Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 14 december 2019, 15:34   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard Onze cultuur wordt aangevallen ...

Citaat:
Onze cultuur wordt aangevallen, niet alleen door de ideologie van terroristen, maar ook door ‘onszelf’.Politiek-correcte mensen vinden de islam nog altijd ongevaarlijk en een godsdienst van vrede(de westerse vrede).
BRON

Dat is al een tijdje aan de gang dat er mensen zijn die de Islam een ongevaarlijke godsdienst vinden.

Doch daar wij de laatste tijden meer- en meer 'aangevallen' worden en de islam gewoon botst met wat wij (Europeanen) het al jaar- en dag gewoon zijn klopt er iets niet.

In extremis zouden wij ons de vraag kunnen stellen:

'Is er eigenlijk een klimaatprobleem of is er een migratieprobleem?'

De EUSSR moet kapot worden gemaakt voordat de EUSSR Europa kapotmaakt

Stof om even over na te denken of het allemaal maar in de wind slaan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 14 december 2019, 20:49   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Laatste tijden gaan de angstaanjagende artikels in stijgende lijn op het net maar toch ...

Heeft rechts gelijk en zal de Islamisering van Europa zal uitmonden in burgeroorlog!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 14 december 2019, 21:23   #3
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

stopdebankiers gaga zijn halve garen website
dpg is offline  
Oud 15 december 2019, 02:03   #4
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Onze cultuur wordt aangevallen, niet alleen door de ideologie van terroristen, maar ook door ‘onszelf’.Politiek-correcte mensen vinden de islam nog altijd ongevaarlijk en een godsdienst van vrede(de westerse vrede).

Dat is al een tijdje aan de gang dat er mensen zijn die de Islam een ongevaarlijke godsdienst vinden.

Doch daar wij de laatste tijden meer- en meer 'aangevallen' worden en de islam gewoon botst met wat wij (Europeanen) het al jaar- en dag gewoon zijn klopt er iets niet.

In extremis zouden wij ons de vraag kunnen stellen:

'Is er eigenlijk een klimaatprobleem of is er een migratieprobleem?'

Stof om even over na te denken of het allemaal maar in de wind slaan?
Mag dit wel worden gezegd??

Indien ik u was, zou ik snel deze topic wissen, een boetekleed aantrekken, uw spijt tonen, de straf ondergaan, en hopen voor het beste...


Ik zal u het voorbeeld geven.
Het klimaat is het probleem.
Het andere is een voetnoot, de enkeling, niets om u zorgen over te maken, is zelfs een verrijking voor ons, waarbij zelfs voor onze oude dag zal worden gezorgd door hen...
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 15 december 2019 om 02:05.
fbpolitics is offline  
Oud 15 december 2019, 02:05   #5
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
stopdebankiers gaga zijn halve garen website
Zelfs een liberaal als ex-premier Verhofstadt zei dat de islam niet past in een Westerse democratische samenleving.
daiwa is offline  
Oud 15 december 2019, 08:32   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Mag dit wel worden gezegd??

Indien ik u was, zou ik snel deze topic wissen, een boetekleed aantrekken, uw spijt tonen, de straf ondergaan, en hopen voor het beste...


Ik zal u het voorbeeld geven.
Het klimaat is het probleem.
Het andere is een voetnoot, de enkeling, niets om u zorgen over te maken, is zelfs een verrijking voor ons, waarbij zelfs voor onze oude dag zal worden gezorgd door hen...
.
Het waren best 'pikante' artikels die ik gepost heb.

Na het schrijven van de tekst ben ik zelfs direct over gegaan tot zelfkastijding.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 15 december 2019, 08:42   #7
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
BRON

Dat is al een tijdje aan de gang dat er mensen zijn die de Islam een ongevaarlijke godsdienst vinden.

Doch daar wij de laatste tijden meer- en meer 'aangevallen' worden en de islam gewoon botst met wat wij (Europeanen) het al jaar- en dag gewoon zijn klopt er iets niet.

In extremis zouden wij ons de vraag kunnen stellen:

'Is er eigenlijk een klimaatprobleem of is er een migratieprobleem?'

De EUSSR moet kapot worden gemaakt voordat de EUSSR Europa kapotmaakt

Stof om even over na te denken of het allemaal maar in de wind slaan?
Ik denk dat "ons" klimaatprobleem voor een groot deel opgelost zou worden als we de migratie een halt toe zouden roepen.

We zijn in België gewoon overbevolkt.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 15 december 2019, 09:09   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik denk dat "ons" klimaatprobleem voor een groot deel opgelost zou worden als we de migratie een halt toe zouden roepen.

We zijn in België gewoon overbevolkt.
Ik denk dat ook wel, België is volzet.

