Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juli 2018, 12:07   #21
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Calimero spelen staat duidelijk op de eerste plaats bij alle "debatfiches".
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2018, 08:34   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.572
Standaard

Facebook did not say if any of these companies abused this extension period to harvest data on users and their friends. The list of 61 companies who received an API extension includes:

1. ABCSocial, ABC Television Network
2. Actiance
3. Adium
4. Anschutz Entertainment Group
5. AOL
6. Arktan / Janrain
7. Audi
8. biNu
9. Cerulean Studios
10. Coffee Meets Bagel
11. DataSift
12. Dingtone
13. Double Down Interactive
14. Endomondo
15. Flowics, Zauber Labs
16. Garena
17. Global Relay Communications
18. Hearsay Systems
19. Hinge
20. HiQ International AB
21. Hootsuite
22. Krush Technologies
23. LiveFyre / Adobe Systems
24. Mail.ru
25. MiggoChat
26. Monterosa Productions Limited
27. never.no AS
28. NIKE
29. Nimbuzz
30. NISSAN MOTOR CO / Airbiquity Inc.
31. Oracle
32. Panasonic
33. Playtika
34. Postano, TigerLogic Corporation
35. Raidcall
36. RealNetworks, Inc.
37. RegED / Stoneriver RegED
38. Reliance/Saavn
39. Rovi
40. Salesforce/Radian6
41. SeaChange International
42. Serotek Corp.
43. Shape Services
44. Smarsh
45. Snap
46. Social SafeGuard
47. Socialeyes LLC
48. SocialNewsdesk
49. Socialware / Proofpoint
50. SoundayMusic
51. Spotify
52. Spredfast
53. Sprinklr / Sprinklr Japan
54. Storyful Limited / News Corp
55. Tagboard
56. Telescope
57. Tradable Bits, TradableBits Media Inc.
58. UPS
59. Vidpresso
60. Vizrt Group AS
61. Wayin

Facebook slowly closing all loopholes
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2018, 16:42   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.572
Standaard

Wantrouwen tegen ‘Facebook voor alles’ groeit

Citaat:
De app Wechat zegt u waarschijnlijk niet veel, maar staat voor de Chinezen ondertussen gelijk aan een hele ‘lifestyle’. Op Wechat doe je alles: van een pizza bestellen tot een scheiding aanvragen. Zoals een Chinese internetgebruiker het uitlegde aan techsite The Parallax: ‘Ik heb er mijn vrouw ontmoet. Ik betaal er de energiefactuur. De groepschat van mijn bedrijf zit daar.’
Zoals u met zen allen wel weet ben ik er nooit fan van geweest van die FB onzin.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 10:47   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Europa binnen 20 jaar...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 11:36   #25
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wantrouwen tegen ‘Facebook voor alles’ groeit



Zoals u met zen allen wel weet ben ik er nooit fan van geweest van die FB onzin.
De Chinese overheid is al bij al vrij stiekem in geslaagd om online een totale politiestaat te installeren. Gewoon he-le-maal 1984.

Dat zou ons zorgen moeten baren...

(...veel meer dan - ik zeg maar wat- de migratie"crisis" )
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 12:29   #26
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
De Chinese overheid is al bij al vrij stiekem in geslaagd om online een totale politiestaat te installeren. Gewoon he-le-maal 1984.

Dat zou ons zorgen moeten baren...

(...veel meer dan - ik zeg maar wat- de migratie"crisis" )
De migratie crisis en het "terrorisme" zijn daar de hefbomen van, he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 12:52   #27
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De migratie crisis en het "terrorisme" zijn daar de hefbomen van, he.
Ha, inderdaad! Omdat we als makke schapen meegaan in het verhaal van de politicus die van angst voor migratie en terrorisme een wapen maakt om zo de politiestaat te verantwoorden.

Ligt de oorzaak dan in het non-probleem van migratie/terrorisme (want dat ?*s het), of ligt het bij onszelf dat we ons bang laten maken en in die angst onze vrijheden gewillig teruggeven? Wat vind jij?



