Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 december 2018, 10:14   #1
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard Wat wil de islam?

Opgepikt tussen wat e-mails...
De islamlovers alhier kunnen misschien eventjes weerleggen wat hier zoal staat? Of gebaren dat ze het niet gezien hebben...
Staat ook in de rubriek "godsdienst enz" maar velen zullen die wellicht overslaan...


Citaat:
Citaat:
Boodschap van een Belgische advocaat (Meester Van Steenkiste)
Goedendag,
Zoals de volgende regels aantonen,werd ik gedwongen me bewust te worden van de extreme moeilijkheid het woord 'infidèle/ongelovige' te definiëren.
Kiezen tussen Allah of Christus,terwijl de Islam veruit de godsdienst is die het meest oprukt in ons land. Vorige maand nam ik deel aan een jaarlijkse stage, noodzakelijk voor de hernieuwing van mijn veiligheidsaanstelling in de gevangenissen. Tijdens de cursus was er een presentatie van 4 sprekers, die respectievelijk de katholieken, protestanten, joden en moslims vertegenwoordigden en hierbij de grondslagen van hun doctrine/leer uitlegden. Het was met bijzondere aandacht dat ik de exposé van de Imam bijwoonde. De presentatie van deze laatste,vergezeld van een video-projectie, was opmerkelijk. Na afloop van de presentaties was er mogelijkheid tot vragen stellen en toen ik aan de beurt kwam,vroeg ik: 'Ik verzoek u me te verbeteren als ik me vergis, maar ik dacht begrepen te hebben dat de meerderheid van de Imams en de religieuze autoriteiten de Jihad (heilige oorlog) verordend hadden tegen de ongelovigen van de hele wereld

En dat bij het doden van een ongelovige (wat een verplichting is voor alle moslims) ze ervan verzekerd zijn naar het paradijs te zullen gaan.
In dat geval, kunt u me de definitie geven van wat precies een ongelovige is?' Zonder iets in te brengen tegen mijn interpretatie en zonder de minste aarzeling, antwoordde de Imam : 'Een niet-moslim!!'
Ik repliceerde : 'Sta me dan toe me ervan te verzekeren dat ik het goed begrepen heb: Het geheel van aanbidders/vereerders van Allah moet gehoorzamen aan het bevel om, al wie niet tot uw religie behoort, te doden, om zo hun plaats in het paradijs te verkrijgen, niet waar?' Zijn gelaat dat tot nu toe zelfzekerheid en autoriteit uitstraalde, veranderde plots in dat van een jongetje dat betrapt was met zijn hand in de confituurpot ! 'Dat is juist' mompelde hij. Ik hernam: 'Goed, ik heb er wel veel moeite mee om me voor te stellen dat de paus alle katholieken, of de dominee alle protestanten, zou aansporen om uw geloofsgenoten uit te roeien en zich zo van hun plaats in het paradijs te verzekeren. De Imam was sprakeloos ! Ik vervolgde: 'Ik heb eveneens moeilijkheden om mezelf te beschouwen als uw vriend, vermits uzelf en uw confraters uw gelovigen aanzetten om me te doden. Nog een andere vraag: 'Zou u ervoor kiezen Allah te volgen die u opdraagt me te vermoorden om zo het paradijs te mogen betreden,
of Christus die me aanspoort u lief te hebben zodat ook ik toegang krijg tot het paradijs. Omdat hij wil dat ik er ben in uw gezelschap?'

Men had een speld kunnen horen vallen, terwijl de Imam zweeg
. Onnodig te vermelden dat de organisators en promotors van het seminarie niet konden waarderen dat de minister van de islamitische cultuur zo behandeld werd en dat enkele waarheden omtrent geloofspunten van deze religie werden aan de kaak gesteld. In de komende 30 jaar, zullen er genoeg moslimkiezers zijn in ons land om een regering naar hun keuze te installeren, met toepassing van de Sharia bij wijze van wet. Ik vond dat alle inwoners van dit land op de hoogte gesteld moesten worden.
Maar met het justitiesysteem en de liberale media is er geen enkele kans dat deze tekst breed verspreid zal worden,
vandaar.... deze boodschap.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 12:24   #2
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Er misschien nog even dit er zelf aan toevoegen: misschien is het wel een "hoax" nietwaar! Je mag niet alles geloven wat je leest...
Maar: zelfs al was het een hoax, bovenstaande zaken weerleggen als onjuist zou velen toch geruststellen, nietwaar...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 13:53   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.258
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Mohammed heeft zijn veroveringspamflet wel opportunistischer geschreven.

