Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 januari 2007, 13:44   #21
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Dat hij een ordinaire postjespakker is.
Dat wekt ongetwijfeld gevoelens van jaloezie bij u op, niet?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 19:03   #22
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Op basis van wat mogen we de n-va afrekenen, en welke gevolgen zal je eruit trekken?
Op basis van wat N-VA mandatarissen doen in het parlement en allerlei commissies. Ook het infiltreerwerk in andere strekkingen, waardoor de Vlaamse zaak steeds meer sympathie krijgt. De Warandegroep is het rechtstreekse resultaat van de N-VA.
En tot spijt wie het benijd: N-VA heeft de hards werkende mandatarissen.
Niet op basis van spookverhalen, die ouwe ventjes vertellen na 10 pinten.

Laatst gewijzigd door giserke : 25 januari 2007 om 19:05.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 19:43   #23
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
zoroaster
Ik ben dat stomme gewauwel van je stilaan wel beu: Er is nooit een kartel geweest met de BUB (djeezes), Philip Heylen is geen N-VA'er en Storme, Defoort en Platel zijn bij mijn weten nooit opgekomen voor de N-VA, dus daar hebben we dus als partij geen stemmen aan verloren.
Ze zijn nooit opgekomen dus zijn we er geen stemmen aan verloren zeg je nu. Ik denk toch niet dat je de waarde van personen in de politiek enkel kan afmeten aan het aantal stemmen die mensen halen. Immers zovele militanten en leden zijn nooit opgekomen op een lijst.

Ik herinner me nog levendig een aantal discussies met Storme en - hoewel hij nooit is opgekomen - denk ik wel dat de nva toen extra stemmen aan zijn optredens overgehouden heeft.

Moest je - zoals je lijkt te insinueren - de waarde van een persoon kunnen afleiden uit zijn stemmenaantal zou dat overigens niet in je eigen voordeel pleiten lijkt me , je had zelf stemmen tekort om in Lier verkozen te geraken als ik me niet vergis.

Overigens, beste historicus in spé , in je intervieuw in de knack vorige week stond dat je nog studeert en in tweede lic zit , moest je dus zoals een weekje of twee geleden nog eens willen afkomen met "oh nee ik zit geen suske en wiske te lezen maar heb een academische graad in de geschiedenis en weet dus waar ik het over heb " dan zou het van intellectuele eerlijkheid getuigen er effe bij te vermelden dat het maar een kandidaatsdiplomaatje is. ^^

Citaat:
zoroaster
Dat zijn allemaal dingen die je volgens mij net zo goed weet, maar zodra jij het woord "N-VA" leest ergens op dit forum begin je aan een hysterische posting waarin meestal de termen "BUB", "belgicistische CD&V" en "postjes" in willekeurige volgorde door vermengd worden. Meestal niet erg coherent of gesteund door enige feitelijkheid, maar alla...
Ik vind het er een beetje over om nu op de man te spelen.
'oooh nee het komt van den diene dus nu kunnen we zeggen 'het zijt gij weer' en zo insinueren we dat er toch niets van aan is.
Dat lijkt me een al bij al zwakke manier om te proberen een pointe te omzeilen of om naast de kwestie te antwoorden , moest het effectief zo zijn dat de kritiek op nva zo makkelijk te counteren is doe dat dan eventjes he,
je kan er indien je erin slaagt enkel maar geloofwaardigheid mee winnen lijkt me en als ik je mag geloven zou dat niet zo moeilijk moeten zijn ?

Citaat:
giserke
Op basis van wat N-VA mandatarissen doen in het parlement en allerlei commissies. Ook het infiltreerwerk in andere strekkingen, waardoor de Vlaamse zaak steeds meer sympathie krijgt. De Warandegroep is het rechtstreekse resultaat van de N-VA.
Dus de warandegroep heeft het succes dat die heeft als gevolg van de nva ? De nva heeft daarvoor gezorgd ?

