Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 mei 2018, 09:46   #1
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard Redouane Ahrouch, de enige die iets zinnigs te zeggen had in De Afspraak

Ik zag toevallig een fragment van het programma 'De Afspraak'.
Wat mij opviel is dat de enige die iets zinnigs te zeggen had in dat fragment de zogenaamd 'extreme' moslim Redouane Ahrouch was.
Wat deed de rest dan?
Wel, Bart Schols witteridderde zich bijna een ongeluk om de vrouwtjes te behagen terwijl Zuhal Demir het op een cités 'MEE WA IS UW PROBLEEM?' hield.
Voorwaar, de wijsheid kwam -en dat is niet de eerste keer- uit de mond van een oprechte moslim.
Ik citeer:

'Ik zie dat er veel over nutteloze dingen gepraat wordt.'

Nogal ja!

'Dat doet men om de Belgische bevolking gerust te stellen.'

Juist!

'Ik begrijp wat er gebeurt in België'.


Wij ook, Redouane. Uw tafelgenoten helaas niet!

'Ik hoop dat de mensen niet in de val trappen van linkse en rechtse partijen die de mensen bedriegen.'


Dat is exact wat die partijen doen: de mensen bedriegen.
Weeral juist!

Samengevat:
Redouane zegt dat we belazerd worden door het huidige politieke establishment.
En dat er iets aan het gebeuren is België wat hij begrijpt en andere politici kennelijk niet (groeiende macht en invloed van de islam).
Tot slot wees hij er fijntjes op dat sexy fotoshoots eigenlijk niet thuishoren in het parlement.

Nu daag ik jullie allemaal uit: ZOEK DE FOUT.

Zoek de leugen in zijn discours.

YOU CAN'T.


Onze politici en opiniemakers zijn zo waardeloos dat de enige wijsheid uit de mond van de moslim komt.

Stand van zaken in België, mei 2018.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 9 mei 2018 om 09:50.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 09:50   #2
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

als je een 'you can't' zo wil benadrukken dat je m in caps schrijft, is het efficiënter van ineens 'you cannot' te gebruiken, dat is daar speciaal voor bedoeld. Of het gewoon bij Nederlands houden natuurlijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 11:10   #3
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik zag toevallig een fragment van het programma 'De Afspraak'.
Wat mij opviel is dat de enige die iets zinnigs te zeggen had in dat fragment de zogenaamd 'extreme' moslim Redouane Ahrouch was.
Wat deed de rest dan?
Wel, Bart Schols witteridderde zich bijna een ongeluk om de vrouwtjes te behagen terwijl Zuhal Demir het op een cités 'MEE WA IS UW PROBLEEM?' hield.
Voorwaar, de wijsheid kwam -en dat is niet de eerste keer- uit de mond van een oprechte moslim.
Ik citeer:

'Ik zie dat er veel over nutteloze dingen gepraat wordt.'

Nogal ja!

'Dat doet men om de Belgische bevolking gerust te stellen.'

Juist!

'Ik begrijp wat er gebeurt in België'.


Wij ook, Redouane. Uw tafelgenoten helaas niet!

'Ik hoop dat de mensen niet in de val trappen van linkse en rechtse partijen die de mensen bedriegen.'


Dat is exact wat die partijen doen: de mensen bedriegen.
Weeral juist!

Samengevat:
Redouane zegt dat we belazerd worden door het huidige politieke establishment.
En dat er iets aan het gebeuren is België wat hij begrijpt en andere politici kennelijk niet (groeiende macht en invloed van de islam).
Tot slot wees hij er fijntjes op dat sexy fotoshoots eigenlijk niet thuishoren in het parlement.

Nu daag ik jullie allemaal uit: ZOEK DE FOUT.

Zoek de leugen in zijn discours.

YOU CAN'T.


Onze politici en opiniemakers zijn zo waardeloos dat de enige wijsheid uit de mond van de moslim komt.

Stand van zaken in België, mei 2018.
Enige wijsheid heb ik anders die man niet horen vertellen! Op geen enkele vraag gaf hij eigenlijk antwoord, en de interviewer had geen flauw idee welke kant hij op moest!

