Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2016, 13:04   #21
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul de sterfhuisconsulent

vind dit ook een belangrijk discussie punt
Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht

Maar wordt de bedrijvigheid in uw constructies nu verdergezet met de werknemers of wordt ze stopgezet? Want je beroemt je erop de werknemers hun job te redden. Dan wordt er toch een doorstart gemaakt, waaronder er verder RSZ verschuldigd is?


Lees op dit forum in het alternatief woordenboek het verschil tussen doorstart en sterfhuisconstructie.

In een sterfhuisconstructie wordt er altijd een nieuwe vennootschap gecreeerd in een doorstart is dit niet altijd het geval ,het handelsfonds kan worden gekocht van de curator door een derde firma die het opneemt in haar activa.

Maar quid ,ingeval van de sterfhuisconstructie van de fabriek is er dus een nieuwe vennootschap opgericht die het handelsfonds kocht. Deze nieuwe vennootschap heeft uiteraard een andere handelsregister (ze is nieuw) . De RSZ schuld die dan ontstaat moet betaald worden door de nieuwe vennootschap. De overnemer is dus van al de oude RSZ schuld vanaf en tevens van de BTW en de belastingen en van al zijn leveranciersschulden.
Dus ook al de leveranciers zijn de pienuit
Maar nu komt het : gezien je niet verder kan werken zonder die leveranciers moet je deze dus gedeeltelijk (haircut) betalen via de nieuwe vennootschap.
Technisch juridisch is dit normaal onmogelijk omdat dit het breken van de samenloop is en dus de openbare orde en dus BAK.
Alleen heb ik met mijn wiskunde hier weer een waterdichte combinatoric opgevonden om dit toch te doen en uit de BAK te blijven.

Straf he : de leveranciers worden dus wel betaald (gedeeltelijk)
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 13:31   #22
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

en dit mag zeker niet ontbreken , das kort uitgelgd wat ik doe


Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht

Ge moogt gerust zijn.....

Jarenlang begeleidde Van der Es noodlijdende bedrijven. In plaats van de vennootschappen voor een faillissement naar de Rechtbank van Koophandel te verwijzen, zorgde Van der Es bij middel van vereffeningsprocedures voor een zachte landing. Leveranciers werden doorgaans betaald. De overheid bleef meestal in de kou. Vele bedrijfsleiders begonnen achteraf gewoon onder een andere bedrijfsnaam opnieuw met hun activiteiten.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...209732-534.art

Ja dat is het ,de nagel op de kop .Dat is een sterfhuisconstructie niet meer en niet minder. En daarom de draad is het maatschappelijk aanvaardbaar.
ik ben toen aangehouden omdat men toen de mening was toegedaan dat mijn sterfhuisconstructies het omzeilen van de openbare orde was. Namelijk de faillissementswetgeving. ik had dus al die bedrijven moeten laten failliet gaan. Later werd al het geen ik deed wet !!! en alle advocaten doen nu doorstarten, deficitaire vereffeningen ,WCO 's en de faillissement wet is nu van dwingend recht en niet meer van openbare orde.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 17 september 2016 om 13:32.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 13:55   #23
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

(tijd) - Het parket van Mechelen heeft Paul van der Es en Marc de Belie onder aanhoudingsmandaat geplaatst. Van der Es kwam herhaaldelijk in het nieuws als vereffenaar van bedrijven. Met sterfhuisconstructies zocht hij voor tal van noodlijdende bedrijven een zachte landing. Eens schoongemaakt gingen de bedrijven failliet en keken de curatoren aan tegen een lege doos. Alles gebeurde volgens Van der Es volledig binnen het kader van de wet. Alleen, die wet vertoonde nogal wat hiaten. Paul van der Es en zijn Centrum ter Preventie van Falingen (CPF) kwamen de afgelopen jaren geregeld in het nieuws als begeleider bij de vereffening van bedrijven. Onder meer de vereffening van de voormalige ODB-groep rond de familie Op de Beeck stond op zijn conto. Vorig jaar hielp Van der Es de Antwerpse zakenman Bob van Laer bij de zachte landing van de beheersvennootschap Cethab van het hotel La Réserve in Knokke. De vereffeningsgoeroe dook op in het spraakmakende faillissement van de Harelbeekse betontegelproducent Terrazzo. Hier haalde hij zich de banbliksems op de hals van de vakbonden.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...209603-534.art
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ROEIBOOT.jpg‎
Bekeken: 111
Grootte:  160,6 KB
ID: 104094  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 17 september 2016 om 14:08.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 15:08   #24
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul de sterfhuisconsulent