Een moslim heeft de keuze de ongelovigen tijd te geven om te bekeren, maar mag ze even goed in 1 keer doodslaan. Zeker als er geen gevolgen aan vasthangen. (ergo, dat de ongelovigen sterk genoeg zijn om terug te kunnen slaan)

De "broeders van het boek", oftewel, christenen en joden zijn zelfs in de Islam inbegrepen, zolang ze de yizah maar betalen.
Als die yizah aanvaard wordt door de sterkste muzel van de omgeving, dan is het aan die heerser de yizah betalende dhimmies een bepaalde bescherming te bieden.


Niet dat deze bescherming veel betekend, het komt er simpel op neer dat die dhimmies niet zomaar mishandeld mogen worden (excuses genoeg te vinden anders, zoals die Pakistaanse dame van onlangs...), en dat mishandelingen enkele regels moeten volgen (kort door de bocht, zolang de handelswaar niet zichtbaar beschadigd is).
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 14:06   #4
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Dubbeldraad
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 14:14   #5
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.615
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Er misschien nog even dit er zelf aan toevoegen: misschien is het wel een "hoax" nietwaar! Je mag niet alles geloven wat je leest...
Maar: zelfs al was het een hoax, bovenstaande zaken weerleggen als onjuist zou velen toch geruststellen, nietwaar...
Een hoax? Er kan niks weerlegd worden, er is zelfs geen spelt tussen te krijgen, tenzij weer spelen met hypocriete en door tegenstrijdig, ongeloofwaardige interpretaties....tenslotte begrijpen ongelovigen de koran niet, hé?

Misschien dat enkele stoorzenders nu weer gaan zeuren over de bron om de discussie af te leiden bij gebrek aan een opportunistisch weerwoord?

@maddox: wij betalen reeds als dhimmi's djizyia door de politieke verraders: door ons belastinggeld te stelen krijgen moslim immigranten alles gratis voor een 'beter leven' maar ze hebben niet begrepen dat wij dan ook beschermd moeten worden volgens hun eigen koran want ze steken ons nog steeds en vaker overhoop op straat....maar dat is dan de verplichting om te gehoorzamen aan het bevel voor elke moslim om elke ongelovige te doden om in hun de denkbeeldige paradijs te geraken, zeker?
Zo hebben de hypocrieten toch altijd gelijk. Ze denken dat iedereen oerdom is zoals hun gelovige schapen en overduidelijk bedrog en leugens slikken.
Oh en de islam/mohammedanen willen de politieke macht en onze onderwerping om de sharia in te voeren voor een wereldwijd kaliefaat.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 16 december 2018 om 14:16.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 17:57   #6
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dubbeldraad
En nog is het zo moeilijk om daar reacties, bevestigingen of ontkenningen, op te krijgen!
Oeps! Met het Marrakechpact mogen die vragen niet meer gesteld worden misschien? De pers aan banden, het internet aan banden, de burger...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 11:23   #7
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En nog is het zo moeilijk om daar reacties, bevestigingen of ontkenningen, op te krijgen!
Oeps! Met het Marrakechpact mogen die vragen niet meer gesteld worden misschien? De pers aan banden, het internet aan banden, de burger...
Citaat:
Te vermijden op vraag van de moderatie:

onderwerp in een verkeerd subforum posten (1 bp)
dubbele thread openen (1bp)
https://forum.politics.be/showthread.php?t=246539
https://forum.politics.be/showthread.php?t=246540
Beiden door u gestart
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 17 december 2018 om 11:39.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 11:56   #8
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.284
Standaard

Als elke moslim verplicht is om ongelovigen te vermoorden zijn het toch maar zwakke gelovigen volgens mij.

Stel dat er 600.000 moslims in Belgie wonen.
Als die dan nog maar de moeite deden om eens per maand een niet-gelovige te vermoorden (eentje per maand is toch niet teveel gevraagd eh?) worden er per jaar 7 miljoen niet geloven uitgeroeid.
Binnen dit en twee jaar leeft er dan geen enkele ongelovige meer in Belgie.

Kortom; hun doel is vrij snel haalbaar en toch blijven die lamzakken in hun zetel zitten in plaats van hun imam te gehoorzamen. Als ze elke week een ongelovige zouden aanpakken zijn ze er vanaf binnen het half jaar...

Waarom gebeurt dit niet?
-Zijn moslims lang niet zo gebrand op die 'heilige oorlog'-praat van sommige van hun imams?
-Of zijn het gewoon luierikken die vinden dat de anderen zich maar bezig moeten houden met die tijdrovende jihad?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 12:03   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.352
Standaard

Citaat:
Wat wil de islam?
Halal M&M's en Toblerone.

