers alhier dat zij nog steeds willen blijven betalen om ze terug te halen en ze nog een serieuze spaarpot mee te geven en een nieuw leven aan te bieden. :roll:
Om de zus van Bart De Wever te betalen bijvoorbeeld?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/gb01hrcoh
Dadeemelee is offline  
Oud 6 februari 2020, 12:24   #50
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Om de zus van Bart De Wever te betalen bijvoorbeeld?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/gb01hrcoh
Wat heeft e zus van Bart De Wever hier mee te maken?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 6 februari 2020, 13:09   #51
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Lahlali en VB, één gezamenlijke strijd. Dat den Abderrahim daar maar eens over nadenkt.
Een strijd zo gezamenlijk als de Duitsers en de geallieerden, en in dezelfde verhouding.
Skobelev is nu online  
Oud 6 februari 2020, 14:34   #52
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wat heeft e zus van Bart De Wever hier mee te maken?
en dan nog een kranten-artikel van 13jaar oud.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 6 februari 2020, 15:17   #53
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De naam van de rechter zullen we niet snel te horen krijgen, de naam en het gezicht van één van de advocaten die dit allemaal bewerkstelligen is echter wel bekend en hij komt zeer graag in de media want dat zorgt ervoor dat hij almaar meer dergelijke zaken ten gelde kan maken:


Geef mij 5 minuten met die man alleen. 5 minuten dat ik mag doen wat ik wil. Anderzijds zou het te kort zijn. Beter enkele weken zodat we eens wat martelingsmethoden kunnen uittesten. Om dan uiteindelijk het genadeschot te geven. Hopelijk jagen ze dat .... snel een kogel door zijn hoofd.

Over dat crimineel jong gespuis dat ze naar hier willen halen : Ergens in de 20e eeuw had een Duits genie daar een oplossing voor. En zo duur staat het gas nu ook weer niet. Maar de Belgische politiek is weer voor vreemdelingen en betaalt met veel plezier uw belastinggeld aan dat gespuis. Nu nieuwe verkiezingen en VB haalt een score waar elke andere partij maar kan van dromen.
Profiteur is offline  
Oud 6 februari 2020, 15:23   #54
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Geef mij 5 minuten met die man alleen.
Welkom terug, Profiteur!
vanderzapig is offline  
Oud 6 februari 2020, 15:33   #55
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Het gaat hier weer de goeie kant op.
Dadeemelee is offline  
Oud 6 februari 2020, 15:52   #56
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Welkom terug, Profiteur!
Enkele weken en hopelijk dan snel weer weg. Alles in België aan het opzeggen. Ze mogen zelfs hun werkloosheidsuitkering steken waar de zon niet schijnt. In België wordt je geleefd. Een politiestaat waar de politiekers hun zakken vullen en het land naar de kloten helpen. Een land waar je racist bent en ze u alles afpakken als je nog maar eens scheef naar een allochtoon kijkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat hier weer de goeie kant op.
Mijn en van heel velen hun persoonlijke mening. Als ik een raad mag geven : bewapen u want het zal zeker tot een rassenoorlog leiden. De allochtonen zijn zich aan het groeperen en ze zullen de eersten zijn die met harde acties zullen komen. De Belg gaat zelf vluchteling worden, uit zijn eigen land weggedreven worden. En wie blijft zal slaaf van dat vreemd gespuis worden.
Profiteur is offline  
Oud 6 februari 2020, 16:04   #57
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Profiteur, goed in form merk ik.
Tavek is offline  
Oud 6 februari 2020, 16:34   #58
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Enkele weken en hopelijk dan snel weer weg. Alles in België aan het opzeggen.
Ook in het buitenland is er internet hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Als ik een raad mag geven : bewapen u want het zal zeker tot een rassenoorlog leiden.
Yep, dat denk ik ook.

Je merkt dat aan de constante stroom van incidenten en aan manier hoe het muntje elke keer valt.

Hoe allochtone ouders samenspannen om autochtone leerkrachten van kindermisbruik te beschuldigen.

Hoe allochtone wijken samenspannen om het werk van de politie onmogelijk te maken bij de arrestatie van één van hen.

Hoe brandweermannen en ambulanciers worden aangevallen bij interventies.

Hoe het plunderen van winkels de nieuwe favoriete "sport" wordt onder de "drerries".

Twee jaar geleden trok ik op een perron een aggressieve zwarte zwartrijder weg van een treinbegeleider. Ik werd prompt aangevallen door drie andere zwarten die daar gewoon rondhingen en niets met de zaak te maken hadden. De respectieve huidskleur van de betrokkenen was voor hen blijkbaar voldoende om een tribale reflex te triggeren.

Voor een bepaald percentage van de nieuwkomers zijn wij simpelweg een vijandige stam wiens rijkdom en woongebied dienen om geplunderd te worden.

De massa-import van derde-wereld-bewoners is als het scenario van de betere zombiefilm: ze brengen datgene mee waarvoor ze op de "vlucht" zijn.
vanderzapig is offline  
Oud 6 februari 2020, 20:47   #59
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Naast de 'dwangsommen' die wij met zen allen betalen aan zij die met terrorisme te maken gehad hebben leerden wij ook dat er nog véél politici zijn die denken dat wij nog altijd Belgisch-Congo zijn.

En dan volg je berichten in nieuwsuitzendingen dat wij een miljarden begrotingstekort hebben.

Citaat:
Begrotingstekort België verviervoudigt tegen 2020: “Tot 12 miljard euro” Het tekort op de begroting zal tegen eind dit jaar opgelopen zijn tot 2,4 procent van het bbp. In absolute cijfers komt dat neer op een tekort van 12 miljard euro, of 3,3 miljard euro meer dan in 2019.
Wilmès en De Croo waren van de partij om een bezoekje te gaan brengen.

De Croo was in 2019 dacht ik al eens gaan zingen in Zuid-Afrika en daar wat geld gaan uitdelen.

Hebben wij Congo nodig is de vraag die rijst?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 7 februari 2020, 09:25   #60
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Oplossen ? De shit van vandaag had 30 jaar geleden al properkes kunnen opgelost/vermeden worden.

Nu, to start with, lockdown van de Europese grenzen en alleen wie een economische meerwaarde te bieden heeft zou zich hier kunnen vestigen, eventueel mét gezinshereniging voor de tijd dat het arbeidscontract duurt én op eigen kosten.
Elke migrant uitwijzen die al langer dopt/ziekenkast dan werkt.
Elke migrant uitwijzen met een strafblad.
Elke migrant uitwijzen die de sharia prefereert/propageert boven de grondwet.
In de rapte vergeet ik wsl nog ’n paar maatregelen…

Dat zou al een heel pak minder wegen op het nationale budget en zou tevens het over één kam scheren van goed menende migranten doen afzwakken.
Als je persé het VB wil klein krijgen, zal er toch iets in die richting dienen te gebeuren, maar de autistische pocotrekjes kennende, lijkt het er eerder op dat jullie die verder slapend rijk zullen maken.
So be it, maar nadien niet komen bleiten dat de kiezer het weer niet begrepen heeft, eh.
Mag er ook nog zeker bij:
Migranten waar we geen heldere uitleveringsovereenkomsten hebben, kunnen geen Belgische nationaliteit krijgen.
XenApp is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be