Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2008, 14:22   #21
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
volgens mij schrijft u juist hetzelfde als hem
Welk voordeel hebben de Franstaligen dan bij de huidige situatie? Dat de zaak verder verrot? Dat de Waalse/Vlaamse/Belgische economie/samenleving verder achteruit boert omdat ze hun lot niet in eigen handen willen/kunnen nemen? Dat de kas uiteindelijk steeds leger wordt?

Uiteindelijk zijn het vooral de Vlaamse belastingbetalers en bedrijven die de rekening zullen moeten betalen. Daarom tikt de tijd vooral in het nadeel van de Vlamingen en per saldo volgens mij ook eerder in het nadeel van de Franstaligen, zij het in mindere mate.

Maw een verlies-verlies-situatie.

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 december 2008 om 14:23.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 14:39   #22
Heel-Nederlander
Burgemeester
 
Heel-Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2008
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 537
Standaard

Wel Vlaanderen moet bij zichzelf te rade gaan of het een Franstalige compromis wel wil accepteren. Ikzelf zou als inwoners van Sint-Genesius-Rode/Rhode-Saint-Genése niet blij zijn om bij Wallonië te horen - zelfs niet als Franstalige - omdat de economische situatie daar zoveel slechter is.

In mijn ogen (van een buitenlander ^^) is er maar één goede oplossing mogelijk voor het kiesdistrict BHV: splitsing. En wel in een Vlaamse kieskring Halle-Vilvoorde en een tweetalige kieskring Brussel, waar ook de Franstalige inwoners van de faciliteitengemeentes rondom Brussel ingeschreven staan. Zo kunnen die zelf beslissen of ze voor Vlaanderen of Wallonië stemmen.
Heel-Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 14:47   #23
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heel-Nederlander Bekijk bericht
Wel Vlaanderen moet bij zichzelf te rade gaan of het een Franstalige compromis wel wil accepteren. Ikzelf zou als inwoners van Sint-Genesius-Rode/Rhode-Saint-Genése niet blij zijn om bij Wallonië te horen - zelfs niet als Franstalige - omdat de economische situatie daar zoveel slechter is.

In mijn ogen (van een buitenlander ^^) is er maar één goede oplossing mogelijk voor het kiesdistrict BHV: splitsing. En wel in een Vlaamse kieskring Halle-Vilvoorde en een tweetalige kieskring Brussel, waar ook de Franstalige inwoners van de faciliteitengemeentes rondom Brussel ingeschreven staan. Zo kunnen die zelf beslissen of ze voor Vlaanderen of Wallonië stemmen.
voor zoiets wordt je als nazi, fascist en overloper bestempeld op franstalige fora Ze zouden er zelfs aan twijfelen of je wel een franstalige bent!
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 14:51   #24
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heel-Nederlander Bekijk bericht
Wel Vlaanderen moet bij zichzelf te rade gaan of het een Franstalige compromis wel wil accepteren. Ikzelf zou als inwoners van Sint-Genesius-Rode/Rhode-Saint-Genése niet blij zijn om bij Wallonië te horen - zelfs niet als Franstalige - omdat de economische situatie daar zoveel slechter is.

In mijn ogen (van een buitenlander ^^) is er maar één goede oplossing mogelijk voor het kiesdistrict BHV: splitsing. En wel in een Vlaamse kieskring Halle-Vilvoorde en een tweetalige kieskring Brussel,
Akkoord en logisch voor iedere "weldenkende" Vlaming/Nederlandstalige.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heel-Nederlander Bekijk bericht
waar ook de Franstalige inwoners van de faciliteitengemeentes rondom Brussel ingeschreven staan. Zo kunnen die zelf beslissen of ze voor Vlaanderen of Wallonië stemmen.
No way José. Toch niet als het van mij afhangt. Er is al veel te veel Nederlandstalig grondgebied gefransiceerd (wat zou u er van vinden als mensen uit Venlo voortaan op Duitsers zouden gaan stemmen die als ze voldoende stemmen zouden behalen in het Nederlands parlement mochten gaan zetelen?). Die faciliteiten zijn verworven, maar niet het recht om in Brussel of Wallonië te gaan stemmen. Dat is gewoon VERWERPELIJK.