Vergezocht?


https://www.hln.be/geld/consument/zw...6lI4N-OnVoUZVw
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 12:50   #10
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Halal M&M's en Toblerone.

Vergezocht?


https://www.hln.be/geld/consument/zw...6lI4N-OnVoUZVw
de islam zal in Vlaanderen pas geïntegreerd zijn bij halal wijn en een halal speciaal bier van hoge gisting.

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 december 2018 om 12:50.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 13:07   #11
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

wie is "de" Islam?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 14:25   #12
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.258
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Als elke moslim verplicht is om ongelovigen te vermoorden zijn het toch maar zwakke gelovigen volgens mij.
Simpel antwoord, wat al reeds geschreven was.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Mohammed heeft zijn veroveringspamflet wel opportunistischer geschreven.

Een moslim heeft de keuze de ongelovigen tijd te geven om te bekeren, maar mag ze even goed in 1 keer doodslaan. Zeker als er geen gevolgen aan vasthangen. (ergo, dat de ongelovigen sterk genoeg zijn om terug te kunnen slaan)
Citaat:
Stel dat er 600.000 moslims in Belgie wonen.
Als die dan nog maar de moeite deden om eens per maand een niet-gelovige te vermoorden (eentje per maand is toch niet teveel gevraagd eh?) worden er per jaar 7 miljoen niet geloven uitgeroeid.
Binnen dit en twee jaar leeft er dan geen enkele ongelovige meer in Belgie.
Denkt u nu echt dat na een paar maand men dat nog gaat aanvaarden? Je krijgt een "ouwe Belg" moeilijk in gang , maar als die hoop volk beweegt, dan vloeit er bloed door de straten.
Citaat:
Kortom; hun doel is vrij snel haalbaar en toch blijven die lamzakken in hun zetel zitten in plaats van hun imam te gehoorzamen. Als ze elke week een ongelovige zouden aanpakken zijn ze er vanaf binnen het half jaar...
Neen dus. Momenteel is dat doel dus niet gemakkelijk haalbaar. En ten andere, als ze alle ongelovigen doodmaken, wie gaat er dan voor hen werken?
Citaat:
Waarom gebeurt dit niet?
-Zijn moslims lang niet zo gebrand op die 'heilige oorlog'-praat van sommige van hun imams?
-Of zijn het gewoon luierikken die vinden dat de anderen zich maar bezig moeten houden met die tijdrovende jihad?
Zie bovengaande antwoorden, met eentje extra.
De meeste mensen die zichzelf moslim noemen, awel die willen gewoon rustig en ongestoord hun eigen leven leiden.
Net zoals de meeste mensen die zichzelf Christelijk noemen. Als die een dozijn keer in een kerk komen, is dat omdat ze een grote Christelijke familie hebben. Ze zijn "gelovig" omdat het zo uitkomt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 17 december 2018 om 14:25.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 14:43   #13
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Simpel antwoord, wat al reeds geschreven was.



Denkt u nu echt dat na een paar maand men dat nog gaat aanvaarden? Je krijgt een "ouwe Belg" moeilijk in gang , maar als die hoop volk beweegt, dan vloeit er bloed door de straten.

Neen dus. Momenteel is dat doel dus niet gemakkelijk haalbaar. En ten andere, als ze alle ongelovigen doodmaken, wie gaat er dan voor hen werken?
Zie bovengaande antwoorden, met eentje extra.
De meeste mensen die zichzelf moslim noemen, awel die willen gewoon rustig en ongestoord hun eigen leven leiden.
Net zoals de meeste mensen die zichzelf Christelijk noemen. Als die een dozijn keer in een kerk komen, is dat omdat ze een grote Christelijke familie hebben. Ze zijn "gelovig" omdat het zo uitkomt.
Waarom gebeurt dit niet???

Hewel omdat ze nog altijd enorm in de minderheid zijn; daarom en alleen daarom en de rest beweren is larie en apekool...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 15:06   #14
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wie is "de" Islam?
Hetzelfde dat Belgie overspoelt als het in de kraam past of enorm in de minderheid zijn als het in een andere kraam past.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 15:16   #15
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
de islam zal in Vlaanderen pas geïntegreerd zijn bij halal wijn en een halal speciaal bier van hoge gisting.
geserveerd bij halal-varken aan het spit.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 15:54   #16
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Simpel antwoord, wat al reeds geschreven was.



