Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 maart 2012, 10:38   #741
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Misschien moeten we maar naar didier luisteren en den baard de opdracht geven om de nieuwe belgen via een fiscale turbo-cursus versneld laten integreren.

Poenschuivers vandenbosssche, mahassine en stevaert kunnen een handje toesteken.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 maart 2012 om 10:47.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2012, 10:39   #742
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
ooit ...

Wel in afwachting van ooit, draai zelf maar op voor uw importkiesvee in spe.
maar meneer, wachten hoeft helemaal niet. ik draai al op voor de kost die asielzoekers met zich meebrengen. net zoals u en ik opdraaien voor het onderhoud van de snelwegen, het kleuteronderwijs en het loon van meneer theo francken. heeft u mij ooit al weten eisen om meneer francken terug te sturen waar hij vandaan kwam? nochtans heeft meneer francken met diens oubollige haatdiscours jegens de Walen toch maar mooi asiel gevonden in uw en mijn warme vlaemsche samenleving.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 maart 2012 om 10:44.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2012, 11:01   #743
fantoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 maart 2012
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
natuurlijk 'krijgen' kleuters geen pensioen, net zoals asielzoekers geen pensioen krijgen (uitzonderingen niet na gesproken wellicht). asielzoekers en kleuters 'krijgen' iets anders dan een pensioen en 'kosten' ook één en ander.
Je zou beter naar Jozef De Witte luisteren:
Citaat:
‘Men oogst wat men gezaaid heeft’, zegt Jozef De Witte, directeur van het Centrum voor Racismebestrijding. ‘De regularisatiecampagnes van de voorbije jaren waren wellicht een vergissing. Als mensen weten dat ze papieren krijgen als ze maar lang genoeg volhouden, dan proberen ze op alle mogelijke manieren tijd te winnen.’
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120330_228
Dan zul je misschien gana begrijpen waarvoor je partij (mede-)verantwoordelijk is.
fantoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2012, 11:11   #744
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fantoom Bekijk bericht
Je zou beter naar Jozef De Witte luisteren:


Dan zul je misschien gana begrijpen waarvoor je partij (mede-)verantwoordelijk is.
wat heeft meneer de witte te maken met wat gepensioneerden 'krijgen' en asielzoekers 'kosten'? hoedanook, ik hoorde meneer de witte op het radio joernaal inderdaad bovenstaande vertellen, maar ik hoorde vooral dat hij onmiddellijk daarna zei dat hij 'pleit voor een individuele begeleiding' van de asielzoeker. iets wat u makkelijkheidshalve vergat in die quote van jou. blijkbaar raken sommige boodschap nog steeds niet doorheen de donkerbruine oor- en oogkleppen die waarmee vlamingen vandaag de dag lopen te pronken: zie 'es hoe goed we doen, met hoeveel we zijn en ver dienen van ons wel schiet.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 maart 2012 om 11:11.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be