Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 april 2011, 17:24   #41
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Heb ik: geen probleem.
Nee tuurlijk niet, bekeerlingen hebben meer problemen met kerken in hun buurt..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 17:32   #42
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een aandachtshoer die zijn portet wou achterlaten.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 17:37   #43
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Niet echt, al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat er een lichte glimlach rond mijn lippen speelde toen ik van dit kattekwaad, van dit fait divers'eke kennisnam.
Maw ge hebt er alle plezier in. Fijn dat je toegeeft dat het hier om kattekwaad gaat.

Citaat:
Écht plezant zou het pas zijn geweest als het spreekgestoelte van de imam ondergraven was geweest, en hij tijdens zijn jihaatpreek op vrijdag in een bad vol varkensbloed terecht was gekomen, en het integraal op joetjoep zou worden uitgezonden

Maar goed; "alle beetje helpen zei de mug en ze piste in de zee."
Die arme mens heeft hier niks misdaan. Ik kan goed begrijpen dat iemand als u walgt van de islam maar wat ik niet begrijp is uw haat jegens een groep gelovigen.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 17:47   #44
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Die arme mens heeft hier niks misdaan. Ik kan goed begrijpen dat iemand als u walgt van de islam maar wat ik niet begrijp is uw haat jegens een groep gelovigen.
Degenen die geen identiteit hebben, proberen deze terug te vinden (indien ze er ooit eentje hadden) via een totale verkeerde weg: de andere. Als deze andere niet bestaat, dan weten ze niet eens wie ze zijn of wat ze willen.

Heb een beetje medelijden want zonder medelijden ga je het nooit begrijpen.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 17:47   #45
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Maw ge hebt er alle plezier in. Fijn dat je toegeeft dat het hier om kattekwaad gaat.
Plezier is een groot woord, maar er om wenen doe ik niet nee.

Citaat:
Die arme mens heeft hier niks misdaan. Ik kan goed begrijpen dat iemand als u walgt van de islam maar wat ik niet begrijp is uw haat jegens een groep gelovigen.
Als u nu eens echt wilt weten wat haat jegens een groep gelovigen is, raad ik u aan de forumwijsgeer eens te polsen. Die schijnt daar uitermate in bedreven te zijn.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 17:52   #46
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Degenen die geen identiteit hebben, proberen deze terug te vinden (indien ze er ooit eentje hadden) via een totale verkeerde weg: de andere. Als deze andere niet bestaat, dan weten ze niet eens wie ze zijn of wat ze willen.

Heb een beetje medelijden want zonder medelijden ga je het nooit begrijpen.
Voeg daar aan toe dat het net die mensen zijn die zoveel waarde hechten aan hun 'identiteit'. En deze dan ook beschermen tegen indringers (vreemdelingen).

(Heb je even tijd straks ofzo? Ik heb een vraagje waar jij misschien op kan antwoorden.)
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 18:00   #47
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Plezier is een groot woord, maar er om wenen doe ik niet nee.
Er is dan ook geen enkele reden om te huilen bij zulke zielige acties. Het verwondert me zelfs dat bepaalde mensen in deze draad dit soort acties verfoeien. Mensen waarvan je het net niet zou verwachten.

Hoe je het ook draait of keert. Er komen alsmaar meer en meer moslims bij. Dagelijks bekeren mensen zich tot de Islam, zelfs de mensen die ooit deze religie hebben proberen te bestrijden. Leer er dus mee leven.

Citaat:
Als u nu eens echt wilt weten wat haat jegens een groep gelovigen is, raad ik u aan de forumwijsgeer eens te polsen. Die schijnt daar uitermate in bedreven te zijn.
Ik snap je link niet tussen het bashen van gelovigen en filosoof. En veel doet dit er ook niet toe. U bent degene die er alle plezier in zou hebben mocht de imam het slachtoffer zijn geweest van zulke zielige acties.