Dat lijkt me toch - tenzij je het goed kan onderbouwen - toch wel sterk op recuperatie te lijken hoor.
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 25 januari 2007 om 19:46.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 22:58   #24
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Overigens, beste historicus in spé , in je intervieuw in de knack vorige week stond dat je nog studeert en in tweede lic zit , moest je dus zoals een weekje of twee geleden nog eens willen afkomen met "oh nee ik zit geen suske en wiske te lezen maar heb een academische graad in de geschiedenis en weet dus waar ik het over heb " dan zou het van intellectuele eerlijkheid getuigen er effe bij te vermelden dat het maar een kandidaatsdiplomaatje is. ^^
Dat ik je heb kunnen pakken op drie historische fouten zit kennelijk diep hé? Maar bon, 1e en 2e Kan afgesloten met onderscheiding, 1e Lic met grote onderscheiding. Al bij al lijkt me dat toch een vrij respectabel academisch "track record" in Geschiedenis dat mogelijk toch wel recht geeft op enig gezagsargument (dat overigens werd gehanteerd nadat je zelf afkwam met een "daar moet je toch eens wat beter over informeren"-argument). Maar bon, don't mention the war, ik dacht dat we daarover waren uitgepraat?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 25 januari 2007 om 23:16.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:03   #25
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Ik vind het er een beetje over om nu op de man te spelen.
'oooh nee het komt van den diene dus nu kunnen we zeggen 'het zijt gij weer' en zo insinueren we dat er toch niets van aan is.
Dat lijkt me een al bij al zwakke manier om te proberen een pointe te omzeilen of om naast de kwestie te antwoorden , moest het effectief zo zijn dat de kritiek op nva zo makkelijk te counteren is doe dat dan eventjes he,
je kan er indien je erin slaagt enkel maar geloofwaardigheid mee winnen lijkt me en als ik je mag geloven zou dat niet zo moeilijk moeten zijn ?
Komaan, ik ontkracht zijn drie argumenten (kartel met BUB, Heylen bij N-VA) als complete leugens of overdrijvingen in mijn eerste zin en je zegt dat ik zijn argumenten negeer en persoonlijk wordt?

Het is een feit dat ilfalco bij ongeveer elk topic waar de term "N-VA" in opduikt een schuimbekkend bericht zet met een hoop beweringen en aanklachten die meestal snel ontkracht worden. Maar een uur later lees je exact hetzelfde bericht in een ander topic. Ik haalde die ergerlijke gewoonte aan omdat ik er nu eens op inging, hoewel ik het doorgaans gewoon negeer.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:04   #26
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Op basis van wat N-VA mandatarissen doen in het parlement en allerlei commissies. Ook het infiltreerwerk in andere strekkingen, waardoor de Vlaamse zaak steeds meer sympathie krijgt. De Warandegroep is het rechtstreekse resultaat van de N-VA.
En de goedkeuring van de dotaties aan KINT?
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:15   #27
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
En de goedkeuring van de dotaties aan KINT?
Je moet als regeringspartij nu éénmaal een zekere loyaliteit betonen aan je coalitiepartners: VLD en SP.A stemmen ook geregeld voor zaken waar ze absoluut niet achter staan maar die behoren tot een groter geheel van afspraken binnen de regering.

Daar is overigens niets verkeerds aan: Ook het Vlaams Belang zal dat doen als zij ooit deel uitmaken van een regering. Een coalitiepartner die alleen goedkeurt wat hem zint zal snel geloosd worden.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:21   #28
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Je moet als regeringspartij nu éénmaal een zekere loyaliteit betonen aan je coalitiepartners: VLD en SP.A stemmen ook geregeld voor zaken waar ze absoluut niet achter staan maar die behoren tot een groter geheel van afspraken binnen de regering.

Daar is overigens niets verkeerds aan: Ook het Vlaams Belang zal dat doen als zij ooit deel uitmaken van een regering. Een coalitiepartner die alleen goedkeurt wat hem zint zal snel geloosd worden.
Dus demesmaeker is geen loyale partner in uw ogen?
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:27   #29
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Dus demesmaeker is geen loyale partner in uw ogen?
Demesmaeker heeft wellicht een statement willen maken door tegen te stemmen, in de volle wetenschap dat één tegenstem niet van wezenlijk belang is. Da's geen drama natuurlijk. De rest van de fractie is net zo republikeins en Vlaams-nationalistisch als Demesmaeker, maar heeft de regeringsloyaliteit wel bewaard.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:29   #30
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
zorroaster
Komaan, ik ontkracht zijn drie argumenten (kartel met BUB, Heylen bij N-VA) als complete leugens of overdrijvingen in mijn eerste zin en je zegt dat ik zijn argumenten negeer en persoonlijk wordt?
om eerlijk te zijn weet ik niet zeker of die ontkracht zijn , oke nationaal vormde nva geen kartel met bub , ik weet ook niet precies waar hij het over had maar misschien een of andere lokale lijst ergens in het brusselse ?

misschien hem de kans geven zichzelf te verduidelijken ipv te beginnen over nva bashing ? hij had misschien nog ergens een punt he , ik weet niet of ie een punt had maar ben wel nieuwsgierig nu

Citaat:
Je moet als regeringspartij nu éénmaal een zekere loyaliteit betonen aan je coalitiepartners: VLD en SP.A stemmen ook geregeld voor zaken waar ze absoluut niet achter staan maar die behoren tot een groter geheel van afspraken binnen de regering.
ik dacht dat het Vlaamse regeerakkoord een akkoord had dat een voorstel tot splitsing van BHV ging worden ingediend en gestemd door de vlaamse partijen in de federale kamer ? of vergis ik me nu ? ( if so corrigeer me dan aub )

Toen de 'vlaamse' vld en spa dat dan uiteindelijk niet stemden, verbroken ze dan zelf al niet het vlaamse regeerakkoord ? en heeft nva en cdv daar niet erg lauw op gereageerd ?


