Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2019, 12:29   #1
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard Bart de Wever: Nooit was er meer vrijheid, gelijkheid en solidariteit.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20190503_04370487

En om dat tegen te gaan, want het is blijkbaar niet goed

Citaat:
Die identiteit is de jongste decennia volgens hem afgebroken door een intellectueel klimaat van 'postmoderne zelfdestructie, met nodeloze zelfschaamte en cultuurrelativisme tot gevolg'.
mag je je assimileren aan wat de grote leider beslist dat het correcte profiel voor een Europeaan is.


Citaat:
Wij moeten voluit durven te kiezen voor de positieve kracht van een gezonde, inclusieve identiteit met een verlichte leidcultuur als broncode.’
Kent iemand de broncode?
Het is ook duidelijk dat de 'grote leider', zoals de meeste 'grote leiders' voor hem, niet houdt van intellectuelen.
Die denken namelijk op een hoger niveau dan de buik en de portemonnee
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 3 mei 2019 om 12:33.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 12:31   #2
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

gvd man, die zijn echt aan het vervellen tot zaken die we eigenlijk hadden gedacht lang geleden uitgeroeid te hebben.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 12:32   #3
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
gvd man, die zijn echt aan het vervellen tot zaken die we eigenlijk hadden gedacht lang geleden uitgeroeid te hebben.
onkruid blijft de kop op steken.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 14:09   #4
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

https://www.gva.be/cnt/dmf20190503_0...op-zijn-plaats

Wie niet voor mij is, is tégen mij.
Zo zei het de Grote Leider
Zo volgde de kudde
Amen
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 3 mei 2019 om 14:11.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 14:18   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Marcus Aurelius De Wever: ‘De elite binnen mijn partij...’
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 14:27   #6
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Het was te verwachten dat de linkerzijde er weer niks zouden van begrijpen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 14:28   #7
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

De schapen duiken op
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 14:51   #8
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20190503_04370487


Kent iemand de broncode?
Het is ook duidelijk dat de 'grote leider', zoals de meeste 'grote leiders' voor hem, niet houdt van intellectuelen.
Die denken namelijk op een hoger niveau dan de buik en de portemonnee
???
U bedoelt dat vooroordelen wel als intellectueel mogen gezien worden???
Ook al misbruiken zij hun vooroordelen op het niveau van de buik van hun kiesvee en ten bate van hunne eigen portemonnee...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 14:53   #9
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
https://www.gva.be/cnt/dmf20190503_0...op-zijn-plaats

Wie niet voor mij is, is tégen mij.
Zo zei het de Grote Leider
Zo volgde de kudde
Amen
Voor zover ik weet behoort de Grote Leider, zoals u hem noemt, helemaal niet tot onze linkiewinkies, welke zich inderdaad voordoen zoals u hier komt te zeggen...

Ik kan kop nog staart krijgen aan wat u vertelt of het moet zijn dat u enkel afgaat op uw eigen vooroordelen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 15:09   #10
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
https://www.gva.be/cnt/dmf20190503_0...op-zijn-plaats

Wie niet voor mij is, is tégen mij.
Zo zei het de Grote Leider
Zo volgde de kudde
Amen
Venezuela, het grote voorbeeld van links.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 15:16   #11
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Voor zover ik weet behoort de Grote Leider, zoals u hem noemt, helemaal niet tot onze linkiewinkies, welke zich inderdaad voordoen zoals u hier komt te zeggen...

Ik kan kop nog staart krijgen aan wat u vertelt of het moet zijn dat u enkel afgaat op uw eigen vooroordelen...
Oordelen of veroordelen wil jij gewoon niet doen. Ofwel vertel je dat je het niet begrijpt, ofwel steek je je kop in het zand.

Hij is gewoon een windhaan. Hij draait na iedere verkiezing in de richting van ZIJN en zijn vriendjes hun portemonnee. Hij vult die wel met jouw belastingen en sociale zekerheid.

Misschien bestaat er een heel kleine kans dat je me geloofd na de verkiezingen als hij niet anders kan dan met de PS zijn zakken te vullen.

