Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 april 2016, 06:32   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard Minste asielzoekers in zeven jaar

BRON

Detail tekst:

Citaat:
De voorbije maand hebben 1.374 mensen asiel aangevraagd in ons land. Het is al van februari 2009 geleden dat het er zo weinig waren. Als de instroom de komende maanden laag blijft, wil staatssecretaris Theo Francken (N-VA) het aantal opvangplaatsen afbouwen, schrijft Het Laatste Nieuws.
Of het geloofwaardig is wat de tekst blokletterde???

Al bij al zijn dat er nog steeds 1.374 tevéél.

Het Europese spreidingsplan is het kwaad zelf dus weet je maar nooit hoeveel men er nog verplicht zal moeten binnenhalen die ergens 'vastzitten?'

Ik verwonder er mij nog steeds over dat het in het prille begin van de invasie over Syrische 'oorlogsvluchtelingen' ging maar uiteindelijk stromen ze uit verschillende andere landen toe waar geen oorlog aan de gang is.

Hoog tijd dat die invasie op de EU eens een einde gaat nemen daar er veel landen waren waar ze al eerder hadden kunnen 'aankloppen' alvorens zomaar lukraak door te reizen om welke reden dan ook?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 06:49   #2
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het is uitermate positief dat dit cijfer zo laag is. Je kan verder altijd mekkeren dat het er te veel zijn maar in deze tijden is dit zeer positief nieuws en het beleid van Francken heeft er zeer zeker veel, om niet te zeggen alles, mee te maken.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 07:30   #3
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Heeft toch vooral te maken met de sluiting van de Balkan-route en de deal met Turkije?
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2016, 07:39   #4
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het is uitermate positief dat dit cijfer zo laag is. Je kan verder altijd mekkeren dat het er te veel zijn maar in deze tijden is dit zeer positief nieuws en het beleid van Francken heeft er zeer zeker veel, om niet te zeggen alles, mee te maken.
Volgens mij heeft de slechte doorstroming in het zuiden van Europa er meer mee te maken dan wat Theo doet.

Laatst gewijzigd door alberto : 6 april 2016 om 07:40.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be