Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2019, 19:19   #21
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Daarvoor moet je “De Smet” heten...
.

Laatst gewijzigd door Tavek : 1 december 2019 om 19:20.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2019, 19:26   #22
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Belgische staat moet ook VB een dotatie betalen...
Ik ben geen fan van Maingain maar ik moet toegeven: hij kan een redevoering geven "uit het hart" en zonder enig spiekbriefje !
De enige die ik dat (bijna) ook zag doen was Bart De Wever, enkele jaren terug: hij had een spiekbriefje ter grootte v.e. sigarettenblaadje dat hij krabbelde voor hij aan z'n speech begon.
Maingain word in dit sjoemel merk België steeds weer toegestaan dat hij van uit franstalige hoogte grove discriminerende verwijten maakt ten aanzien van mensen die leven op Vlaamse bodem. Daarom hoeft Maingain inderdaad geen spiekbriefje te hebben om hoffelijk te blijven.

Om niet over de schreef te gaan met verwijten gericht aan mensen die leven op Vlaamse bodem. Er is hier immers nooit TV of pers die zijn grove discriminerende taal vertaalt om duidelijkheid te brengen wat hij opstokend al decennia vrijelijk verkondigt in Franstalig lands deel. Iedere persoon die leeft op Vlaamse bodem word door Maingain steeds weer getatoeëerd als nazi gedrocht!

Terwijl als politieker van Vlaamse bodem ook maar iets dat neigt naar.... zelfs aantoonbare fouten door Franstaligen. Als aasgieren de media, de pers de boel opblaast als ongehoorde. Stapt sommigen zelfs onmiddellijk naar de raad van staten enz.

Twee maten en gewichten

Terwijl Maingain zijn theater opvoeringen altijd gebaseerd zijn op het onderdrukken en het vernietigen van Vlaanderen om Franstaligen financieel voordeel te bezorgen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be