Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2015, 14:45   #121
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
nog steeds zie ik in jouw post een bewijs als zou de huidige invasie naar Europa voor 50% uit vrouwen bestaan.
Het zal mij worst wezen of ze voor 50%, voor 100% of zelfs maar voor 25% uit vrouwen bestaat.

Wat mijn punt was, als je de discussie al gevolgd had, is dat je geen reden hebt om wat er in de media geschreven staat ook maar te geloven.

Als daar staat geschreven dat die vader zijn kinderen opzettelijk de dood ingejaagd heeft voor een paar nieuwe tanden, omdat dat nu éénmaal beter staat als de rechtse rakkers een bepaald standpunt willen verdedigen (of dat nu hun werkelijke doel is of niet laat ik nog in het midden) dan heb ik daar mijn zeer gerede twijfels over. En zo zijn via een paar beelden van andere dode kinderen, waar ik de vraag stelde of die hun vaders ook nieuwe tanden gingen kopen, en via een aantal rechtse rakkers die stelden dat het grootste deel van de vluchtelingen uit mannen bestaan we uiteindelijk hier beland.

En wat betreft het aantal vrouwen : ik hecht meer geloof aan een document komende van de EU dan wat in sommige media die hier aangehaald worden komt en al zeker als het van sommige leden uit een bepaalde politieke hoek komt.

Als een links forumlid of een groene terrorist met vergelijkbare onzin komt, krijgt hij ook de wind van voren wat mij betreft. Ik heb hen in het verleden ook al een paar keren herhaaldelijk op hun tenen getrapt wat betreft bepaalde aspecten van hun politiek (o.a. belastingen en bepaalde overdreven voordelen voor steuntrekkers, idiote groene plannen die nooit werken etc)

Het is nu éénmaal zo dat dit forum overspoeld wordt door fanatieke NVA volgers die per sé hun partij gelijk willen zien halen, ook al hebben ze geen gelijk (hé Hamac)

Blijkbaar is het niet toegelaten je eigen standpunt te hebben. Volgens de meerderheid hier moet je ofwel rechts ofwel links zijn.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."

Laatst gewijzigd door non-conformist : 19 september 2015 om 14:49.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2015, 17:53   #122
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Het zal mij worst wezen of ze voor 50%, voor 100% of zelfs maar voor 25% uit vrouwen bestaat.

Wat mijn punt was, als je de discussie al gevolgd had, is dat je geen reden hebt om wat er in de media geschreven staat ook maar te geloven.

Als daar staat geschreven dat die vader zijn kinderen opzettelijk de dood ingejaagd heeft voor een paar nieuwe tanden, omdat dat nu éénmaal beter staat als de rechtse rakkers een bepaald standpunt willen verdedigen (of dat nu hun werkelijke doel is of niet laat ik nog in het midden) dan heb ik daar mijn zeer gerede twijfels over. En zo zijn via een paar beelden van andere dode kinderen, waar ik de vraag stelde of die hun vaders ook nieuwe tanden gingen kopen, en via een aantal rechtse rakkers die stelden dat het grootste deel van de vluchtelingen uit mannen bestaan we uiteindelijk hier beland.

En wat betreft het aantal vrouwen : ik hecht meer geloof aan een document komende van de EU dan wat in sommige media die hier aangehaald worden komt en al zeker als het van sommige leden uit een bepaalde politieke hoek komt.