Denkt u nu echt dat na een paar maand men dat nog gaat aanvaarden? Je krijgt een "ouwe Belg" moeilijk in gang , maar als die hoop volk beweegt, dan vloeit er bloed door de straten.

Neen dus. Momenteel is dat doel dus niet gemakkelijk haalbaar. En ten andere, als ze alle ongelovigen doodmaken, wie gaat er dan voor hen werken?
Zie bovengaande antwoorden, met eentje extra.
De meeste mensen die zichzelf moslim noemen, awel die willen gewoon rustig en ongestoord hun eigen leven leiden.
Net zoals de meeste mensen die zichzelf Christelijk noemen. Als die een dozijn keer in een kerk komen, is dat omdat ze een grote Christelijke familie hebben. Ze zijn "gelovig" omdat het zo uitkomt.
Dat bedoel ik maar.
En het stoort me dat men tegenwoordig maar al te graag 'moslim' gelijkstelt met 'jihad-extremist'.
Want dat is een vertekend beeld en wakkert alleen maar haat en verdeeldheid aan.
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat er geen extremisten bestaan. Ik ben niet blind. Maar om nu alle moslims over dezelfde kam te scheren gaat mij wat ver.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 16:06   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.258
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dat bedoel ik maar.
En het stoort me dat men tegenwoordig maar al te graag 'moslim' gelijkstelt met 'jihad-extremist'.
Want dat is een vertekend beeld en wakkert alleen maar haat en verdeeldheid aan.
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat er geen extremisten bestaan. Ik ben niet blind. Maar om nu alle moslims over dezelfde kam te scheren gaat mij wat ver.
Het punt is dat "de moslims" momenteel een (snel groeiende) minderheid in België zijn.
En dat een minderheid van deze groep wel extremisten zijn, en dat die door hun acties niet alleen de hele andere hoop een "slechte" reputatie geven, maar die anderen ook dwingen extremer te worden.

Het hele hoofdoek/boerka gebeuren is er een prachtvoorbeeld van. Toen ik in Vilvoorde ging wonen, was een hoofdoek of boerka een zeldzaam straatbeeld. Maar ik heb perfect gezien en gehoord hoe dat veranderde. Jonge vrouwen (en meisjes) met een moslima uiterlijk die niet voldeden aan de mode-eisen van die groep werden gewoon op't straat uitgescholden in "kech-taal". na een paar keer zie je die jonge vrouwen/meisjes wel zedig naar school/werk gaan.
Vrouwen die er te Europees uitzien worden regelmatig gewoon belaagd, en niet alleen met woorden. En ja, er zijn mensen die effectief ingrijpen. De groepjes snotapen die dat soort van fratsen uithalen (de bontkraagjes zijn weer actief ten andere) zijn echt hyena's. Geconfronteerd met iets dat sterker en niet geboden aan politiek correcte regels (zoals politie)nemen ze snel de benen.

En uiteindelijk, als genoeg mensen kledij gebruiken als wapen, dan is de groepsdruk snel groot genoeg om "iedereen" in eenzelfde keurslijf te dwingen.

Ik heb aangehaald op't forum dat de eerste generatie Marokkanen hier in't straat er wel aanstoot aan namen, en de schoffies op hun plek hebben gezet. Maar da's eerder omdat ze geen heisa willen aan hun voordeur, dan enig besef dat er andere waarden en normen zijn dan de sharia.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 16:24   #18
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
geserveerd bij halal-varken aan het spit.
Met een top-less-met-hoofddoek bediening dan nog wel.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 16:37   #19
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Opgepikt tussen wat e-mails...
De islamlovers alhier kunnen misschien eventjes weerleggen wat hier zoal staat? Of gebaren dat ze het niet gezien hebben...
Staat ook in de rubriek "godsdienst enz" maar velen zullen die wellicht overslaan...


[/b]
Het is een extreme spreidstand van de pococratie. Weten waar islam voor staat en doen alsof men dit niet weet. Het is En complete onwetendheid van sommigen En collaboratie van de meesten. Hoedanook dingt iedereen naar de kroon van Ueberhumanist. De verantwoordelijkheid zal verpletterend zijn. Het keerpunt nadert.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 16:39   #20
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Het is een extreme spreidstand van de pococratie. Weten waar islam voor staat en doen alsof men dit niet weet. Het is En complete onwetendheid van sommigen En collaboratie van de meesten. Hoedanook dingt iedereen naar de kroon van Ueberhumanist. De verantwoordelijkheid zal verpletterend zijn. Het keerpunt nadert.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be