Dat u de islam verafschuwt, oké. Dat u de gelovigen hierin meesleurt getuigt echt van een slechte wil.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 18:21   #48
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Er is dan ook geen enkele reden om te huilen bij zulke zielige acties. Het verwondert me zelfs dat bepaalde mensen in deze draad dit soort acties verfoeien. Mensen waarvan je het net niet zou verwachten.

Hoe je het ook draait of keert. Er komen alsmaar meer en meer moslims bij. Dagelijks bekeren mensen zich tot de Islam, zelfs de mensen die ooit deze religie hebben proberen te bestrijden. Leer er dus mee leven.
Ik kan ook prima met de islam leven - zolang die zich maar aan gene zijde van de Middellandse Zee houdt, dan hou ik me wel aan deze zijde.


Citaat:
Ik snap je link niet tussen het bashen van gelovigen en filosoof.
Goh, de grootste gggristenbashert van het forum en u snapt de link niet... Of zijn dat soms geen gelovigen misschien? Is men enkel gelovig als men de islam aanhangt, volgens u?

Citaat:
En veel doet dit er ook niet toe. U bent degene die er alle plezier in zou hebben mocht de imam het slachtoffer zijn geweest van zulke zielige acties.
Vroeger had ik een t-shirt met daarop de tekst "kill your local priest", zonder dat veel mensen daar aanstoot aan namen, laat staan dat me een proces wegens haatzaaierij werd aangedaan. Dat woord moest toen nog worden uitgevonden. Misschien moet ik maar eens met een t-shirt met daarop de tekst "kill your local imam" gaan rondlopen.
Bedankt voor het goeie idee!

Citaat:
Dat u de islam verafschuwt, oké. Dat u de gelovigen hierin meesleurt getuigt echt van een slechte wil.
Ik heb dan ook een zeer slecht karakter, vooral jegens de dingen en mensen die mijn manier van leven door hun gedachtegoed en aanwezigheid willen doen veranderen, bedreigen, of op enige andere wijze hun verderfelijke invloed willen doen uitoefenen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 18:46   #49
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Degenen die geen identiteit hebben, proberen deze terug te vinden (indien ze er ooit eentje hadden) via een totale verkeerde weg: de andere. Als deze andere niet bestaat, dan weten ze niet eens wie ze zijn of wat ze willen.
.
Perfecte beschrijving van de identiteitscrisis onder allochtoonse jongeren die zich bekeren tot het radicalisme..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:10   #50
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een aandachtshoer die zijn portet wou achterlaten.

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:18   #51
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Link naar het artikel:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...elinsart.dhtml

Onbekenden hebben heiligschennis gepleegd in een moskee in Lodelinsart (Charleroi).

Ze lieten een afgesneden varkenskop in de moskee achter met het opschrift:
"Hier rust Mahomet (Franse transciptie van Mohammed)"

De politie onderzoekt de zaak en de burgemeester gaat de verantwoordelijken van de lokale moslimgemeenschap ontmoeten.

Dit is nu het gevolg van de falende integratie van moslims.
Eindelijk tonen de mensen dat ze niks met de islam willen te maken hebben in hun eigen land.
Hopelijk zal deze moskee sluiten.
Jaja , ofwel was't 't waals belang ofwel zijn't "jongeren" ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:27   #52
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Ik hoop dat betogingen tegen de Islam in't vervolg vreedzamer en beleefder zullen zijn.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:29   #53
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dusox Bekijk bericht
Vreedzamer voor het arme varken?
Onder andere.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:31   #54
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Ik hoop dat betogingen tegen de Islam in't vervolg vreedzamer en beleefder zullen zijn.
Eerst aanbellen en dan de varkenskop binnensmijten???
Nu ja , aangezien het niet in Vlaanderen te doen is zult ge die oproep in 't Frans moeten doen ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:35   #55
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Ik hoop dat betogingen tegen de Islam in't vervolg vreedzamer en beleefder zullen zijn.
Ik vond dit anders nog behoorlijk vreedzaam en beleefd vergeleken met hoe betogingen tegen christenen of andere niet-islamiten in islamitische landen doorgaans verlopen.