Mijn opleidingen zijn vooral bedoeld voor bedrijfsleiders als strategisch management.

Ik ben van oordeel dat iedere bedrijfsleider net zoals een piloot moet leren noodlandingen maken. Elke piloot moet dit doen om de 6 maanden en men wacht niet tot hij crashed om deze opleiding te geven.

Het idee is dus een vorming te geven om de bedrijfsleiders te leren noodlandingen maken ,wij vinden dat dit net zo noodzakelijk is als leren een bedrijf te leiden (vliegen in termen van een piloot)

Dus niet leren vliegen maar weten hoe je een noodlanding doet .lees alle kranten van de laatste maand ,een bedrijfsleider die dat niet kent is een vogel voor de kat. Binnen 5 jaar is dit een verplicht vak in management opleiding.
Zou jij je veilig voelen bij een piloot die nog nooit zo een opleiding heeft gevolgd, of erger nog die opleidingen worden gewoon niet gegeven !!
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  noodlanding.jpg‎
Bekeken: 106
Grootte:  312,4 KB
ID: 104096  

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 19:48   #25
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul De Sterfhuisconsulent

IEDEREEN KO ??

Komt er nog repliek of lig je allemaal uitgeteld ??

Geen enkel jurist meer gezien of gehoord vanaf ik mijn wiskunde op het forum zette !
Of ze liggen knock out of ze zijn dag en nacht aan het wiskunde studeren.

Voor zij die nieuw zijn op dit onderwerp ,het gaat over deze wiskunde :

http://juridischeconstructies.blogspot.be/
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 17 september 2016 om 20:15.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 23:23   #26
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Deze persoon heb ik 1 maal ontmoet en wilde dit testimonie hier op het forum plaatsen. Zoals u weet is er een ledenstop en heeft hij het dan op een ander forum gezet met als gevolg dat hij geband werd. Gezien men op politics ruimer denkt zet ik zijn tekst hier onderaan.Voor zij die moesten denken dat ik dit zelf heb bedacht via een nick, kan ik U alle bewijzen per pb zenden. Ook kan men laten nazien of een zekere Eric zich geregistreerd heeft jongstleden.