Ter lering en vermaeck even een paar linkjes: http://nl.wikipedia.org/wiki/Resulta...edelijk_Gewest en http://nl.wikipedia.org/wiki/Resulta...teitengemeente
Dit is de hoofdlink: http://nl.wikipedia.org/wiki/Talentelling

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 december 2008 om 14:53.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 14:54   #25
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Van Rompuy

Zwart gat zondag!
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 14:59   #26
Chrisis
Provinciaal Statenlid
 
Chrisis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2005
Berichten: 761
Standaard

BRUSSEL 30/12 (BELGA) = Vlaams parlementslid Eric Van Rompuy (CD&V),
broer van formateur Herman Van Rompuy en niet verlegen om een forse
communautaire verklaring, zal zijn broer niet in de problemen brengen met
gespierde verklaringen. Dat zei de jongste van de broers dinsdag tijdens
het middagjournaal van de Franstalige zender RTL-TVi.
"Als ik mij over bepaalde dingen zal uitlaten, dan zal ik er rekening
moeten mee houden dat men zal proberen in mijn voorstellen interpretaties
te vinden die mijn broer in problemen kunnen brengen. En dat wil ik tegen
elke prijs vermijden. Mijn rol zal dus ook veranderen", zei de
CD&V-politicus uit Zaventem.
Detail, op dat moment gleden tijdens de nieuwsuitzending de beelden
van Eric Van Rompuy door het beeld, gekleed in geel fietstruitje met het
opschrift "Splits BHV nu" dat hij tot vorig jaar droeg tijdens de
Gordel.

Nog een toegeving : Broer Eric moet zijn bakkes houden in de Vlaamse rand!

Hoe kan je je kiezers nog meer verloochenen?
__________________
The only thing for free is the cheese in a mousetrap...
Chrisis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 15:12   #27
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisis Bekijk bericht
BRUSSEL 30/12 (BELGA) = Vlaams parlementslid Eric Van Rompuy (CD&V),
broer van formateur Herman Van Rompuy en niet verlegen om een forse
communautaire verklaring, zal zijn broer niet in de problemen brengen met
gespierde verklaringen. Dat zei de jongste van de broers dinsdag tijdens
het middagjournaal van de Franstalige zender RTL-TVi.
"Als ik mij over bepaalde dingen zal uitlaten, dan zal ik er rekening
moeten mee houden dat men zal proberen in mijn voorstellen interpretaties
te vinden die mijn broer in problemen kunnen brengen. En dat wil ik tegen
elke prijs vermijden. Mijn rol zal dus ook veranderen", zei de
CD&V-politicus uit Zaventem.
Detail, op dat moment gleden tijdens de nieuwsuitzending de beelden
van Eric Van Rompuy door het beeld, gekleed in geel fietstruitje met het
opschrift "Splits BHV nu" dat hij tot vorig jaar droeg tijdens de
Gordel.

Nog een toegeving : Broer Eric moet zijn bakkes houden in de Vlaamse rand!

Hoe kan je je kiezers nog meer verloochenen?
Ach wat een komedie allemaal! Die twee zakken zijn twee handen op 1 buik! A ludicrous diversion al jaaaaaaren aan een stuk. Zalig zijn de simpelen van geest...
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 15:19   #28
Heel-Nederlander
Burgemeester
 
Heel-Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2008
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 537
Standaard

Nee Felix, dat zou ik inderdaad niet leuk vinden. Maar als het een manier was om mijn land uit het slob te trekken? Ik bedoel met die stemmingen eigenlijk dat een Franstalige inwoner van Kraainem zelf kan besluiten of hij op het Vlaamse óf het Waalse parlement stemt. Walen kunnen zo niet in het Vlaamse parlement, en visa versa. Op federaal niveau zal dit slechts een minieme verschuiving teweeg brengen toch?
Heel-Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 15:20   #29
Spinoza
Minister-President
 
Spinoza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Locatie: Breda
Berichten: 5.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Welk voordeel hebben de Franstaligen dan bij de huidige situatie? Dat de zaak verder verrot? Dat de Waalse/Vlaamse/Belgische economie/samenleving verder achteruit boert omdat ze hun lot niet in eigen handen willen/kunnen nemen? Dat de kas uiteindelijk steeds leger wordt?
Wat ik bedoelde, was dat we nog maar aan het begin van de economische crisis staan. Ieder land, zelfs het sterk gefederaliseerde Belgie, heeft nu een daadkrachtige regering nodig die maatregelen kan nemen. Hoe langer men wacht, des te nijpender de situatie wordt. De franstaligen hoeven dus slechts te wachten en tegen te houden. Meer en meer zul je Vlaamse politici nu horen zeggen dat er belangrijkere zaken zijn dan het communautaire gezever. En daarom tikt de tijd in het voordeel van de franstaligen. De economische crisis is een zege voor de belgicisten, want een Vlaming maakt zich op het moment meer zorgen over z'n baan.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 15:23   #30
Heel-Nederlander
Burgemeester
 
