Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 september 2018, 20:40   #21
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
In het tv-progtamma Pauw verklaarde de hoofdcommissaris van politie in Ansterdam gisteravond dat zijn personeel na alle observaties (nog) aan het overleggen was over de manier waarop ze de man zouden gaan aanhouden. Ze hadden de afgelopen jaren flink geoefend bij het CS om op te treden bij aanslagen met diverse wapens, ook messen. (Maar in dit geval hadden ze geen wapen gespot). 'Ze stonden op het punt om de man aan te houden' toen deze plotseling zijn mes pakte en begon mensen neer te steken. Na 9 seconden, bleek uit filmpjes van oplettende burgers, werd hij uitgeschakeld door één pistoolschot van de agenten. Laten we er niet omheen draaien. De agenten hebben het niet zien gebeuren en zijn op het tumult afgekomen. Zij waren er nog niet uit hoe ze het moesten aanpakken en wie de leiding had. Ze hadden geoefend op ingrijpen als een aanslag plaats vond of ná de aanslag, maar ze hadden niet geoefend op ingrijpen vóór de aanslag, op preventie van een aanslag. Ze waren nog in overleg over de rolverdeling.
In de Franse stations plegen de SOLDATEN géén overleg. Ze wéten WIE de leiding heeft en grijpen ONMIDDELLIJK in.
Dat is de normale gang van zaken.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2018, 12:08   #22
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Mijn opa is in repen gehakt plus ogen uitgestoken door moslims vlak na WO2, dit allemaal tijdens het voorlezen (lachend) uit de bijbel; moet ik als overlever dan maar wat moslims hun verdiende loon geven, zoals die Afghaan.

Meneer djoebidoedoe; ik weet niet of uw opmerking uit sarcasme is bedoeld; zoja dan kan ik deze vreemdsoortige opmerking enigszins plaatsen. Anders hoort mensen als u weg te rotten in een kerker of decennia behandeld te worden in een inrichting met de zwaarste medicijnen.


Maar bent u wel goed bij uw hoofd???!!!! Wat gebruikt u daar toch in Suriname waardoor u zo tekeer gaat?

Over de situatie van uw grootvader, kunt u daar even wat meer duiding over geven zodat ik kan begrijpen waarom u uw grootvader vergelijkt met die afghaan? Waar is dat juist gebeurd en was hij toen soldaat of kolonist?
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be