Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2018, 20:08   #861
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het is andersom.

Dit was uw stelling,

Intelligente mensen geven het zonder schroom toe als ze de bal hebben misgeslagen

Wel, geef eens een voorbeeld van 1 keer (één keer) dat ge op dit forum, in eender welke draad, ge toegeeft dat ge de draad hebt misgeslagen.

Ik wacht!

En ik blijf wachten.
Off topic³

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wachten_op_Godot

Maar terwijl ge toch aan het wachten zijt, hebt ge overschot van tijd om hier eens op te reageren:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=842

Ik wacht!
En ik blijf wachten.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 september 2018 om 20:12.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:24   #862
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Het gaat er niet over wie begonnen is over Colorado. Het gaat erover dat, wanneer ik iets over Colorado zeg, jij op je achterste poten staat omdat Colorado niet Belgie is maar dat jezelf,
ge begint weer te kullen! ik sta niet op mijn achterste poten, ik ga mee als gij over Colorado begint.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
wanneer er iets in Colorado te rapen valt, je niet schaamt om zelf Colorado boven te halen.
Néé! Gij begint elke keer over Colorado, en DAN ga ik mee.dat het deksel daarna op uw neus valt ... Tja
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Lees bovenstaande reactie.

Ik ridiculiseer die websites niet, ik ridiculiseer u.
dat gij zo durft liegen!
Dit is UW commentaar op die website:

Nee, maar! Een website!! Nu heb je me echt wel in een hoekje.
Er is zelfs een website over! Wie had dat durven denken.
Nu moet het wel waar zijn.

Fantastische website geert, helemaal uw stijl. Want nog maar weer eens een poll...
Ze willen er de wetenschap bijhalen! Oh nee, terwijl ze net zo goed bezig waren met hun poll. Maar tegelijk geven ze wel toe dat er betere manieren nodig zijn om de invloed van cannabis op rijgedrag in te schatten.
Met andere woorden: ze weten het momenteel nog niet zo goed. Ze hebben wetenschappers nodig...

Ge lacht ze vierkant uit, terwijl ze volgens mij goede bedoelingen hebben.
dat is respectloos!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Omdat u, terwijl u studies van universiteiten afdoet als onzin, je er je hand niet voor omdraait om hier dingen als waarheid te verkondigen omdat ze uit een poll op facebook blijken.



Wie het zegt!!




Inderdaad. En daar blijf ik bij.
Net zoals ik er bij blijf dat de overheid controle moet uitvoeren op de kweek en de productie van cannabis.
Dat gaat niet, hoor! het 1 sluit het ander uit! ge kunt niet stellen dat de overheid zich niet mag bezighouden met cannabis, maar wel met preventie van cannabis! Snapt ge dat echt niet??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Weer typisch jij. Doelbewust bepaalde argumenten van mij weglaten in een wanhopige poging toch ergens een greintje gelijk te halen.
Alsof ik verplichtingen heb tegenover uw argumenten! HAHAHA!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Geen probleem. Er komt na legalisatie toch geld binnen.
Bovendien lees ik in elke studie dat er meer jongeren met cannabis het slachtoffer worden van ongevallen omdat jongeren sowieso meer ongevallen hebben. En dat het niet zeker is dat cannabis de oorzaak is.
De wens is de vader van de gedachte! maar de overheid van Colorado denkt daar anders over! en de cannabis industrie in Colorado eveneens! en dat is het enige dat belangrijk is!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Heb je ook cijfers van het aantal verkeersdoden in Belgie waar cannabis een rol speelt?
nee, gij?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ja, ik heb een mening en ik verdedig die. En zolang er niemand is die mij met steekhoudende argumenten kan overtuigen blijf ik bij die mening. En of die argumenten nu komen van blowers, alcoholiekers, misdienaars of heftruckchauffeurs, mij om het even. Als ik het er niet mee eens ben ga ik erover in discussie.
Ik zie niet in wat daar het probleem van is.
omdat ge zo nooit van mening verandert, en ge weet wat ze zeggen over mensen die nooit van mening veranderen, hé?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ga jij zo snel overstag dan?
Tuurlijk, ik verander constant van mening.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Dan gebruik ik Washington of Canada ofzo wel. Keuze genoeg tegenwoordig.
of te wel: cherry picking.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:28   #863
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dat jij dit over je lippen krijgt is tenenkrullend.
Als ik ridiculiserend doe over uw argumenten is dat omdat ik ze ridicuul vindt. En als ik door dit topic lees ben ik blijkbaar niet de enige die daar zo over denkt.
90% van deze draad zijn reacties die u wijzen op leugens, verkeerde aannames, foute veronderstellingen en onbetrouwbare studies (een poll op facebook afdoen als een betrouwbare bron maar wel klagen als daar mee gelachen wordt, wat had je eigenlijk verwacht?)
Maar gast! Dit is WEER een degoutante leugen! Over die poll heb ik letterlijk geschreven dat het niet 100% wetenschappelijk is! Dit is mijn laatste waarschuwing. Ge moet stoppen met die leugens.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:29   #864
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Off topic³

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wachten_op_Godot

Maar terwijl ge toch aan het wachten zijt, hebt ge overschot van tijd om hier eens op te reageren:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=842

Ik wacht!
En ik blijf wachten.
Ik op alles al gereageerd, ook op uw grapjes, waar niemand anders op wil reageren.