Het begon al bij de toelichting, omdat binnenkort moslims in de meerderheid zijn, moeten we de dialoog aangaan en dan hebben we de keuze tussen terroristen zoals IS of deze partij, die natuurlijk wel hetzelfde doel heeft, islam als grondslag voor de samenleving op ieder vlak.
Niemand ging hier op in!
Niemand vroeg" dus u streeft hetzelfde na als terroristen, namelijk islam die ons opgelegd zal worden, en wat ons rest is of op een vreedzame manier overheerst worden of met geweld? "
DE onwetendheid en onkunde van politici, professoren en interviewer maken dit tot een regelrechte klucht! Maar daarom verkondigt die meneer van de moslimpartij nog geen wijsheden, wel intimideert en dreigt hij en daar had het over moeten gaan!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 12:10   #4
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Enige wijsheid heb ik anders die man niet horen vertellen! Op geen enkele vraag gaf hij eigenlijk antwoord, en de interviewer had geen flauw idee welke kant hij op moest!

Het begon al bij de toelichting, omdat binnenkort moslims in de meerderheid zijn, moeten we de dialoog aangaan en dan hebben we de keuze tussen terroristen zoals IS of deze partij, die natuurlijk wel hetzelfde doel heeft, islam als grondslag voor de samenleving op ieder vlak.
Niemand ging hier op in!
Niemand vroeg" dus u streeft hetzelfde na als terroristen, namelijk islam die ons opgelegd zal worden, en wat ons rest is of op een vreedzame manier overheerst worden of met geweld? "
DE onwetendheid en onkunde van politici, professoren en interviewer maken dit tot een regelrechte klucht! Maar daarom verkondigt die meneer van de moslimpartij nog geen wijsheden, wel intimideert en dreigt hij en daar had het over moeten gaan!
Klucht? Wat verwacht je anders van vrt en consoorten?
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 12:15   #5
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Wat ik aan het einde van deze "de afspraak" kon besluiten is dat ik ZEKER op VB ga stemmen. Dergelijke individuen verdienen een ergere dood dan die je je ergste vijand kan toewensen. Hij kan duidelijk niet in België integreren, ondanks hij hier geboren is. Wel deporteren dan maar.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 12:32   #6
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Samengevat:
Redouane zegt dat we belazerd worden door het huidige politieke establishment.
En dat er iets aan het gebeuren is België wat hij begrijpt en andere politici kennelijk niet (groeiende macht en invloed van de islam).
Tot slot wees hij er fijntjes op dat sexy fotoshoots eigenlijk niet thuishoren in het parlement.

Nu daag ik jullie allemaal uit: ZOEK DE FOUT.

Zoek de leugen in zijn discours.

YOU CAN'T.


Onze politici en opiniemakers zijn zo waardeloos dat de enige wijsheid uit de mond van de moslim komt.

Stand van zaken in België, mei 2018.
Geen speld tussen te krijgen. Ik hoop dat hij veel stemmen krijgt met zijn partij.

Dat zal de andere partijen ertoe dwingen om het eindelijk terug te hebben over de werkelijkheid.

Net als de Deense sossen.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 12:35   #7
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Samengevat: Uitschot (vb+nva) heeft gewoon ander uitschot nodig om te scoren bij de verkiezingen, inhoudsloos als ze zijn.

Laatst gewijzigd door dpg : 9 mei 2018 om 12:46.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 12:40   #8
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Enige wijsheid heb ik anders die man niet horen vertellen! Op geen enkele vraag gaf hij eigenlijk antwoord, en de interviewer had geen flauw idee welke kant hij op moest!

