Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2003, 13:15   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Kim Clijsters neemt volgend seizoen niet deel aan de Olympische Spelen van Athene, dat meldt de tennisster maandag op haar website. Aan de basis van haar beslissing liggen sponsorproblemen. De niet-deelname van Clijsters aan de Spelen van Athene mag een verrassing genoemd worden. De voorbije weken had het nummer twee van de wereld immers laten verstaan dat ze wel degelijk naar de Spelen wilde. Daarvoor moesten echter eerst wat sponsorproblemen opgelost worden, maar de verschillende partijen zijn blijkbaar niet tot een vergelijk gekomen.

"Ik heb besloten om niet naar de Olympische Spelen te gaan. Ik wil immers eerlijk blijven met de mensen met wie ik een contract heb afgesloten. Zij waren de enige die me twee jaar geleden wilden hebben. Men probeert ze nu zwart te maken, terwijl ze alleen maar correct zijn. Dat is jammer", aldus Clijsters, die gesponsord wordt door sportkledijfabrikant Fila. Op de Olympische Spelen zou Clijsters moeten aantreden in de uitrusting van het BOIC, dat gesponsord wordt door concurrent Adidas. Justine Henin-Hardenne, het nummer één van de wereld, zal wel van de partij zijn in Athene. Zij wordt gesponsord door Adidas.

Kim Clijsters speelt volgend seizoen overigens wel opnieuw in de Fed Cup, schrijft ze. "Ik ga terug de Fed Cup spelen omdat die waarschijnlijk terug in Bree doorgaat. Bovendien wil ik met België in de wereldgroep blijven en past de competitie in mijn schema". Clijsters haalt ook opnieuw uit naar de Belgische media. Ze is ontstemd over de berichten dat haar dubbelpartner Ai Sugiyama niet meer met Clijsters mag spelen omdat die laatste te dikwijls verstek laat gaan. "Wat ze over Sugiyama schrijven is larie. We hebben al twee maanden geleden beslist om niet meer te spelen. Dat je het nummer één van de wereld wordt, twee Grand Slam-finales speelt en heel veel toernooien wint, wekt blijkbaar veel jaloezie op bij sommige mensen. Nu probeert men ook al over mijn beste vriendin roddels te schrijven".

"Hopelijk gaan ze nu eindelijk eens schrijven over die 40 andere atleten die naar de Olympische Spelen gaan. Over die andere sporters schrijft men niets, terwijl ze toch meer 'olympische' sporten beoefenen dan het tennis eigenlijk is", klinkt het.
Ik denk niet dat er hier iemand schuld voor draagt, het is nu eenmaal de realiteit van de commercie in de sport.

Maar ik vind het wel erg dat ze hierdoor forfait moet geven, ze maakte immers kans op zilver of goud.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 13:20   #2
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Kim Clijsters en binnenlandse politiek
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 13:22   #3
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Ze heeft toch de belgische nationaliteit? Ze verdedigt toch ons land in de sport?
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 13:27   #4
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Nog even en ze kan misschien deelnemen voor Australie ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 14:09   #5
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Kim Clijsters en binnenlandse politiek
Wel, het heeft alleszins met belgië te maken, en haar niet-deelname is een soort machtsspel tussen sponsors dat zonder probleem onder de noemer 'politiek' mag geplaatst worden.

Bovendien is er geen rubriek 'actualiteit'. En dit bericht is te belangrijk om het onder koetjes en kalfjes te stoppen.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 14:36   #6
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

U vindt dit een belangrijk bericht.
Wanneer hoort een onderwerp dan wel thuis onder koetjes en kalfjes
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 15:34   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Het niet-deelnemen van Kim Clijsters aan de Olympische Spelen is veel belangrijker dan alle nonsens samen onder de rubriek 'Politiek'. Er moet dus zeker een nieuwe rubriek komen , bijvoorbeeld 'actueel', en die moet staan boven de rubriek belgische politiek.

Zelfs als je het hier niet mee eens bent, dan vind ik in ieder geval dat het niet hoort onder koetjes en kalfjes.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 16:09   #8
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Duidelijk dat U geen moderator bent.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 16:13   #9
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Ja, en met groot jolijt voor u wordt mijn topic naar koetjes en kalfjes verwezen, waarna je zelf iets over redatack in 'binnenlandse politiek' post'.

ReDaTtAcK en binnenlandse politiek


Inderdaad duidelijk dat ik geen moderator ben, maar ook duidelijk waarom jij overal in alle partijen wordt buitengeshot en met iedereen overhoop zit.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 16:18   #10
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ja, en met groot jolijt voor u wordt mijn topic naar koetjes en kalfjes verwezen, waarna je zelf iets over redatack in 'binnenlandse politiek' post'.

ReDaTtAcK en binnenlandse politiek


Inderdaad duidelijk dat ik geen moderator ben, maar ook duidelijk waarom jij overal in alle partijen wordt buitengeshot en met iedereen overhoop zit.
Blauwe knop(persoonlijke aanval+lasterlijke aantijging).
Ik ben lid geweest van twee politieke partijen,waar ik persoonlijk mijn lidmaatschap heb opgezegt(u kan het tegendeel niet bewijzen).
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 16:36   #11
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ja, en met groot jolijt voor u wordt mijn topic naar koetjes en kalfjes verwezen, waarna je zelf iets over redatack in 'binnenlandse politiek' post'.

ReDaTtAcK en binnenlandse politiek


Inderdaad duidelijk dat ik geen moderator ben, maar ook duidelijk waarom jij overal in alle partijen wordt buitengeshot en met iedereen overhoop zit.
Blauwe knop(persoonlijke aanval+lasterlijke aantijging).
Ik ben lid geweest van twee politieke partijen,waar ik persoonlijk mijn lidmaatschap heb opgezegt(u kan het tegendeel niet bewijzen).
Ja, ja, eerst fier als een pauw brullen van het lachen, en zich dan gekrenkt voelen.

La vérité blesse, n'est-ce pas?

[size=1]wat een zielepoot[/size].
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 16:40   #12
Peter De Ryck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 juli 2003
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 1.682
Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Duidelijk dat u fier bent op Kim Clijsters,en u gekrenkt voelt omdat zij niet deelneemt aan de olympische spelen,en gedegradeerd werd op dit forum naar KOEtjes en KALFjes.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2003, 17:26   #13
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Duidelijk dat u fier bent op Kim Clijsters,en u gekrenkt voelt omdat zij niet deelneemt aan de olympische spelen,en gedegradeerd werd op dit forum naar KOEtjes en KALFjes.
Och, ik was gewoon boos dat een forumlid hier van zijn tak kwam maken omdat Kim Clijsters niet bij binnenlandse politiek hoorde, terwijl hij zelf weinig consekwent handelde en tegelijk een totaal verdwaalde posting in deze rubriek zette.

Maar nu ben ik weer tevreden, en wel voor drie redenen:

1) De andere thread is ook verwezen naar koetjes en kalfjes, waardoor mijn gelijk hieromtrent is aangetoond.

2) Ik nu beter begrijp hoe weinig soeps die bewuste forumlid wel is, ondanks zijn eigen hoge dunk.

3) Mij duidelijk is geworden waarom Rudy Van Nesten en anderen hem (terecht) maar weinig respecteren.

4) Aangetoond is waarom al die partijen hem (terecht) met klikken en klakken hebben buitengestampt.

Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be