Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006)

 
 
Discussietools
Oud 28 januari 2007, 16:35   #1
Westvlaming
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Locatie: Ledegem
Berichten: 62
Standaard Paul Vanhie stemmenkanon?

Uittredend burgemeester van Ledegem loopt over van VLD naar lijst Dedecker. Groot nieuws blijkbaar?? Maar al op de hoogte dat die man amper 653 stemmen haalde in oktober ll. bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Westvlaming is offline  
Oud 31 januari 2007, 13:53   #2
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Misschien ook eens zeggen dat hij bij de federale verkiezingen van 2003; 3828 voorkeurstemmen haalde want ik persoonlijk niet echt ne vetten vind als je bekijkt dat de voorlaatste zo'n 1200 stemmen meer haalde, ok hij was maar vierde opvolger maar toch...; ook al blijkt dat uit de afdeling Ledegem hem niemand volgt.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 11 juni 2007, 21:02   #3
Westvlaming
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Locatie: Ledegem
Berichten: 62
Standaard straffe kost

Eerst zonder stemmen burgemeester en dan zonder noemenswaardig stemmenaantal kamerlid. Je moet het maar doen.
Westvlaming is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be