Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2018, 10:04   #21
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.510
Standaard

Geen ontwijking maar een analogie. U zegt dat iets uitzonderlijk is. Waar is dan de transcript van de merkel meeting vraag ik u? Indien die ook niet bestaat stelt u misschien ten onrechte dat het uitzonderlijk is dat er geen transcript bestaat. Transcripts worden gemaakt van persconferenties meestal niet van vier ogen gesprekken met tolk.

Veel rook en weinig vuur. En Trump als Russisch agent dat is absurd.

Laatst gewijzigd door Bach : 22 augustus 2018 om 10:08.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 10:29   #22
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Geen ontwijking maar een analogie. U zegt dat iets uitzonderlijk is. Waar is dan de transcript van de merkel meeting vraag ik u? Indien die ook niet bestaat stelt u misschien ten onrechte dat het uitzonderlijk is dat er geen transcript bestaat. Transcripts worden gemaakt van persconferenties meestal niet van vier ogen gesprekken met tolk.

Veel rook en weinig vuur. En Trump als Russisch agent dat is absurd.
Merkel is niet Trump dacht ik toch?

Ik weet niet hoe dat gaat in Duitsland maar in de VS krijg je een transcipt van elke ontmoeting of speech of persconferentie of interview van de president.

Bvb. na het gesprek met de italiaanse president Conte
https://factba.se/transcript/donald-...y-july-30-2018

of na de meeting met Merkel :
https://factba.se/transcript/donald-...o-july-11-2018

Meeting met Putin : Zero, niets, noppes.
Iedereen met een beetje kritische houding stelt zich daar vragen over VOORAL als dan blijkt dat er langs russische kant wel werd gecommuniceerd, toch minstens al in de kringen rond Putin.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 10:55   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.031
Standaard

Ik vind de oproep van de Russki's wel vreselijk cynisch. Eerst met hun luchtmacht en hun vloot ijverig helpen om Syrië tot stof en gruis te bombarderen en zich daarna tot de Europese Unie richten met een verzoek tot hulp bij de wederopbouw.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 10:57   #24
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Poetin vraagt Europese hulp bij heropbouw Syrië



Zoals ik al eerder wist te schrijven dat na de tijdelijke humanitaire hulp die véél landen uit de EU geboden hebben er nu ook werk mag gemaakt worden om de landen die door oorlog (niet diegenen van de invasie op huidig ogenblik want daar zijn geen problemen in eigen land(en)) overhoop gehaald zijn te helpen met een wederopbouw, zodat de mensen die er moeten gaan vluchten zijn, er terug vreedzaam kunnen samenleven.

Goed plan of gaan er stokken tussen de wielen gestoken worden?
Goed plan, anders wordt Europa helemaal irrelevant. Alleen zijn onze leiders te dom en te geborneerd om dit in te zien.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 14:11   #25
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik vind de oproep van de Russki's wel vreselijk cynisch. Eerst met hun luchtmacht en hun vloot ijverig helpen om Syrië tot stof en gruis te bombarderen en zich daarna tot de Europese Unie richten met een verzoek tot hulp bij de wederopbouw.
Moesten de 'opstandelingen' de oorlog gewonnen hebben kreeg je ook zo'n oproep. Maar dan van westerse krachten. En ik vermoed dat die niet Rusland zouden vragen mee te doen. Het Russisch gebaar is een geste eerder een cynische daad. Rusland wil namelijk niet europa tot vijand. Enfin. Men kan zelfs van een geschenk een aanslag maken met wat slechte wil.

Ook op VN niveau houdt de VS de heropbouw tegen lees ik. Regime change conditie eraan verbonden. Tot zover de interesse in burgerbevolking en vluchtelingen.

Zo'n heropbouw kan lucratief zijn. Tussen haakjes

Laatst gewijzigd door Bach : 22 augustus 2018 om 14:16.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2018, 14:14   #26
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Merkel is niet Trump dacht ik toch?

Ik weet niet hoe dat gaat in Duitsland maar in de VS krijg je een transcipt van elke ontmoeting of speech of persconferentie of interview van de president.

Bvb. na het gesprek met de italiaanse president Conte
https://factba.se/transcript/donald-...y-july-30-2018

of na de meeting met Merkel :
https://factba.se/transcript/donald-...o-july-11-2018

Meeting met Putin : Zero, niets, noppes.
Iedereen met een beetje kritische houding stelt zich daar vragen over VOORAL als dan blijkt dat er langs russische kant wel werd gecommuniceerd, toch minstens al in de kringen rond Putin.
Misschien heeft de Finse overheid iets. Voor zover ik weet was de meeting Putin Merkel ook onder vier ogen. Waarom zou de meeting Trump Putin dat niet kunnen zijn? Ik zou daar geen conspiracy achter zoeken.

Die blogger vernoemde meerdere personen, zoals Rice. Plus was de commentaar, althans in vertaling bij vaag en niet specifiek over Brennan. Ook niet duidelijk of het een feit of intentie is, noch waar de info vandaan komt. Ik kan er niet veel mee. Het ruikt van ver naar fake news eigenlijk om daar een Russisch complot van te maken. Wat denkt u zelf?

Laatst gewijzigd door Bach : 22 augustus 2018 om 14:42.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 11:38   #27
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Merkel is niet Trump dacht ik toch?

Ik weet niet hoe dat gaat in Duitsland maar in de VS krijg je een transcipt van elke ontmoeting of speech of persconferentie of interview van de president.

Bvb. na het gesprek met de italiaanse president Conte
https://factba.se/transcript/donald-...y-july-30-2018

of na de meeting met Merkel :
https://factba.se/transcript/donald-...o-july-11-2018

Meeting met Putin : Zero, niets, noppes.
Iedereen met een beetje kritische houding stelt zich daar vragen over VOORAL als dan blijkt dat er langs russische kant wel werd gecommuniceerd, toch minstens al in de kringen rond Putin.


Ik ga u een vernedering besparen Parcifal. Het is niet moeilijk te bewijzen dat uw conspiracy theorie uit de lucht gegrepen is. Reeds 23 juli, 1 dag voor de Russische Twitter, rapporteerde de VS media reeds over de intentie van Trump om de security clearance van Brennan en een paar anderen ongedaan te maken. Het Twitter bericht doet niet meer als herhalen wat in de VS media verscheen. Misschien probeert uw bron u te manipuleren? U had dat beter eerst nagegaan.

Zie rapport van Kevin Breuninger op CNBC op 23 juli 2018

U had dat zelf eerst kunnen nagaan natuurlijk....

Hier het bewijs dat het een anti Russisch propaganda item betreft:

https://www.cnbc.com/2018/07/23/trum...officials.html

Morgen weer een andere leugen, manipulatie of misleiding van het publiek natuurlijk.....zo gaat dat.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be