Ik heb die Paul van der Es/sterfhuisconsulent nu een tijdje gevolgd. Het probleem met die man is, dat wanneer men hem niet kent, men een verkeerd oordeel zal vellen omtrent hoe hij zich profileert en hoe abominabel hij het schrijven van zijn moeders taal beheerst.
Ik ken hem van een enkel dossier dat hij overigens verbazend rimpelloos-, snel- en efficiënt tot een zeer goed einde bracht. Met alle lof.
Het wonderlijke is, dat wanneer hij tegenover je zit, je geen enkele taalfout hoort.
En luisteren kan hij als de beste, wanneer een probleem aan hem voorgelegd wordt. Zonder te interrumperen.
Interpunctie- en grammatica in geschrift is zijn ding totaal- en zonder gêne niet…
Hij ziet er ook het belang niet van in…gaat er zelfs prat op(hij vertaalt dit gebrek zelfs naar een ‘handelsmerk’) - ieder zijn meug zeggen wij in Nederland…
Omdat ’s-mans onbevangenheid mij eigenlijk wel sympathiek is, heb ik hem getracht uit te leggen dat men, aldus doende, verkeerd wordt beoordeeld.
Ik heb getracht hem stapsgewijs te helpen, te beginnen met: eerst komma, dan spatie, met een deadline van één week.
Ondanks bereidwillig luisteren, soms proberen(wat lukte), bleek dit uiteindelijk toch een vruchteloze inspanning en ik ben er dan ook maar mee gestopt.
Vol onbegrip, want, wát is daar nu zo moeilijk aan? Dat kan een kind van 5 jaar zelfs leren.
Mijn conclusie is dat het hem eenvoudigweg niets interesseert. Maar dan ook n�*ets.
Hij besteedt uitsluitend energie aan dingen die de kern raken van hetgeen hij te melden heeft.
Geen ambitie is er voor taalkundige profilering noch -perfectie, eelt op zijn ziel voor negatief commentaar en kritiek(het verdriet hem geenszins), volledig gebrek aan empathie, narcist dus in hart en nieren met provocerende flamboyance…
Nu, ik vroeg mij af, is dat dan erg? Als hij dat graag doet zo, laat hem zo doen…
Forumlezers, u moet weten, ik stoor mij mateloos aan deze dingen, indachtig ‘simplex sigilum veri’.
Welnu, ik heb besloten het maar niet meer op te merken en mij ervoor af te sluiten(dat is moeilijk als je zo niet bent geprogrammeerd), en er doorheen te zien, met steeds in gedachten het verwoordde in de openingsalinea van dit schriftuur. Zijn professionaliteit is tenslotte ongeëvenaard.
Uiteindelijk ga je nog van zo’n man houden ook zelfs. Ik zou hem missen wanneer hij zou stoppen…
dat zou een uniek fenomeen minder zijn…
Want, hoe kan men een genie zijn - beperkt tot de gingen die men nastreeft - en toch zó kind-ontwapenend uit de hoek komen(misschien omdat hij het �*s…kind…een kind savant(geen idiot savant))
Het provocatieve zit hem in de combinatie van ongeëvenaard zijn in zijn professionaliteit versus dat kind-achtig bezig zijn(maar je tenen gaan ervan krullen…)
Beste is om zich maar te concentreren op zijn liefde voor recht in combinatie met wiskunde, waarin hij, ik moet het nadrukkelijk toegeven, alle opponenten - zelfs van topkaliber -verslaat(shocking!).
de man is autodidact, dat mag, daar is niets op tegen, dat is zelfs heel eerbaar.
Des te opmerkelijk is zijn enorm idiom…en zijn onvrees voor academici.
Door zijn onorthodixiteit is hij in mijn ogen de beste sterfhuisconculent.
Zijn creativiteit is namelijk niet belemmerd door pre-condities, hij is zeer vrij van geest, een eigenschap die nodig is bij oorlog voeren, want, het beroep sterfhuisconculent uitoefenen betekent strijd aanbinden en je opponent volledig ‘outsmarten’(om te zegevieren, wat een opdrachtgever tenslotte verlangt(waar voor zijn geld)(én, hij máákt dat waar).
Hij kán het, hij dóet het.
Ik ga in ieder geval zijn eerste aangekondigde seminar bijwonen.
Die € 350,-- is mij dat wel waard, al was het maar om nadien de zaal ‘flabbergasted’ te verlaten.
Ik wil dat spektakel meemaken…
Heeft viv fijn geschreven
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 23:23   #27
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Deze persoon heb ik 1 maal ontmoet en wilde dit testimonie hier op het forum plaatsen. Zoals u weet is er een ledenstop en heeft hij het dan op een ander forum gezet met als gevolg dat hij geband werd. Gezien men op politics ruimer denkt zet ik zijn tekst hier onderaan.Voor zij die moesten denken dat ik dit zelf heb bedacht via een nick, kan ik U alle bewijzen per pb zenden. Ook kan men laten nazien of een zekere Eric zich geregistreerd heeft jongstleden.