Nu verwacht ik van u een reactie op mijn vraag.

Toon mij 1 post waar gij al eens hebt toegegeven dat ge de bal missloeg.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:45   #865
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar gast! Dit is WEER een degoutante leugen! Over die poll heb ik letterlijk geschreven dat het niet 100% wetenschappelijk is!
Niet 100%. Dus komt het volgens jou wel in de buurt?
Gezien je het opwerpt als argument...

Citaat:
Dit is mijn laatste waarschuwing.

Of wat?

Citaat:
Ge moet stoppen met die leugens.
Volgens het spreekwoord moet jij ondertussen al heel donker gepigmenteerd zijn.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 20:46   #866
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik op alles al gereageerd, ook op uw grapjes, waar niemand anders op wil reageren.

Nu verwacht ik van u een reactie op mijn vraag.

Toon mij 1 post waar gij al eens hebt toegegeven dat ge de bal missloeg.
Nope, ge durft niet:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=842
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 21:34   #867
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Toon mij 1 post waar gij al eens hebt toegegeven dat ge de bal missloeg.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 21:56   #868
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar gast! Dit is WEER een degoutante leugen! Over die poll heb ik letterlijk geschreven dat het niet 100% wetenschappelijk is! Dit is mijn laatste waarschuwing. Ge moet stoppen met die leugens.
Euh ? Wa ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 22:35   #869
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Toon mij 1 post waar gij al eens hebt toegegeven dat ge de bal missloeg.
Bij de les blijven, Geert:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=861
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 september 2018 om 22:36.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2018, 23:10   #870
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Toon mij 1 post waar gij al eens hebt toegegeven dat ge de bal missloeg.

De maanlanding bvb, was dat opgezet spel?

Of wilt ge daar liever over zwijgen?
Of MOET ge daar over zwijgen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 06:57   #871
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Toon mij 1 post waar gij al eens hebt toegegeven dat ge de bal missloeg.

De maanlanding bvb, was dat opgezet spel?

Of wilt ge daar liever over zwijgen?
Of MOET ge daar over zwijgen?
Waarom vraag je hem dat niet in de desbetreffende draadjes?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 07:18   #872
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Durham police chief calls for legalisation of cannabis, saying criminalisation has failed

Citaat:
And Mr Barton – whose force is ranked outstanding by inspectors – added: “If someone is an adult and makes a choice to do something that does not harm anyone else, who are we to judge? People have already made that judgment – a third of people have tried it.

“The people who think cannabis should be prohibited have secured the high ground on their moral position. But if it is a plant which is freely available and a third of people have decided they want to take it, the prohibition argument has lost its efficacy. Prohibition does not work.”
Ik weet het, het is ook maar een mening van een flik.
Het argument, dat het maar een plant is, is hier al gepasseerd, maar is toen uitgedraaid op iets over uranium ofzo?

Hoe kan je dit nu in godsnaam efficient bestrijden? Je koopt zaadjes via internet, steekt die thuis in de grond, et voila, een paar maand nadien heb je massa's spul. Pak het wat slimmer aan, kweek binnen met koolstoffilters, en de kans om het te ontdekken wordt miniem.
Dat ze op z'n minst een kleine thuiskweek toestaan. Zowel voor recreationeel, als voor medisch gebruik.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 28 september 2018 om 07:21.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 07:47   #873
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
dat gij zo durft liegen!
Dit is UW commentaar op die website:

Nee, maar! Een website!! Nu heb je me echt wel in een hoekje.
Er is zelfs een website over! Wie had dat durven denken.
Nu moet het wel waar zijn.

Fantastische website geert, helemaal uw stijl. Want nog maar weer eens een poll...
Ze willen er de wetenschap bijhalen! Oh nee, terwijl ze net zo goed bezig waren met hun poll. Maar tegelijk geven ze wel toe dat er betere manieren nodig zijn om de invloed van cannabis op rijgedrag in te schatten.
Met andere woorden: ze weten het momenteel nog niet zo goed. Ze hebben wetenschappers nodig...