Heel-Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2008
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 537
Standaard

Spinoza, je hebt helemaal gelijk. Maar toch denk ik niet dat Vlaamse politici op federaal niveau zo snel hun hand in het vuur zullen steken. Ze hebben ondanks alles toch rekening te houden met een Vlaamse nationalistische achterban van rond de 40% nietwaar? Zo snel kúnnen ze gewoonweg niet toegeven, dat zou tot rellen leidden en zware onrust in heel Vlaanderen.
Heel-Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 15:37   #31
Felix (be)
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 3 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heel-Nederlander Bekijk bericht
Spinoza, je hebt helemaal gelijk. Maar toch denk ik niet dat Vlaamse politici op federaal niveau zo snel hun hand in het vuur zullen steken. Ze hebben ondanks alles toch rekening te houden met een Vlaamse nationalistische achterban van rond de 40% nietwaar? Zo snel kúnnen ze gewoonweg niet toegeven, dat zou tot rellen leidden en zware onrust in heel Vlaanderen.
Dat van die rellen is overdreven, maar bij sommige mensen zit het ongenoegen over een uitblijvende staatshervorming en de anti-Vlaamse en ik durf zelfs schrijven anti-Belgische houding van de Franstalige politieke klasse diep. Ik heb het idee zelfs vooral bij mensen met een submodaal inkomen. "We" willen gewoon veel meer inspraak hebben in wat er met "onze" centen gebeurt, aangezien Franstaligen en Nederlandstaligen over tig zaken een ander beleid willen voeren. Is voor mij onbegrijpelijk dat de Franstalige politici dat mordicus willen tegenhouden.

En dat van die economische crisis is helaas maar al te waar. Beter een krachtdadige overheid dan geen overheid, maar wie de illusie koestert dat de overheid de crisis kan stoppen vergist zich schromelijk. Is durf zelfs beweren dat ze er niet alleen weinig van snappen, maar dat ze in grote mate medeschuldig aan zijn (oa door gebrek aan een billijke controle van de financiële wereld; in het geval van België oa ook door een schandalig slecht financieel beleid; in het geval van Nederland oa ook doordat ze de aanstormende problemen op de hypotheek- en huizenmarkt nog altijd grotendeels ontkennen. Ik wil hier verder niet op ingaan. Ik discussieer hier liever over met traders - zie bv de voor iedereen toegankelijke tradersbox van www.usmarkets.nl)

Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 december 2008 om 15:38.
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 16:49   #32
Seg schat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Berichten: 357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Wat ik bedoelde, was dat we nog maar aan het begin van de economische crisis staan. Ieder land, zelfs het sterk gefederaliseerde Belgie, heeft nu een daadkrachtige regering nodig die maatregelen kan nemen. Hoe langer men wacht, des te nijpender de situatie wordt. De franstaligen hoeven dus slechts te wachten en tegen te houden. Meer en meer zul je Vlaamse politici nu horen zeggen dat er belangrijkere zaken zijn dan het communautaire gezever. En daarom tikt de tijd in het voordeel van de franstaligen. De economische crisis is een zege voor de belgicisten, want een Vlaming maakt zich op het moment meer zorgen over z'n baan.
Guy Tegenbos van De Standaard vroeg zich af hoe één regering twee verschillende landen kan regeren (hij bedoelde hiermee dat Vlaanderen en Wallonië op elk gebied maar dan ook op elk gebied totaal verschillend zijn).

Hoe kan, vroeg hij zich verder af, een regering bvb België én Nederland besturen...

