Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari Arts, senator en burgemeester van Laakdal.

 
 
Discussietools
Oud 5 januari 2007, 12:51   #1
Dinooke
Burger
 
Dinooke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2005
Berichten: 173
Standaard Gemeenteraadsverkiezingen

Beste,
Bent u al bekomen van de opdoffer van de gemeenteraadsverkiezingen waarbij uw partij gehalveerd werd en uzelf van burgemeester naar oppositie verhuisd?

Wijdt u dit aan de negeatieve nationale tendens van de VLD of durft u ook de hand in eigen boezem steken?

mvg
Dinooke is offline  
Oud 5 januari 2007, 14:45   #2
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Geachte,
Destijds, komende van de VU, verklaarde je dat je meer voelde voor Agelev, maar je stapte toch over naar de VLD
Wat waren daarbij je motieven?
Heeft de VLD aan je verwachtingen beantwoord?
Hecht je nog steeds belang aan je VU-idealen van vroeger. En dan bedoel ik in de eerste plaats de Vlaamsnationale die het bindteken en het fundament waren.
luc broes is offline  
Oud 11 januari 2007, 13:01   #3
Dinooke
Burger
 
Dinooke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2005
Berichten: 173
Standaard

Graag een antwoord op post 1

dank u
Dinooke is offline  
Oud 11 januari 2007, 21:22   #4
Patrik Vankrunkelsven
 
 
Patrik Vankrunkelsven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 63
Standaard

Uw cijfers kloppen niet maar daar aan toe, de uitslag was slecht en een combinatie van vele, vooral lokale factoren. Bij nader inzien haakten ook kiezers af die wel voor onze lokale partij NIEUW wilden stemmen maar niet voor VLD. Als je verliest moet je altijd eerst hand in eigen boezem steken en zoeken naar de fouten. Ons beleid was gfoed maar niet perfect. Fouten kan bv ook betekenen dat we op een aantal vlakken naïef waren en niet voldoende weerwerk brachten tegen de ronduit schandalige roddel die werd verspreid. Maar wees gerust we zullen leren uit onze fouten en terugslaan!
Patrik Vankrunkelsven is offline  
Oud 11 januari 2007, 21:29   #5
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
Uw cijfers kloppen niet maar daar aan toe, de uitslag was slecht en een combinatie van vele, vooral lokale factoren. Bij nader inzien haakten ook kiezers af die wel voor onze lokale partij NIEUW wilden stemmen maar niet voor VLD. Als je verliest moet je altijd eerst hand in eigen boezem steken en zoeken naar de fouten. Ons beleid was gfoed maar niet perfect. Fouten kan bv ook betekenen dat we op een aantal vlakken naïef waren en niet voldoende weerwerk brachten tegen de ronduit schandalige roddel die werd verspreid. Maar wees gerust we zullen leren uit onze fouten en terugslaan!
Ik vrees dat U hier een loopje neemt met de realiteit. Ik woon in één van de weinige gemeenten in Vlaanderen waar de VLD er op is vooruit gegaan bij de laatste verkiezingen.

De lokale VLD heeft zich ostentatief afgezet van bepaalde beslissingen door de VLD op nationaal vlak (Splitsing BHV, Politiehervorming, ...), waardoor ze zich alleen maar populaider werden. Het zijn net de nationale factoren die er voor gezorgd hebben dat de VLD is gekelderd.

De VLD maakt verkeerdelijk een beweging naar links ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 13 januari 2007, 01:21   #6
Patrik Vankrunkelsven
 
 
Patrik Vankrunkelsven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 63
Standaard

we zullen zien wat de volgende verkiezingen bieden: the proof of the pudding is in the eating
Patrik Vankrunkelsven is offline  
Oud 13 januari 2007, 09:57   #7
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Geachte,
Destijds, komende van de VU, verklaarde je dat je meer voelde voor Agelev, maar je stapte toch over naar de VLD
Wat waren daarbij je motieven?
Heeft de VLD aan je verwachtingen beantwoord?
Hecht je nog steeds belang aan je VU-idealen van vroeger. En dan bedoel ik in de eerste plaats de Vlaamsnationale die het bindteken en het fundament waren.
Patrik, heb je mijn tekst niet gelezen? Ik verwacht een antwoord!
luc broes is offline  
Oud 13 januari 2007, 11:08   #8
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

terugslaan? nog meer verraad?

Er zijn geen fouten gemaakt. men heeft bewust ( mssh wel liberale eigenschap) plat op de buik gaan om mee te ebsturen; Een fout is iets dat men op voorhand niet wist. Bijd e VLD is het bedrog een bewuste strategie.
ilfalco is offline  
Oud 15 januari 2007, 00:44   #9
Patrik Vankrunkelsven
 
 
Patrik Vankrunkelsven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 63
Standaard

Mijnheer Broes,
1) Destijds, komende van de VU, verklaarde je dat je meer voelde voor Agelev, maar je stapte toch over naar de VLD
Wat waren daarbij je motieven?"
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik het milieuvraagstuk belangrijk vind. Daarom voel ik me groen. Tot op vandaag. Ik wens dat niet weg te steken. Ik ben het echter niet eens met het fundamentalisme van Groen! als partij. deel hun maatschappij analyse niet. Ik voel me inde VLD OK, het bewustzijn omtrent het milieuvraagstuk groeit daar ook!

2) "Heeft de VLD aan je verwachtingen beantwoord?" Ja. Vooral de laatste maanden, nu de intyerene twisten volledig acvhter de rug liggen, voel ik me goed inde VLD.

3)"Hecht je nog steeds belang aan je VU-idealen van vroeger. En dan bedoel ik in de eerste plaats de Vlaamsnationale die het bindteken en het fundament waren." Ja ik hecht daar belang aan.Ik krijg inde VLD krdiet op dat vlak en we werken nu een een realistisch plan omtrent staatshervorming.
Patrik Vankrunkelsven is offline  
Oud 15 januari 2007, 10:18   #10
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Vankrunkelsven Bekijk bericht
Mijnheer Broes,
3)"Hecht je nog steeds belang aan je VU-idealen van vroeger. En dan bedoel ik in de eerste plaats de Vlaamsnationale die het bindteken en het fundament waren." Ja ik hecht daar belang aan.Ik krijg inde VLD krediet op dat vlak en we werken nu een een realistisch plan omtrent staatshervorming.
Op het VLD-congres werd confederalisme goegekeurd. Onmiddellijk nadien verklaarden de partijtenoren dat het maar om te lachen was. Fons Borginon, ook oud VU-voorzitter, stemde tegen !!! hij werd nadien beloond met fractievoorzitterschap. Sta me toe nogal skeptisch te zijn als je spreekt over een 'realistisch' plan ivm staatshervorming (en vroegere beloftes vim BHV). Maar dat is wellicht niet 'realistisch' en niet in lijn met de carrière van Verhofstadt waarvoor alles, VLD incluis, moet wijken.
luc broes is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be