Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari Arts, senator en burgemeester van Laakdal.

 
 
Discussietools
Oud 4 januari 2007, 21:55   #1
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard Over Patrik Vankrunkelsven



(autobiografie; kopie van website)

Mijn familiaal leven is voldoende bekend: geboren in het jaar 57, vader van Willem, Ward, Floris en Brecht. Vier leuke kinderen, een blijvend geschenk van mijn overleden echtgenote, Kathelijne. Zij zorgen voor een ongelofelijke ‘ambiance’ in huis en brengen veel geluk in mijn leven.

Ik studeerde Latijn-Wiskunde aan het St. Jan Berchmanscollege in Diest en de geneeskunde aan de KULeuven waar ik als huisarts afstudeerde. Later promoveerde ik tot doctor in de medische wetenschappen met een proefschrift omtrent allergie. Alhoewel (medische) wetenschap mijn blijvende aandacht krijgt en mij aantrekt is de politiek of breed-maatschappelijke microbe steeds sterker geweest.

De jeugdbeweging (chiro) vroeg veel tijd, dit belette niet om op 15 jarige leeftijd op gemeentelijk vlak politiek actief te zijn.

Studies:
- Humaniora Latijn-Wiskunde
- Huisarts, KU Leuven
- Doctor in de Medische wetenschappen, KU Leuven
- Beroep: Huisarts (1982- )
- Professor Huisartsgeneeskunde (1998- )

Politiek Curriculum:
- Voorzitter Vujo-KUL
- Gemeenteraadslid in Laakdal (1982- )
- Burgemeester in Laakdal (1994- )
- Lid VU-partijbestuur (1989-2001 )
- Ondervoorzitter VU (1992-1998)
- Voorzitter VU (1998-2000)
- Senator (1999- )
- Co-voorzitter Costa (1999-2001)
- Lid VLD-partijbestuur (2002- )

Neem ook een kijkje op de website van Patrik Vankrunkelsven: http://www.vankrunkelsven.be/
Maarten Malaise is offline  
Oud 5 januari 2007, 00:42   #2
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard Grootste leugen van de mensheid

Beste Patrick
Wat gaat u doen met de hele leugens rond de opertaie van 9/11/01 in de states? De war on terror is vermoedelijk op valse gronden gestart. Dit is al eerder in de geschiedenis voorgekomen en niet zo vreemd wanneer een staat een oorlog wil slijten aan zijn bevolking.
Het verzet is groeiende in de VS De burgers verdienen onze steun in hun zoeken naar de waarheid. Zij vragen om een nieuw onderzoek. De verdeel en heers strategie van de politieke lijders in de states een ongelooflijke kanker op heel onze wereld Het belet de vooruitgang. We staan aan de vooravond van een nieuw tijdperk met nieuwe schone energieen zoals waterstof en windenergie.We mogen ons deze kans niet laten afnemen
Chavez heeft als eerste om opheldering gevraagd vanuit een motie in zijn parlement
Wat gaat de Belgische regering doen?
We kunnen niet vooruit zonder opheldering van deze leugen....
We hopen dat u inziet dat we ook hier serieus met een probleem zitten en vragen gaat stellen hoe pijnlijk het ook is!
Onze vrijheid is in gevaar!!!
Voor aanvullende informatie met vooral veel linken naar andere websites;
911belgium.cjb.net
Babylonia is offline  
Oud 5 januari 2007, 00:55   #3
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Wat is er mis mee als men terdoodveroordeelden na hun executie hun organen gebruiken om andere mensenlevens mee te redden?

Indien iemand in zijn eigen land niet op tijd een orgaan kan krijgen en hij heeft het geld om een orgaan te kopen. Daar kan toch niets verkeerd mee zijn. Je gaat toch geen orgaan weigeren dat je leven kan redden.

Zou het beter niet zijn om verplichte orgaandonatie wet te maken waarbij de persoon zelf alleen dit nog ongedaan kan maken mits registratie in een databank of dergelijke.
Vorenus is offline  
Oud 5 januari 2007, 07:38   #4
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Gelieve voor elke vraag een nieuwe discussie te starten.

Maarten Malaise
Maarten Malaise is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be