Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 17:35   #361
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht

Bedankt hoor
Slaat op dezelfde, ze is alleen stukken autoritairder.
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:02   #362
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Indien een oproep voor een strenge aanpak van mensen die de wet overtreden een oproep tot geweld was, dan zou de hele rechterzijde van dit forum al verbannen zijn. Daarover gaat het dus niet. Toch grappig hoe sommigen door het bos de bomen niet meer zien.
Edina is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:24   #363
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

[quote=Edina;3026206]
Citaat:
Indien een oproep voor een strenge aanpak van mensen die de wet overtreden een oproep tot geweld was, dan zou de hele rechterzijde van dit forum al verbannen zijn. Daarover gaat het dus niet. Toch grappig hoe sommigen door het bos de bomen niet meer zien.
Indien een oproep voor een strenge aanpak van mensen die de wet overtreden een oproep tot geweld was, dan zou Edina ... dus zelf al een tijdje van dit forum verbannen moeten zijn. Toch grappig hoe sommigen plots opstootjes van geheugenverlies veinzen om hun onwil tot rechtlijnigheid en hun instemming met de oproep tot buitensporig geweld vanwege hun extreem agressieve linkse vriendjes te camoufleren.
Online is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:27   #364
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Indien een oproep voor een strenge aanpak van mensen die de wet overtreden een oproep tot geweld was, dan zou de hele rechterzijde van dit forum al verbannen zijn. Daarover gaat het dus niet. Toch grappig hoe sommigen door het bos de bomen niet meer zien.
Waarover gaat het dan wel Edina ???
Aangezien men hier alles met een korrel zout moet kunnen nemen , en alles een beetje afhangt van de eigen interpretatie zou ik zeggen dat snOOpy reclame kon gemaakt hebben voor insekticide...
U zal de post ook wel in originele vorm zien staan hebben . Kreeg u de neiging om naar buiten te lopen en gewelddaden te plegen ? Ik alvast niet ...Dat stond er trouwens niet hé ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:30   #365
Riksken
Parlementslid
 
Riksken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
Standaard

Allé alle, mannekes. Wie ligt er nu wakker van trutten en janetten.
Hetgeen je hier niet mag zeggen zeg je toch gewoon op straat, op café.................Veel meer impact.
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
Riksken is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:34   #366
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Waarover gaat het dan wel Edina ???
Aangezien men hier alles met een korrel zout moet kunnen nemen , en alles een beetje afhangt van de eigen interpretatie zou ik zeggen dat snOOpy reclame kon gemaakt hebben voor insekticide...
U zal de post ook wel in originele vorm zien staan hebben . Kreeg u de neiging om naar buiten te lopen en gewelddaden te plegen ? Ik alvast niet ...Dat stond er trouwens niet hé ...
Het gaat over oproepen tot geweld jegens een bevolkingsgroep. In het geval van sn00py was die bewuste bevolkingsgroep nogal ruim: allochtonen. Natuurlijk heeft niet iedereen die dat leest de neiging om naar buiten te lopen en gewelddaden tegenover allochtonen te plegen. Het volstaat dat één persoon daar gevolg aan geeft om problematisch te zijn. Dat snap je toch ook wel veronderstel ik? Er lopen jammer genoeg mensen rond die zo'n zaken als een aanmoediging beschouwen voor bepaalde daden. Het was overigens verre van de eerste keer dat sn00py opriep tot geweld.
Edina is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:34   #367
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Beste forumgebruikers,

Ik begrijp de ophef niet al te goed.
De bedoeling van het forum is duidelijk: debat over politieke en maatschappelijke ideologieën, stellingnames, strekkingen.......
Dat moet perfect mogelijk zijn
-binnen de lijnen van de wet
-binnen de lijnen van de hier gewenste forum-ettiquette

We bannen heus niemand voor ons plezier, maar veeleer voor het plezier van de meerderheid der forumgangers die wel op een normale wijze willen, en kunnen discussiëren.

Het verwondert me tevens enorm dat sommigen hier het jasje van verdediger der vrije meningsuiting aantrekken, terwijl ze zelf om de haverklap op bans aansturen van mededebaters, wanneer ze ook maar enigszins menen de wet of het forumreglement aan hun kant te hebben, liever dan het debat op normale wijze te voeren.

Wat ik ook bedenkelijk vind: het leedvermaak in iemands ban vanwegen sommige figuren die zelf zelden bijdragen tot zinnig debat, en veeleer zelfs hoofdzakelijk uit zijn op het provoceren van anderen, om hen te laten bannen.

Ik hoop dat diegenen die het schoentje past het aantrekken, en hun conclusies trekken.
Ik stel dan ook voor om deze totaal nutteloze discussie hier te beëindigen, en weer over te gaan tot datgene waarvoor we jullie dit forum aanbieden (cfr. supra)

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 26 oktober 2007 om 18:37.
Peter Johan is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:42   #368
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik dit eens een mooi antwoord vind van een moderator.
Herr Oberst is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:43   #369
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Hier gaat het ook over Manta :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het gaat over oproepen tot geweld jegens een bevolkingsgroep. In het geval van *a*was die bewuste bevolkingsgroep nogal ruim: VB-ers. Natuurlijk heeft niet iedereen die dat leest de neiging om naar buiten te lopen en gewelddaden tegenover VB-ers te plegen. Het volstaat dat één persoon daar gevolg aan geeft om problematisch te zijn. Dat snap je toch ook wel veronderstel ik? Er lopen jammer genoeg mensen rond die zo'n zaken als een aanmoediging beschouwen voor bepaalde daden. Het was overigens verre van de eerste keer dat *a* opriep tot geweld.

Citaat:
Oorspronkelijk bericht van Peter Johan :
Wat ik ook bedenkelijk vind: het leedvermaak in iemands ban vanwegen sommige figuren die zelf zelden bijdragen tot zinnig debat, en veeleer zelfs hoofdzakelijk uit zijn op het provoceren van anderen, om hen te laten bannen.
Online is offline  
Oud 26 oktober 2007, 18:46   #370
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik dit eens een mooi antwoord vind van een moderator.
Ik ook.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be