Als een links forumlid of een groene terrorist met vergelijkbare onzin komt, krijgt hij ook de wind van voren wat mij betreft. Ik heb hen in het verleden ook al een paar keren herhaaldelijk op hun tenen getrapt wat betreft bepaalde aspecten van hun politiek (o.a. belastingen en bepaalde overdreven voordelen voor steuntrekkers, idiote groene plannen die nooit werken etc)

Het is nu éénmaal zo dat dit forum overspoeld wordt door fanatieke NVA volgers die per sé hun partij gelijk willen zien halen, ook al hebben ze geen gelijk (hé Hamac)

Blijkbaar is het niet toegelaten je eigen standpunt te hebben. Volgens de meerderheid hier moet je ofwel rechts ofwel links zijn.
Ah, u gelooft de media niet. De linkse media doet er nochtans alles aan om de 'vluchtelingen' te verdedigen. 'Ze zullen snel geïntegreerd zijn, snel aan het werk zijn, er zitten veel opgeleiden tussen, ze zijn allemaal op de vlucht voor de oorlog (niettegenstaande er veel uit een veilig vluchtelingenkamp komen)' en ze laten zo goed als geen beelden zien van het geweld gepleegd door de vluchtelingen. Trouwens met dat verdronken jongetje zijn de media de emo-toer opgegaan en de politiek heeft dit uitgebuit om nog meer vluchtelingen binnen te halen. Tja, als dan blijkt dat de vader waarschijnlijk zelf een mensensmokkelaar is ....

Neen, u bent degene die zijn gelijk wil halen. Het frustreert u dat u in deze discussie, die u trouwens zelf begonnen bent, aan het kortste eind trekt.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 september 2015 om 17:56.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 13:28   #123
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Neen, ik geloof de media niet. Of het nu rechtse of linkse media is, maakt niet uit.

Het zal mij verder ook worst wezen wat U ervan denkt. Ik heb wel een idee van wat voor iemand jij bent dat wel.

En wat betreft de topic starter : dat was Thuleander.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."

Laatst gewijzigd door non-conformist : 20 september 2015 om 13:28.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 13:53   #124
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Neen, ik geloof de media niet. Of het nu rechtse of linkse media is, maakt niet uit.

Het zal mij verder ook worst wezen wat U ervan denkt. Ik heb wel een idee van wat voor iemand jij bent dat wel.

En wat betreft de topic starter : dat was Thuleander.
In West-Europa is de media extreemlinks. Of heeft u dat in uw 'wijsheid' nog altijd niet door? Of misschien heeft u daar geen enkel bezwaar tegen?

Wat voor iemand ben ik dan wel volgens u? Extreemrechts? Omdat ik de leugens van links niet wil geloven?

Topicstarter had het over de vader van Aylan, maar u wenste te discussiëren over het feit dat ik vermeldde dat het overgrote merendeel van de vluchtelingen mannen zijn. U moet de boel niet verdraaien.

En heeft u ondertussen al verder 'onderzoek' gedaan naar de verhouding van de vrouwen en kinderen tot het aantal mannen bij deze gelukszoekers. Of bent u daarmee gestopt omdat u weet dat u ongelijk heeft?

Extreemlinks gelooft nog steeds haar eigen leugens. U bent daar een mooi voorbeeld van.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 september 2015 om 13:56.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2015, 20:42   #125
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
In West-Europa is de media extreemlinks. Of heeft u dat in uw 'wijsheid' nog altijd niet door? Of misschien heeft u daar geen enkel bezwaar tegen?

Wat voor iemand ben ik dan wel volgens u? Extreemrechts? Omdat ik de leugens van links niet wil geloven?

Topicstarter had het over de vader van Aylan, maar u wenste te discussiëren over het feit dat ik vermeldde dat het overgrote merendeel van de vluchtelingen mannen zijn. U moet de boel niet verdraaien.

En heeft u ondertussen al verder 'onderzoek' gedaan naar de verhouding van de vrouwen en kinderen tot het aantal mannen bij deze gelukszoekers. Of bent u daarmee gestopt omdat u weet dat u ongelijk heeft?

Extreemlinks gelooft nog steeds haar eigen leugens. U bent daar een mooi voorbeeld van.
Ik geloof grif dat jij zelfs je eigen nonsens gelooft. Alle media in Europa is links of ho maar, extreem links ...

En ja, ik heb je met je grote mond aan de kaak gesteld. Officieel document om je stelling te ontkrachten. Punt aan de lijn.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be