Ik heb die Paul van der Es/sterfhuisconsulent nu een tijdje gevolgd. Het probleem met die man is, dat wanneer men hem niet kent, men een verkeerd oordeel zal vellen omtrent hoe hij zich profileert en hoe abominabel hij het schrijven van zijn moeders taal beheerst.
Ik ken hem van een enkel dossier dat hij overigens verbazend rimpelloos-, snel- en efficiënt tot een zeer goed einde bracht. Met alle lof.
Het wonderlijke is, dat wanneer hij tegenover je zit, je geen enkele taalfout hoort.
En luisteren kan hij als de beste, wanneer een probleem aan hem voorgelegd wordt. Zonder te interrumperen.
Interpunctie- en grammatica in geschrift is zijn ding totaal- en zonder gêne niet…
Hij ziet er ook het belang niet van in…gaat er zelfs prat op(hij vertaalt dit gebrek zelfs naar een ‘handelsmerk’) - ieder zijn meug zeggen wij in Nederland…
Omdat ’s-mans onbevangenheid mij eigenlijk wel sympathiek is, heb ik hem getracht uit te leggen dat men, aldus doende, verkeerd wordt beoordeeld.
Ik heb getracht hem stapsgewijs te helpen, te beginnen met: eerst komma, dan spatie, met een deadline van één week.
Ondanks bereidwillig luisteren, soms proberen(wat lukte), bleek dit uiteindelijk toch een vruchteloze inspanning en ik ben er dan ook maar mee gestopt.
Vol onbegrip, want, wát is daar nu zo moeilijk aan? Dat kan een kind van 5 jaar zelfs leren.
Mijn conclusie is dat het hem eenvoudigweg niets interesseert. Maar dan ook n�*ets.
Hij besteedt uitsluitend energie aan dingen die de kern raken van hetgeen hij te melden heeft.
Geen ambitie is er voor taalkundige profilering noch -perfectie, eelt op zijn ziel voor negatief commentaar en kritiek(het verdriet hem geenszins), volledig gebrek aan empathie, narcist dus in hart en nieren met provocerende flamboyance…
Nu, ik vroeg mij af, is dat dan erg? Als hij dat graag doet zo, laat hem zo doen…
Forumlezers, u moet weten, ik stoor mij mateloos aan deze dingen, indachtig ‘simplex sigilum veri’.
Welnu, ik heb besloten het maar niet meer op te merken en mij ervoor af te sluiten(dat is moeilijk als je zo niet bent geprogrammeerd), en er doorheen te zien, met steeds in gedachten het verwoordde in de openingsalinea van dit schriftuur. Zijn professionaliteit is tenslotte ongeëvenaard.
Uiteindelijk ga je nog van zo’n man houden ook zelfs. Ik zou hem missen wanneer hij zou stoppen…
dat zou een uniek fenomeen minder zijn…
Want, hoe kan men een genie zijn - beperkt tot de gingen die men nastreeft - en toch zó kind-ontwapenend uit de hoek komen(misschien omdat hij het �*s…kind…een kind savant(geen idiot savant))
Het provocatieve zit hem in de combinatie van ongeëvenaard zijn in zijn professionaliteit versus dat kind-achtig bezig zijn(maar je tenen gaan ervan krullen…)
Beste is om zich maar te concentreren op zijn liefde voor recht in combinatie met wiskunde, waarin hij, ik moet het nadrukkelijk toegeven, alle opponenten - zelfs van topkaliber -verslaat(shocking!).
de man is autodidact, dat mag, daar is niets op tegen, dat is zelfs heel eerbaar.
Des te opmerkelijk is zijn enorm idiom…en zijn onvrees voor academici.
Door zijn onorthodixiteit is hij in mijn ogen de beste sterfhuisconculent.
Zijn creativiteit is namelijk niet belemmerd door pre-condities, hij is zeer vrij van geest, een eigenschap die nodig is bij oorlog voeren, want, het beroep sterfhuisconculent uitoefenen betekent strijd aanbinden en je opponent volledig ‘outsmarten’(om te zegevieren, wat een opdrachtgever tenslotte verlangt(waar voor zijn geld)(én, hij máákt dat waar).
Hij kán het, hij dóet het.
Ik ga in ieder geval zijn eerste aangekondigde seminar bijwonen.
Die € 350,-- is mij dat wel waard, al was het maar om nadien de zaal ‘flabbergasted’ te verlaten.
Ik wil dat spektakel meemaken…
Heeft viv fijn geschreven
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 09:03   #28
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Heeft viv fijn geschreven
Ik wou dat ze dat zo kon ,maar die eric bestaat echt en het is de man die ik ontmoet heb in de sterfhuisconstructie die ik gedaan heb rechtstreeks op het juridisch forum ,hij is gebannen geweest voor het plaatsen van deze tekst op het seniorennet omdat men dacht dat ik het was maar nadat hij alle bewijzen had opgezonden dat dit niet klopt is zijn ban dan opgeheven. Hij is ook al weken geregistreerd hier op politics maar heeft mij een mail gezonden dat hij geen bevestigingsmail ontvangen heeft. Kan je mij een e mail opgeven in mijn pb waar ik deze bewijzen kan naar toe zenden ,of kan er iemand van het forum die je vertrouwd mij zijn e mail adres op mijn pb zetten.
Gaan we weer een vaudeville krijgen over een zogenaamde nick van mij ? mij goed dat brengt veel leven in de brouwerij en verdeeld dit forum dan weer in believers en nonbelievers
Allez wie gelooft in een nick ,wie gelooft dat het vivi is en wie gelooft dat het echt is en dat die man wel degelijk een Nederlander is ,wonende in Hilversum en geprobeerd heeft deze testimonia zelf hier te plaatsen ??
Als je had kunnen registreren hier op politics zou je allen al zijn afgemaakt door de studenten en studentes van het groepje rond Maxima .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ongelovigethomas.jpg‎
Bekeken: 103
Grootte:  106,0 KB
ID: 104101  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 september 2016 om 09:04.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 09:20   #29
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul De Sterfhuisconsulent

