Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Stefaan Van Hecke (Groen!) - 26 maart tot 1 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Stefaan Van Hecke (Groen!) - 26 maart tot 1 april Stefaan Van Hecke is fractieleider voor Groen! in de provincieraad. Stefaan zetelt sinds 2005 ook in de Merelbeekse gemeenteraad. Met een gemotiveerde ploeg kandidaten hoopt hij met Groen! een goed resultaat neer te zetten bij de federale verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 1 april 2007, 09:21   #21
guerin
Minister
 
Geregistreerd: 8 mei 2005
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Daarom als ik vorig jaar naar CAP vergaderingen ging dat ik steeds een paar goede woordenboeken mee nam(arbeiders mensen uit de praktijk )
Tja zeg me nu eens waar het echte verschil met de SPA zit hé driewerf
Niet dat ik een grote fan van CAP ben maar toch wil ik bevestigen dat in CAP west-vlaanderen armen op zowel de senaat als de kamer lijst staan.
__________________
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz
guerin is offline  
Oud 6 april 2007, 10:42   #22
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Onleesbare congresteksten

Naar het schijnt zijn de congresteksten van Groen alleen voor haar hoogopgeleide lijsttrekkers leesbaar...

Dringend eens een paar losers, geslagenen en armen aan het werk zetten voor de formele en inhoudelijke vertaling...
eno2 is offline  
Oud 6 april 2007, 10:57   #23
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Naar het schijnt zijn de congresteksten van Groen alleen voor haar hoogopgeleide lijsttrekkers leesbaar...

Dringend eens een paar losers, geslagenen en armen aan het werk zetten voor de formele en inhoudelijke vertaling...
Dan heb je wel hoogopgeleide losers nodig voor die vertaling
IlluSionS667 is offline  
Oud 6 april 2007, 11:06   #24
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Dan heb je wel hoogopgeleide losers nodig voor die vertaling
Je kan ook van hoog gevallen zijn...
eno2 is offline  
Oud 6 april 2007, 11:16   #25
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Waarom zouden armen respectvol zijn tegenover een partij die armoede in de hand werkt? De groenen zijn begaan met het milieu en met de derde wereld, de vierde wereld dat laat ze in wezen koud. Jaja, de schijn ophangen om wat stemmen te ronselen, dat kunnen ze.
De armen worden opgeofferd aan het milieu. De groenen willen mileiuvriendelijke produkten promoten en mensen afstraffen die milieu-onvriendelijke produkten kopen. Een arme heeft echter niet veel keuze en moet dus de rekening betalen, al zou hij erbij verhongeren.

Jaja, laat de groenen zich maar inzetten voor derde wereld landen opdat de mensen daar een eigen zaakje kunnen opstarten, laat ze maar bezorgd zijn om het milieu en ervoor zorgen dat wij armen 10 keer zoveel betalen voor de brol die we kopen bij gebrek aan geld voor wat anders.

Ze kunnen wel denken dat de armen zo dom zijn om erin te trappen maar dan vergissen ze zich wel héél hard.

De groenen zijn echt wel de laatste partij waar een arme op moet stemmen. Wil je graag links stemmen, stem dan maar op de LSP ofzo, zeker weten.
Ik vind dat je er helemaal naastzit, Debbie.
De Groenen zijn de partij met het revolutionairste partijprogramma voor wat de directe verbetering van het lot van de armen betreft.
Je laat je gewoon meesleuren door de Groenenhaat van Kobaf...
Zoals je weet, sta ik niet kritiekloos rtegenover Groen.
Ze moeten doelbewust armen inschakelen.
En ze moeten resoluut regeringscollaboratie weigeren zolang niet een armoedebestrijdings-minimumpakket opgenomen wordt in het regeringsbeleid dat een einde maakt aan bestaande wantoestanden.
eno2 is offline  
Oud 6 april 2007, 13:25   #26
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik vind dat je er helemaal naastzit, Debbie.
De Groenen zijn de partij met het revolutionairste partijprogramma voor wat de directe verbetering van het lot van de armen betreft.
Je laat je gewoon meesleuren door de Groenenhaat van Kobaf...
Debbie heeft gelijk. Groene "milieu-maatregelen" maken het leven heel wat duurder, en degenen die dat het hardst voelen zijn de armen. Misschien beweert Groen! wel voor de armen op te komen, maar in de praktijk hebben ze vooral het leven moeilijker gemaakt voor dit deel van de bevolking.
IlluSionS667 is offline  
Oud 6 april 2007, 16:10   #27
pinbag
Parlementsvoorzitter
 
pinbag's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2006
Berichten: 2.098
Standaard

Het laast kreeg ik van groen! hun verkiezingsfoldertje binnen.

Je moet maar is doorschrappen wie geen Hoger diploma heeft...

Hallucinant!!! = 0
__________________
"Watch out! Pink deathclaw, three o'clock!" A junkie in New Reno. http://nukedfuture.ytmnd.com/
pinbag is offline  
Oud 10 april 2007, 10:57   #28
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Debbie heeft gelijk. Groene "milieu-maatregelen" maken het leven heel wat duurder, en degenen die dat het hardst voelen zijn de armen. Misschien beweert Groen! wel voor de armen op te komen, maar in de praktijk hebben ze vooral het leven moeilijker gemaakt voor dit deel van de bevolking.

Maar jongen toch, ik ben zo arm, dat ik helemaal geen belastingen betaal.
Welke belastingen zullen mij dan wel treffen? Geef eens één voorbeeld.

je klutst hier eco-taksen en maatregelen tegen de armoede gewoon door elkaar in de pan en je omelet trekt dan ook helemaal op niets.

En maak eens duidelijk welke maatregelen dan beter zijn...
Onee, huursubsidies zoals groen voorstelt, dat moeten wij armen, niet hebben... Wij worden liever dakloos.

O neen, toienduizende sociale woningen bijbouwen, dat moeten wij armen niet hebben, wij worden liever dakloos.

Etc.

Laat maar zelf eens iets positiefs horen voor de armen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 10 april 2007 om 11:01.
eno2 is offline  
Oud 10 april 2007, 11:03   #29
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Het laast kreeg ik van groen! hun verkiezingsfoldertje binnen.

Je moet maar is doorschrappen wie geen Hoger diploma heeft...

Hallucinant!!! = 0
Dat heb ik zelf ook al belachelijk gemaakt.
Ik heb Tom Jones zelfs mijn onderbroek toegeworden op Forum, (in beate bewondering) maar die onderbroek werd door de moderatie in allerijl weggehaald...
eno2 is offline  
Oud 10 april 2007, 11:24   #30
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:

Strider:
En wat jouw stemadvies betreft: ik voel behoorlijk wat sympathie voor je advies, al stem ik overtuigd groen. Mijn vrienden noemen me soms een groene trotzkist, of een trotzkistische groene, ik ben echter, als je t mij vraagt, gewoon mezelf.
[/quote]

Wat bedoel je ?
Ik was, ben en blijf Groen...
eno2 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be