Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Welk soort bewind verkiest u ?
Een schrikbewind naar het model van de Rode Khmers zoals dat tijdens de 2-de helft van de jaren 70 in Cambodja werd gevoerd onder leiding van Pol Pot. 3 8,33%
Een fundamentalistisch islamitisch schrikbewind naar Iraans model, zoals we dat daar reeds ruim 25 jaar kennen. 2 5,56%
Een fundamentalistisch islamitisch schrikbewind volgens het talibanmodel, zoals we dat tot voor enkele jaren in Afhanistan kenden. 2 5,56%
Een verdaagzaam, pragmatisch, humanitair democratisch-extreemrechts bewind dat onze Westerse waarden veiligstelt. 29 80,56%
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2005, 07:50   #41
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Waarom staat er niet bij: een direct democratisch liberaal bestuur?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 07:56   #42
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Waarom staat er niet bij: een direct democratisch liberaal bestuur?
Omdat liberalisme dood is behalve in de geest van enkele hardleerse demofundamentalisten ?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 08:00   #43
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

K&k
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 08:14   #44
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Omdat liberalisme dood is behalve in de geest van enkele hardleerse demofundamentalisten ?
Amaai, de balk in je eigen ook zie je ook niet. Precies alsof de Dinaso's een massabeweging zijn. Dan zijn er toch meer liberalen hoor. Het liberalisme is toch een van de grootste ideologietjes van het moment.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 13:18   #45
pope
Gouverneur
 
pope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.005
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
5. Een anarchokapitalistische links-libertarische samenleving met basisinkomen en heel veel persoonlijke vrijheid. Joepie!
U bent met andere woorden een leegganger die het liefst op een royaal lefloon zou willen teren.
Loon naar werken klinkt waarschijnlijk gruwelijk in uw oren.
__________________
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 04:01   #46
Bece
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Limburg
Berichten: 2.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Waarom staat er niet bij: een direct democratisch liberaal bestuur?
Wat is dat voor een beest?
__________________
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011
Bece is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 06:32   #47
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Omdat liberalisme dood is behalve in de geest van enkele hardleerse demofundamentalisten ?
Niet akkoord echte liberalen bestaan nog wel degelijk maar die zullen dan nu meer vb stemmen dan de vld want de vld is geen echte liberale partijn niet meer

niet dat ik da spijtig vind

Maar voor de echte overtuigende liberalen is da wel spijtig want de vld is ook niet meer De partij voor kleine zelfstandigen

heb het gemerkt hier in de regio maar enfi
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 07:23   #48
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Een anarchokapitalistische links-libertarische samenleving met basisinkomen en heel veel persoonlijke vrijheid. Joepie!
geef mij ook die maar, met jou als staatshoofd.


en als dat niet kan, geef me dan maar dat talibanregime, met zo'n boerka. minder was en dan moet ik me niet constant zorgen maken of ik er wel goed uitzie.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 07:24   #49
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

ow ja, en idioten als cynicus zullen dan in het sportstadion publiekelijk worden opgehangen. kom dat zien!
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 18:33   #50
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Waarom staat er niet bij: een direct democratisch liberaal bestuur?
Is al even contradictorisch als verdraagzaam extreem-rechts.
Gelijkheid van mensen is geen natuurlijke stituatie. Daarvoor zijn ingrepen vanuit de samenleving nodig. Democratie is de politieke vertaling van gelijkheid.
Aangezien een liberaal tegen ingrepen van de samenleving is, is liberalisme dus per definitie ook tegen democratie.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 21:45   #51
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Ik vind deze vraag gewoon idioot. Je stelt je eigen model voor (de laatste optie, waar ik ook bij aanleun), en geeft daarbij onmogelijke alternatieven. Wat probeer je hiermee te bereiken? Dat mensen die het met ons niet eens zijn toegeven dat het toch zo slecht niet is? Je kan ook de volgende vraag stellen: Hoe wil jij sterven?
  • Volgende week door een vrachtwagen worden overreden.
  • 5 jaar creperen aan kanker en van pure pijn sterven
  • Letterlijk stuk voor stuk aftakelen door lepra
  • Nog een jaar reutelen door longkanker tot je in je eigen fluim stikt
Wanneer de mensen dan de eerste optie kiezen kan je ook de stelling innemen dat ze suïcidaal zijn en volgende week al dood willen.