Laatst gewijzigd door subocaj : 3 mei 2019 om 15:18.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 15:17   #12
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Links gaat het pas door hebben als ze s'morgens opstaan na de oproep tot het gebed en dan hun boerka en djellabah gaan over hun kop gooien om naar de moskee te gaan. Is het nu echt mogelijk om zoooo blind en dom te zijn???? Dat is niet meer dom, dat is zelfs niet bisdom, dat is aartsbisdom...………..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 16:33   #13
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Links gaat het pas door hebben als ze s'morgens opstaan na de oproep tot het gebed en dan hun boerka en djellabah gaan over hun kop gooien om naar de moskee te gaan. Is het nu echt mogelijk om zoooo blind en dom te zijn???? Dat is niet meer dom, dat is zelfs niet bisdom, dat is aartsbisdom...………..
edoch... Lees hier de wijze woorden van den Grooten Leider :
Citaat:
Het boek vormt dé basis zijn van de N-VA-ideologie. 'Het moet ook duidelijk maken dat er meer dan ooit een Chinese muur staat tussen N-VA en Vlaams Belang', zei hij.
bron : http://www.standaard.be/cnt/dmf20190503_04370487

Dus vooraleer de usual suspects van het Blok beginnen te cheeren, kunnen ze best eerst deze zin enkele keren herlezen en beseffen dat ze ad infinitum in hun cordon sanitaire gaan blijven zitten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 16:48   #14
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Oordelen of veroordelen wil jij gewoon niet doen. Ofwel vertel je dat je het niet begrijpt, ofwel steek je je kop in het zand.

Hij is gewoon een windhaan. Hij draait na iedere verkiezing in de richting van ZIJN en zijn vriendjes hun portemonnee. Hij vult die wel met jouw belastingen en sociale zekerheid.

Misschien bestaat er een heel kleine kans dat je me geloofd na de verkiezingen als hij niet anders kan dan met de PS zijn zakken te vullen.
Ik wil niet oordelen of veroordelen???
Weet dat ik de linkiewinkies veroordeel tot in het zevende nageslacht...
Zij werpen zich op dat ze tegen de rechtse wreedheden zijn en voor de sociale vooruitgang en het eerste dat ze gedaan hebben is datgene dat de mensen, het volk had moeten beschermen tegen die uitbuiting, nl. de algemene mensenrechten, opgericht na de wreedheden van WOI, uithollen en zelfs afzweren...

Wij glijden, dank zij hun verwaanheid, hun bekrompenheid, hun zelfzucht, hun blindheid, hun egoïsme en de geldzucht en de machtshonger van hun leiders, regelrecht af naar datgene waar zij, zogezegd, ons voor willen behoeden... Maar ja zo lang het kiesvee maar braaf en dwaas hun blijft volgen denken ze dat hen alles is toegelaten... En als het kiesvee hen afvalt... hewel dan steken zij ze toch achter een cordon... en dat cordon betreft al lang niet meer alleen het VB...

En dan komen hier linkiewinkies, zogezegd heel wijs, de tegenstanders overladen met hun eigen zonden...

Het zou om te lachen zijn als het niet zo verrek verregaande en zware gevolgen zou hebben...

Het ga je goed...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 16:53   #15
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
gvd man, die zijn echt aan het vervellen tot zaken die we eigenlijk hadden gedacht lang geleden uitgeroeid te hebben.
Klopt.
En steeds weer stel ik vast dat de westerse waarden en cultuur verdedigen (waar ik volledig achter sta) altijd weer een schaamlapje is voor het tegengestelde.
Dat is exact waarom ik mij zoveel meer in blauw herken vandaag dan in geel.
Ik wil geen Vlaanderen waar we 100 jaar teruggaan.