(En de hoogdagen van het IRA tonen aan ddat de publieke houding anders kan zijn: "keep calm & carry on" had vroeger echt een betekenis, voor het een onnozele meme werd...)
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 15:24   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ha, inderdaad! Omdat we als makke schapen meegaan in het verhaal van de politicus die van angst voor migratie en terrorisme een wapen maakt om zo de politiestaat te verantwoorden.

Ligt de oorzaak dan in het non-probleem van migratie/terrorisme (want dat ?*s het), of ligt het bij onszelf dat we ons bang laten maken en in die angst onze vrijheden gewillig teruggeven? Wat vind jij?
Ik denk dat mijn positie duidelijk is: iedereen tot de tanden bewapend, open grenzen, maar doodslag en dergelijke uit het strafrecht halen. Dat is tegelijkertijd garant voor vrijheid, we ondergaan eventueel het marginale terrorisme, maar we kunnen even goed als uitlaatklep er nu en dan wat aflappen. Er is toch volk genoeg. Iedereen zit te jammeren over de slachtoffers van wapendracht in de USA, maar er zijn er veel en veel te weinig. Doodslag zou een normale zaak moeten zijn. Dan is er geen psychose meer, geen angst, dan is er geen geklaag over migranten meer (je kan ze afschieten als je wil) en is er geen "terrorisme" meer (het zou niet opvallen tussen de normale moorden).

Na een vlaag van moorden (vanwege de plotse nieuwe vrijheid om te moorden) zouden er voldoende wraak acties komen opdat er een natuurlijke, gewapende, vrede onder gewapende burgers zou bestaan. Ik heb totaal geen idee op welke fractie van de bevolking de stabilisatie zou komen. 99% ? 50% ? 10% ? 1% ? 0.01% ? Geen idee.

De bevolkingsdruk zou afnemen. Dat is ecologisch allemaal goed.

Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juli 2018 om 15:27.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2018, 15:28   #29
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik denk dat mijn positie duidelijk is: iedereen tot de tanden bewapend, open grenzen, maar doodslag en dergelijke uit het strafrecht halen. Dat is tegelijkertijd garant voor vrijheid, we ondergaan eventueel het marginale terrorisme, maar we kunnen even goed als uitlaatklep er nu en dan wat aflappen. Er is toch volk genoeg. Iedereen zit te jammeren over de slachtoffers van wapendracht in de USA, maar er zijn er veel en veel te weinig. Doodslag zou een normale zaak moeten zijn. Dan is er geen psychose meer, geen angst, dan is er geen geklaag over migranten meer (je kan ze afschieten als je wil) en is er geen "terrorisme" meer (het zou niet opvallen tussen de normale moorden).

Na een vlaag van moorden (vanwege de plotse nieuwe vrijheid om te moorden) zouden er voldoende wraak acties komen opdat er een natuurlijke, gewapende, vrede onder gewapende burgers zou bestaan. Ik heb totaal geen idee op welke fractie van de bevolking de stabilisatie zou komen. 99% ? 50% ? 10% ? 1% ? 0.01% ? Geen idee.

De bevolkingsdruk zou afnemen. Dat is ecologisch allemaal goed.


Lees Murray Rothbard.

Ge kunt ook libertair zijn zónder ethische armoede.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 20:29   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.572
Standaard

Monsterboete van 4,3 miljard euro voor Google

Citaat:
Europa legt de Amerikaanse technologiereus Google een recordboete van 4,3 miljard euro op. Het bedrijf krijgt negentig dagen de tijd om zich in orde te stellen met de Europese wetgeving, zo kondigde Europees Commissaris Margrethe Vestager dinsdagmiddag aan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 16:22   #31
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

GI is ondertussen verboden in Frankrijk. Iedereen die kritiek heeft op het Europees en/of nationaal migratiebeleid wordt totaal monddood gemaakt. We leven in een dictatuur.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 16:43   #32
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Facebook heeft alle pagina's van Génération Identitaire en aanverwante organisaties offline gehaald . https://sceptr.net/2018/06/alles-van...-van-facebook/

Dit is ongehoorde censuur, vooral als je het antwoord van de censuurverantwoordelijke bekijkt:



Ik hoop dat GI Facebook het vuur stevig aan de schenen kan leggen. Het is ondertussen ook wel duidelijk dat Europa haar eigen versie van de sociale media moet ontwikkelen.