Deur dicht lijkt mij ook de beste optie.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 15 december 2019, 10:23   #9
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zelfs een liberaal als ex-premier Verhofstadt zei dat de islam niet past in een Westerse democratische samenleving.
De islam is iets dat nergens past. Zelfs niet in de islamlanden zelf want daar zijn ze er ook het slachtoffer van. Men maakt het begrip "godsdienstvrijheid" belachelijk en men haalt het onderuit door daar ook de islam bij te gooien!
Zo kun/kon je ook het nazisme een partij zoals een andere noemen...
andev is offline  
Oud 15 december 2019, 10:31   #10
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De islam is iets dat nergens past. Zelfs niet in de islamlanden zelf want daar zijn ze er ook het slachtoffer van. Men maakt het begrip "godsdienstvrijheid" belachelijk en men haalt het onderuit door daar ook de islam bij te gooien!
Zo kun/kon je ook het nazisme een partij zoals een andere noemen...
Alleen mag je dat laatste niet zeggen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 15 december 2019, 16:13   #11
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Wat vroeger is gebeurd , daarvoor moeten wij hier niet voor boeten !!
Wat onze voorouders hebben uitgespookt , daar wij dus geen zak mee te maken !!
Elke cultuur heeft z'n fouten , maar ja sommige zult zoiets doelbewust ontkennen !!
Moet de Westerse cultuur absoluut de grond in , en waarom ????
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 15 december 2019, 18:06   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Wat vroeger is gebeurd , daarvoor moeten wij hier niet voor boeten !!
Wat onze voorouders hebben uitgespookt , daar wij dus geen zak mee te maken !!

Elke cultuur heeft z'n fouten , maar ja sommige zult zoiets doelbewust ontkennen !!
Moet de Westerse cultuur absoluut de grond in , en waarom ????
En toch mogen wij er nu de 'vruchten' van plukken? (<-- door Sarcasmus mijn alter ego)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 15 december 2019, 20:43   #13
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Ze hebben ook goeie dingen gedaan , maar zoiets willen poliZiek correcten niet weten !!
!!!! FUCK POLITIEKE CORRECTHEID !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 15 december 2019, 21:28   #14
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Om te stellen dat de Nazi partij een partij was als andere moet men al een beperkte debiele idioot zijn en ook gevaarlijk. Op het forum blijkt regelmatig dat men gelijk had verheerlijking en banalisering van het nazisme onder strafrecht te plaatsen.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 15 december 2019 om 21:29.
Gipsy is offline  
Oud 15 december 2019, 21:32   #15
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Om te stellen dat de Nazi partij een partij was als andere moet men al een beperkte debiele idioot zijn en ook gevaarlijk. Op het forum blijkt regelmatig dat men gelijk had verheerlijking en banalisering van het nazisme onder strafrecht te plaatsen.
Tegenover de zogenaamde verheerlijking en banalisering van het nazisme hebben we onze poco's die verheerlijking en banalisering van de leugen voorstaan... Ik weet op het ogenblik echt niet welke kanker de erste is... of moet ik mij eerder afvragen welke kanker het eerste dodelijk zal blijken te zijn...
marie daenen is offline  
Oud 15 december 2019, 21:43   #16
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Tegenover de zogenaamde verheerlijking en banalisering van het nazisme hebben we onze poco's die verheerlijking en banalisering van de leugen voorstaan... Ik weet op het ogenblik echt niet welke kanker de erste is... of moet ik mij eerder afvragen welke kanker het eerste dodelijk zal blijken te zijn...
Het gaat hier niet over "zogenaamde" maar een drietal bijdrages, als men dat nog bijdrages kan noemen, die meer dan een stap te ver gaan.
Gipsy is offline  
Oud 17 december 2019, 11:23   #17
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Om te stellen dat de Nazi partij een partij was als andere moet men al een beperkte debiele idioot zijn en ook gevaarlijk. Op het forum blijkt regelmatig dat men gelijk had verheerlijking en banalisering van het nazisme onder strafrecht te plaatsen.
Inderdaad, daar zouden we met wat we nu weten inderdaad een debiele idioot moeten zijn om dat goed te praten! De vraag is dan ook waarom we het islamgedoe zoals we het nu nog ervaren over de ganse wereld zo maar zouden moeten aanvaarden onder het mom dat het om "godsdienstvrijheid" gaat!
andev is offline  
Oud 17 december 2019, 23:56   #18
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad, daar zouden we met wat we nu weten inderdaad een debiele idioot moeten zijn om dat goed te praten! De vraag is dan ook waarom we het islamgedoe zoals we het nu nog ervaren over de ganse wereld zo maar zouden moeten aanvaarden onder het mom dat het om "godsdienstvrijheid" gaat!
Inderdaad !
daiwa is offline  
Oud 26 december 2019, 10:24   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad, daar zouden we met wat we nu weten inderdaad een debiele idioot moeten zijn om dat goed te praten! De vraag is dan ook waarom we het islamgedoe zoals we het nu nog ervaren over de ganse wereld zo maar zouden moeten aanvaarden onder het mom dat het om "godsdienstvrijheid" gaat!
Het is algemeen geweten dat er de hele geschiedenis door velen geweest zijn die de wereld wilden domineren/veranderen en daarbij hun eigen 'ding' probeerden op te dringen aan anderen die er in de meeste gevallen totaal géén boodschap aan hadden.

p.s.

‘Na het nazisme en communisme is de ISLAM de derde totalitaire ideologie, die ons bedreigt.

Het laatste gevecht van Europa.

Maar de politici/leiders in de EU op enkele na begrijpen of willen het niet begrijpen nog steeds niet of zij zijn enorm fan van de opmerking: "Het zal mijn tijd wel duren."

Een walgelijke opmerking naar onze kin deren en kleinkinderen toe al schreef ik al wel eens in een ander draadje dat het mij ook niets meer kan schelen wat ze nog te verwachten hebben onze 'nieuwe garde'.

Volgelingen van Merkel's 'wir schaffen das' zijn de Europese politici en leiders anders niets.

Zou de enige die het wel begrijpt dat er iets serieus misloopt Viktor Orbán zijn?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 december 2019 om 10:45.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be