Dáár gaan gewoon kerkgebouwen in de hens en worden christenen afgeslacht op het ogenblik dat er aan de andere kant van de wereld iemand ergens een tekeningske van mohammed maakt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:35   #56
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dusox Bekijk bericht
Vreedzamer voor het arme varken?
Meneer de dubbelnick komt zichzelf weer eens voor schut zetten.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:37   #57
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik vond dit anders nog behoorlijk vreedzaam en beleefd vergeleken met hoe betogingen tegen christenen of andere niet-islamiten in islamitische landen doorgaans verlopen.

Dáár gaan gewoon kerkgebouwen in de hens en worden christenen afgeslacht op het ogenblik dat er aan de andere kant van de wereld iemand ergens een tekeningske van mohammed maakt.
Dat is waar, maar we moeten ons niet verlagen tot zulk niveau. Laten we tonen dat we beter zijn, door gewoon vreemdzaam te betogen en de varkenskoppen bij de slager te laten.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:39   #58
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Dat is waar, maar we moeten ons niet verlagen tot zulk niveau. Laten we tonen dat we beter zijn, door gewoon vreemdzaam te betogen en de varkenskoppen bij de slager te laten.
U heeft gelijk: een varkenskop in een moskeet gooien, is als parels voor de zwijnen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:41   #59
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Meneer de dubbelnick komt zichzelf weer eens voor schut zetten.
Ik heb de indruk dat 'kleine' zus met uw nick aan het werken is, aangezien ik nog geen enkele deftige volwassen repliek bij u heb gezien heb sinds uw wederopstanding
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2011, 19:44   #60
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik kan ook prima met de islam leven - zolang die zich maar aan gene zijde van de Middellandse Zee houdt, dan hou ik me wel aan deze zijde.
Het punt is niet dat jij tevreden moet gesteld worden. Het punt is dat de islam overal thuishoort. Hier leven moslims en hier bekeren constant Nederlanders en Belgen tot de Islam. In de Qoran wordt dit mooi beschreven:

"Zij wensen God's licht door hun mond te doven, maar God zal Zijn licht vervolmaken, hoewel de ongelovigen er afkerig van zijn"

Citaat:
Goh, de grootste gggristenbashert van het forum en u snapt de link niet... Of zijn dat soms geen gelovigen misschien? Is men enkel gelovig als men de islam aanhangt, volgens u?
Dat zijn ook gelovigen inderdaad. En ik ben evengoed tegen christenbashers.

Citaat:
Vroeger had ik een t-shirt met daarop de tekst "kill your local priest", zonder dat veel mensen daar aanstoot aan namen, laat staan dat me een proces wegens haatzaaierij werd aangedaan. Dat woord moest toen nog worden uitgevonden. Misschien moet ik maar eens met een t-shirt met daarop de tekst "kill your local imam" gaan rondlopen.
De kans is groot dat mensen u zouden aanklagen. Dat u een hekel hebt aan het geloof daar kan ik inkomen. Dat u oproept tot het vermoorden van onschuldigen is walgelijk.

Citaat:
Bedankt voor het goeie idee!
Ik heb nog een idee. Wandel eens door de handelsstraat in Antwerpen. Of in bepaalde wijken in Den Haag, Amsterdam, Rotterdam.

Citaat:
Ik heb dan ook een zeer slecht karakter, vooral jegens de dingen en mensen die mijn manier van leven door hun gedachtegoed en aanwezigheid willen doen veranderen, bedreigen, of op enige andere wijze hun verderfelijke invloed willen doen uitoefenen.
Dat u een slecht karakter hebt was al langer dan vandaag duidelijk. U wilt alles en iedereen de wereld uithelpen dat uw mening niet deelt. Open je ogen en besef dat de zon niet uit uw kont schijnt en dat niet iedereen uw mening deelt, Sus.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 19 april 2011 om 19:48.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be