Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2018, 13:48   #381
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je de constructie van een inzwering via skype een hologram noemt,
hoe noem je dan de constructie van art. 155 Sp grondvod, waarmee een vice-minister van Rajoy de Fraquist een deelstaat bestuurt op een afstand van Madrid tot Barcelona?

Want zij durft zich niet te laten zien in Barcelona. Als Puigdemont laf is, dan is zij nog laffer.
En samen met haar ook Rajoy, die zich een keer heel onverwacht, maar goed omringd liet zien in Catalonië tijdens de kiesstrijd. Het heeft hem niet veel winst opgeleverd ...
grondvod

Ah zo een typisch vlaams woord. "Als het mij niet aanstaat noem ik het vuile woorden".

Fenomeen dat hoort bij mensen die evolutionair gezien afstammen van de Mollusca.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 16:08   #382
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
grondvod

Ah zo een typisch vlaams woord. "Als het mij niet aanstaat noem ik het vuile woorden".

Fenomeen dat hoort bij mensen die evolutionair gezien afstammen van de Mollusca.
Ge moet daar zoveel niet achter zoeken. Dat is gewoon de humor van mijn generatie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 20:04   #383
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
"Pandareus" & "Gipsy" zullen het misschien niet zo bedoeld hebben, maar ze zijn er toch maar in geslaagd:

als ik ooit nog ga stemmen, stem ik "Vlaams Belang".

Maar eigenlijk val ik nog liever dood.

https://www.youtube.com/watch?v=CPKq9sDIs2M
Gij hebt daar het volste recht toe. Van te stemmen bedoel ik. Doodvallen voor een mening is wat extreem.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be