Mijn mening: Belachelijke topic dus.
Of die compleet ongewenste alternatieven zo denkbeeldig zijn, zou ik nog niet zo direct durven zeggen. Als we alles op zijn beloop laten, dan zou de islamoverheersing in Europa wel eens zéér snel een feit kunnen zijn, en zouden we bijgevolg wel eens sneller met een fundamentalisch, antidemocratisch, islamitisch schrikbewind kunnen opgescheept zitten, dan we heden voor mogelijk achten. Het valt zelfs niet uit te sluiten dat die islamieten niet zouden wachten tot ze hier in de meerderheid zijn. Eens ze hier een voldoende grote minderheid zijn, zouden zij hier wel eens op een
niet-conventionele manier de macht durven grijpen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Cynicus on 02-09-2005 at 22:46
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Ik vind deze vraag gewoon idioot. Je stelt je eigen model voor (de laatste optie, waar ik ook bij aanleun), en geeft daarbij onmogelijke alternatieven. Wat probeer je hiermee te bereiken? Dat mensen die het met ons niet eens zijn toegeven dat het toch zo slecht niet is? Je kan ook de volgende vraag stellen: Hoe wil jij sterven?
  • Volgende week door een vrachtwagen worden overreden.
  • 5 jaar creperen aan kanker en van pure pijn sterven
  • Letterlijk stuk voor stuk aftakelen door lepra
  • Nog een jaar reutelen door longkanker tot je in je eigen fluim stikt
Wanneer de mensen dan de eerste optie kiezen kan je ook de stelling innemen dat ze suïcidaal zijn en volgende week al dood willen.

Mijn mening: Belachelijke topic dus.
Of die compleet ongewenste alternatieven zo denkbeeldig zijn, zou ik nog niet zo direct durven zeggen. Als we alles op zijn beloop laten, dan zou de islamoverheersing in Europa wel eens zéér snel een feit kunnen zijn, en zouden we bijgevolg wel eens sneller met een fundamentalisch, antidemocratisch, islamitisch schrikbewind kunnen opgescheept zitten, dan we heden voor mogelijk achten. Het valt zelfs niet uit te sluiten dat die islamieten niet zouden wachten tot ze hier in de meerderheid zijn. Eens ze hier een voldoende grote minderheid zijn, zouden zij hier wel eens op een
niet-conventionele manier de macht durven grijpen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Ik vind deze vraag gewoon idioot. Je stelt je eigen model voor (de laatste optie, waar ik ook bij aanleun), en geeft daarbij onmogelijke alternatieven. Wat probeer je hiermee te bereiken? Dat mensen die het met ons niet eens zijn toegeven dat het toch zo slecht niet is? Je kan ook de volgende vraag stellen: Hoe wil jij sterven?
  • Volgende week door een vrachtwagen worden overreden.
  • 5 jaar creperen aan kanker en van pure pijn sterven
  • Letterlijk stuk voor stuk aftakelen door lepra
  • Nog een jaar reutelen door longkanker tot je in je eigen fluim stikt
Wanneer de mensen dan de eerste optie kiezen kan je ook de stelling innemen dat ze suïcidaal zijn en volgende week al dood willen.

Mijn mening: Belachelijke topic dus.
Of die compleet ongewenste alternatieven zo denkbeeldig zijn, zou ik nog niet zo direct durven zeggen. Als we alles op zijn beloop laten, dan zou de islamoverheersing in Europa wel eens zéér snel een feit kunnen zijn, en zouden we bijgevolg wel eens sneller met een fundamentalisch, antidemocratisch, islamitisch schrikbewind kunnen opgescheept zitten, dan we heden voor mogelijk achten. Het valt zelfs niet uit te sluiten dat die islamieten niet zouden wachten tot ze hier in de meerderheid zijn. Eens ze hier een voldoende grote minderheid zijn, zouden zij hier wel eens op een niet conventionele manier de macht durven grijpen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Cynicus : 2 september 2005 om 21:46.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 22:24   #52
panzer
Provinciaal Gedeputeerde
 
panzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2004
Locatie: Hombeek (In Leuven tijdens de week op kot)
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Of die compleet ongewenste alternatieven zo denkbeeldig zijn, zou ik nog niet zo direct durven zeggen. Als we alles op zijn beloop laten, dan zou de islamoverheersing in Europa wel eens zéér snel een feit kunnen zijn, en zouden we bijgevolg wel eens sneller met een fundamentalisch, antidemocratisch, islamitisch schrikbewind kunnen opgescheept zitten, dan we heden voor mogelijk achten. Het valt zelfs niet uit te sluiten dat die islamieten niet zouden wachten tot ze hier in de meerderheid zijn. Eens ze hier een voldoende grote minderheid zijn, zouden zij hier wel eens op een
niet-conventionele manier de macht durven grijpen.
Ik ben er wel van overtuigd dat ze onze samenleving kunnen verzieken, en dat ze daarmee niet wachten maar er al mee bezig zijn. Maar écht de macht grijpen lijkt me toch wat pessimistisch. Tenslotte hebben de West-Europese overheden nog steeds de politie- en legereenheden in handen. Zeworden alleen niet snel en efficient genoeg gebruikt naar mijn mening.

Als ze de macht willen, moeten ze die volgens mij krijgen. En de idioten die daartoe in staat zijn, krijgen steeds minder en minder stemmen. West-Europa wordt stilaan wakker denk ik.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by panzer on 02-09-2005 at 23:26
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Of die compleet ongewenste alternatieven zo denkbeeldig zijn, zou ik nog niet zo direct durven zeggen. Als we alles op zijn beloop laten, dan zou de islamoverheersing in Europa wel eens zéér snel een feit kunnen zijn, en zouden we bijgevolg wel eens sneller met een fundamentalisch, antidemocratisch, islamitisch schrikbewind kunnen opgescheept zitten, dan we heden voor mogelijk achten. Het valt zelfs niet uit te sluiten dat die islamieten niet zouden wachten tot ze hier in de meerderheid zijn. Eens ze hier een voldoende grote minderheid zijn, zouden zij hier wel eens op een
niet-conventionele manier de macht durven grijpen.
Ik ben er wel van overtuigd dat ze onze samenleving kunnen verzieken, en dat ze daarmee niet wachten maar er al mee bezig zijn. Maar écht de macht grijpen lijkt me toch wat pessimistisch. Tenslotte hebben de West-Europese overheden nog steeds de politie- en legereenheden in handen. Zeworden alleen niet snel en efficient genoeg gebruikt naar mijn mening.

Als ze de macht willen, moeten ze die volgens mij krijgen. En de idioten die daartoe in staat zijn, krijgen steeds minder en minder stemmen. West-Europa wordt stilaan wakker denk ik.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Of die compleet ongewenste alternatieven zo denkbeeldig zijn, zou ik nog niet zo direct durven zeggen. Als we alles op zijn beloop laten, dan zou de islamoverheersing in Europa wel eens zéér snel een feit kunnen zijn, en zouden we bijgevolg wel eens sneller met een fundamentalisch, antidemocratisch, islamitisch schrikbewind kunnen opgescheept zitten, dan we heden voor mogelijk achten. Het valt zelfs niet uit te sluiten dat die islamieten niet zouden wachten tot ze hier in de meerderheid zijn. Eens ze hier een voldoende grote minderheid zijn, zouden zij hier wel eens op een
niet-conventionele manier de macht durven grijpen.
Ik ben er wel van overtuigd dat ze onze samenleving kunnen verzieken, en dat ze daarmee niet wachten maar er al mee bezig zijn. Maar écht de macht grijpen lijkt me toch wat pessimistisch. Tenslotte hebben de West-Europese overheden nog steeds de politie- en legereenheden in handen. Zeworden alleen niet snel en efficient genoeg gebruikt naar mijn mening.[/size]
[/edit]
__________________

Laatst gewijzigd door panzer : 2 september 2005 om 22:26.
panzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 22:32   #53
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Amaai, de balk in je eigen ook zie je ook niet. Precies alsof de Dinaso's een massabeweging zijn. Dan zijn er toch meer liberalen hoor. Het liberalisme is toch een van de grootste ideologietjes van het moment.

hoeveel% haalt de VLD ?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 05:55   #54
Bece
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Limburg
Berichten: 2.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Ik ben er wel van overtuigd dat ze onze samenleving kunnen verzieken, en dat ze daarmee niet wachten maar er al mee bezig zijn. Maar écht de macht grijpen lijkt me toch wat pessimistisch. Tenslotte hebben de West-Europese overheden nog steeds de politie- en legereenheden in handen. Zeworden alleen niet snel en efficient genoeg gebruikt naar mijn mening.

