Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2008, 21:36   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.103
Standaard Claessen, klopt dat hier ??

IN een thread stond gans die vergelijking ???

mijn vraag is, zijn die voorstellen nu werkelijk al allemaal gedaan door het VB, want eerlijk gezegd, ik ben nogal kritisch en zo'n dingen zouden mij precies al opgevallen zijn, maar gans die rits blijkt mij ergens ontgaan te zijn ??? Zijn dat al allemaal voorstellen van VB...

Citaat:


Ius sanguinis of bloedrecht. Te vergelijken met de Nürnberger Gesetze (15/9/35) waardoor alleen kinderen van Arische ouders de Duitse nationaliteit konden krijgen.
Het Vlaams Blok is tegen stemrecht voor vreemdelingen, ook EG-burgers. Vergelijking met 14/11/35: Hitler trekt stemrecht voor ´onduitse´ Joden in.
Het Vlaams Blok wil de dossiers van alle genaturaliseerde vreemdelingen sinds 1974 herzien. Vergelijking: op 14/7/33 herziet Hitler alle gevallen van genaturaliseerde Joden.
Vlaams Blok: Een vreemdeling die huwt met iemand die reeds over de Belgische nationaliteit beschikt, verwerft niet automatisch zelf die Belgische nationaliteit. Hitler: Gesetz zum Schutze des deutschen Blutes und der deutschen Ehre; Joden mogen niet met Duitsers trouwen.
Vlaams Blok: Apart onderwijsnet. Hitler:
1933: numerus clausus voor Joden in hoger onderwijs 1935: rassenscheiding in basisonderwijs
1937: apartheid in beroepsonderwijs, die daarna is uitgebreid tot alle onderwijsniveaus
1941: Joodse scholen geconcentreerd in grote steden 1942: Joodse scholen gesloten
Vlaams Blok: Erkenning van de islamitische eredienst moet worden ingetrokken en moskeeën systematisch worden afgebouwd. Hitler: Vanaf 21/4/33 worden rituele slachtingen verboden, later de Joodse feestdagen en daarna de hele Joodse godsdienst.
Vlaams Blok: Wil werkgevers die migranten in dienst nemen extra belasten en vreemdelingen die werkloos worden, verplichten werk te zoeken in dezelfde sector, wat neerkomt op werkloosheidsverplichting. Hitler stootte de Joden uit het arbeidscircuit: apothekers, dokters, dierenartsen, ambtenaren, middenstanders en tenslotte arbeiders.
Vlaams Blok: Migranten moeten uit hun sociale woningen worden gezet. Hitler: 28/11/38: Joodse huizen worden in beslag genomen.
Vlaams Blok: Migranten die nog geen 10 jaar in België wonen, mogen geen huis kopen, m.a.w. hebben geen eigendomsrecht. Hitle: zelfde maatregel op 6/7/38.
Het Vlaams Blok wil sociale rechten van vreemdelingen beperken: verlaging kinderbijslag en werkloosheidsvergoeding. Hitler: 8/9/37-Joodse artsen worden niet meer vergoed door ziekenfonds; april 1940 - Joodse patiënten krijgen geen terugbetaling meer.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 22:16   #2
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
IN een thread stond gans die vergelijking ???

mijn vraag is, zijn die voorstellen nu werkelijk al allemaal gedaan door het VB, want eerlijk gezegd, ik ben nogal kritisch en zo'n dingen zouden mij precies al opgevallen zijn, maar gans die rits blijkt mij ergens ontgaan te zijn ??? Zijn dat al allemaal voorstellen van VB...
Niet dat ik weet of het moet na vrijdagavond nog snel even ingevoerd zijn.

Onder aan mijn reactie hier vindt u een koppeling naar de VB website.
Daar vindt u een beginselverklaring en een programma en zelfs een hele resem met veelgestelde vragen en de antwoorden volgens het VB er bij.
Misschien kan je daar eens beginnen?

Je verwacht toch niet echt dat ik op die larie ga reageren hé?
Daar zou je trouwens niets aan hebben volgens je eigen vraagstelling. Ik ben het VB niet...

Anderzijds, moest ik nog eens veel tijd hebben en vééél goesting zal ik misschien op een serieuze vraag in die richting antwoorden.
Eigenlijk vind ik dat je de VB webpagina moet raadplegen of je vraag richten aan de info-koppeling...
Of binnenkort aan Hans. Die komt hier vrijwillig schietschijf spelen.

Het best Hans! Geef ze van katoen!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 23:18   #3
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
wtf doet dat in dit subforum?
Geen idee maar op persoonlijke vragen moet je toch kunnen antwoorden vind ik.
Een beginsel dat zelfs in de parlementen geeerbiedigd wordt.

Beter ware het dit op zijn plaats onder te brengen dunkt me maar wanneer men een persoonlijke vraag toelaat moet men ze laten beantwoorden ook.
Dat is gewoon niet meer dan fair.
Dus wat mij betreft, afsluiten of verplaatsen.

Maar die beslissing ligt niet bij mij uiteraard...
Politics?...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 09:35   #4
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Geen idee maar op persoonlijke vragen moet je toch kunnen antwoorden vind ik.
Een beginsel dat zelfs in de parlementen geeerbiedigd wordt.

Beter ware het dit op zijn plaats onder te brengen dunkt me maar wanneer men een persoonlijke vraag toelaat moet men ze laten beantwoorden ook.
Dat is gewoon niet meer dan fair.
Dus wat mij betreft, afsluiten of verplaatsen.

Maar die beslissing ligt niet bij mij uiteraard...
Politics?...
Het stond in dit subforum vermeld, en die lijst vind ik heel intigrant, want inderdaad zo'n prachtige parallelismen trekken doet iemand nadenken.

De vraag is nu jij ook blijkbaar niet weet dat het VB ooit die voorstellen gedaan heeft... Past het dan dat personen zich bezighouden met het trekken van parallellismen met NSDAP terwijl er feiteljik dan niets van aan is ?? Waarom reagerenjullie daar niet op ???
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be