Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2020, 13:53   #421
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ik heb soms wel de indruk dat men dingen deed om de miliciens het onaangenaam te maken: m'n vader vroeg allesbehalve de tanks, waar denk je dat ze hem indeelden? Bemanning M47 Patton tank. Een kennis die heel erg met telecommunicatie bezig was wou erg graag bij de Transmissietroepen, ze staken hem bij de Medische Dienst, en zo verder... Blijf het bizar vinden dat men schijnbaar geen enkele rekening hield met de voorkeuren van de rekruten.
Altijd gehad wat ik vroeg.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 01:59   #422
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Tja, als ze het 'familiebedrijf' wil overnemen, hoort daar ook een militaire opleiding bij. Wanneer ze ooit Koningin wordt, dan zal ze, in ieder geval ceremonieel, de Opperbevelhebber zijn. Daarbij het geslacht Wettin (de Saksen-Coburg-Gotha's (van België) zijn daar een tak van), zijn net zoals de Oranje-Nassaus, en de rest van de Koninklijke Dynastieën en Hoogadel (Oeradel), al krijgers sinds de Middeleeuwen.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 06:38   #423
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Standaard gedrag in den ABL.

Je moet dat op voorhand duidelijk maken, ik wil niet naar de lansiers, dan krijg je uw mutatie naar de lansiers.

Er er ook voor gezorgd hebben nooit in een of andere schermutseling met de Rijkswacht geraakt te zijn.Er werden daarvan toendertijd ook al fotos genomen.

Die fotos lagen dan een paar jaar later,onvermijdelijk,op tafel bij de recruteringsofficier als de dienstplichtige "zijn dag" moest gaan doen.Een dergelijke "goede vechter" vloog gegarandeerd bij de stormfuseliers ergens in een gat in Duitsland.....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be