Als ze de macht willen, moeten ze die volgens mij krijgen. En de idioten die daartoe in staat zijn, krijgen steeds minder en minder stemmen. West-Europa wordt stilaan wakker denk ik.
En wat die kunnen uitrichten weten we ondertussen al wel.
Je mag niet vergeten dat het in deze godsdienst(?) verplicht is om een niet gelovige, die weerstand bied, te doden. Desnoods met opoffering van eigen leven.
Sommige islamieten proberen ons wijs te maken dat dit niet zo is maar in de praktijk, met kerkhoofden die opdrachten tot doden uitdelen, komt dit ongeloofwaardig over.
__________________
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011
Bece is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 07:04   #55
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
Is al even contradictorisch als verdraagzaam extreem-rechts.
Gelijkheid van mensen is geen natuurlijke stituatie. Daarvoor zijn ingrepen vanuit de samenleving nodig. Democratie is de politieke vertaling van gelijkheid.
Aangezien een liberaal tegen ingrepen van de samenleving is, is liberalisme dus per definitie ook tegen democratie.
Jij verwart gelijkheid met gelijkberechtiging.
Daardoor bots je op een schijnbare contradictie.
Uiteraard zijn mensen niet gelijk.
Dat is echter geen beletsel om iedereen gelijke rechten te verlenen.
Gelijk tot welke minderheid je behoort, fysisch of ideologisch, is het mogelijk dat de overheid je gelijke rechten geeft.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 09:59   #56
groen!?
Provinciaal Statenlid
 
groen!?'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 736
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Wie verkiest allemaal "Geen bewind"? Ik ben voorstander.
als extreem-rechts voor lange tijd aan de macht komt, zie ik voor mezelf geen toekomst in Vlaanderen...
__________________
www.horizondebat.be
groen!? is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 10:05   #57
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Als links aan de macht blijft, zie ik voor mezelf een toekomst in dit kloteland.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 18:11   #58
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
En wat die kunnen uitrichten weten we ondertussen al wel.
Je mag niet vergeten dat het in deze godsdienst(?) verplicht is om een niet gelovige, die weerstand bied, te doden. Desnoods met opoffering van eigen leven.
Sommige islamieten proberen ons wijs te maken dat dit niet zo is maar in de praktijk, met kerkhoofden die opdrachten tot doden uitdelen, komt dit ongeloofwaardig over.
Vertel mij dan eens waarom religieuze minderheden in Iran bescherming krijgen van de staat? De Iraanse staat die toch volledig gedomineerd wordt door de geestelijke leiders. Ik kan me geen islamitisch land inbeelden dat manum militare de niet-moslims verdreven of uitgemoord heeft. (christelijke regimes die niet-christenen verdreven zijn er in het verleden meermaals geweest, en het is een katholiek die u dat zegt)
De landen waar het kwam tot botsingen tussen islamieten en niet-islamieten (Soedan, Nigeria, Bosnië-Herzegovina, Macedonië, Libanon,...) kwamen de religieuze tegenstellingen veelal voort uit etnische of sociaal-economische spanningen.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 18:16   #59
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
Vertel mij dan eens waarom religieuze minderheden in Iran bescherming krijgen van de staat? De Iraanse staat die toch volledig gedomineerd wordt door de geestelijke leiders. Ik kan me geen islamitisch land inbeelden dat manum militare de niet-moslims verdreven of uitgemoord heeft. (christelijke regimes die niet-christenen verdreven zijn er in het verleden meermaals geweest, en het is een katholiek die u dat zegt)
De landen waar het kwam tot botsingen tussen islamieten en niet-islamieten (Soedan, Nigeria, Bosnië-Herzegovina, Macedonië, Libanon,...) kwamen de religieuze tegenstellingen veelal voort uit etnische of sociaal-economische spanningen.
In geen enkel Islamitisch land is er godsdienstvrijheid (met uitzondering misschien van Maleisië). Als u denkt dat minderheden in Iran niet vervolgd worden raad ik u aan om eens met Bahai-gelovigen te praten.
U moet eens een kerk proberen openen in een Islamitisch land en u zult snel weten hoe laat het is.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2005, 18:19   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Zelfs in Turkije vindt je christelijke kerken....ondergronds.

Vandaar dat de christelijke leer er zo succesvol was en de Islam nooit van de grond geraakte.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be