Het begon al bij de toelichting, omdat binnenkort moslims in de meerderheid zijn, moeten we de dialoog aangaan en dan hebben we de keuze tussen terroristen zoals IS of deze partij, die natuurlijk wel hetzelfde doel heeft, islam als grondslag voor de samenleving op ieder vlak.
Niemand ging hier op in!
Niemand vroeg" dus u streeft hetzelfde na als terroristen, namelijk islam die ons opgelegd zal worden, en wat ons rest is of op een vreedzame manier overheerst worden of met geweld? "
DE onwetendheid en onkunde van politici, professoren en interviewer maken dit tot een regelrechte klucht! Maar daarom verkondigt die meneer van de moslimpartij nog geen wijsheden, wel intimideert en dreigt hij en daar had het over moeten gaan!
Mij viel vooral op dat Bart Schols een bijzonder zwakke beurt maakte.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 14:12   #9
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Wat ik aan het einde van deze "de afspraak" kon besluiten is dat ik ZEKER op VB ga stemmen. Dergelijke individuen verdienen een ergere dood dan die je je ergste vijand kan toewensen. Hij kan duidelijk niet in België integreren, ondanks hij hier geboren is. Wel deporteren dan maar.
Als iemand dus naar verandering streeft, is die persoon volgens u niet "geïntegreerd". De PvdA'er die meent dat we moeten breken met het huidig economisch systeem, is volgens u niet geïntegreerd en hoort gedeporteerd te worden.

Beseft u wel dat democratie inhoudt alsook onze grondwettelijke vrijheden?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 14:14   #10
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Enige wijsheid heb ik anders die man niet horen vertellen! Op geen enkele vraag gaf hij eigenlijk antwoord, en de interviewer had geen flauw idee welke kant hij op moest!

Het begon al bij de toelichting, omdat binnenkort moslims in de meerderheid zijn, moeten we de dialoog aangaan en dan hebben we de keuze tussen terroristen zoals IS of deze partij, die natuurlijk wel hetzelfde doel heeft, islam als grondslag voor de samenleving op ieder vlak.
Niemand ging hier op in!
Niemand vroeg" dus u streeft hetzelfde na als terroristen, namelijk islam die ons opgelegd zal worden, en wat ons rest is of op een vreedzame manier overheerst worden of met geweld? "
DE onwetendheid en onkunde van politici, professoren en interviewer maken dit tot een regelrechte klucht! Maar daarom verkondigt die meneer van de moslimpartij nog geen wijsheden, wel intimideert en dreigt hij en daar had het over moeten gaan!
Bange mensen zijn het die in termen van verbieden spreken als er een enkeling iets komt vertellen waarmee ze niet akkoord zijn. Ik heb ook niet gehoord dat de man sprak over "opleggen van de islam".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 14:25   #11
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Mij viel vooral op dat Bart Schols een bijzonder zwakke beurt maakte.
Hij deed het gewoon in zijn broek van de schrik voor dat islamitisch uitschot.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 15:38   #12
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hij deed het gewoon in zijn broek van de schrik voor dat islamitisch uitschot.
Waarom noem je die moslim 'uitschot'?
Die doet gewoon wat moslims (horen te) doen.
Je gaat een eekhoorn toch ook geen uitschot noemen omdat hij in een boom klimt?

Het uitschot, dat is het huidige machtsestablishment dat ervoor gezorgd heeft dat er hier nu honderdduizenden moslims zijn en dat er nog steeds dagelijks bijkomen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 16:56   #13
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Goed zo van die man (hij heeft lef), die mag zijn ideeën uit de doeken doen. Is het ook gelijk gedaan met die hysterie als er een VB'er komt spreken.

Denkbeelden kan je niet verbieden met politiek correcte poeha. Iedereen zijn lesje geleerd...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 17:11   #14
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Klucht? Wat verwacht je anders van vrt en consoorten?
De onkunde was meelijwekkend! Die journalist bakte er niets van en evenmin een andere gesprekspartner. Ondertussen ratelde die man met zijn moslimpartij maar door, zonder inhoudelijk enig antwoord te bieden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 17:13   #15
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Bange mensen zijn het die in termen van verbieden spreken als er een enkeling iets komt vertellen waarmee ze niet akkoord zijn. Ik heb ook niet gehoord dat de man sprak over "opleggen van de islam".
Dan moet u eens naar die uitzending van de afspraak kijken? Die man was duidelijk, je moet kiezen tussen mij en de partij of terroristen. Wat is dat volgens u , de menukaart?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 17:17   #16
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als iemand dus naar verandering streeft, is die persoon volgens u niet "geïntegreerd". De PvdA'er die meent dat we moeten breken met het huidig economisch systeem, is volgens u niet geïntegreerd en hoort gedeporteerd te worden.