Ik vraag me met de dotaties voor KINT wel af wie die precies goedgekeurd heeft , allez , heeft nva die tegen haar zin meegestemd om alle anderen te stemmen of heeft de cdv die ook tegen zijn zin goedgekeurd om vld en spa te plezieren ?


Weet je eigenlijk of de vlaamse regering die nu effectief tot in 2014 gaat blijven betalen ?
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 25 januari 2007 om 23:31.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:30   #31
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Demesmaeker heeft wellicht een statement willen maken door tegen te stemmen, in de volle wetenschap dat één tegenstem niet van wezenlijk belang is. Da's geen drama natuurlijk. De rest van de fractie is net zo republikeins en Vlaams-nationalistisch als Demesmaeker, maar heeft de regeringsloyaliteit wel bewaard.
De regeringsloyaliteit was in mijn ogen niet in gedrang hoor, als je ziet wat Laurent allemaal uitspookt. Jullie konden gerust een onderzoek laten instellen voordat je het geld in z'n pollen stak. Niemand ging jullie dat kwalijk (kunnen) nemen.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:38   #32
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
En de goedkeuring van de dotaties aan KINT?
Kint wordt onderzocht. Die dotaties zijn onderdeel van een grote alomvattende begroting. Je kan niet zomaar de volledige begroting afkeuren omdat ergens enkele posten niet volgens uw gedacht zijn.
Wanneer de globale teneur van die begroting niet afwijkt van het regeerakkoord, en het partijprogramma moet men bepaalde zaken door de vingers zien om andere zaken te kunnen bekomen.
Evenwel is door de affaire laurent VZW Kint onder de aandacht gekomen. Verschillende instanties zullen die VZW onderzoeken. Met wat nu op tafel ligt wil het Vlaams Kartel af van die dotaties. maar eerdere contractuele verplichtingen van paars hebben dit nu blijkbaar bemoeilijkt.

Laatst gewijzigd door giserke : 25 januari 2007 om 23:39.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 23:43   #33
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Dus demesmaeker is geen loyale partner in uw ogen?
Waarom is demesmaker geen loyale partner? Hij heeft zelfstandig stemrecht.
Er zijn er ook binnen CD&V en SPA die dit hebben afgekeurd. belangrijkste is dat de meerderheid door het incident die VZW in vraag steld.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 05:21   #34
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
giserke
Kint wordt onderzocht. Die dotaties zijn onderdeel van een grote alomvattende begroting. Je kan niet zomaar de volledige begroting afkeuren omdat ergens enkele posten niet volgens uw gedacht zijn.
Wanneer de globale teneur van die begroting niet afwijkt van het regeerakkoord, en het partijprogramma moet men bepaalde zaken door de vingers zien om andere zaken te kunnen bekomen.
klinkt logisch , kan ik inkomen. Ik vraag me nu wel af wat die zaken zijn die zo belangrijk zijn in de begroting dat je ervoor 't kint blijft steunen , eigenlijk vraag ik me nu ook af of er nog veel zaken zijn die de nva door de vingers gezien heeft die ze "eigenlijk niet wil" maar die niet in de media zijn gekomen zoals 't kint en waar het brede publiek niet zoveel van afweet ?

'k had nog een vraag voor je giserke (of een andere nva'er maar liefst giserke daar jij het gezegd hebt) in post nummer 23 in deze draad :
Citaat:
Citaat:
giserke
Op basis van wat N-VA mandatarissen doen in het parlement en allerlei commissies. Ook het infiltreerwerk in andere strekkingen, waardoor de Vlaamse zaak steeds meer sympathie krijgt. De Warandegroep is het rechtstreekse resultaat van de N-VA.
Dus de warandegroep heeft het succes dat die heeft als gevolg van de nva ? De nva heeft daarvoor gezorgd ?

