Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 september 2015, 12:47   #1
bf62
Gouverneur
 
bf62's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2004
Berichten: 1.298
Standaard Hier heerst de sharia

Christenen, platgeslagen door de pacifistische Jezus zijn niet opgewassen tegen de aanhangers van de oorlogszuchtige Mohammed. In de wereld van morgen (massale instroom van moslims in West-Europa) is het noodzakelijk om alle niet moslims een deftige assertiviteitstraining te geven. Woorden gaan niet voldoende zijn; de nodige wapens zijn vereist.

Citaat:
Fanatieke moslims bedreigen christenen in opvangcentra: "Hier heerst de sharia"

Christenen die de oorlogshel in hun eigen land ontvluchten, moeten ook in (Duitse) opvangcentra voor hun leven vrezen. Zij worden door strenggelovige moslims uitgescholden, geslagen en met de dood bedreigd. De krant Welt am Sonntag publiceerde een reeks schrijnende getuigenissen.

Said is een christen en ontvluchtte Iran nadat zijn broer in een kerk was opgepakt. Te voet doorkruiste hij Turkije. Dat zijn problemen in Duitsland pas goed zouden beginnen, had hij nooit kunnen vermoeden. "Ik dacht dat ik hier mijn godsdienst vrij zou kunnen beleven maar als ik in het opvangcentrum zeg dat ik een christen ben word ik met de dood bedreigd", aldus Said.

Kuffar
De man zit momenteel in een opvangcentrum in Brandenburg. Daar worden voornamelijk Syrische strenggelovige soennitische moslims opgevangen. "Ze wekken me tijdens het ochtendgloren gedurende de ramadan en zeggen dat ik moet eten vooraleer de zon opgaat", vertelt Said. "Wanneer ik weiger, zeggen ze dat ik een 'kuffar', een ongelovige, ben. Ze spuwen naar me en behandelen me als een dier. Ze dreigen ermee me te doden."

Verstoppen
De Berlijnse dominee Gottfried Martens, die zich het lot van christelijke Syriërs, Irakezen en Afghanen uit andere landen aantrekt, bevestigt de problemen in opvangkampen. "Fanatieke moslims stellen er de wet", verklaart hij. "Ze zeggen: 'waar wij zijn, heerst de sharia'." In de gemeenschappelijke keuken durven christenen hun maaltijden niet meer te bereiden. Wie geen vijf maal per dag richting Mekka bidt, wordt belaagd. Ze mogen geen kruisen rond de hals dragen. "De christenen vragen zich af wat er zal gebeuren wanneer die strenggelovige moslims het opvangcentrum gaan verlaten", stelt de dominee. "Moeten wij ons dan als christenen in de toekomst gaan verstoppen?", klinkt het.

Fles
Het verhaal van Said is het verhaal van vele christen in opvangcentra her en der in Duitsland. In Hemer in Sauerland vielen Algerijnse mannen een man uit Eritrea en diens zwangere vrouw aan. De man werd geslagen met een kapotte fles.

Leuzen IS
Een jonge Syriër in een opvangcentrum in Giessen heeft het ook over de vreselijke dreigementen. Hij vreest dat er zich veel aanhangers van IS onder de vluchtelingen bevinden. "Ze schreeuwen koranverzen en leuzen die IS roept alvorens mensen te onthoofden", meent de jongeman. "Ik kan hier niet blijven. Ik ben een christen."

Drama
Bijzonder dramatisch is het geval van een christelijk gezin uit Irak dat in een opvangcentrum in Freising was ondergebracht. De familie werd geslagen en bedreigd door een Syrische extremist. "Ze zeiden: 'We gaan jullie doden en jullie bloed drinken'," vertelde de vader aan een tv-zender ui Beieren. De familie leefde in een klein kamertje van het opvangcentrum dat ze niet meer durfde te verlaten. Het gezin hield het niet meer uit en is naar Mossoel in Irak teruggekeerd maar daar werd de familie een derde maal verdreven en dus is ze met twee kleine kindjes verdergetrokken naar de Iraakse stad Erbil. Het gaat naar verluidt zeer slecht met hen.

Topje van ijsberg
"Men had die familie moeten beschermen", zegt Simon Jacob van de Raad van Oosterse christenen. Verhalen zoals deze verrassen hem niet meer. "Het is slechts het topje van de ijsberg. Ik ken zeer vele christenen die het slachtoffer geworden zijn van agressie."

Illusie
Volgens Max Klingberg die al vijftien jaar met vluchtelingen werkt, gaat de agressie vaak uit van Afghanen en Pakistanen, die nog geloviger zijn dan Irakezen en Syriërs. Hij gaat ervan uit dat het geweld in de opvangcentra nog gaat toenemen. "We moeten ons van de illusie bevrijden dat iedereen die naar hier komt een mensenrechtenactivist is", meent Klingberg. "Een niet gering aantal van de huidige vluchtelingen is even religieus als de moslimbroeders. Christenen en yezidi's zijn de grootste slachtoffers van de agressie. Voor moslims die zich tot het christendom hebben bekeerd, is de kans dat ze aangevallen worden zo goed als 100 procent."