En vermoedelijk heeft hij... gelijk...
Seg schat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 17:34   #33
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Wat ik bedoelde, was dat we nog maar aan het begin van de economische crisis staan. Ieder land, zelfs het sterk gefederaliseerde Belgie, heeft nu een daadkrachtige regering nodig die maatregelen kan nemen. Hoe langer men wacht, des te nijpender de situatie wordt. De franstaligen hoeven dus slechts te wachten en tegen te houden. Meer en meer zul je Vlaamse politici nu horen zeggen dat er belangrijkere zaken zijn dan het communautaire gezever. En daarom tikt de tijd in het voordeel van de franstaligen. De economische crisis is een zege voor de belgicisten, want een Vlaming maakt zich op het moment meer zorgen over z'n baan.
Of voor meer bevoegdheden voor de gewesten!!

Als de Walen niet willen onderhandelen over bepaalde bevoegdheden die dringend nodig zijn voor de welvaart van Vlaanderen, denk je dan dat de Vlamingen zullen laten begaan??

Ik denk eerder dat die economische regressie een oorzaak zal zijn van meer zelfstandige maatregelen door Vlaanderen, wat de facto meer scheiding zal betekenen .

Als het echt heel erg wordt , kunnen ze ook de transferts naar Wallonië voor eigen gebruik aanwenden , wat ineens een andere basis aan de onderhandelingen zal geven.

Ik zie die economische regressie eerder als een bondgenoot voor de staatshervorming dan als een rem.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 17:44   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Ik wil even terugkomen op het onderwerp van de draad.

Het is bijna niet te geloven ! Het kan nog een verkeerde interpretatie zijn van de joernalist, in de haast van de verslaggeving van de gebeurtenissen.

Tot voor twee weken werd in het Vlaamse parlement wel honderd keer gezegd door de tsjeven aldaar, dat er niet onderhandeld zou worden, maar dat het "dossier" zijn parlementaire weg verder zou afleggen ....

Panlat Van Rompui is natuurlijk een politikus van de oude slag, die zijn dag niet goed is, als ie niet onderhandeld heeft met de franstaligen, waarbij hij een forse toegeving gedaan heeft in ruil voor een dode mus ....
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 17:48   #35
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Vlaanderen staat min of meer met de rug tegen de muur. Geen enkel land kan het zich in deze tijden veroorloven om geen regering te hebben. De tijd tikt in het voordeel van de franstaligen.
we hebben een regering in Vlaanderen hoor....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 17:49   #36
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.681
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wil even terugkomen op het onderwerp van de draad.

Het is bijna niet te geloven ! Het kan nog een verkeerde interpretatie zijn van de joernalist, in de haast van de verslaggeving van de gebeurtenissen.

Spijtig genoeg niet. Daarjuist in het extra journaal herhaalde men nog maar eens dat in het regeerakkoord staat dat men gaat onderhandelen over BHV.

Weet er iemand of er nog 1 belofte overschiet die de CD&V niet heeft laten vallen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 17:50   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.681
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Panlat Van Rompui is natuurlijk een politikus van de oude slag, die zijn dag niet goed is, als ie niet onderhandeld heeft met de franstaligen, waarbij hij een forse toegeving gedaan heeft in ruil voor een dode mus ....


Panlat Van Rompuy is rampzalig voor Vlaanderen!!!!!

Een Vlaamse minderheid in de federale regering ( moest men maar eens proberen met de Franstaligen ) , onderhandelen over BHV, wat komt er nog van toegevingen?

Uitbreiding van Brussel misschien?

Laatst gewijzigd door daiwa : 30 december 2008 om 17:56.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 17:57   #38
pinarello
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 december 2008
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Dit is anders ook een open brief die kan tellen, en de nagel op de kop.


http://www.nuverkiezingen.org/
pinarello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 18:13   #39
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Panlat Van Rompuy is rampzalig voor Vlaanderen!!!!!

Een Vlaamse minderheid in de federale regering ( moest men maar eens proberen met de Franstaligen ) , onderhandelen over BHV, wat komt er nog van toegevingen?

Uitbreiding van Brussel misschien?
ja... hierjuist op het journaal blijkt dat de franstaligen de uitbreiding van brussel en dergelijke als "parallel" met de gemeenschapsdialoog willen, met o.a. ook een onderhandelde oplossing voor BHV en nog zo debiele zaken
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 18:22   #40
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
ja... hierjuist op het journaal blijkt dat de franstaligen de uitbreiding van brussel en dergelijke als "parallel" met de gemeenschapsdialoog willen, met o.a. ook een onderhandelde oplossing voor BHV en nog zo debiele zaken
Mag ik hieruit afleiden dat de Franstaligen de uitbreiding van Brussel als voorwaarde stellen om verder te praten?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be