Ge lacht ze vierkant uit, terwijl ze volgens mij goede bedoelingen hebben.
dat is respectloos!
Nee maar! Gaan we mij verwijten dat ik respectloos ben? Ten opzichte van een website?
Mag ik u erop wijzen dat u mij valselijk beschuldigde van het goedkeuren van verkrachting? Zonder dat ooit recht te zetten of u er voor te verontschuldigen? Maar nu wel mij veroordelen omdat ik respectloos ben tov een website??
Hoe gek ga je het eigenlijk nog maken?


Citaat:
Dat gaat niet, hoor! het 1 sluit het ander uit! ge kunt niet stellen dat de overheid zich niet mag bezighouden met cannabis, maar wel met preventie van cannabis! Snapt ge dat echt niet??
En waarom niet? Met alcohol werkt dat toch ook zo? De overheid bemoeit zich er niet mee dat ik alcohol gebruik of niet, ze moeit zich er niet mee of ik veel gebruik of niet maar tegelijkertijd oefent ze wel controle uit op alcoholproductie en alcoholverkoop.
Snapt gij dat echt niet?

Citaat:
Alsof ik verplichtingen heb tegenover uw argumenten! HAHAHA!
Nee, maar het toont wel mooi aan tegen welke argumenten je werkelijk niets hebt in te brengen.

Citaat:
De wens is de vader van de gedachte! maar de overheid van Colorado denkt daar anders over! en de cannabis industrie in Colorado eveneens! en dat is het enige dat belangrijk is!
De overheid en de cannabisindustrie van Colorado denken vooralsnog dat legalisatie de beste oplossing is. Dus als hetgeen zei denken het belangrijkste is weten we wat ons te doen staat.

Citaat:
nee, gij? omdat ge zo nooit van mening verandert, en ge weet wat ze zeggen over mensen die nooit van mening veranderen, hé?
Dat ze gelijk hebben?

Citaat:
Tuurlijk, ik verander constant van mening.
Ja, draaien met de wind doe jij wel ja. Dat is nog iets anders dan van mening veranderen.
Citaat:
of te wel: cherry picking.
Als ik over Canada of Washington zou beginnen is dat cherry picking? Awel, dan is uwen uitleg over Colorado dat ook.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 07:57   #874
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar gast! Dit is WEER een degoutante leugen! Over die poll heb ik letterlijk geschreven dat het niet 100% wetenschappelijk is! Dit is mijn laatste waarschuwing. Ge moet stoppen met die leugens.
Uw laatste waarschuwing?
Gaan we een beetje beginnen dreigen ja?
Doe eens normaal man. Ge bent Rambo niet eh?

Maar allez vooruit, ik doe mee.

Mijn laatste waarschuwing: Ga je je nog excuseren voor het feit dat je mij valselijk beschuldigde van het goedkeuren van verkrachting? Want dat heb ik je de laatste pagina's al minstens 20 keer gevraagd en je hebt er nog geen enkele keer zelfs maar op gereageerd.

Maar wel mij beschuldigen van leugens??? En mij daarvoor afdreigen???
Wie was hier schaamteloos zei jij? En respectloos? En aan't liegen?
Ga op een ander janken, ge vraagt er zelf om.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 09:39   #875
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Toon mij 1 post waar gij al eens hebt toegegeven dat ge de bal missloeg.

De maanlanding bvb, was dat opgezet spel?

Of wilt ge daar liever over zwijgen?
Of MOET ge daar over zwijgen?
Euh ? Wa ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 10:05   #876
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Toon mij 1 post waar gij al eens hebt toegegeven dat ge de bal missloeg.
Da’s nu al de 6-de keer dat ge off topic gaat.
Kortom, game, set & match.

Je autistisch repetitief gedrag én het feit dat je je eigen ongelijk in deze draad niet kan toegeven, terwijl het antwoord op je on topic vraag..:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij komt hier pmet de doortrapte opninie ' cannabisgebruikers zowat de veiligste chauffeurs zijn. Volgens de studie zelfs veiliger dan nuchtere mensen, wel TOON MIJ WAAR DAT IN DIE STUDIE OVER ALCOHOL MISBRUIK STAAT!
… al ‘n tijdje loud & clear voor je neus staat:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=830

Het feit dat je hier – voor de 6-de keer al – niet op wil ingaan, maakt dat je wsl rijp bent voor ’n therapie bij ’n erkend psychiater (ik ken er geen, maar je huisdokter zal er ongetwijfeld wel ’n paar goei weten zitten).
Goh, ik beklaag die mens nu al.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 10:22   #877
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Durham police chief calls for legalisation of cannabis, saying criminalisation has failed