De strijd tegen radicale islam bv is meer dan legitiem. Maar de manier waarop is de discussie. Reactionairen verliezen het geloof in ons systeem om het te verdedigen. Dat is bullshit.
Het is ronduit gevaarlijk om het handelen van verschillende organisaties en naar de "rechtse" politiek te willen trekken in volle demagogie (die ambtenaren, die sossen, die groene islamzaadcontainers, de linkiewinkie VRT, ....) maar er geen middelen tegenover te stellen (met dezelfde mensen die nu in die organisaties zitten). Men holt het systeem in woorden, daden en centen uit om het sterker te willen maken. Dat is belachelijk.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 3 mei 2019 om 16:58.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 16:59   #16
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Klopt.
En steeds weer stel ik vast dat de westerse waarden en cultuur verdedigen (waar ik volledig achter sta) altijd weer een schaamlapje is voor het tegengestelde.
Dat is exact waarom ik mij zoveel meer in blauw herken vandaag dan in geel.
Ik wil geen Vlaanderen waar we 100 jaar teruggaan.
Vreemd he, het is Vlaanderen dat la Belgique naar boven tilt. Zonder Vlaanderen zat la Belgique op het niveau van vb Griekenland en toch ben jij zogezegd bang dat Vlaanderen honderd jaren achteruit zou gaan...

Vreemde kronkels, of moet ik zeggen vooroordelen of zou het misschien niet goed uitgekiende indoctrinatie in je hersenen kunnen zijn misschien???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 3 mei 2019 om 17:00.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 16:59   #17
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
De schapen duiken op
Naamgenootjes???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 17:02   #18
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Vreemd he, het is Vlaanderen dat la Belgique naar boven tilt. Zonder Vlaanderen zat la Belgique op het niveau van vb Griekenland en toch ben jij zogezegd bang dat Vlaanderen honderd jaren achteruit zou gaan...

Vreemde kronkels, of moet ik zeggen vooroordelen of zou het misschien niet goed uitgekiende indoctrinatie in je hersenen kunnen zijn misschien???
Je hebt het over een Vlaanderen dat gegroeid is op basis van liberale democratie, niet op het willen uitstappen uit dat systeem, wegens "islampamperaars"...
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 3 mei 2019 om 17:02.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 17:06   #19
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Je hebt het over een Vlaanderen dat gegroeid is op basis van liberale democratie, niet op het willen uitstappen uit dat systeem, wegens "islampamperaars"...
Dus een ontwikkeld Vlaanderen en geen middeleeuws Vlaanderen want die ME toestanden vinden we vooral terug aan de zuidkant van dit land...
En dat Vlaanderen uit het Belgisch systeem willen stappen is zeker niet alleen o.w.v. de islam, maar wel omdat de islampamperaars inderdaad veel te machtig en veel te schraapzuchtig zijn geworden zodat ze het hele land, Vlaanderen incluis, regelrecht naar de ME terug voeren...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 17:18   #20
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik wil niet oordelen of veroordelen???
Weet dat ik de linkiewinkies veroordeel tot in het zevende nageslacht...
Zij werpen zich op dat ze tegen de rechtse wreedheden zijn en voor de sociale vooruitgang en het eerste dat ze gedaan hebben is datgene dat de mensen, het volk had moeten beschermen tegen die uitbuiting, nl. de algemene mensenrechten, opgericht na de wreedheden van WOI, uithollen en zelfs afzweren...

Wij glijden, dank zij hun verwaanheid, hun bekrompenheid, hun zelfzucht, hun blindheid, hun egoïsme en de geldzucht en de machtshonger van hun leiders, regelrecht af naar datgene waar zij, zogezegd, ons voor willen behoeden... Maar ja zo lang het kiesvee maar braaf en dwaas hun blijft volgen denken ze dat hen alles is toegelaten... En als het kiesvee hen afvalt... hewel dan steken zij ze toch achter een cordon... en dat cordon betreft al lang niet meer alleen het VB...

En dan komen hier linkiewinkies, zogezegd heel wijs, de tegenstanders overladen met hun eigen zonden...

Het zou om te lachen zijn als het niet zo verrek verregaande en zware gevolgen zou hebben...

Het ga je goed...
2
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be