Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2019, 18:16   #21
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718

Citaat:
Donald Trump vertelt Alexandria Ocasio-Cortez en andere Democraten om “terug te keren naar hun eigen land”
Citaat:
De Amerikaanse president Donald Trump ligt opnieuw onder vuur, dit keer omdat hij een aantal gekleurde Democratische leden van het Huis in een reeks tweets aanraadt “terug te keren naar hun eigen land”. De vier vrouwen in kwestie zijn op één na allemaal geboren in de Verenigde Staten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 18:23   #22
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718
Heerlijk!

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 19:55   #23
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718
De empty clown is dus nu ook racist en plein public.

Hij is 'beyond contempt' : hij is het zelfs niet waard om veracht te worden.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 01:50   #24
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718
Ze hebben het wel aangedikt, hij zei niet om terug te keren waar ze vandaan kwamen. Al scheelt het niet zoveel, toch is er geen reden om het aan te dikken.

“So interesting to see “Progressive” Democrat Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all)”

Het gaat dus over hun roots waar ze zo trots op zijn en hun stemmen mee halen, niet het land waar ze geboren zijn. Niet zoveel beter maar de kranten maken er wel fake nieuws van door hun geboorteplaats erbij te halen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 01:55   #25
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De empty clown is dus nu ook racist en plein public.

Hij is 'beyond contempt' : hij is het zelfs niet waard om veracht te worden.
Als ze hun roots gebruiken om stemmen te halen is dat ook racist, als dat mag dan mag je dat ook tegen hen gebruiken.

Ik ben moslim, stem op mij
Ik heb zuid Amerikaanse roots, stem op mij

Sorry maar dan mag je ze ook daarop afstraffen, dat is geen racisme
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 01:55   #26
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Aoc is van ny.
Aoc haar pa is van ny.
Puerto rico waar haar grootouders vandaan komen is VS.

....

Trump is een gore lompe racist. Zij die hem steunen zijn gore lompe racisten.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 07:16   #27
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als ze hun roots gebruiken om stemmen te halen is dat ook racist, als dat mag dan mag je dat ook tegen hen gebruiken.

Ik ben moslim, stem op mij
Ik heb zuid Amerikaanse roots, stem op mij

Sorry maar dan mag je ze ook daarop afstraffen, dat is geen racisme
Wow, je weet dus niet eens wat racisme is blijkbaar : negatieve raciale discriminatie, dat heeft niets te maken met een achterban in een democratisch proces en al ZEKER niet met religie.

Waarom ben ik niet verrast?

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 juli 2019 om 07:19.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 07:41   #28
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

@Beste mensen

De tactiek hierachter is om Biden niet door de primaries te laten komen.

Er speelt hier achter dan een racistische tweet. Trump heeft een groot gevoel om de gelederen van zijn belangrijkste tegenstanders te splijten.

— Biden, alhoewel een verschrikkelijke kandidaat, is de enige van de democraten die Trump met een ruime marge kan verslaan. Alhoewel ik niet opheb met de polls die dit bevestigen —zie ik hier wel een logica in.

Zwarten, illegalen, progressieven en moslims. Meer.. Ik zie ze eerlijk gezegd niet in één kooi zitten—zonder dat het hommeles wordt. DIt met een verlies tegen Trump als gevolg. Biden daarentegen kan een partijpolitiek voeren waarbij de scheidslijnen in de democratische partij onder de oppervlakte blijven.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 juli 2019 om 07:51.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 07:56   #29
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als ze hun roots gebruiken om stemmen te halen is dat ook racist, als dat mag dan mag je dat ook tegen hen gebruiken.

Ik ben moslim, stem op mij
Ik heb zuid Amerikaanse roots, stem op mij

Sorry maar dan mag je ze ook daarop afstraffen, dat is geen racisme
Natuurlijk is dat geen racisme.

In plaats van de VS op te dringen de grenzen open te zetten voor de inwoners van de landen waar hun roots liggen zouden ze beter die landen en de plaatselijke bevolking gaan helpen.

Net zoals al die immigranten hier. Ga uw land van oorsprong opbouwen of zwijg.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 08:34   #30
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Net zoals al die immigranten hier. Ga uw land van oorsprong opbouwen of zwijg.
Daar heb je een punt. Het is vaak de 2e of 3e generatie die met nostalgie naar hun land, voor hun `thuisland`, kijken. Thuisland tussen tussen aanhalingstekens geplaatst omdat dergelijke gasten het letterlijk en voluit zeggen.