Dat lijkt me toch - tenzij je het goed kan onderbouwen - toch wel sterk op recuperatie te lijken hoor.
Misschien ietwat directere vraagstelling, excuses dat ik dat niet eerder gedaan heb : wil je dat eventjes goed onderbouwen ?
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 26 januari 2007 om 05:22.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 11:47   #35
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Je moet als regeringspartij nu éénmaal een zekere loyaliteit betonen aan je coalitiepartners: VLD en SP.A stemmen ook geregeld voor zaken waar ze absoluut niet achter staan maar die behoren tot een groter geheel van afspraken binnen de regering.
Een slaaf van een slaaf...

Partijen zijn weerzinwekkend...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 12:42   #36
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Een slaaf van een slaaf...

Partijen zijn weerzinwekkend...
Nu komt er iets van: "roeper aan de kant, verrottingsstrategie en verdoken belanger" denk ik
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 16:52   #37
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Een slaaf van een slaaf...

Partijen zijn weerzinwekkend...
Maar wel de bouwstenen van de hedendaagse democratie. Je kan dat niet leuk vinden, maar het is nu eenmaal een realiteit. Overigens waren de parlementen voor de partijdiscipline ingang vond (late jaren '30) helemaal niet democratischer of representatiever: Dat waren een stel bourgeois onder elkaar met hoge hoed en sigaar die als heren onder elkaar alles regelden en af en toe zich lieten verkiezen door de rest van de rijke burgerij. Wie nu op een partij stemt heeft nog min of meer de garantie dat zijn stem tot de verkiezing zal leiden van iemand die zich ertoe verbindt loyaal het beleid van die partij te steunen.

Laatst gewijzigd door zorroaster : 26 januari 2007 om 16:53.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 16:58   #38
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
om eerlijk te zijn weet ik niet zeker of die ontkracht zijn , oke nationaal vormde nva geen kartel met bub , ik weet ook niet precies waar hij het over had maar misschien een of andere lokale lijst ergens in het brusselse ?
Je snapt nu zelf toch wel dat zelfs een lokaal N-VA-BUB-kartel wel héél bizar zou zijn, niet? Nee, waar ilfalco op doelde (maar dat hem duidelijk boven de pet ging aangezien hij verwees naar een "kartel") was de lijstverbinding die alle Vlaamse partijen in Brussel met elkaar traditioneel sluiten om geen Vlaamse stemmen verloren te laten gaan. Ik neem aan dat je bekend bent met het principe van de lijstverbinding en haar nut?

Welnu, vanwege het cordon maakt het Belang geen deel uit van die lijstverbinding, terwijl in Brussel de BUB zich om de één of andere gekke reden wél aansloot bij die lijstverbinding. Compleet idioot natuurlijk, want de BUB zou nooit een zetel halen of ervoor in de buurt komen: Met andere woorden, zij gaf haar stem weg aan de VLD, SP.A-Spirit, Groen! en CD&V/N-VA.

Dat geval is nu de reden waarom maniakken als ilfalco al meer dan een jaar lopen te kankeren dat de N-VA 'liever een kartel met de BUB sluit dan met het Belang". En op die stommiteit heb ik eventjes gerepliceerd.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 17:59   #39
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Sorry ik heb even over die vraag gelezen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
'k had nog een vraag voor je giserke (of een andere nva'er maar liefst giserke daar jij het gezegd hebt) in post nummer 23 in deze draad :
Misschien ietwat directere vraagstelling, excuses dat ik dat niet eerder gedaan heb : wil je dat eventjes goed onderbouwen ?

De visie van N-VA op economie en tewerkstelling kan sedert een aantal jaren geleden tot zeer grote bijval rekenen bij VOKA en Unizo.
Wij hebben (dacht in 2002) een prijs gewonnen met onze dossiers bij voka. Ook op het grote VOKA debat in 2004 kwamen we zeer sterk uit de hoek.
Onderandere ons dossier rond kenniseconomie heeft de doorslag gegeven.
link naar de dossiers in kwestie:
http://www.n-va.be/programma/standpu...ail.asp?ID=143
http://www.n-va.be/programma/standpu...ail.asp?ID=140
http://www.n-va.be/programma/standpu...ail.asp?ID=128
http://www.n-va.be/programma/standpu...ail.asp?ID=113

Ook dossiers ivm de gezondheidzorg kunnen in de medische sector op grote bijval rekenen. Lees de artsenkrant er op na.

Door dergelijke politieke ernst op tafel te leggen, wordt je door organisaties ernstig genomen. Daardoor wordt je gesprekspartner, en kun je meer en meer je eigen visie doordrammen, omdat je ze onderbouwt kan doen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 18:01   #40
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Een slaaf van een slaaf...

Partijen zijn weerzinwekkend...
dromen van een prins op een wit paard heeft geen zin.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be