Beseft u wel dat democratie inhoudt alsook onze grondwettelijke vrijheden?
Dit staat echt alles..wanneer die verandering het eind in zou houden van onze rechtstaat en democratie zou afschaffen, dan is hij maar bezig met " verandering"? Wat was Hitler volgens u, een " vernieuwer"?
Moet iemand u echt uitleggen dat er verschil is tussen de doelstellingen van deze politieke partij en een politicus die een nieuwe vorm van economie bepleit? Echt? Sorry maar wat doet u dan weer in dit soort discussies?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 17:32   #17
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.743
Standaard

12 jaar is nogal vlug voor een moslim meerderheid in België maar hij heeft misschien andere cijfers, ik schatte het op 30-40 jaar als realistisch. Voor de rest ben ik blij met elke moslim die z'n zegje doet op TV, dan moeten we het eens niet horen van een VB'r maar van een moslim zelf.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 17:38   #18
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Bange mensen zijn het die in termen van verbieden spreken als er een enkeling iets komt vertellen waarmee ze niet akkoord zijn. Ik heb ook niet gehoord dat de man sprak over "opleggen van de islam".
Wel van de Sharia, en dat lijkt me toch wel 'opleggen van de Islam'.

Zoiets als "we verbieden geen verkoop van alcohol behalve rond een moskee of moslim wijk"
'Wat als er overal moskees en moslim wijken zijn?'
"ja, dan is dat overal, maar het is niet verboden"
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 17:50   #19
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
12 jaar is nogal vlug voor een moslim meerderheid in België maar hij heeft misschien andere cijfers, ik schatte het op 30-40 jaar als realistisch. Voor de rest ben ik blij met elke moslim die z'n zegje doet op TV, dan moeten we het eens niet horen van een VB'r maar van een moslim zelf.
hij bedoelde Brussel
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2018, 17:59   #20
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik zag toevallig een fragment van het programma 'De Afspraak'.
Wat mij opviel is dat de enige die iets zinnigs te zeggen had in dat fragment de zogenaamd 'extreme' moslim Redouane Ahrouch was.
Wat deed de rest dan?
Wel, Bart Schols witteridderde zich bijna een ongeluk om de vrouwtjes te behagen terwijl Zuhal Demir het op een cités 'MEE WA IS UW PROBLEEM?' hield.
Voorwaar, de wijsheid kwam -en dat is niet de eerste keer- uit de mond van een oprechte moslim.
Ik citeer:

'Ik zie dat er veel over nutteloze dingen gepraat wordt.'

Nogal ja!

'Dat doet men om de Belgische bevolking gerust te stellen.'

Juist!

'Ik begrijp wat er gebeurt in België'.


Wij ook, Redouane. Uw tafelgenoten helaas niet!

'Ik hoop dat de mensen niet in de val trappen van linkse en rechtse partijen die de mensen bedriegen.'


Dat is exact wat die partijen doen: de mensen bedriegen.
Weeral juist!

Samengevat:
Redouane zegt dat we belazerd worden door het huidige politieke establishment.
En dat er iets aan het gebeuren is België wat hij begrijpt en andere politici kennelijk niet (groeiende macht en invloed van de islam).
Tot slot wees hij er fijntjes op dat sexy fotoshoots eigenlijk niet thuishoren in het parlement.

Nu daag ik jullie allemaal uit: ZOEK DE FOUT.

Zoek de leugen in zijn discours.

YOU CAN'T.


Onze politici en opiniemakers zijn zo waardeloos dat de enige wijsheid uit de mond van de moslim komt.

Stand van zaken in België, mei 2018.
Toch merkwaardig. Ik had net de in druk dat die Ahrouche de grootste waterval-wauwelaar was in gans het gezelschap. Blijkbaar is het een techniek die in moslim-kringen erg populair is en hen misschien wordt aangeleerd. De tegenstander in een debat pogen te verzuipen in een vloedgolf van woorden. Waarbij voortdurend van de hak op de tak wordt gesprongen. Abou Jaja is ook zulk een vloedgolf-debater. En wanneer je dan concreet op iets uit hun woorden-tsumami wenst in te gaan ben je verplicht van hen radicaal te onderbreken anders lukt het niet.

Laatst gewijzigd door quercus : 9 mei 2018 om 18:00.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be