Ik heb er zelf de verschrikkelijke pest aan Nederlandse Surinamers die Nederland tot het bot afkraken, echter zich in hun 'thuisland' als een arrogante God wanen.

Ik mijd als ik ff kan deze lieden. Als is het maar omdat er echte koppensnellers tussenzitten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 juli 2019 om 08:38.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 08:47   #31
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Daar heb je een punt. Het is vaak de 2e of 3e generatie die met nostalgie naar hun land, voor hun `thuisland`, kijken. Thuisland tussen tussen aanhalingstekens geplaatst omdat dergelijke gasten het letterlijk en voluit zeggen.

Ik heb er zelf de verschrikkelijke pest aan Nederlandse Surinamers die Nederland tot het bot afkraken, echter zich in hun 'thuisland' als een arrogante God wanen.

Ik mijd als ik ff kan deze lieden. Als is het maar omdat er echte koppensnellers tussenzitten.
Kijk naar de Algerijnen in Frankrijk.
Als het is om van het sociaal systeem te genieten zijn het Fransen maar als Algerije zich plaatst voor de finale van een of andere voetbalwedstrijd, dan zijn het plots allemaal echte Algerijnen en steken ze Franse steden in brand.
Oprotten dus, ga terug naar Algerije.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 08:49   #32
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718
Een paar lompe tweets en de usual suspects staan te schuimbekken..
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 09:10   #33
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718
En dat voor zelf een afstammeling van blanke (Europese) kolonisten te zijn...
Hij mag zo verder blijven dromen maar de meeste dromen zijn bedrog

Geviseerde congresleden dienen Trump van antwoord: [b]‘VS is land waar ik vandaan kom’
https://www.standaard.be/cnt/dmf20190715_04510706
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 09:15   #34
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Een paar lompe tweets en de usual suspects staan te schuimbekken..
Van een president mogen we toch iets meer niveau verwachten dan lompe openlijk racistische tweets? Bij veel mensen zou dit het einde van hun loopbaan betekenen; hoe Trump in de VS zomaar verder aan de macht mag blijven: it suprises me.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 15 juli 2019 om 09:16.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 09:24   #35
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Mooie dissectie van de Empty Clown door Marina Hyde die de evolutionare regressie bekijkt van Angelsaksische Beta males die zichzelf voordoen als Alpha's zoals Boris Johnson de UK Trump Clo(o/w)n, Nigel Farrage en Trump zelf natuurlijk.

https://www.theguardian.com/commenti...eeting-enemies

Citaat:
Ruining a country near you soon: the beta males who think they’re alphas

In many ways, there can be no greater therapist’s case study than Trump.
If – like many of us at times in our lives – you are one of those people who thinks they’d feel better about themselves if they only got that promotion/ earned more money/ were more successful in whichever way, then will you just look at this guy.
LOOK AT HIM.
He’s the actual president of the actual United States of America, and he still spends half his time tweeting on the bog, horrifyingly weakly, about people who should be so far below his sight line as to not even remotely register.

What a reminder that it’s really not about how you do externally.
Unless you take care of your shit, it’s still there inside, gnawing you to bits, and it never goes away.
For all his unrivalled power and immense wealth, Donald Trump is by far and away the most insecure person most of us have ever seen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 juli 2019 om 09:29.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 09:29   #36
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Van een president mogen we toch iets meer niveau verwachten dan lompe openlijk racistische tweets? Bij veel mensen zou dit het einde van hun loopbaan betekenen; hoe Trump in de VS zomaar verder aan de macht mag blijven: it suprises me.
Het is allemaal wat.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 11:05   #37
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Trump opnieuw in opspraak omwille van een tweet en nochtans heeft hij deze keer (deels) gelijk... hij beledigde immers per tweet (uiteraard) vier Democratische parlementairen : "Zo interessant om te zien hoe progressieve Democratische leden van het Huis, die uit landen komen waar de regeringen een complete en totale catastrofe zijn, de slechtste, meest corrupte en ontoereikende ter wereld (als ze zelfs al een regering hebben), nu op een luide en hatelijke manier de burgers van de Verenigde Staten, het beste en machtigste land ter wereld, komen vertellen hoe we ons beleid moeten voeren. Waarom gaan ze niet terug om de totaal gebroken en door misdaad geïnfecteerde plaatsen waar ze vandaan komen, te helpen opknappen"