Scheiding
De Duitse politie heeft zich ondertussen uitgesproken voor het scheiden van vluchtelingen naar geloof, nu het in asielzoekerscentra geregeld tot confrontaties komt. De politie zit aan de grens van wat zij nog aankan, zegt vakbondsbestuurder Jörg Radeck in de krant Die Welt.

Knokpartij
Bij een vechtpartij tussen twee rivaliserende groepen in een asielzoekerscentrum in het West-Duitse Calden raakten zondag veertien mensen gewond. Vrijdag ontstond in een noodopvang in Leipzig een massale knokpartij na onenigheid over wie het eerst naar de wc mocht. De vluchtelingen, onder wie Syriërs en Afghanen, sloegen op elkaar in met stokken, tafelpoten en bedden.

Spagaat
De enige deelstaat die vluchtelingen bij aankomst van elkaar scheidt naar herkomst en geloof is momenteel Thüringen. Al is het voor minister van justitie en migratie Dieter Lauinger slechts een noodoplossing. Streng religieuze moslims moeten volgens hem immers leren samenleven met mensen die een ander geloof aanhangen. "Het is een spagaat tussen een conflictvermijdende opdeling en de plicht van eenieder om andere religies en culturen te dulden", aldus Lauinger.

Kerkasiel
In de kerk van dominee Martens voelen gevluchte christenen zich veilig. Hij heeft hen kerkasiel gegeven. Een oplossing op lange termijn is dit niet maar inmiddels heeft de dominee zich toch maar extra veldbedden aangeschaft.
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-sharia.dhtml
__________________
The paradox - The secret - The solution
In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia
Het sprookjesbos!

Laatst gewijzigd door bf62 : 28 september 2015 om 12:48.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 13:40   #2
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Dus de Duitse overheid gaat akkoord als er in vluchtelingenkampen handen worden afgehakt?
denk je niet dat dit soort idioten, die dat van plan zijn, zich bij IS zouden hebben aangesloten?

broodje aap verhaal,
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 14:26   #3
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.795
Standaard

[quote=bf62;7838450]Christenen, platgeslagen door de pacifistische Jezus zijn niet opgewassen tegen de aanhangers van de oorlogszuchtige Mohammed. In de wereld van morgen (massale instroom van moslims in West-Europa) is het noodzakelijk om alle niet moslims een deftige assertiviteitstraining te geven. Woorden gaan niet voldoende zijn; de nodige wapens zijn vereist.



Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-sharia.dhtml[/QUOTE


Al diegenen die in Europa de Sharia willen invoeren ,
terugvliegen naar hun geliefde stad Mekka,
beter dan daar ,kunnen ze niet zitten.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 28 september 2015 om 14:33.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 15:05   #4
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

[quote=Witte Kaproen;7838624]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Christenen, platgeslagen door de pacifistische Jezus zijn niet opgewassen tegen de aanhangers van de oorlogszuchtige Mohammed. In de wereld van morgen (massale instroom van moslims in West-Europa) is het noodzakelijk om alle niet moslims een deftige assertiviteitstraining te geven. Woorden gaan niet voldoende zijn; de nodige wapens zijn vereist.



Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-sharia.dhtml[/QUOTE


Al diegenen die in Europa de Sharia willen invoeren ,
terugvliegen naar hun geliefde stad Mekka,
beter dan daar ,kunnen ze niet zitten.
Inderdaad. Stante pede buiten. Niks te maren. Men zou die gasten de vraag moeten stellen wie voorstander is van de sharia. Iedereen die zijn hand op steekt oppakken en buiten. Dezelfde dag nog liefst. Een militair transportvliegtuig op richting allahstan.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 15:07   #5
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

En wat doet de Duitse regering na die berichtgeving in de Welt am Sontag?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 15:15   #6
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
En wat doet de Duitse regering na die berichtgeving in de Welt am Sontag?
Waarschijnlijk gaan ze daar veel geld tegenaan gooien om die te 'integreren' in de Duitse samenleving.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 16:55   #7
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Dus de Duitse overheid gaat akkoord als er in vluchtelingenkampen handen worden afgehakt?
denk je niet dat dit soort idioten, die dat van plan zijn, zich bij IS zouden hebben aangesloten?

broodje aap verhaal,
Bron van je goedkope bewering?

Ook de linkse "kwaliteitskrant" De Morgen heeft het op haar webstek staan.
Het is trouwens niet het eerste bericht uit Duitsland dat doorsijpelt naar buiten toe en dat eenzelfde teneur weergeeft.

Was toch te verwachten, wat dachten ze nou?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:03   #8
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Dit soort berichten zijn toch niet minder dan wraakroepend. Moslims die beweren dat veral waar zij gaan de sharia heerst dienen teruggeschopt te worden want dat is uitschot van de laagste soort.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:10   #9
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...or_twaalf.html

Blijkbaar massale verkrachtingsgolf in Duitsland . De politiek , politie en pers houden het stil om geen negatieve gevoelens te krijgen vanuit de bevolking .