VEAUDEVILLE

Ik vraag beleefd langs deze weg aan de moderator en beheerder om de inschrijving van ERIC van der Ven alsnog te bevestigen zodat hijzelf hier op dit forum kan bewijzen dat hij niet vivi is.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ongelovigethomas.jpg‎
Bekeken: 106
Grootte:  106,0 KB
ID: 104102  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 september 2016 om 09:20.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 10:37   #30
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 11:07   #31
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul de sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
kan van mijn tegenstanders ook gezegd worden
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 19:47   #32
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent.

Ingenieur Eric Van der Ven

Eric is een van de zoveel ingenieurs die totaal overdonderd was van mijn autodidactische kennis van wiskunde.
Ook hij kende totaal het bestaan niet van abstracte wiskunde zoals 99 procent van de ingenieurs.
Hij heeft een brainstorm met advocaten en curators meegemaakt om zijn vriend te helpen en was totaal onderste boven van mijn aanpak van wiskunde/recht ,de bij geroepen advocaten en curator en boekhouder trouwens ook.
Daarom verstaat hij de aanvallen op mijn persoon niet en wordt er zelfs een beetje kwaad van.
Ik heb hem niet gevraagd deze testimonia te doen ,hij was de forum kritiek op mij zo beu als kou pap.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  sluitingpsz3.jpg‎
Bekeken: 113
Grootte:  369,7 KB
ID: 104110  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 september 2016 om 19:47.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 20:31   #33
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Waarvoor moest hij zitten ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 21:30   #34
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ik wou dat ze dat zo kon ,maar die eric bestaat echt en het is de man die ik ontmoet heb in de sterfhuisconstructie die ik gedaan heb rechtstreeks op het juridisch forum ,hij is gebannen geweest voor het plaatsen van deze tekst op het seniorennet omdat men dacht dat ik het was maar nadat hij alle bewijzen had opgezonden dat dit niet klopt is zijn ban dan opgeheven. Hij is ook al weken geregistreerd hier op politics maar heeft mij een mail gezonden dat hij geen bevestigingsmail ontvangen heeft. Kan je mij een e mail opgeven in mijn pb waar ik deze bewijzen kan naar toe zenden ,of kan er iemand van het forum die je vertrouwd mij zijn e mail adres op mijn pb zetten.
Gaan we weer een vaudeville krijgen over een zogenaamde nick van mij ? mij goed dat brengt veel leven in de brouwerij en verdeeld dit forum dan weer in believers en nonbelievers
Allez wie gelooft in een nick ,wie gelooft dat het vivi is en wie gelooft dat het echt is en dat die man wel degelijk een Nederlander is ,wonende in Hilversum en geprobeerd heeft deze testimonia zelf hier te plaatsen ??
Als je had kunnen registreren hier op politics zou je allen al zijn afgemaakt door de studenten en studentes van het groepje rond Maxima .
Believers en non believers...

