Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 februari 2021, 10:01   #1
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.609
Standaard Ivan Van de Cloot, Geert Noels, Lieven Annemans, ... geweerd van VRT platformen.

Het is lang geleden dat ik bovenstaande gezien heb op de vrt. Vroeger mochten ze opdraven in Canvas praatprogramma's.

Ik stel de vraag hier op dit forum omdat ik niet alles van de VRT dagelijks bekijk.

Als ik Geert Noels en Ivan de Cloot op Twitter bekijk geven ze ongemakkelijke feiten weer, die zelden weerklinken op de VRT.

Zijn er nog andere economen, opiniemakers en zelfverklaarde maatschappijverbeteraars die jij niet langer opmerkt op de VRT ?

Mis je hen ?

Ga je hen opzoeken op internet ?

Meng jij jezelf in hun Twitter-debatten, youtube filmpjes, TikTokjes of Facebook interacties ?

Ik stel de vraag in de fact-checking forum omdat ik mijn stelling wil onderwerpen aan de fact-checkers van dit forum. Dit onderwerp hoeft zich niet te beperken tot de 3 genoemden. Zoals gesteld zijn er misschien andere de geweerd zijn op de VRT platformen waar ik niet onmiddellijk er in heb.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 februari 2021 om 10:02.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 18:34   #2
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.416
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het is lang geleden dat ik bovenstaande gezien heb op de vrt. Vroeger mochten ze opdraven in Canvas praatprogramma's.

Ik stel de vraag hier op dit forum omdat ik niet alles van de VRT dagelijks bekijk.

Als ik Geert Noels en Ivan de Cloot op Twitter bekijk geven ze ongemakkelijke feiten weer, die zelden weerklinken op de VRT.

Zijn er nog andere economen, opiniemakers en zelfverklaarde maatschappijverbeteraars die jij niet langer opmerkt op de VRT ?

Mis je hen ?

Ga je hen opzoeken op internet ?

Meng jij jezelf in hun Twitter-debatten, youtube filmpjes, TikTokjes of Facebook interacties ?

Ik stel de vraag in de fact-checking forum omdat ik mijn stelling wil onderwerpen aan de fact-checkers van dit forum. Dit onderwerp hoeft zich niet te beperken tot de 3 genoemden. Zoals gesteld zijn er misschien andere de geweerd zijn op de VRT platformen waar ik niet onmiddellijk er in heb.
Paul De Grauwe.
Had meestal echt wel iets zinnigs te vertellen.
Vermalen door de raderen van de vier- vijf- en zesologen.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 5 maart 2021 om 18:37.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2021, 09:37   #3
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.609
Standaard

Tweet van Geert Noels op 12.03.2021.

"Nog veel slechter? We zijn zowat de slechtste volgens alle data over oversterfte en bbp-krimp. Beetje serieus blijven aub."

Dit als reactie op een Humo artikel met als hoofding: "Marc Van Ranst en Erika Vlieghe blikken terug op een jaar corona in België.'Mensen vergeten:dit had veel slechter kunnen uitdraaien.'"

De stelling die ik op dit forum aan feitenanalyse wil onderwerpen is dat afwijkende corona-aanpak meningen niet meer aan bod mogen op VRT platformen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be