Hij heeft gelijk in de zin dat (aangezien 3 van de 4 geviseerden wel degelijk Amerikaan van geboorte waren) hij hiermee onbedoeld zijn eigen regime bedoelde... Immers:
- landen waar de regeringen een complete en totale catastrofe zijn CHECK!
- de slechtste, meest corrupte en ontoereikende ter wereld CHECK!
- (als ze zelfs al een regering hebben), CHECK! (gelet op feit dat veel kabinetsleden ontslag nemen en hij functies zelfs niet ingevuld krijgt)
- Waarom gaan ze niet terug om de totaal gebroken en door misdaad geïnfecteerde plaatsen waar ze vandaan komen, te helpen opknappen' CHECK VOOR TODO IN DE VS!
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 11:13   #38
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Eens gekeken naar de tegen kandidaten.
Idd ik voorspel een (grote) overwinning voor Trump. De enige valabele democratische kandidaat die ik zie is Tulsi Gabbard maar die zal gezien haar anti-oorlog standpunten vakkundig het zwijgen worden opgelegd door het establishment.

De rest van de democratische kandidaten doet vooral om ter linkst en zal aldus de mainstream kiezer onmogelijk aan kunnen trekken. Standpunten als open borders en free healthcare voor illegalen liggen mijlenver van de mainstream af.

M.i. schieten de democraten in eigen voet.
__________________
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 juli 2019 om 11:13.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 11:36   #39
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
De rest van de democratische kandidaten doet vooral om ter linkst en zal aldus de mainstream kiezer onmogelijk aan kunnen trekken. Standpunten als open borders en free healthcare voor illegalen liggen mijlenver van de mainstream af.

M.i. schieten de democraten in eigen voet.
Inderdaad. Zonder dat de democraten het door hebben bepaalt Trump wat er in hun hoofd omgaat en dus de agenda van de democraten. Hij heeft ze 'geprikt'.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 juli 2019 om 11:37.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 12:04   #40
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kijk naar de Algerijnen in Frankrijk.
Als het is om van het sociaal systeem te genieten zijn het Fransen maar als Algerije zich plaatst voor de finale van een of andere voetbalwedstrijd, dan zijn het plots allemaal echte Algerijnen en steken ze Franse steden in brand.
Oprotten dus, ga terug naar Algerije.
Ik weet niet hoe Franse Algerijnen zich kunnen redden in Algerije. Waarschijnlijk zullen ze in de ene na de andere verbazing vallen terwijl autochtone Fransen wel door hebben in wat voor modderpoel ze terecht zijn gekomen.

—Een Nederlandse Suriname die ik ken is op staande voet ontslagen en heeft na een jaar procederen nog haar geld niet en daar is ze ontzet over.

Terecht natuurlijk, maar dit zijn mensen die echt denken dat alles in de wereld zo goed als in Nederland is geregeld.Dit zijn dan ook mensen die niets van de oorlogen en crisis jaren van hun ouders of grootouders hebben meegekregen. Zij zijn in Nederland (Surinamers) of Frankrijk (Algerijnen) beland in een tijd dat het allemaal niet op kon.

'Ze' zijn daarentegen wel zo slim om geen auto's in brand te steken in hun 'thuisland' of tegen een agent te roepen " I have a gun".

Een Arubaan in Nederland heeft dat geroepen tijdens zijn arrestatie, kreeg een nekklem om, en is daardoor gestikt—dood. Familie eist schadeclaim en straf voor agenten.

Nu ken ik Aruba niet, maar in deze regio staat bij verzet bij arrestatie en het roepen dat je een revolver hebt gelijk aan een enkeltje hemel of hel. Zonder nekklem wel te verstaan, het is hier meteen pfaff bij een dergelijke domme opmerking. Zeer hypocriet wat betreft deze nazaten van slachtoffer. Al heeft de advocaat, 2e generatie Surinamer, hier ook een belangrijke rol in. Zeg maar het 'niveau' van onze madam Cortez.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 juli 2019 om 12:25.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be