Ik weet het, het is ook maar een mening van een flik.
Het argument, dat het maar een plant is, is hier al gepasseerd, maar is toen uitgedraaid op iets over uranium ofzo?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Hicks
Why is marijuana against the law? It grows naturally upon our planet. Doesn’t the idea of making nature against the law seem to you a bit…paranoid? You know what I mean? It’s nature. How do you make nature against the fucking law? It grows everywhere. Serves a thousand different functions, all of them positive. To make marijuana against the law is like saying God made a mistake.
Bron


Citaat:
Hoe kan je dit nu in godsnaam efficient bestrijden? Je koopt zaadjes via internet, steekt die thuis in de grond, et voila, een paar maand nadien heb je massa's spul. Pak het wat slimmer aan, kweek binnen met koolstoffilters, en de kans om het te ontdekken wordt miniem.
Dat ze op z'n minst een kleine thuiskweek toestaan. Zowel voor recreationeel, als voor medisch gebruik.
Ik vraag mij trouwens af welke planten er, naast cannabis, nog verboden zijn.
Er zijn planten die je niet mag hebben/kweken maar dat is steevast omdat het invasieve of overwoekerende soorten zijn. Ik heb geen weet van giftige planten die verboden zijn (bv tomaten, aardappelen, paardenkastanje, brem,...)

Bij mijn weten is cannabis de enige plant die verboden is waarbij de reden niet is dat hij invasief of giftig is.
Dat moet toch al aanzetten tot nadenken.

Het enige resultaat dat deze denkoefening oplevert is dat het niet meer dan gewoon absurd is. Een plant, natuurlijk, niet giftig(-er dan vele andere legale planten), niet invasief, niet woekerend,... toch verbieden is gewoon geschift.

En daar kan geen Colorado, Facebook-poll, uraniumerts, kosten/baten, schadelijkheidsstudie of andere politics.be-nitwit tegenop.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 10:30   #878
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Je autistisch repetitief gedrag én het feit dat je je eigen ongelijk in deze draad niet kan toegeven, terwijl het antwoord op je on topic vraag..:

… al ‘n tijdje loud & clear voor je neus staat:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=830

Het feit dat je hier – voor de 6-de keer al – niet op wil ingaan, maakt dat je wsl rijp bent voor ’n therapie bij ’n erkend psychiater (ik ken er geen, maar je huisdokter zal er ongetwijfeld wel ’n paar goei weten zitten).
Goh, ik beklaag die mens nu al.
Dat past niet in zijn "cannabis zorgt voor meer verkeersslachtoffers"-gezeik.
Vandaar dat hij die links en die studie ook 'niet gezien heeft'.

Ik heb hem die links naar die studies en enkele quotes uit die studies al eens op groot formaat gepresenteerd met de vraag om ze eens te lezen maar toen reageerde hij met:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik wil niet...
Dat zegt genoeg denk ik.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 11:01   #879
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
God hebbe zijn ziel


Citaat:
Ik vraag mij trouwens af welke planten er, naast cannabis, nog verboden zijn.
Er zijn planten die je niet mag hebben/kweken maar dat is steevast omdat het invasieve of overwoekerende soorten zijn. Ik heb geen weet van giftige planten die verboden zijn (bv tomaten, aardappelen, paardenkastanje, brem,...)

Bij mijn weten is cannabis de enige plant die verboden is waarbij de reden niet is dat hij invasief of giftig is.
Dat moet toch al aanzetten tot nadenken.

Het enige resultaat dat deze denkoefening oplevert is dat het niet meer dan gewoon absurd is. Een plant, natuurlijk, niet giftig(-er dan vele andere legale planten), niet invasief, niet woekerend,... toch verbieden is gewoon geschift.

En daar kan geen Colorado, Facebook-poll, uraniumerts, kosten/baten, schadelijkheidsstudie of andere politics.be-nitwit tegenop.
Magic mushrooms. Maar da's 't zelfde. Nog simpeler te kweken dan cannabis (volgens een kennis).
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2018, 11:10   #880
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Uw laatste waarschuwing?
Gaan we een beetje beginnen dreigen ja?
Doe eens normaal man. Ge bent Rambo niet eh?

Maar allez vooruit, ik doe mee.

Mijn laatste waarschuwing: Ga je je nog excuseren voor het feit dat je mij valselijk beschuldigde van het goedkeuren van verkrachting? Want dat heb ik je de laatste pagina's al minstens 20 keer gevraagd en je hebt er nog geen enkele keer zelfs maar op gereageerd.

Maar wel mij beschuldigen van leugens??? En mij daarvoor afdreigen???
Wie was hier schaamteloos zei jij? En respectloos? En aan't liegen?
Ga op een ander janken, ge vraagt er zelf om.
Laatste waarschuwing!!

Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be