Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Els Van Weert (Spirit) - 7 tot 13 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Els Van Weert (Spirit) - 7 tot 13 juni "Huidig Voorzitter en boegbeeld van Spirit. Tevens zetelend in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Het Vlaams-nationalisme van de vroegere Volksunie werd ingeruild voor het 'regionalisme'. Wat daar anders aan is kan u haar vragen in deze forumsessi

 
 
Discussietools
Oud 7 juni 2004, 11:06   #1
Maus
Banneling
 
 
Maus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2003
Locatie: Nijlen / Mechelen
Berichten: 766
Standaard

We zijn nu op +/- 6 dagen voor de verkiezingen ... waarom zou ik voor Spirit moeten stemmen, als ik er "gratis" een ongevraagde partij bijkrijg (namelijk de SP-a)?
Maus is offline  
Oud 12 juni 2004, 11:52   #2
Els Van Weert
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 35
Standaard

Een voorkeurstem uitbrengen op spirit-kandidaten kan een oplossing zijn in jouw geval. Voor mij is sp.a uiteraard de boeman (of is het een vrouw?)niet: we delen een aantal fundamentele sociale en progressie waarden. Maar natuurlijk zijn er ook verschillen: vanwaar anders een kartel dat uit twee autonome politieke partijen bestaat? Spirit durft vaak een stapje verder gaan dan sp.a: die rol is ons op het lijf gegoten. En ja, meer dan voor sp.a zijn kinderen en jongeren 'ons ding'. Misschien komt dat omdat binnen spirit, zowel voor als achter de schermen, meer dan in welke partij ook jongeren mee het heft in handen hebben. Een leuke ervaring, dat kan ik je verzekeren!
Els Van Weert is offline  
Oud 12 juni 2004, 12:00   #3
Henry
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 augustus 2003
Berichten: 526
Standaard

Niet vergeten Maus dat het programma van Spirit onbetaalbaar is.
Het enige wat misschien kan uitgevoerd worden, is het afschaffen van het huiswerk. Zo kan de kwaliteit van ons onderwijs in grote mate naar beneden worden gehaald. Het is voor Spirit namelijk geen goede zaak om kritische en intelligente jongeren voort te brengen. Die zien namelijk door het opgeblazen lucht-verhaaltje van Spirit.

Spirit is een groep fantasten. Heel gevaarlijk voor uw belastingsgeld.
__________________
Quousque tandem abutere, politici Walloniae, patientia nostra?
Henry is offline  
Oud 12 juni 2004, 15:41   #4
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henry
Spirit is een groep fantasten. Heel gevaarlijk voor uw belastingsgeld.
Inderdaad, zelfs gevaarlijker dan Steve Gratis Stunt, want om nog wat beter te scoren bij de SPa doet bert de Bleiter nog dommere dingen dan Stunt.
En wie dat moet betalen? Geen zorg voor spirit.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 21 februari 2005, 03:54   #5
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Els Van Weert
Een voorkeurstem uitbrengen op spirit-kandidaten kan een oplossing zijn in jouw geval. Voor mij is sp.a uiteraard de boeman (of is het een vrouw?)niet: we delen een aantal fundamentele sociale en progressie waarden. Maar natuurlijk zijn er ook verschillen: vanwaar anders een kartel dat uit twee autonome politieke partijen bestaat? Spirit durft vaak een stapje verder gaan dan sp.a: die rol is ons op het lijf gegoten. En ja, meer dan voor sp.a zijn kinderen en jongeren 'ons ding'. Misschien komt dat omdat binnen spirit, zowel voor als achter de schermen, meer dan in welke partij ook jongeren mee het heft in handen hebben. Een leuke ervaring, dat kan ik je verzekeren!
waarom geen paar kansarmen die het heft mee in handen hebben of zijn jullie daar soms vies van ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be