Zouden ze dat bij ons ook durven ?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:16   #10
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dit soort berichten zijn toch niet minder dan wraakroepend. Moslims die beweren dat veral waar zij gaan de sharia heerst dienen teruggeschopt te worden want dat is uitschot van de laagste soort.
shairia is het rechtssyteem van de islam gebaseerd op koran en hadith en is regelrecht fascisme.
Wij moeten nog maar "zwarte" fluisteren en we hebben een racismeklacht aan ons been.
Something is rotten in the artificial and future muslim state of Belgium
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:28   #11
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Christenen, platgeslagen door de pacifistische Jezus zijn niet opgewassen tegen de aanhangers van de oorlogszuchtige Mohammed. In de wereld van morgen (massale instroom van moslims in West-Europa) is het noodzakelijk om alle niet moslims een deftige assertiviteitstraining te geven. Woorden gaan niet voldoende zijn; de nodige wapens zijn vereist.



Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-sharia.dhtml
Hier niet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:31   #12
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hier niet.
In uw slaapkamer?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:35   #13
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
In uw slaapkamer?
In de living, in mijn tuin, op de weg naar mijn werk tot thuis en terug, op mijn werk, in de steden en dorpen waar ik kom, op café, in de voetbalcantine, op restaurant, op mijn vakantiebestemmingen,...

Overal waar ik kom eigenlijk, is er geen sharia...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 september 2015 om 17:35.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:41   #14
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hier niet.
ne, hier zijn het allemaal brave
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:50   #15
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
In de living, in mijn tuin, op de weg naar mijn werk tot thuis en terug, op mijn werk, in de steden en dorpen waar ik kom, op café, in de voetbalcantine, op restaurant, op mijn vakantiebestemmingen,...

Overal waar ik kom eigenlijk, is er geen sharia...
wacht nog een paar jaar.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 17:51   #16
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ne, hier zijn het allemaal brave
seculiere moslims zouden zich beter geen moslim meer noemen, maar helaas zitten ze tussen twee stoelen: hun familie en het seculiere openbare leven. Uiteraard zitten er voorbeeldburgers bij, traditiemoslims, geseculiseerd, aangepast. En thuis gaan ze nog het suikerfeest vieren in familieverband, misschien ramadan, of tgo ouders varkensvlees vermijden etc..
Maar voor velen is het balanceren op een dunne koord: pintje gaan drinken met collega's, met voetbalploeg, gaan zwemmen en naakt onder de dousche, autochtone vriendin... etc etc.. allemaal geen probleem.
Maar het is allemaal een broos secularisme hoor. Hoe lang duurt het eer ze bezwijken onder druk van de familie en de moslimgemeenschap en ze een moslima gaan halen in het thuisland die ze besproken hebben, hoelang duurt het eer ze op vrijdagnamiddag in djellaba het vrijdaggebed gaan volgen, etc.. idem voor meisjes, hoe lang duurt het eer ze hun kopvod aandoen? Hoevelen moeten niet hypocriet doen om de kool en de geit te sparen?
Een seculiere moslim is en blijft moslim. Door de groepsdwang en de doctrine van hun gemeenschap/ismal.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 19:13   #17
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik en ik weet nog anderen hebben al een mooie legale en illegale voorraad bij elkaar gesprokkeld Enkel het echt zwaar geschut genre uzi,kalasjnikov ...is moeilijk te vinden (lees bij een betrouwbare bron).
Bij mij thuis ligt er zwaarder spul dan dat, van mijn zoon weliswaar want ik ben anti-wapens. Maar ze liggen in een speciale kluis en ik zie hem alleen maar vertrekken met speciale zakken en metalen valiezen naar de schietclub. Tot mijn verbazing heeft hij wel een vergunning van de politie gekregen voor wapens die wel echte oorlogswapens zijn.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 september 2015 om 19:16.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 21:20   #18
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Drama
Bijzonder dramatisch is het geval van een christelijk gezin uit Irak dat in een opvangcentrum in Freising was ondergebracht. De familie werd geslagen en bedreigd door een Syrische extremist. "Ze zeiden: 'We gaan jullie doden en jullie bloed drinken'," vertelde de vader aan een tv-zender ui Beieren. De familie leefde in een klein kamertje van het opvangcentrum dat ze niet meer durfde te verlaten. Het gezin hield het niet meer uit en is naar Mossoel in Irak teruggekeerd maar daar werd de familie een derde maal verdreven en dus is ze met twee kleine kindjes verdergetrokken naar de Iraakse stad Erbil. Het gaat naar verluidt zeer slecht met hen.

Is dit echt waar? Zeer schokkend!
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 21:22   #19
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Moet nu denken aan die foto die ik gisteren zag, van die betoging. Op dat bord stond te lezen dat de vluchtelingen helemaal niet gevaarlijk zijn. Stond op deredactie.be.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 21:25   #20
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Moet nu denken aan die foto die ik gisteren zag, van die betoging. Op dat bord stond te lezen dat de vluchtelingen helemaal niet gevaarlijk zijn. Stond op deredactie.be.
ik ben er altijd voorstander van geweest enkel Syrische christenen op te vangen, geen moslims, met moslims niks dan last.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be