Asjeblieft zeg, 99% van de gebruikers hier geven geen reet om je geraaskal.
Die andere percent zitten je te trollen.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 21:43   #35
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ook hij kende totaal het bestaan niet van abstracte wiskunde zoals 99 procent van de ingenieurs.
Het valt steeds meer op dat ingenieurs en universitairen in het algemeen bijzonder weinig weten.
Tezelfdertijd moeten we vaststellen dat diezelfde categorie (hoogopgeleiden dus) vaak links-progressieve denkbeelden koesteren en dat de mannelijke exemplaren doorgaans onderdanige en zeer onzekere betamannen zijn.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 21:43   #36
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht

Asjeblieft zeg, 99% van de gebruikers hier geven geen reet om je geraaskal.
Spreek voor uzelf a.u.b.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2016, 22:00   #37
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het valt steeds meer op dat ingenieurs en universitairen in het algemeen bijzonder weinig weten.
Tezelfdertijd moeten we vaststellen dat diezelfde categorie (hoogopgeleiden dus) vaak links-progressieve denkbeelden koesteren en dat de mannelijke exemplaren doorgaans onderdanige en zeer onzekere betamannen zijn.
Spreek voor jezelf aub
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 00:03   #38
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Spreek voor uzelf a.u.b.
Resistance is futile, you will be assimilated.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 07:24   #39
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard paul de sterfhuisconsulent

Den Bart is heel kwaad.

De beheerder van het juridisch forum is zeer kwaad omdat zijn naam is vermeld in deze draad (bericht 2 en 3)

Hij heeft me van zijn forum gebannen en nu ziet iedereen dat dit onterecht was, spijtig voor hem maar ik denk niet dat de beheerder van politics op zijn verzoek gaat ingaan.

Hierbij het relaas van die ban :

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=218
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 07:54   #40
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

Kan een autodidact een doctoraat titel behalen ?

Kan iemand die geen diploma's heeft met een origineel onderwerp toch doctoreren of is dit onmogelijk gezien hij geen promotor heeft?

Stel dat Einstein een autodidact was geen enkel diploma had maar wel zijn relativiteitstheorie had gepubliceerd in een vaktijdschrift , had hij als dan nog een doctoraat titel ontvangen ??

In de film 'a beautifull mind' is het duidelijk te zien dat dr Nash zelfs een nobelprijs economie ontvangt voor een geschriftje van nog geen 18 blz omdat het idee origineel was en door de business werd aanvaard en gebruikt.

Ikzelf heb in 1986-1988 op aanraden van de professor wiskunde een thesis geschreven met als titel " Abstracte wiskunde toegepast op recht als mathematisch object"
Door dit werk (128 blz) heb ik de sterfhuisconstructie naar Belgisch recht ontdekt en in plaats van mijn werk te publiceren ben ik het gaan toepassen met het gevolg dat ik binnen het jaar miljonair was .

Later is deze thesis de basis van mijn betaalde opleidingen geweest aan 850 euro per deelnemer.

De slides van deze voordracht met de uitleg vind U nu op het net onder de titel 'gaat wiskunde en recht toch samen '

http://www.seniorennet.be/forum/view...512&highlight=

Als ik ze nu integraal publiceer en het blijkt te kloppen en toepasbaar kan ik dan zonder in het bezit te zijn van diploma's (heb enkel lager middelbaar) doctoreren ??

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233370

PAUL
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 08:08.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be