Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 februari 2004, 18:13   #41
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Wat betreft Elst en Vermeulen zijn hun visies een en al met haat geladen. Ik geloof dat ik meer beïnvloed ben door Dalai Lama en Moeder Theresia dan wie ook. Net als deze twee en vele profeten van Adam tot Mohammed hebben steeds de LIEFDE verkondigd als de ultieme verlossing van de mensheid.
Leugenaar!

Iedereen die de moeite neemt om de Koran of een biografie van Mohammed ter hand te nemen weet dat Mohammed een bloeddorstig, intolerant en haatdragende psychopaat was.

Ik zelf heb een boek over Mohammed geschreven door een vrome moslim met citaten van Boukhari ed regelmatig opzij moeten leggen, omdat de walging die het beschrevene opriep regelmatig te groot werd.

In de Koran wordt opgeroepen om christenen en Joden niet als vriend te nemen en hen te wantrouwen etc.

Wie niet buigt voor de Profeet wordt gedreigd met de Hel. En dit op bijna elke bladzijde van dat onding.


Kom niet af met het gelul dat Mohammed liefde verkondigde. Hij verkondigde WAANZIN.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2004, 18:17   #42
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Daarom heb ik die Vermeulen niet graag en wil niets aannemen dat hij verkondigdt, in de naam van de wetenschap. Hij verstoort mijn en alle mensen hun geluk en dient voor mij verbannen te worden van de wereld van de wetenschap.
Jouw soort zullen we met alle macht blijven bestrijden.

[size=6]"Verbannen van de wereld van de wetenschap"[/size]


Dit is al mee een van de meest intolerante en anti-westerse opinies die hier op dit forum geventileerd zijn. Erger dan wat Abou Jahjah uitkraamt.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2004, 18:51   #43
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

tis gewoon verbijsterend dat sommige mensen een boek nodig hebben om rechtvaardig te leven.
en dat pipo's (een ander woord is er volgens mij niet) 's lands grootste autoriteit op het gebied van Arabistiek aanvallen - zonder argumenten dan nog -omdat mijnheer zich in zijn eer aangevallen voelt...

k vind het overigens schandalig dat hij als nickname Lincoln neemt, een van de beste presidenten die de VS ooit heeft gehad.

we zullen maar zwijgen over het feit dat ze in het land waar Lincoln de vlag van heeft in zijn avatar, nog geen serieuze reddingsactie kunnen opzetten.
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2004, 21:42   #44
rainman
Provinciaal Statenlid
 
rainman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik zelf heb een boek over Mohammed geschreven door een vrome moslim met citaten van Boukhari ed regelmatig opzij moeten leggen, omdat de walging die het beschrevene opriep regelmatig te groot werd.
Darwin,

Kan je mij meer info over dit boek geven?

Bedankt
__________________
Hij strijdt nu duizend jaren voor vrijheid, land en God;
En nog zijn zijne krachten in al haar jeugdgenot.
Als zij hem machteloos denken en tergen met een schop,
Dan richt hij zich bedreigend en vrees'lijk voor hen op.
rainman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2004, 23:21   #45
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rainman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik zelf heb een boek over Mohammed geschreven door een vrome moslim met citaten van Boukhari ed regelmatig opzij moeten leggen, omdat de walging die het beschrevene opriep regelmatig te groot werd.
Darwin,

Kan je mij meer info over dit boek geven?

Bedankt
Het boek dat ik indertijd gekocht heb heette "Het leven van Mohammed - Profeet van Allah" van ene Sliman Ben Ibrahim. Maar ik heb later gevonden dat wat daarin staat eigenlijk teksten zijn die uit de zgn "Hadieth" komen, een verzameling van teksten die het leven van Mohammed en zijn omgeving verhalen gebaseerd op getuigen.


Het is een boek dat heel wat moslims en niet-moslims gelezen moeten hebben, een 'klassieker' ahw, want het komt in heel veel boekenlijsten voor :

http://members.lycos.nl/abubakker/newpage2.html
http://islamiya.kiteb.com/product_in...roducts_id=128
http://www.islamicnet.com/books/books.htm
http://www.firefromheaven.net/2001/islamhistory.html
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2004, 23:24   #46
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

http://www.usc.edu/dept/MSA/reference/searchhadith.html
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be