PLEASE
Smoelboek is bagger. Niets nieuws onder de zon. Een alternatief dringt zich op. Dringend tijd dat sociale media niet langer meer het exclusief domein is van elfen en feeen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 00:19   #33
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Smoelboek is bagger. Niets nieuws onder de zon. Een alternatief dringt zich op. Dringend tijd dat sociale media niet langer meer het exclusief domein is van elfen en feeen.
WeChat
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 20:37   #34
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Franse ex-woordvoerster van GI aangerand door Tunesiër. Wanneer ze dit meldde op haar Instagramaccount werd haar account geschorst ... vrouwenorganisaties geven niet thuis bron

Mensen die zich tegen de kolonisatie verzetten, christenen, rechtse mensen worden hoe langer hoe meer als de joden tijdens het interbellum behandeld. Hoe die Vivaldipartijen niet allemaal onder de kiesdrempel zakken ... de propagandamachine en doofpotmachine moet goed werken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 10 december 2021 om 20:40.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 21:12   #35
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Facebook heeft alle pagina's van Génération Identitaire en aanverwante organisaties offline gehaald . https://sceptr.net/2018/06/alles-van...-van-facebook/

Dit is ongehoorde censuur, vooral als je het antwoord van de censuurverantwoordelijke bekijkt:



Ik hoop dat GI Facebook het vuur stevig aan de schenen kan leggen. Het is ondertussen ook wel duidelijk dat Europa haar eigen versie van de sociale media moet ontwikkelen.

PLEASE
Facebook is eigendom van facebook. Die beslissen zelf wat ze wel en niet toelaten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2021, 23:47   #36
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Franse ex-woordvoerster van GI aangerand door Tunesiër.
Nationaliteit speelt geen rol , maar de smeerlap die zoiets probeert ,
vinden ze die lul , een jaarke of 20 effectief in een gesloten instelling !!
En chemisch castreren is ok voor zulke !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 13:35   #37
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Militanten Génération Identitaire krijgen gelijk in hoger beroep. Illegaliteit aanklagen is geen racisme.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 14:13   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Ik krijg krampen in mijn kloten als ik hier zo vaak zie dat aan een privé persoon of bedrijf een verwijt gericht wordt van aan censuur te doen.
Censuur (als foei-ding bekeken) is alleen maar foei als het door de overheid bedreven wordt.

Het is niet foei als
- ik in mijn huis geen religiote muziek wil horen
- de humo en de morgen alleen maar lelijke dingen over flaminganten willen publiceren
- enz.

Het was wel censuur als Franco in Catalonië alle Catalaanse boeken van musea, bibliotheken en scholen, behalve die echt historisch oud waren, deed verbranden.

Het is evenmin censuur als de overheid neutraliteit oplegt in de openbare dienstverlening. (alhoewel we hier voorbeelden kunnen vinden die naar het randje en erover kunnen gaan).
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 16:00   #39
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik krijg krampen in mijn kloten als ik hier zo vaak zie dat aan een privé persoon of bedrijf een verwijt gericht wordt van aan censuur te doen.
Censuur (als foei-ding bekeken) is alleen maar foei als het door de overheid bedreven wordt.

Het is niet foei als
- ik in mijn huis geen religiote muziek wil horen
- de humo en de morgen alleen maar lelijke dingen over flaminganten willen publiceren
- enz.

Het was wel censuur als Franco in Catalonië alle Catalaanse boeken van musea, bibliotheken en scholen, behalve die echt historisch oud waren, deed verbranden.

Het is evenmin censuur als de overheid neutraliteit oplegt in de openbare dienstverlening. (alhoewel we hier voorbeelden kunnen vinden die naar het randje en erover kunnen gaan).
Monopolistische platformen die censureren moet kunnen vind je ? Want zulke platformen zijn de nieuwe straten, pleinen en markten, virtueel weliswaar.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 16:11   #40
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Monopolistische platformen die censureren moet kunnen vind je ? Want zulke platformen zijn de nieuwe straten, pleinen en markten, virtueel weliswaar.
Dat heet "gebruikersvoorwaarden"
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be